Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos kissa kuoli ensimmäiseen iskuun eikä kitunut niin teit oikein.
Tyttärelle varmaan kova paikka. Älä nyt vedä taas persuja tähän.
Muuten ihan hyvä päivitys.
En minä ole persu, antaa heidän olla rauhassa hallituksessa, todennäköisesti kannatus romahtaa leikkausten takia.
Kuten A-studiossakin puhuivat, voi olla eri mieltä käyttämättä ala-arvoista kieltä.
Kyllä sama koskee kaikkien puolueiden jäseniä.
05.09.2023 20:46
Samaa olen ihmetellyt.
05.09.2023 20:38
Asun puolet vuodesta kerrostalossa.
Ostin asunnon miehen eläessä kun on alin kerros, maan tasalla, pääsi pyörätuolilla sisään. Talossa ei ole hissiä.
Vähän liian iso on minun tarpeisiini, asunnot eivät mene kaupaksi joten asun itse siinä.
Eihän vastikkeen hinnalla saisi edes vuokrattua yksiötä.
Jalat on kipeät, kyllä pääsisisin vielä rappuset mutta tiukkaa tekisi.
05.09.2023 20:18
Kummanko?
Kyllä nuori persu lakimies oli ihan asiallinen.
Ei hän mollannut ketään kuten täällä näytetään tehtävän.
Ei vaikuta sivistyneeltä muita ihmisiä mollaavat kirjoitukset, puoluekantaan katsomatta.
Lindman ei ota vakavasti eläinrääkkäystä, se kuului hänen kommenteistaan.
05.09.2023 20:08
Upea ja koskettava runo.
05.09.2023 20:03
Katson aina A-studion ja muut ajankohtais lähetykset.
Kun olen eri mieltä haastateltavien kanssa annan kuulua mielipiteeni. Onneksi kissa on tottunut käytökseeni.
05.09.2023 20:01
Käytän Pancodia jalkasärkyyn satunnaisesti.
Minuun ei juuri vaikuta sen kummemmin kuin muutkaan kipulääkkeet.
Otan josku Buranan ja Pandolin yhtä aikaa, tämä sekoitus auttaa paremmin kuin Panacord.
Minun aivoni eivät käsittele kodeiinia siten että se vaikuttaisi riippuvuutta aiheuttavasti, siksi ei ole tullut riippuvuutta vaikka on ollut Panacodia ainakin 10-vuotta.
Luin eräästä sairaanhoitajasta joka jäi koukkuun ensimmäisen Panacodin jälkeen. Lisäsi annosta ja otti jopa 6 kpl kerralla monta kertaa päivässä. Varasti työpaikalta kunnes jäi kiinni.
Minulla on ärtyvä maha, kun ottaa Pancodin niin jopa vatsa rauhoittuu, siihen minulla auttaa loistavasti. Otan vain jos pitää saada nopeasti maha rauhoittumaan kun on meno jonnekin.
05.09.2023 19:58
Siinäpä vasta ylpeilyn aihe.
Surkeaa sakkia nämä karhun kaatajat.
05.09.2023 19:48
Allekirjoitin kansalaisaloitteen turkistarhauksen kieltämisen puolesta.
Jos haluaa hävittää hiiriä niin kannattaisi valita keino jossa eivät joudu kitumaan.
Meillä kissa pitää mökillä huolen hiirien hävittämisestä.
En anna sen kiduttaa ja leikkiä elävällä hiirellä.
Hyttyset taitavat olla ainoa elollinen joita tapan säälimättä.
05.09.2023 19:47
Kyllä kertoo paljon ihmisen luonteesta jos kiduttaa puolustuskyvyttömiä luontokappaleita hengiltä. Varmaan nauttii kiduttamisesta, ei muuten sellaista harrastaisi.
Ei normaali nuori ihminen syyllisty tuollaiseen.
Mitä tässä holokausteja vetämään, siis olet sitä mieltä että mitä yhdestä kissasta kaiken muun rinnalla.
Jokainen tietää maailman pahuudesta. Mutta ei se oikeuta eläinrääkkäykseen.
Ihmisessä pitää asua pahuus jo tekee tuollaista.
05.09.2023 17:38
Minullekin tulee kuusi henkeä yöpymään ruuhkasuomesta. On tyttären apen 90-vuotis juhlat.
Olen varautunt siihen että kaikille tulee nukkuma paikka kun käyvät.
On onneksi iso asunto, tykkäävät yöpyä keskustassa, mökille ei niin paljon sopisikaan, jos laittaisi saunakamariin ja aittaan pedit niin kyllä sitten sovittaisiin.
Eivät ehdi kun pikaiselle käynnille yhden tai kaksi yötä.
On mukava nähdä, yrittäjillä ei ole paljon vapaata eikä lomia, joten eivät kovin kauan viivy.
Minulla on ollut huonoja päiviä, eilen nukuin kolme tuntia illalla, heräsin yhdeksältä. Jäseniä kolotti ja väsytti. Mikähän tekee nämä kunnon vaihtelut.
Tänään jalkson vähän siivotakin ja virkkasin vähän aikaa.
Perjantaina Hesalaiset tulee, pitää mennä kylille Torstaina laittamaan nukkumapaikkoja. Tyttö on sanonut että saa he itsekin, mutta kun tykkään laittaa itse, tiedän missä tavarat on joten käy helpommin.
05.09.2023 12:33
Tänään ajoin uuden pyöräni mökille 13 km.
Alkuun sujui ok, mutta pyörätien loputtua alkoi pelottamaan. Autoja kulki jonossa vastaan edestä ja takaa. Kaksi rekkaa sattui kohdalleni yhtä aikaa, olin lentää tien sivuun.
Mikä lie ruuhka-aika sattunut kohdalle.
En aja enää kuin pyörätiellä, pelotti sen verran.
Ei ole tällä maantiellä ennen ollut noin vaikeaa ajaa, olen ennekin ajanut samalla tiellä.
Tykkään pyöräilystä, jalat eivät pidä kävelystä, jalkateriä on leikelty monen kertaan, jokainen askel tekee kipeää. liikun kyllä aika normaalisti, mutta kivun takia kartan turhaa kävelyä. Yritän hoitaa kuntoani muulla tavalla.
03.09.2023 20:31
Ulkomaille voisin ehkä lähteä käymään, mutta mihin panen kissan, se on niin kiintynyt minuun, surisi varmaan kovasti.
Kerran jouduin kolmeksi päiväksi yllättäen sairaalaan. Kissa jäi yksin. Onneksi mukava naapurin rouva kävi syöttämässä.
En ole koskaan nänyt niin onnellista kissa kun omani oli kotiin palatessani.
Pyöri jaloissani, välillä selällään ja mahallaan, puski ei tiennyt miten lis tunteensa näyttänyt.
Olen matkustellut melkein kaikissa maanosissa, Muutamissa paikoissa monia kertoja.
Joten en jää mitään paitsi vaikka jättäisin matkustamisen nuoremmille.
Täällä sataa taas, yksi hyvä puoli on, ei tarvitse käydä kastelemassa kukkia haudoilla.
Heti sinne voi viedä kanervat.
02.09.2023 11:30
Olen avannut netin aika harvoin viime aikoina.
Aika kuluu liiankin nopeasti.
Paljon en saa aikaan, mutta nämä viimeisen neljänneksen vuodet kannattaa käyttää mieluummin vähän itsekkäästi, voinnin mukaan.
Skillan kirjoitti ihan asiaa, kauna ja vihaisuus kalvaa ihmistä itseään.
Olen todella tyytyväinen elämääni, koskaan en ole päässyt näin helpolla. Mitään ei puutu, sekin tunne on ihmisen tarpeista kiinni, itselleni riittää aika vähä.
Terveyskin on ikään nähden aika hyvä.
On ollut kaikenlaista vastonkäymistä ja surua vaikka muille jakaa, siksi arvostan nykyistä seesteisyyttä.
Pitää ihan kehaista, vai kerroinko jo jossain, ostin uuden Aino merkkisen sähköpyörän. Nimikin sanoo että on aito mummpyörä kaikilla hienouksilla.
Vähempikin riittäisi, entinen karvahattumallinen sähköpyörä on helppo, ei tarvitse kun kaasua vääntää. Nyt pitää opiskella kaikenlaista, toivottavasti opin. Olen ajellut sillä noin 100km, joten olen alkanut vähän saada tuntumaa.
01.09.2023 15:39
Minullakin tahtoo olla niin, haluan nauttia kesästä niin paljon kuin mahdollista, sekin stressaa. Nämä kesäiset päivät ovat pieni osa vuoden kiertoa. Pitäisi vain olla ja nauttia elämästä.
En juuri ulkoile talvella, mitä nyt autotallille kävelen.
Kesällä olen koko ajan ulkona minkä kelit sallii.
27.08.2023 20:07
Kansalais-sota oli kauhea asia.
Vieläkin sen jäljet tuntuvat ihmisissä.
21.08.2023 12:58
Olet oikeassa iso-äiti.
Ei Maoreilla ole hätää nykyisin, onneksi he pelastuivat toisin kuin Tasmanian alkuasukkaat.
Olin lukenut jostain Maoreista sellaista että heitäkin olisi hyvin vähän jäljellä. Onneksi oli väärää tietoa.
21.08.2023 12:55
Olet niin oikeassa siinäkin, ei ihminen ole viisastunut yhtään kun katselee nykyistäkin menoa.
18.08.2023 22:10
Kiitos linkistä. Luin mielenkiinnolla.
Minulle oli paljon uutta asiaa.
18.08.2023 22:07
Kirjoitin väärin Tasmania eikä Tansania
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tasmanian_aboriginaalit
18.08.2023 20:52
34 / 153