Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen perinyt äidiltäni ihon joka ei naamasta rypisty paljoa. Eipä se mikään ylpeilyn aihe ole, kyllä ikä näkyy minulla ryhdissä ja kävelyssä sekä kolotuksina ym....
Meikkivoide tuntuisi tällä hetkellä suttuiselta, nuorempana käytin päivittäin, puseron kaulukset oli aina töhryiset. Kova puhdistaminen illalla joten hyvin harvoin, jos koskaan käytän. Tahtovat jäädä vanhaksi ja joutavat sitten roskiin.
15.12.2023 14:01
Kai minunkin pitäisi aloittaa uudelleen meikkaaminen. En ole paljon meikannut koskaan, huulten rajauskynä ennen huulipunaa, poskipuna. Jos jonnekin hienompaan tilaisuutteen meikkivoidettakin. Kulmakarvat muotoilen harjalla ja geelillä joka on tehty ihan siihen tarkoitukseen...kai.., pysyvät sillä ojennuksessa, väriä en lisää kulmiin, ovat aika tummat luonnostaan..
Ripsiväriä en uskalla arkoihin silmiini laittaa. Ihmettelen kuinka ihmisten silmät kestää kaikenlaiset liimat ja värit.
14.12.2023 19:19
Lopetin meikkaamisen kun aloin käyttää naamasuojusta Koronan tultua.
Nyt en enää käytä suojuksia, mutta meikkaaminen on kokonaan unohtunut. En edes huulipunaa laita. Kosteusvoidetta laitan naamaan päivittäin useammankin kerran. Jalkapohjiin jotain rasvaista voidetta ja jotain emulsiota kroppaan. Pakko tai iho hilseilee kuivuuttaan, varsinkin talvella kun pitää lämmittää huoneita.
Minä en mene talvella ulos kun pakon edessä, kissa on samaa mieltä. Kuntoilen sisällä.
Mutta kun päästään Maaliskuulle ja aurinko alkaa lämmittämään, silloin olen koko ajan ulkona.
Kyllä aika kuluu nopeasti, olen pannut merkille että päivät vain vilahtavat ohi, aina vain nopeammin mitä vanhemmaksi tulee.
14.12.2023 16:51
Myös siivoojien pitää saada oikeus etätyöhön. Myös talkkarit ja kaivinkoneen kuljettajat. Tasa-arvon nimissä.
14.12.2023 14:34
Ei ole varsinaista kotivaraa. Pakastimessa on paljon kaikenlaista. Jauhoja ja leivontatarvikkeita on aina kaapissa. Kahvia on paljon kun ostan tarjouksista.
Uskon että ainakin kuukauden, vähän ylikin pärjäisin.
Vettä pitäisi olla jos veden tulo loppuisi, se on tärkeä.
13.12.2023 16:31
Käytän satunnaisesti.
Nyt on taas ollut pakko ottaa pieni pala lääkettä.
Lääkäri on kirjoittanut reseptiä uusiessaan että pitää lopettaa.
Otan noin puolikkaan tai neljänneksen tabletista, en ole koskaan ottanut kokonaista.
Olin kaksi viikkoa kokonaan ilman, sitten jalkasärky pakotti ottamaan taas.
Olisin tyytyväinen jos lääkäri ei ketkuilisi lääkkeen kanssa. Jos saisi ottaa puolikkaan joka ilta niin nukkuisin hyvin.
13.12.2023 12:09
Kuolemaa kohti mennään syntymän hetkestä asti.
Näillä kymmenillä se alkaa askarruttamaan enemmän.
Onneksi nuoren tuntee olevansa kuolematon, eihän elämästä muuten mitään tulisi.
Pokamme kuoleman jälkeen hävisi kuolemanpelko kokonaan. Suhtaudun siihen kuten muuhunkin väistämättömään asiaan.
Ei minua hirvitä aloitus kuolemasta, siinä se menee kuin muutkin asiat joita tulee elämässä vastaan.
12.12.2023 14:14
Taatusti hukkaan koko ajan kaikkea mahdollista.
Kerran silmälasit hävisivät, etsin joka paikasta, luovutin jo, ajattelin kadottaneeni lopullisesti.
Kaveri oli tekemässä jotain autotallissa, siellä on hylly jossa on kaikenlaista roinaa.
Säikähdin ja ihmettelin kun silmälaisit olivat autossani tuulilasin alapuolella.
Kaveri oli löytänyt ne autotallista hyllyltä eikä puhunut mitään, oli laittanut lasit siihen. Kyllä häntä nauratti ilmeeni.
Kännykkä on koko ajan hukassa. Avaimet häviää jos en laita aina samaan paikkaan.
12.12.2023 14:08
Kuuntelen juuri äänikirjaa Agorafobiaa potevasta naisesta.
Hän ei halua/uskalla poistua kodistaan. Seuraa naapureita kiikarilla.
Minulla taitaa olla myös samoja oireita Joskin lievinä.
Naapurien tekemiset ei kiinnosta, en edes tiedä ketä talossamme asuu pitkäaikaisia asukkaita lukuunottamatta.
En pelkää lähteä ulos, mutta en halua kun pakon edessä.
Kun kävin entisten työkavereiden kokoontumisessa niin se oli minulta paljon.
Nyt moni on soitellut ja halunnut tulla käymään.
Parempi kun en sano mitään ajatuksistani...
Kun käyn ihmisten ilmoilla niin vaikutan varmaan monen mielestä hyvin sosiaaliselta ja helposti lähestyttävältä. Enkä silloin teeskentele.
Ehkä hyvin rankat ruuhkavuodet ja pitkaikainen omaishoito tekivät sen että vartioin yksittyisyyttäni liikaa.
Nautin yksinolosta, moni sanoo että yksinäisyys on monelle vanhalle ihmiselle kamalaa, mutta on meitä toisenlaisiakin.
Ymmärrän toki, kun yksinolo on vapaaehtoista sitä ei voi verrata siihen että on totaalisen yksin vaikka kaipaisi sosiaalista elämää.
11.12.2023 15:49
Olen vain kuunnellut Saria ja tein vaalikoneen testin.
Tietoni voivat olla puutteellisia.
Katson aina A-studion, muuten en seuraa paljonkaan politiikkaa.
Uskonnoista en tiedä mitään.
Päivi Räsäsen ajojahdista luin jonkin verran. Hän siteerasi raamattua, jos se on väärin niin pitäisikö raamattukin kieltää joidenkin mielestä?
En tarkoita että minulla olisi mitään kenenkään seksuaalista suuntautumista vastaan, enemmän ajattelen uskonnonvapautta ja sananvapautta.
Miksi eräiden uskontojen paljon kriittisemmät tuomiot vaikkapa homoista jätetään huomioimatta?
09.12.2023 20:02
"Mutta juu, ihminen tekee oman kotiplaneettansa itselleen elinkelvottomaksi, laskettaneekohan se joskus tulevaisuudessa, tulevien elikkolajien toimesta luonnon ilmiöksi? "Aikoinaan tällä planeetalla asui niin tyhmä eliölaji, joka lisääntyi holtittomasti ja tyhmyydessään, sekä ahneudessaan aiheutti ekokatastrofin, jolloin liki kaikki elollinen planeetalla tuhottiin"."
100% samaa mieltä.
Kun katselee väkirikkaita miljoonakaupunkeja tai vaikkapa Amerikan suurimpia kaupunkeja autojonoineen. Ihmettelen vain, kuinka luonto on edes tässä kunnossa. Ei kauan ole, se on varmaa. Ihminen ei viisastu.
09.12.2023 19:29
Mielenkiintoinen ketju. Osan kirjoittajista tunnistin, osa oli ihan tuntematonta.
Tässä on osoitus siitä kuinka aika rientää hurjaa vauhtia.
Aloitus on vuodelta 2019, noin neljä vuotta, se on pitkä aika näillä kymmenillä.
09.12.2023 18:29
Se on sinun mielipiteesi. Sinulla on siihen oikeus, kuten minullakin omaani.
En ole uskovainen, mutta olen kuunnellut Saria ja saanut hänestä hyvän kuvan.
09.12.2023 18:05
https://www.is.fi/viihde/art-2000010047122.html
Olivat laittaneet nimen koiralle. Piski parka.
09.12.2023 17:15
Kyllä rakkulat olivat selässä, eivät ihan hartioilla, vähän vyötärön alapuolella :D
Herpestä varmaan tarkotiat?
Kun tulee flunssa niin yhtä aikaa ns. yskänrokko eli herpes puhkeaa suupieleen.
Genitaaliherpestä ei ole ainakaan todettu :D
09.12.2023 11:06
Minulla oli vyöruusu selän ala-osassa.
Ihmettelin mikä kun kihelmöi ja sattui. Katsoin peilin kautta, oli punaista ihottumaa. Kävin lääkärissä, hän totesi vyöruusun.
Sain särkylääkettä, aika hankla tauti, paranin eikä ole ollut enää mitään oireita.
08.12.2023 19:55
Tänään oli erityinen päivä.
80-luvun työpaikan naiset tavattiin. Joku oli laittanut ylös ketä oli jo kuollut, paljon heitäkin oli.
Kyllä aja hammas leikkaa jokaista. Oli sellaisiakin joita en ole nähnyt vuosikymmeniin.
Sentään tunnistin kaikki, ja muutkin tunnistivat minut.
Kyllä juttu luisti, muisteltiin menneitä.
On näitä kokoontumisia ollut ennenkin, minä en ole ollut mukana, otin tyttönimeni takaisin, muistivat minut entisellä sukunimellä niin ei löytynyt puhelinnumeroakaan.
Tämä pakkanen ärsyttää.
Huvitti päivällä kun läksin autotallille panemaan auton lämpiämään, kissa halusi mukaan, kääntyi takaisin kun tassuja paleli. Istui rappusilla odottamsaa, viereisestä rappukäytävästä oli tullut ulos porukkaa ja paheksuivat kun kissa on jätetty pakkaseen heitteille. sanoin että ei ollut viittäkään minuuttia yksin ulkona.
Kissa on siitä erikoinen että ei karkaa, kulkee mukana ja nytkin odotteli oven takana.
Syöksyi muuten liukkaasti sisälle.
En uskalla edes ajatella kissoja jotka jäävät pakkaseen paleltumaan nälissään.
07.12.2023 23:14
Minun mökissäni on peruslämpö päällä, putket jäätyi silti.
Käyn mökillä talvellakin, kun lämmittää uunin niin pysyy pari päivää lämpimänä.
Sähkölasku on aika iso ja vielä kahdesta paikasta.
Olen vielä pystynyt maksamaan.
Näillä kymmenillä ei kannata nuukailla. Kunhan katsoo että on sen verran rahaa että pärjää jos joku yllättävä meno tulee.
Pesukone hajosi ensin, sitten astianpesukone. Taloyhtiössä olisi pyykkitupa mutta olen tottunut pesemään pyykin omalla koneella.
Nyt on molemmat uusittu, toivottavasti kestävät niin kauan kun minäkin.
Minulla on lämpöhuopa ja patja. Huopaa käytän harvoin, mutta petauspatjan alla lämpöpatja on mukava kun on viluinen olo.
Karseaa olisi nousta peiton alta jos huoneessa olisi 12-astetta lämmintä.
07.12.2023 22:47
Katselin taas vähän aikaa Edvin Laineen Tuntematonta sotilasta.
En oikein tykkää sotaelokuvista, satuin juuri katsomaan kun nuori mies teki kuolemaa saatuaan luodista. Hänen esimiehensä oli vieressä. Nuorukainen pyysi rukoilemaan, rukoilivat Isämeidän rukouksen.
Minulle tuli itku ja pohjattoman surullinen olo kun ajattelin että tällaista tapahtuu koko ajan maailmassamme.
Hyvää Itsenäisyyspäivää.
06.12.2023 13:54
Aika aikaa kutakin...
On ollut aika jolloin me nuorena ja nättinä olleet mummot saatiin ihailevia katseita. Nyt on nuorempien vuoro. Eipä aikaakaan kun hekin joutuvat väistymään uusien sukupolvien tieltä. Miksi kadehtia, jokainen on nuori aikansa.
En kaipaa seksiviestejä, tämän sanon täydestä sydämestäni.
Sitä ihmettelen miksi naiset eivät laittaneet estoa Hirviniemen numeroon, sillä siitä olisi päässyt. Itse olisin soittanut Akulle ja sanonut että jos tällainen ei lopu niin alan toimenpiteisiin.
05.12.2023 14:14
35 / 159