Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
48
Kommenttia
3051
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole tuomitsemassa tai paheksumassa, päinvastoin.
Tunnen homoja ja lesboja, ei he ole mitenkään muista ihmisistä erottuvia. Eihän heterotkaan julista kaikille intiimejä asioitaan, ainakaan suurin osa.
Miksi ei voi suhtautua luontevasti sen kummemmin miettimättä ketä kukin rakastaa.
En myöskään tuomitse ketään jolla on erilainen vakaumus kun minulla. Vaikka eipä minun tuomitsemiseni juuri missään tuntuisi.
Esim. islam ei hyväksy näitä asioita, ihmettelen kuinka vähän siitä kirjoitellaan.
Täällä meillä on kaikilla oikeus olla mitä ovat ja hyvä niin.
Siinä olet oikeassa että ennen vanhaan piti olla salassa valittunsa kanssa jos sattui olemaan samaa sukupuolta. Oli ihan rikokseksi luokiteltu.
Mitä olen lukenut niin tämä nykyinen pride on kovasti ollut transukupuolisten asialla.
Jos on transu niin ihmettelen miksi voi vaihtaa sukupuoltaan kerran vuodessa. Oikeasti niin tuntevat eivät kai muuta mieltään joka vuosi.
Moni aito transu ei hyväksy uutta lakia. Sen on päättäneet ihmiset jota se ei henkilökohtaisesti kosketa.
24.05.2023 18:23
Tykkään Sarista.
En tiennyt hänen olevan helluntailainen.
23.05.2023 20:36
Kyllä mielipiteen vapaus on oltava.
Ei eri mieltä olevaa saa teilata.
Tietenkin kannattaa miettiä onko mielipide laillinen eikä loukkaa ketään tarpeettomasti.
Suvaitsevaksi pakottaminen ei kerro suvaiitsevaisuudesta muuta kuin pakottajien oma mielipide, joka on heidän mielestään ainoa oikea.
En ole ajatellut tarkemmin mitä mieltä olen tästä pridestä. Ainakin nuorilla näyttää olevan hauskaa.
23.05.2023 20:28
Melkein kaikki pelot poistuivat kun poikamme kuoli syöpään.
Olin kokenut pahimman, ajattelin että mikään ei voi enää koskettaa.
Olin väärässä, onhan minulla tytärkin ja hänen perheensä, olisi hirveää jos heille sattuisi jotain.
Omasta puolestani pelkään että en enää pystyisi huolehtimaan itsestäni.
23.05.2023 18:26
Suunnilleen ennallaan on olo.
Ajattelin trhdä vaikka mitä. Mutta pyörälenkkikin jäi kun aloin saksia kuivia oksia pihan pensaista.
Monesti mietin, kuinka nuorena aikaa riitti perheestä huolehtimiseen, töissä käymiseen ja vielä jäi vapaa-aikaakin??
Kaikki hidastuu, ehkä sekin vaikuttaa kun ei vaadi enää itseltään kuin tarpeellisimmat.
Joskus saattaa mennä päivä että istun ulkona ja virkkaan äänikirjaa kuunnellen tuntikausia. Olen tullut siihen tulokseen että näillä kymmenillä pitää tehdä kaikkea mistä pitää miettimättä liikoja. Jumppari sanoi että ainakin 45 minuutin välein on vähän liikuttava, jos virkkaan tunteja .
20.05.2023 19:32
Kiitos <3
20.05.2023 19:07
Syön pullaa melkein päivittäin. Leivon enimmäkseen itse kun ovat niin kalliita kaupassa.
Tulee välillä mieleen että on turhaa vähäravinteista ja kaloripitoista mössöä.
Nutta kun tykkään.
19.05.2023 21:10
Mistähän johtuu että en tunnu komistumaan päin olevan, kovista ponnistuksistani huolimatta
:)
Onkohan vika siinä että olen syntynyt silloin kun oli puutetta sodan aikaan.
18.05.2023 18:57
Sait nauramaan. Sarkasmi on hyvä huumorin laji.
18.05.2023 18:55
En juuri mieti kiloja.
Syön kaikkea mikä maistuu.
Olen nirso, vanhemmiten tullut aina vain nirsommaksi.
Kaali oli ennen herkkua, nyt jo hajukin etoo. Kuten moni muukin entinen hyvältä maistunut ruoka.
Näillä kymmenillä on suositus että lievä ylipaino on hyväksi.
Uimaan menen ajattelematta miltä näytän uimapuvussa.
18.05.2023 18:52
Olet onnekas Demeter kun ei ole kipuja.
Minulla on joka iltainen taistelu että saan nukuttua jakojen takia.
Kävelykin on siksi jäänyt vähälle.
Olen miettinyt että kaiken uhallakin alkaisin kävellä jonkinlaisia lenkkejä. Jos jalat siihen tottuisisvat.
Pystyn kyllä jaloilta tekemään tavalliset kotityöt ja puutarhassakin, vähemmän kuin ennen, mutta kuitenkin.
17.05.2023 13:18
Tänään vähän viileni. Ajelin sähköpyörällä noin 40 minuuttia. Mukavaa oli mutta mökkite ei ole kovin hyvä pyöränkumeille. Risteilin lähistöllä jos kumi puhkeaa niin ei tarvitse kävellä kovin pitkää matkaa.
Hyttyset ovat saapuneet. Ovat todella verenhimoisia näin eka ruokailuun tullessa.
Kunto on ennallaan, jalat on kipeät siksi mieluummin pyöräilen, kävelykin onnistuu mutta joka askel vihlaisee.
16.05.2023 18:47
Jos saisin myytyä liian ison osakehuoneistoni niin muuttaisin vuokralle.
Täällä ei asunnot mene kaupaksi.
Vuokralla olisi helppoa voisi muuttaa jos ei tykkää, eikä ole remonttikuluja.
60-70 lukujen vaihteessa olen viimeksi asunut vuokralla.
Taloyhtiö kokoukset ovat painajaismaisia. Kaikki ovat eri mieltä. Kuulun myös hallitukseen vaikka en olisi halunnut. Valitsivat puoli väkisin kun ei ollut halukkaita.
16.05.2023 18:26
Nyt vasta avasin sivut.
Kaunista kesää sinulle.
Mukava kun muistat.
16.05.2023 18:11
Tänään mollasin itseni kaupassa kahteen kertaan.
Ensin huomasin että ostoskorissa oli vielä mitä en ollut näyttänyt kassalla. Kerroin häpeissäni että jotain on jäänyt huomaamattatta. Olivat irrallaan olevien kassien alla.
Toiseksi ihana rouva sanoi että olenkkohan unohtanut käsivesakani kassalle, olin, ja kiitin rouvaa.
12.05.2023 21:31
Pääministerin avioero on ainakin ollut lööpeissä. Sillan romahtaminen koululaisten alla oli uutinen jollaisia ei soisi olevan.
11.05.2023 19:52
Yli 19% suomalaisista on persuja.
Minusta on väärin haukkua oman maan kansalaisia puoluekannan takia.
Olen seurannut heidän ehdokkaitaan niin on koulutettuja fiksuja tyyppejä tullut puolueeseen.
Purra on valtiotieteitten maisteri, Meri varatuomari, nyt on uusia nuorempia todella fiksuja tyyppejä, lakimies ym...
Oletko itse yliopiston kasvatteja?
Huom. En ole koskaan äänestänyt persuja. Mutta tunnen muutamia ihan henk. kohtaisesti, en löydä moitteen sijaa.
11.05.2023 19:36
En juuri mitenkään. Heissä on enemmän lakia rikkovia määräänsä suhteutettuna kuin kantaväestössä.
Se on ihan todistettu asia.
Mutta kyllä heisä on kunnon ihmisiäkin, he unohdetaan kun heistä ei juuri puhuta.
11.05.2023 19:24
Kuuntelin just radiossa erästä maahanmuuttjaa. Hän sanoi että heissä, kuten kaikissa ihmisissä on monenlaisia.
09.05.2023 20:07
Kerroit lyhyesti sen mitä tarkoitin ja halusin sanoa.
09.05.2023 19:57
43 / 153