Vapaa kuvaus

😀Taiteilija😃

Aloituksia

9

Kommenttia

100

  1. Viime+Yönä+Sotamarsalkka+sekä+myös+Ministerinä+tunnettu+Sandels+Laskeutui+Intialaisella+Lentävällä+Matolla+Takapihalleni+ja+Hän+kysyi,+että+Onko+sulla+Kaikki+hyvin+siellä?+Annoin+hänelle+Kauppakuitin+ja+sanoin,+että+Tarkista+siitä!!,+johon+hän+Karjaisi+TÄH..miten+se+Minä+voin+olla+tuossa+paperissa??+VASTASIN:+Se+on+Kuitti,+johon+Sandels+Huusi+TÄH...TÄH???...+ja+hän+jatkoi+kysymällä,+että+Eikö+nyt+ole+vuosi+1808+ja+Sotahan+se+on+käynnissä!!+Minä+huomautin+SUURTA+SotaHerraa+ja+sanoin+hänelle,+että+Nyt+on+vuosi+2022,+johon+Sandels+sanoi,+että+Nyt+on+Kova+kiire+Lentää+takaisin+IISALMEN+Partalaan+juttelemaan+Sukulaistesi+luokse+Mukavan+PÖYDÄN+ääreen+Venäläisistä+Sotilaista,+mutta+Tiedoksi,+että+KUOPIO+ollaan+Pelastettu+🤣😂😂🤣😅😅😆😃😄😁🙃🙂😉😍🤩🤩🥰🥰🤩🤩🥰🥰🤣😂😅😆😁😄😉😉😉😉😃😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🦔🦔🦔🐿🐿🐿🐇🐇🐇🐇🐰🐰🐰🐰🐰Se+Mikä+tässä+Tarinassa+on+muuten+TÄYSIN+Totta+on+se,+että+SOTAMARSALKKA+SANDELS+on+Sukututkimuksen+mukaisesti+Jutellut+niitä+näitä+Minun+Sukulaisteni+kanssa+omana+elinaikanaan+P.I.S.T.E.+Unholaan+ollaan+jätetty+Mistä+HE+keskustelivat???
  2. Putin+😃
  3. 2 / 5