Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
48
Kommenttia
3050
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lämmin halaus sinulle ystäväni <3
Toivon ihmettä joka tekee elämästäsi vielä hyvän.
Minullakin on paljon kipuja, mutta vastapinoksi on elämänhalua, riittää kun näen jonkin uuden kukan avaavan nuppunsa.
Kun näen luonnon yltäkylläisyyden niin sanon monesti ääneen, "Kiitos että saan elää vielä tämän kesän.
Toivon useampia kesiä, mutta eivät ole minun päätettävissäni.
17.06.2023 17:39
Aloittaja kirjoitti, "On elomme muistoja vain". Laulu jatkusi on elomme haaveita vain...
Kieltämättä, alan vain enemmän muistella entis aikoja. On joitakin hetkiä jotka ovat jääneet pysyvästi mieleen. Haaveet ovat vähentyneet vuosikymmenten saatossa.
Kyllä on myönnettävä, aina vain enemmän elän menneisyydessä ja muistoissa.
Varsinkin kun olen kissani kanssa kahden.
17.06.2023 17:24
On uusien perunoiden ja sillin aika. Tietysti salaattia lisäksi.
17.06.2023 17:07
Nyt olet niin väärässä kuin voit olla.
Kaveri on suomalainen savolainen. Minua aika paljon nuorempi.
Ollaan tunnettu kauan, on tullut kaveruus ja luottamus, ne ovat tärkeintä, ainakin minulle.
17.06.2023 16:34
Kaveri kertoo usein että rakastaa.
Mistähän johtuu että en oikein osaa vastata siihen.
Voin sanoa että olet tärkeä ym..
17.06.2023 16:15
Nätisti kirjoitettu.
Kun elämässäkin menisi oikeasti noin.
17.06.2023 16:13
Minä ja kissani eletään rauhallista elämää.
Näkee että on minun kissani, osoittaa tunteensa joka ilta tulee viereen ja oikein kipristelee hyvästä mielestä.
15.06.2023 20:13
Alan kyllästyä seuraamaan politiikkaa.
Kaikki haukkuvat toisiaan, eikö heidän kaikkien pitäisi olla suomalaisten etuja ajavia.
Vaan onhan meissäkin monenlaisia, köyhiä ja vähemmän köyhiä, sekä rikkaita.
Mielestäni rikkaat pärjää aina, köyhyys ei aina ole oma syy, joskus laiskuus estää kunnollisen toimeentulon, mutta mitä laiskojakaan tuomisemaan, jos ovat syntyneet laiskoiksi.
12.06.2023 19:08
Istuin ulkona virkkaamassa monta tuntia.
Fyssari sanoi että ainakin 45-minuutin välein pitäisi liikehtiä.
Nyt tulin sisälle, tänään pidän paussia kuntoilusta jos jalkoihin koskee.
Jalkaterät on olleet tosi kipeät. Varpaita on leikelty moneen kertaan. jokin kristää ja haittaa kävelyä.
Huilaan vähän aikaa ja kokeilen mikä on vikana.
Kaveri läksi kotiinsa, kissan kanssa ollaan tas viikko kahdestaan.
Viihdytään mainiosti kissan kanssa. Nyt on pakko ajella hautausmaalle kastelemaan kukkia jos ei sada.
Keskiviikkona käyn kylillä pesemässä pyykkiä.
Katsein ympärilleni istuessani virkkaamassa ulkona, kyllä tämä kesä on ihanaa aikaa, Vihreys suorastaa rynnistää esiin, on niin lyhyt aika kesää, kaikki käy nopeasti.
12.06.2023 18:17
Kävin kävelemässä pari kilometriä ja ajoin pyörällä noin 8 km. Sitten vielä kuntoilin puolisen tuntia sisällä että lämpiän kun pyöräillessä tuli vilu.
Vettä alkoi tihuuttamaan ja tuuli kylmästi.
Kävely on minulle uusi harrastus, olen mieluummin pyöräillyt, talvella kuntopyörällä ja kesällä sähköpyörällä.
Yritän tehdä pienen kävelylenkin mahdollisimman usein.
Jäi harmittamaan mittanauhan puuttuminen kun olisin mitannut kaulan ja vyötärönympäryksen.
Varmaan vaikuttaa sekin vyötäröön kun olen lyhentynyt noin 10 cm. Selkänikamat romahtivat kun nostelin satakiloista miestäni omaishoito aikana. Ei aina tullut noudatettua varovaisuutta. Olin joskus 168 cm pitkä, nyt jumpalla mitattiin niin olin 157,5 cm. Painoa saisi olla vähemmän mutta ei sitä haitaksi asti ole.
08.06.2023 18:49
Pengoin kaappeja mökillä mutta ei löytynyt mittanuhaa.
Kaula on varmaan aika ohut mutta uuma on hävinnyt jonnekin vuosien saatossa.
08.06.2023 18:41
En taida laittaa keskustan parvekkeelle kukkia tänä vuonna.
Täällä mökillä kukkii Särkynyt sydän, niitä on kahdenlaisia ja Kullero.
Äitienpäiväruusu kukkii vieläkin.
Tuomi on jo kukkinut, Pihlaja alkaa kukkimaan.
Vein vähän liian aikaisin haudoille kukat, Orvokit kestävät kylmää mutta toiset kukat pikkuisen kärsivät, uskoisin että toipuvat vielä.
08.06.2023 18:40
Olen pahoillani puolestasi 12.36.15.
Joten tuttua on minullekin.
Aikoinaan tuntui niin synkältä että elämä oli kun musta tunneli ilman valon pilkahdustakaan.
Matkustin ulkomaille karkuun pahaa oloani. Mietin meren rannalla, jos uisin niin kauas että en jalkaisi takaisin.
Olen kiitollinen että en tehnyt niin.
Minulla oli hyvä syy masennukseeni.
Toivon että sinullakin tulee päivä että näet luonnon heräävän ja kauneuden keskelläsi.
Jos vaikeudet karttuvat sietokyvyn rajoille niin harva kestää masentumatta.
Nykyisin olen onnellinen ja elämänhaluinen.
Vaikka olen noin viisi päivää viikossa kissani kanssa kahden niin en tunne koskaan yksinäisyyttä, enkä kaipaa mitään kummempaa.
Pidän ihmisistä ja luonnosta.
Olen kuitenkin melkein erakko, vapaasta tahdostani.
Minäkin olin alusta lähtien pettymys vanhemmilleni, olin esikoinen ja ilkesin syntyä tytöksi, sitä en saanut koskaan anteeksi.
Se oli sitä aikaa kun tyttölapset olivat pakollinen riesa ja ilmainen piika. Ei joka perheessä, meillä sattui olemaan.
Olin katkera aikaisemmin, en enää. Vanhempani perivät ajatustapansa omilta vanhemmiltaan.
Voimahaluaus sinulle <3
08.06.2023 16:24
Olet oikeassa.
En ole ikinä ollut boheemi vaikka olisin halunnut olla.
Meidän ikäluokkamme kasvatus ei antanut juuri sijaa boheemisuudelle.
06.06.2023 21:54
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, olen ehkä suurpiirteinen.
Jos jokin muu asia tuntuu tärkeämmältä kuin siivoaminen niin yleensä valitsen sen toisen vaihtoehdon siivoaisen sijaan.
Kyllä on siivottavakin, muuten ei viihdy asunnossaan.
Jaksaisin siivota vieläkin, mutta olen harkinnut vakavasti siivoojan palkkaamista.
Koska en tykkää siivota niin nämä loput vuoteni jätän tämän homman muile, jos nuukuudeltani pystyn.
06.06.2023 21:32
Nykyään on lihaliemikuutiot pannassa.
Käytän niitä joskus, kuitenkin vähemmän kuin aikaisemmin.
Antavat joskus ihan hyvin makua, riippuu kyllä mikä merkki on käytössä. Kallein ei aina ole paras.
06.06.2023 20:02
Minua pelottaa joka kerta kun nousen pyörälle.
Sitten ihmettelen kuinka hyvin pystyn aloittamaan pyöräilyn.
Minulle on alku hankalaa, pelkään, vaikka turhaan. Polkimien pitäisi olla oikeassa asennossa vaikka tänäänkin huomasin pärjääväväni olivat miten hyvänsä.
Ehkä minuun vaikutta se kun jalat ovat hyvin kipeät välillä.
Hävettää tunnustaa, ei ole kypärää:( Pitää ostaa kypärä.
06.06.2023 19:34
Tänään kävin 8km pyörälenkillä, vanha sähköpyörän akku ei kestä pidempään.
On suunnitelmissa ostaa uusi pyörä, tai laittaa akkua, saa nähdä?
On ollut paljon ylimääräitä menoa, jos aina menisi näin niin entiset rahat ja eläke ei riittäisi pitkään.
Ajattelin ostaa uuden sähköpyörän, mutta katson vielä, ei tiedä mitä uusia menoja on entisten lisäksi tulossa.
Vastike nousi yli 30 euroa, eikä ole varmaa riittääkö edes.
Tyhmästi tehty sähkösopimus kalvaa mieltä. Vaan käymään tänne on tultu, eikä olemaan.
06.06.2023 18:03
Yleensä Brooke saa mitä Brooke haluaa :)
En ole katsonut vuosiin, mutta voin jatkaa ikäänkuin taukoa ei olisi ollutkaan.
Emmerdale oli jännä yhteen aikaan.
Johtunee siitä että en tykkää juonittelusta että sarja alkoi tympäistä.
06.06.2023 16:16
Aikoinaan seurasin kuten Kauniita ja rohkeitakin.
Alkaa tympimään jatkuva juonittelu Emmerdalessa, ja varsinkin kaunareissa ristiin naiminen vuodesta toiseen.
Brookekin on ollut kaikkien miesten kanssa useampaan kertaan naimisissa.
06.06.2023 15:46
40 / 153