Vapaa kuvaus

Myös Repe toivoo Suomen miehittämistä. Muuten hän ei olisi käyttänyt kuvaa jossa sika edustaa Suomen Leijonaa.

(Varmaan ylläpito sensuroi tämänkin ketjun kuten jokaisen ketjun jossa kommentoin Repe_Ruutikallon kirjoituksia.)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17356691/montako-kertaa-nato-maa-on-hyokannyt-venajalle-naton-perustamisesta-lahtien#comment-113362014

Aloituksia

0

Kommenttia

1108

1. Hyvä.+Laitoin+aamupäivällä+viinipullon+jääkaappiin+viilenemään.😄😄😄😄😄
  2. >>Armo+on+ansio-uskonnolle+kamala+paikka,+ja+jotka+uskoo+suoritukseen+ja+tekoihin+ja+rituaaleihin,+kilvoiteltuihin,>>Minä+uskon+kilvoitteluun.+Mutta+olenkin+katolinen.Luukkaan+evankeliumi:13:24+"Kilvoitelkaa+päästäksenne+sisälle+ahtaasta+ovesta,+sillä+monet,+sanon+minä+teille,+koettavat+päästä+sisälle,+mutta+eivät+voi.Kolossalaiskirje:2:1+Sillä+minä+tahdon,+että+te+tiedätte,+kuinka+suuri+kilvoittelu+minulla+on+teidän+tähtenne+ja+laodikealaisten+ja+kaikkien+tähden,+jotka+eivät+ole+minun+ruumiillisia+kasvojani+nähneet,1.Tessalonikalaiskirje:2:2+vaan,+vaikka+me+ennen,+niinkuin+tiedätte,+olimme+kärsineet+Filippissä+ja+meitä+siellä+oli+pahoin+pidelty,+oli+meillä+kuitenkin+Jumalassamme+rohkeutta+puhua+teille+Jumalan+evankeliumia,+suuressa+kilvoituksessa.1.Timoteuksen+kirje:4:10+Sillä+siksi+me+vaivaa+näemme+ja+kilvoittelemme,+että+olemme+panneet+toivomme+elävään+Jumalaan,+joka+on+kaikkien+ihmisten+vapahtaja,+varsinkin+uskovien.6:12+Kilvoittele+hyvä+uskon+kilvoitus,+tartu+kiinni+iankaikkiseen+elämään,+johon+olet+kutsuttu+ja+johon+hyvällä+tunnustuksella+olet+tunnustautunut+monen+todistajan+edessä.2.Timoteuksen+kirje:4:7+Minä+olen+hyvän+kilvoituksen+kilvoitellut,+juoksun+päättänyt,+uskon+säilyttänyt.Hebrealaiskirje:10:32+Mutta+muistakaa+entisiä+päiviä,+jolloin+te,+valistetuiksi+tultuanne,+kestitte+monet+kärsimysten+kilvoitukset,12:1+Sentähden,+kun+meillä+on+näin+suuri+pilvi+todistajia+ympärillämme,+pankaamme+mekin+pois+kaikki,+mikä+meitä+painaa,+ja+synti,+joka+niin+helposti+meidät+kietoo,+ja+juoskaamme+kestävinä+edessämme+olevassa+kilvoituksessa,Juudaan+kirje:1:3+Rakkaani!+Kun+minulla+on+ollut+harras+halu+kirjoittaa+teille+yhteisestä+pelastuksestamme,+tuli+minulle+pakko+kirjoittaa+ja+kehoittaa+teitä+kilvoittelemaan+sen+uskon+puolesta,+joka+kerta+kaikkiaan+on+pyhille+annettu.
  3. >>Sanna+on+antanut+muillekin+kuin+rikkaille+.>>Minulle+ei+ole+vielä+antanut.+Enkä+välttämättä+huolisikaan.😄😄😄😄😄