Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+siellä+on+harvinaisen+tylsämielistä+porukkaa.+
Itse+en+sylje+kuppiin,+mutta+päättelin,+että+siellä+kerhossa+on+pakko+myydä+viinaa.
Esimerkiksi+4cl+viskiannokseen,+voi+räkiä+noi+parinkymmentä+kertaa,+sitten+lasi+tulee+täyteen.+
Jos+haluaa+jatkaa,+pitää+ostaa+uusi+viski.
20.08.2022 21:33
AA-kerholaisilla+saattaisi+olla+yöllä+jotain+toimintaa.+Siellä+voisi+istua,+yön+yli,++kupin+äärellä+ja+syljeskellä+siihen.
20.08.2022 21:16
Pikkusiskon+opastaessa+laitoin+17-+vuotiaana+kajaalia+silmiin+ja+ripsiin+jotain+töhnää.+Jessus+mä+näytin+oudolta,+varsinkin+paksujen+viiksien+kanssa.
Nämä+suomalaiset+rokkari-popparit-miehet+taitavat+meikata+muista+syistä+kuin+kauneuden+tähden.+Rumia+ovat.
20.08.2022 18:50
Rakastelu+on+parasta+ilman+orkkua.+Toki+se+orkkukin+pitää+jostain+repäistä.
20.08.2022 17:52
Perussuomalaisten+kaatamiseen+löytyy+parempia+syitä+kuin+pelkkä+puheenjohtajan+siveetön+käyttäytyminen.
20.08.2022 04:42
On+se+sallittua.+Ei+tarvi+kaataa+hallitusta.
20.08.2022 02:20
"Mutta+mielestäni+sä+olet+oikeasti+kohtelias.+Ja+hyväkäytöksinenkin."
😀+Voi+kiitos.++Saattaa+olla,+että+sinua+kohtaan+olen+tavallista+huomaavaisempi.+:)
20.08.2022 01:14
Mä+siedän+monenlaisia+ryöppyjä,+jopa+hyvien+ystävien+taholta.+Parempi,+että+puhut+minulle+suoraan+ja+kohteliaasti.+Sen+sinä+osaat.
20.08.2022 00:47
Jaahas,+täällä+biletetään,+Marinin+rappiollinen+elämäntapa+on+tarttunut+kansaan.
20.08.2022 00:32
Suhtaudutko+muihin+pehmeämmin+kuin+muut+suhtautuvat+sinuun?
Voinko+minä+saada+sinulta+paskaryöpyn+niskaan,+koska+oletat,+että+sellainen+on+kestettävä?
-+Carl-Gustaf
20.08.2022 00:23
"Loukkaamtuminen+kuuluu+elämään.+Turha+hienotunteisuus+pois."
Noin+olisin+kirjoittanut,+mutta+hipsuttelin+varpaisillaan.
20.08.2022 00:11
Kyllä+tuo+voidaan+luokitella+henkiseksi+väkivallaksi,+joskin+se+ei+ole+niin+raakaa,+kuin+se+julmimmillaan+voi+olla.
Ihmiset+ovat+eri+tavalla+herkkiä+eri+asioille.+Jotkut+kokevat+joutuneensa+henkisen+väkivallan+uhriksi,+vaikka+toinen+ei+sitä+sanomisellaan++halunnut.
+Huumori+on+vielä+sellainen+laji,+että+se+todennäköisesti+loukkaa+joitakin.+
Aika+taitavasti+saa+sanansa+asetella,+ettei+ketään+loukkaantuisi.
20.08.2022 00:05
Se+ei+pelkästään+liity+vallanhaluun,+jotkut+saavat+siitä+sadistista+nautintoa.+Muitakin+syitä+varmasti+löytyy.
Uskon,+että+meissä+kaikissa+on+potentiaali+käyttää+henkistä+väkivaltaa,+mutta+persoonamme+estää+sen+.+Lapset+ja+nuoret+sortuvat+helpommin+henkisen+väkivallan+käyttöön,+koska+he+eivät+ymmärrä+millaista+tuskaa+se+toiselle+aiheuttaa.
19.08.2022 23:23
Jos+aiheutan+kohun,+voin+reagoida+siihen+monella+tavalla,+mielentilan+mukaan.
Tehokkaimmat+keinot+torjua+hyökkäyksiä
-Valikoi+mihin+vastaa+ja+vastaa+rauhallisesti+ja+aikuismaisesti.
-ei+vastaa+mihinkään
-käyttäytyy+rumasti,+piikittelee+ja+pyrkii+iskemään+toisen+heikoimpaan+kohtaan.
Viimeistä+vaihtoehtoa+ei+ole+ollut+tarvetta+käyttää,+ei+somessa+eikä+IRL,+mutta+potentiaali+siihen+on+kuitenkin+olemassa.
Henkinen+väkivalta+on+äärimmäinen+keino+puolustautua+ja+toivon,+etten+joutuisi+sitä+koskaan+käyttämään.+Se+varmasti+sattuisi+myös+minuun.
19.08.2022 22:56
Tossa+pari+selfietä+viime+talvelta.+Mun+kampaus+on+helppo,+onnistuu+ihan+yhdellä+kädellä.
https://aijaa.com/MNDKpr
https://aijaa.com/o1j83X
Tuohon+jälkimmäiseen+lisäsin+kontrastia+tuomaan+lisää+dramaattisuutta.
19.08.2022 21:22
Siis+piti+sanoa+tiedekuntien+bileet.+Taidan+olla+itse+pahasti+keski-ikääntynyt.
19.08.2022 20:32
Tarvitsen+ympärilleni+enemmän+nuoria+tieteen+ja+taiteen+tekijöitä.+Nykyinen+kaarti+keski-ikäistyi+pahasti.+Osakuntien+bileistä+voin+vain+haaveilla.
19.08.2022 20:25
Mun+mielestä+Sanna+Marin+on+liian+laiha.+Vaatteet+istuvat+hänen+päällä+kauniisti+mutta+vilahtavassa+pohkeessa+on+liian+vähän+lihaa.+Koko+olemus+on+vähän
vaatehenkarimainen.
Mun+muijalla+on+paremmat+sääret.
Rammstein+-+Dicke+Titten
https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4
19.08.2022 19:19
Hätäisesti+katsoin,+Kaalimadosta+löytyi+litran+pullo.+👌🏼+
Tosiaan+emäntä+on+ostanut+omat+voiteensa+ja+varmaan+häveliäisyyssyistä,+valinnut+aina+pienimmän+vaihtoehdon.
19.08.2022 17:59
Siis+mix+liukkareita+myydään+50+millilitran+tuubeissa.+Ne+on+aina+loppu+ja+sitten+pitää+käyttää+kalliita+vartalo/kasvovoiteita,+jotka+eivät+toimi.
Liukkaria+pitäisi+saada+litran+pumppupulloissa.
Ja+joku+pitkänokkainen+ruiskukannu+olis+kätevä.+:P
19.08.2022 00:42
122 / 126