Mitä teette, jos oikein kiukuttaa?

Anonyymi-ap

Ei ole sukulaisia lähellä, naapuriin on matkaa, ei ketään jonka kanssa jutella ihan henkilökohtaisista asioista. Kiukuttaa, tuntuu, että "halkee".

Auttaa jos rupee tekemään hommia, no hyvä se. Kahvinjuominenkin auttaa.
Ja että lähtee kävelylle.

Onko muita poppaskonsteja?
Ihan olis mukava vain tietää, miten muut taklaavat tilanteen.

31

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä yksinään niin paljon kiukuttaa ?

• Anonyymi

Etkö voi soittaa jollekkin johon tunnet luottamusta, sekin helpottaa jos kiukuttaa tämä elämä

• Anonyymi

No...sitä varten on ilmeisesti Perussuomalaisten puolue ja heidän äänestäjänsä.
      Heidän niskaansa saa kaataa likasankonsa näköjään täysin vapaasti.
      Riittää, että nykyään käy palstalla pari kertaa viikossa ja kommentoinnit ovat sitä luokkaa, että siirtyy nopeasti toisille palstoille.

Ei ilmeisesti tarvitse kuin mainita vaikka edellisen hallituksen totuuteen perustuvan virheen, niin ensimmäinen kommentti on heti "Persut ovat Suomen väkivaltaisin puolue!"
      Pelkkää herjaamista, solvauksia, pilkkaamista ja ivaa niiltä, joiden suosikin kannatus jäi heikoksi.

Kuinkahan järkevä ja perusteltu vastaus tähänkiin kommenttiin pian tulee?
      Vaikka tuskin se siihen yhteen jää.

• Anonyymi

Hei, eikö sinulla kiepu muuta täässä kuin yks puolue?

Tässä tuli se järkevä analyysi sinusta.
        Hyppää yli, ja mee 40+ palstalle,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, eikö sinulla kiepu muuta täässä kuin yks puolue?

Tässä tuli se järkevä analyysi sinusta.
        Hyppää yli, ja mee 40 palstalle,

Minullako se yksi puolue nyt olikin...

• Anonyymi

Snyyyyyfff persu snyyyfff voi voi ..... .... .....

• Anonyymi

Itse alan siivoan.Asunto pieni kerrostalossa vuokralisena pääkaupunki seutu.Sen jälkeen kävelen niin kauan että kiukku ohi.Välitämttä ssätä tai vuodenajoista.Minun autaa ainakin aina kaiken ulkoilu.Ystävät kuoli korona aika.Sukulaiset kaukana. Uusia ystäviä en saa kun en juo kaljaa,viiniä,en tupakoi.Elämä on elämistä hetkessä,Helsinki plus 70v. mummo

• Anonyymi

Joo, siivoaminen on hyvä tapa.
        Ja ulkoilu.
        Uusia ystäviä on vaikea saada tällä iällä, vaikka joisikin kaljaa.
        Rupeisin sulle kaveriksi, mutta pitkät on välimatkat.

Ajattelin liittyä kuoroon laulamaan, ainakin saisi yhdessä laulaa.

On kiukuttanut paljon tänään, mutta jo rupee helpottamaan.
        Katselin tuossa filmiä netiltä. Tulee uusia ajatuksia, kun seuraa että on muillakin onkelmia ja niitä ratkovat kuka mitenkin.
        Minulta ei kuollut yhtään ystävää koronaan, muuten vaan muihin sairauksiin.

• Anonyymi

Mitä ihmettä kaljalla, viinillä ja tupakalla on uusien ystävien saamisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä kaljalla, viinillä ja tupakalla on uusien ystävien saamisen kanssa?

Hän olettaa, että kaikki muut ihmiset kaljoittelevat, tupakoivat ja lipittävät viintä.

• Anonyymi

Manailen niiin maan prkl:en pilusti.

• Anonyymi

19:42
        Joo. Joskus. Takin vetskarikin menee heti kiinni....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:42
        Joo. Joskus. Takin vetskarikin menee heti kiinni....

Juuu, niiin käy joskus. Aika pelottava ajatus, että se on manaus, joka auttaa.

• Anonyymi

En edes ymmärrä koko kiukustumisen ajatusta.
      Olen kyllä nähnyt joidenkin kanssaihmisten kiukustuvan,
      ärtyvän tai jopa hallitsemattomasti raivostuvan, väkivaltaan asti.
      Itselleni se on kuitenkin täysin vierasta.
      Miksi kyselet?

• Anonyymi

Miksi yleensä vastaat?
        Jos olet robotti-ihminen, niin pysy tekniikkapalstoilla.

• Anonyymi

Mussa on varmaan jotakin vikaa kun en osaa tulla vihaiseksi mistään, ainoastaan surulliseksi jos jokin vastustaa,

• Anonyymi

Jos tarkoitatte aggressiota niin se ei ole tarve
      sitä ei pureta kuin janoa

vaan opittu konsti selvitä ongelmista
      nämä lyhytpinnaiset ovat vaikeita tyyppejä
      onnistutut raivoamalla saamaan jonkin asian läpi jatkat sitä ...

se mikä taatusti ei ole evoluutiossa on nattipalsta vaan se on opitua
      lyhyitä pottuiluja sarjaan

Tällä ikäpalstalla on
      yleisin syy on heikosti muotoutunut itsetunto, joka aiheuttaa tarpeen mitätöidä muita

• Anonyymi

Ihan totta ja muuta ei sitten näiden elämässä olekaan sisältönä .
        Vihaisina syytellään toisia ja keksitään omia versiota siitä mitä joku on kirjoittanut. Se on sairautta ihmisessä kun aina ollaan vihaisia,sillä se viha se kuluttaa ihmisen hermoja hyväisesti .
        Niin että siinäpä pauhaavat, omien ongelmiensa kanssa korostaen vihalla heikkoa itseluottamustaan

• Anonyymi

Jos kiukuttaa, kiukuttelen, sydämeni pohjasta. Jos on kumppani paikalla, hänelle, mutta sanon että olen älyttömän huonolla tuulella. Jos olen yksin, puhun itsekseni ääneen niinkuin puhuisin sille ihmiselle johon olen kiukustunut. Tai kerron jollekin ystävälle, joka ei ole paikalla, koko harmin jos on asia joka pännii. Vain siten saan kaiken ulos itsestäni, harmi menee ohi. Jos on joku oma moka, se voi tulla joskus takaisin mieleen, taas sama yksin ääneen puhuminen. Minulle tämä on ainut tapa puhdistautua asiasta, se jää taakse lopullisesti, eikä kalva enää. Jos en pura kiukkua ulos, uskon että se jäisi katkeroittamaan. Luulen että juuri näin on käynyt heille jotka ovat aina vähän ilkeitä, eivät ole osanneet purkaa vihaa ja kiukkua ulos.

• Anonyymi

Kiukku on terveellistä!

Jotain on silloin väärin, ja on tervettä reagoida siihen!
        Kun on tunteva ihminen.
        Tuo neuvo, että puhuu itselleen ääneen oli hyvä neuvo.

Tulee selväksi omalta osalta ja pääsee jatkamaan eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukku on terveellistä!

Jotain on silloin väärin, ja on tervettä reagoida siihen!
        Kun on tunteva ihminen.
        Tuo neuvo, että puhuu itselleen ääneen oli hyvä neuvo.

Tulee selväksi omalta osalta ja pääsee jatkamaan eteenpäin.

Tunteva ihminen harvoin tuntee kiukkua ainoastaan susullisuutta asioista jotka menevät mönkään.
        Minun mielestä kiukku ei hyödynnä mitään ihmisessä, verenpaine menee korkealle ja adrenaliini ottaa ihmisen valyåtaansa, ja mitä vanhempi on sitä enemmän vaurioittaa omaa hermostoon näillä olotiloilla, koska ne eivät koskaan johda parannuksiin omassa elämässä

• Anonyymi

Vielä ei ole selvää, voi olla että saavat peruutustoimenpiteet kiukkusi laantumaan. On hirvittävän väärä päätös kun vähävaraiset ovat kamppalilleet sähkömaksujen kanssa ja muutenkin hyvin pärjäävät saaneet sähkötukea. Toivottavasti mahdollinen Rauramon palkkion korjaus ei huononna työntekjöiden bonuksia. Sama laki, sama käytäntö, vaikka ihan eri rahayksiköt liikkeellä, Rauramolla sadattuhannet ja työntekijöillä kympit ja sataset.

• Anonyymi

Jumalauta ,Saatana , Perkele .- Siihen se yleensä jääpi :)

Gubbe 74

• Anonyymi

Voi ei, miten tylsää, kun ei oo enemmän sanavarastoa.
        Keksi!

Toistat vain muita, ei mitään omaa tapaa.

• Anonyymi

18:00
        Parempi on tämä tripla: V P S
        Tosin ei kannata kuluttaa, ei tehoa.
        Beng
        Joskus siivoaminen puolella kiukulla on poikkeuksellisen sujuvaa.....

• Anonyymi

Minua kiukuttaa tämä palsta, kun se on pelkkää politiikkaa ja siihen kiukustumiseen auttaa se, että suljen koneen. :)

• Anonyymi

Harmi, nyt et päässyt lukemaan minun vastausta.

Nytpäs kerron mitä meinaan tehdä kun just nyt kiukuttaa:

Alkoi ihan lunkisti aamu. En viittinyt kampailla, enkä laittaa päälle sävysävyyn vaatteita, vaan laitoin kuluneen mutta virttyneen paidan päälle, nappi puuttui. Sen päälle tätiniperu villaliivin, virttyneen hameen, mikä on mukava päällä, mutta ei niin edustavan näköinen.
        Ja rupesin touhuun.

Nyt sitten meinaan tehdä jotain oman "kauneuteni" hyväksi.
        En kerro enempää että miten kohennan "kauneuttani", ette luulisi minua liian turhamaiseksi.
        Jos joku haluaa arvata, niin vastaan oikein arvanneelle.

Ketään ei todennäköisesti kiinnosta.
        Mutta saanpa itse purettua kiukkuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, nyt et päässyt lukemaan minun vastausta.

Nytpäs kerron mitä meinaan tehdä kun just nyt kiukuttaa:

Alkoi ihan lunkisti aamu. En viittinyt kampailla, enkä laittaa päälle sävysävyyn vaatteita, vaan laitoin kuluneen mutta virttyneen paidan päälle, nappi puuttui. Sen päälle tätiniperu villaliivin, virttyneen hameen, mikä on mukava päällä, mutta ei niin edustavan näköinen.
        Ja rupesin touhuun.

Nyt sitten meinaan tehdä jotain oman "kauneuteni" hyväksi.
        En kerro enempää että miten kohennan "kauneuttani", ette luulisi minua liian turhamaiseksi.
        Jos joku haluaa arvata, niin vastaan oikein arvanneelle.

Ketään ei todennäköisesti kiinnosta.
        Mutta saanpa itse purettua kiukkuni.

Heti auttoi!

Tein 4 eri juttua, ja nyt on paljon parempi olo!
        Ei mennyt pitkään!

• Anonyymi

Minua ei kiukuta oikeastaan koskaan, mutta tunnen itseni kyllä aika ajoin surulliseksi muutamien asioiden vuoksi ja silloin itken, välillä ihan ääneen vollotan, se auttaa.

• Anonyymi

Joskus tulee noiduttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      12
      3620
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      167
      3291
    3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      226
      2850
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      70
      2457
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      1742
    6. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      9
      1500
    7. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      26
      1376
    8. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1271
    9. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1042
    10. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      104
      931
    Aihe