Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3173

1. Ei oikein yllättänyt , vanhuus.
    Se tulee aika hitaasti, nuorena aikaa tuntuu olevan paljon, mitä vanhemmaksi tulee, sen joutuisammin aika kuluu.
    Mutta hyvä että ollaan vielä elossa kirjoittelemassa tänne.
    Laila Kinnunen oli hieno laulaja, lahjakkaimmilla oli myös heikkoutensa.
    https://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg
  2. Äitini ja myös isäni suvuissa oli ainoastaan poikalapset toivottuja.
    Minä esikoisena oli karvas pettymys kun kehtasin olla tyttö.
    Onneksi poika syntyi vuoden kuluttua, hän oli oikea perintöprinssi.
    En syytä vanhempiani, he olivat sellaisia miksi olivat kotonaan kasvatettu.
    Äitini kanssa oli viileät välit, hän ei pitänyt minusta. Silti kävin auttamassa häntä loppuun asti. Hoidan isän ja äidin haudan samalla kun miehen ja pojankin haudat.
    Mietin joskus millanen minusta olisi tullut jos olisin saanut vähän rakkauttakin osakseni lapsena.
    Ehkä lapsuudesta juontaa erakkomaisuuteni. En koskaan kaipaa seuraa enkä tunne yksinäisyyttä vaikka suuren osan ajasta vietän kissani kanssa.
    Kaveri käy, häneen ollaan kissan kanssa totuttu. En tiedä miten kävisi jos asuttaisiin saman katon alla, en ehkä jaksaisi. .
    Eiköhän se ole tärkeintä että olen hyvin tyytyväinen elämääni.
    Koskaan en ole päässyt näin helpolla. Mistään ei ole puutetta, enkä stressaa töillä, ei maailman työt tekemällä lopu.
    Kerran olen sanonut äidilleni pahasti. Hän sanoi, ole hyvilläsi että emme antaneet sinua pois.
    Vastasin, olisitte antaneet, missä hyvänsä olisi ollut parempi olla. Hänen sanansa satuttivat.
    Enkä kadu vieläkään.
    Minulle tyttäreni on tärkeintä maailmassa.
    Onneksi ajat ovat muuttuneet, ainakin meillä suomessa, muualla maailmassa tyttölapsen syntymään suhtaudutaan vieläkin samoin kuin pohjanmaalla syntymäni aikoihin. En usko että kaikki perheet ovat olleet samanlaisia.,
  3. Mökillä on kesäisin Varis joka ei pelkää minua, tulee ihan lähelle kun vien sille syömistä. Jos on vieraita ei tule pihaan.
    Kissa on hyvä kaverini, siitä on riesaakin, on oppinut niin nirsoksi että on vaikea löytää mieleistä ruokaa, mutta itseäni saan syyttää.
    Sitten vihaa minun virkkaamistani kun vie huomion pois siitä.
    En luopuisi siitä mistään hinnasta, pelottaa kun katilla on jo ikää että koska joudutaan eroamaan.