Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+nyt+vittu+ala+viisastelemaan.+Suomalaisethat+katsovat+tosi-TV:tä+omilta+sohviltaan.+Kyllä+monet+katsovat+kirkon+taikamenoja+televisiosta.+Itsekin+täytyy+tunnustaa,+että+vaikka+en+maksa+kirkollisveroa+niin+piti+ihan+rituaalien+vuoksi+katsoa+1.+adventtisunnuntain+Jumalanpalvelus+ja+hoilottaa+Hoosiannaa.
18.12.2021 11:21
Bird's+Opening,+Hessu+haluaa+kontrollida+sivustaa.+Vastaan+d5.
18.12.2021 11:01
"Ketään+ei+kiinnosta+se,+kuka+sinä+olet..."
Paitsi+sinua+tämä+kiinnostaa+ihan+helvetisti.
"...kaikkia+kiinnostaa+se,+kuka+on+Hessu!+:)"
Itse+asiassa+ei+hirveästi+kiinnosta.+Nimimerkki+G4G+ja+Jumalanvaltakuntablogin+kirjoittaja+ovat+samoja+henkilöitä.+Heidän+esiintymisensä+palstalla+ja+blogissa+ovat+nolostusta+herättäviä.+G4G+erehtyi+muutaman+kerran+mainostamaan+Heikin+kirjaa+'Fysikaalinen+Teologia'.+Palstalla+joku+tunnisti+kirjoittajan+ja+yhdisti+G4G+ja+Heikin.+Minä+hieman+prässäsin+tätä+G4G'ä,+joka+paljasti+yksityiskohtia+kirjasta+'Fysikaalinen+Teologia'+mm.+painosmäärä+ja+paljonko+on+myymättä+vielä+1.+painosta.+Siksi+epäilen,+että+Hessu+ja+Jumalanvaltakuntamies+kirjoittelee+palstalla.+Eihän+se+haittaa+yhtään+mitään.+Itse+asiassa+olisi+vaan+hyvä,+että+tuollainen+uskontofilosofi+kunnioittaisi+palstaa+ja+opettaisi+meitä+tietämättömiä+ateisteja.
18.12.2021 09:55
"Moses_Zuckerkandl"
Suomen+kansalainen,+juutalainen,+ateisti,+puolustusvoimissa,+puolustusteollisuudessa,+sotilastiedustelussa,+kyberpuolustuksessa+elämäntyönsä+tehnyt+kansalainen.+Pitkäaikaisin+työnantaja+oli+Instituutti,+josta+tietäjät+tietää+mikä+firma+on+kyseessä.
18.12.2021 09:38
"Pistä+viestiä+Heikin+vaimolle:+hän+voisi+olla+kiinnostunut+miehensä+huoraamisesta."
Miksi+laittaisin?+Eikö+mies-vaimo+side+pitäisi+olla+vahvimpia+ihmiselossa?+Miksi+sekaantuisin+anonyyminä+sinun+ja+vaimosi+välisiin+ongelmiin?
18.12.2021 09:28
Käy+nyt+Hessu+nussimassa+sitä+nuorta+huoraasi+paljaalla+ja+ehkä+huomaat,+että+nykyihmisen+tärkein+seksuaalielin+on+aivot.+Jos+Sinulla+olisi+vaimo,+johon+Sinulla+olisi+henkinen+yhteys+niin+seksi+hänen+kanssaan+voittaisi+nuoren+huoran+nussimisen+100-0.
18.12.2021 09:18
Miten+niin+on+laiton?
https://www.ichess.net/wp-content/uploads/2018/11/veresov-attack-1-e1542638950749.jpg
18.12.2021 09:12
En+valitettavasti+ole+Oulussa+viikonloppuna.+Vaikka+Sinun+seurasi+houkuttelisi+niin+ajomatka+olisi+liian+pitkä+ja+aikataulu+liian+tiukka.
18.12.2021 09:10
"Tätä+sinä+et+tiennyt.+:)"
Minä+en+harrasta+mitään+pillun+nuolemisia.+Neidot+ovat+olleet+aina+valmiita...saattaa+vaikuttaa+välimerelliset+ja+seemiläiset+piirteeni+sekä+menestys+elämässä+ja+sen+tuoma+itsevarmuuteni+😎+😎+😎+.+En+ole+muuten+koskaan+maksanut+seksistä,+toki+se+on+ollut+jonkin+seemiläisen+uskon+kulmakivi+(temppelihuorat+jne.),+olen+aina+saanut+tarpeideni+mukaan,+eihän+kyseessä+ole+mikään+muu+kuin+kahden+ihmisen+välinen+vuorovaikutus.+Itselläni+ne+(vuorovaikutuskyvyt)+kyvyt+ovat+synnynnäisiä,+ehkä+siksi+tein+urani+Instituutissa.
18.12.2021 09:04
"Sitä+voi+muuten+nuolla,+jos+tahtoo+neidon+saavan+orgasmin."
Itsellä+neidot+saavat+ihan+emätinorgasmeja+kun+nussin+heitä,+ei+edellytä+nuolemista+😎😎😎
18.12.2021 08:53
"Mulkku+on+paljon+viisaampi+kuin+ihmisen+aivot.+:)"
Mulkun+johdatus+kuuluu+pelkästään+evoluutiobiologiaan.+Ihminen+on+noussut+kehityksessään+jo+biologisen+evoluution+yläpuolelle.
18.12.2021 08:52
Et+ole+edes+oikealla+vuosikymmenellä.+En+paljasta+ikääni,+jottei+se+ohjaa+keskusteluamme+sivuraiteelle.+Sinä+vaikutat+asettavan+paljon+painoarvoa+senioriteetille+enkä+halua+antaa+itselleni+epäreilua+asetelmaa+antamalla+kuvaa+vanhasta+ja+kokeneesta+filosofista.+Antakoon+jokainen+yksittäinen+kommentti+puhua+puolestaan.
18.12.2021 08:50
Rekkaa+Hessu+joku+nikki,+ettei+nämä+levyseppähitsarit+pääse+väliin+kun+kaksi+älyn+jättiläistä+mittelee+voimiaan+😀
18.12.2021 08:45
Miksi+Hessu+tavoittelet+lihallisen+ruumiin+tyydytystä?+Eikö+meidän+iässä+(itse+olen+vuonna+1968+syntynyt+ja+sinä+olet+minua+muutaman+vuoden+vanhempi)+pitäisi+jo+rakastaa+tietoa+ja+totuutta+(filosofia)+eikä+enää+mennä+mulkun+johdattamana+maallisten+ilojen+perässä?
18.12.2021 08:17
3.Bg5
18.12.2021 08:07
Miksi+kristityt+vihaavat+niin+paljon+juutalaisia?+Tälläkin+palstalla+mellastaa+eräs+helluntailainen+rasisti+Hessu,+Jumalanvaltakuntablogin+tuottaja+ja+uskontofilosofinen+tietokirjailija,+joka+vainoaa+minua+kuin+pahin+perskärpänen+syyttäen+minua,+vannoutunutta+militanttia+juutalaista+ateistia+mm.+lestapiruksi.+Miksi+suomalaiset+uskonlahkot+ovat+niin+kovin+toistensa+kurkussa?
18.12.2021 07:40
Tässä+kansallislaulustamme+"hienompi"+versio:
https://www.youtube.com/watch?v=mhU5o59tIyU
Ja+tässä+sen+kaikista+alastomin+ja+karuin+versio,+jonka+laulavat+Bergen-Belsenin+keskitysleiriltä+henkiin+jääneet+kansani+edustajat:
https://www.youtube.com/watch?v=TWOkML4A8sU
Joten+pyydän+aina+'hats+off'+kun+kuulette+juutalaisen+kansan+hymnin+'toivo'+eli+'Hatikva'.
17.12.2021 23:53
Itsellä+on+lähiaikojen+tavoitteena+saada+katsottavaksi+elokuva+In+Our+Hands:+The+Battle+for+Jerusalem.+Siinä+kuvataan+Kuuden+päivän+sodan+tapahtumista+Itäisen+Jerusalemin+valtaus.+Valtauksessa+Eversti+Mordechai+Gurin+johtama+55.+laskuvarjoprikaati+(res)+Utzbat+Hod+Ha-Hanit,+"Keihäänkärki"+valtasi+Pyhän+Kaupungin+arabeilta.+Isoisäni+kuului+prikaatiin+ja+ryhmänjohtajana+sai+kunnian+olla+kärkijoukoissa,+joka+tunkeutui+Leijonaportin+läpi+Länsimuurille,+jossa+Rabbi+Shlomo+Goren+puhalsi+jälleen+satojen+vuosien+jälkeen+vuohensarvesta+tehtyyn+torveen.
Autenttista+kuvaa+Vanhan+kaupungin+valtauksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=a6e3kKu5XaU
Elokuvan+"In+our+Hands"+traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=Ww1sJ9DaNvE
17.12.2021 23:32
Onko+Moses_Zuckerkandlille+tuttu+Israelin+kommandojoukkojen+isku..."
Voi+rakas+Israelin+ystävä,+kyllä+minulle+on+hyvin+tuttu+operaatio+Ukonnuoli,+joka+myöhemmin+nimettiin+operaatiossa+kuolleen+Benjamin+Netanjahun+veljen+Joonatanin+mukaan.+Itselläni+on+taustat+Israelin+Puolustusvoimissa+ja+erikoisjoukoissa,+joten+tämä+mainitsemasi+operaation+on+minulle+hyvin+konkreettisesti+tuttu.
17.12.2021 23:19
"Kuten+aiempinakin+vuosina,+kysymme+jälleen,+kuinka+moni+ateisti+aikoo+käydä+salaa+joulukirkossa+ja+kuinka+moni+kuuntelemassa+kauneimmat+uskonnolliset+joululaulut,+jotka+nekin+esitetään+kirkossa?"
Itsehän+olen+aloittanut+jouluvalmistelut+jo+lokakuussa.+Nautin+ihan+vitusti+salaa+joululahjojen+valmistelusta,+joluruokien+suunnittelusta+ja+valmistelusta,+kodin+koristelusta+jouluun+ja+jouluvalojen+ripustelusta+-+ja+ihan+nämä+kaikki+ihan+ilman+kirkollisveroa.+Olemme+ihan+äärimmäisiä+jouluihmisiä+vaimoni+kanssa,+tykkäämme+joulun+rauhasta,+vuodenaikojen+kääntymisestä+pimeydestä+valoon,+hyvistä+ruoista,+ystävistä,+sukulaisista,+vierailusta+jne.+ja+ihan+kaikki+tämä+nautinto+ihan+ilman+kirkollisveroa.
Lisäksi+haluaisin+lisätä,+että+toivomme+kaikille+parasta+mahdollista+tulevaisuutta:
Hatikvah,+Toivo
https://www.youtube.com/watch?v=mhU5o59tIyU
17.12.2021 23:14
112 / 138