Meikkaatteko naiset

Anonyymi

Jotta saisitte miehiltä enemmän huomiota?

65

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei auta meikki palstakurppia :(

    • Anonyymi

      En ymmärrä kysymystä.

    • Anonyymi

      Nainen meikkaa tottumuksesta itseään varten.Visuaalinen juttu.

    • Anonyymi

      Voihan sitä aina yrittää 🤭

    • Silloin kun aloitin meikkaamisen, olin yläasteella ja koulukiusattu. Kiusaaja kavereineen oli miesoletettuja. En kaivannut huomiota, van huomion puutetta, pyrin meikkaamisella sulautumaan joukkoon. Myöhemmin meikkaamisesta tuli protesti, aloin meikata ja pukeutua rock- tyyppisesti, mikä ei ollut tyypillistä siinä maalaiskoulussa. Ajattelin, et ihan sama, voin ärsyttää niitä tahallani. Nykyään se on vain vakiintunut tapa kuten hampaiden pesu.

    • Anonyymi

      Naiset meikkaa jotta rumuus haihtuu.

      • Mikä rumuus? En mä ainaskaan mikään ruma ole paljasnaamana. Taino itelleni kelpaan hyvin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mikä rumuus? En mä ainaskaan mikään ruma ole paljasnaamana. Taino itelleni kelpaan hyvin.

        Palstanvaltaaja olet kaunis nainen, olet sitä oli sulla meikkiä tai ei. Kuvasi voisi olla vaan vähän isompi. Älä suutu näistä kirjoituksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstanvaltaaja olet kaunis nainen, olet sitä oli sulla meikkiä tai ei. Kuvasi voisi olla vaan vähän isompi. Älä suutu näistä kirjoituksista.

        Ota huomioon, että viimeisimmät kuvat on vanhoja 12-13 vuotta vanhoja. En näytä enää samanlaiselta. Tuossa ajassa ihminen muuttuu jo paljonkin. Vaikuttaa hiustyylikin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ota huomioon, että viimeisimmät kuvat on vanhoja 12-13 vuotta vanhoja. En näytä enää samanlaiselta. Tuossa ajassa ihminen muuttuu jo paljonkin. Vaikuttaa hiustyylikin.

        Luulisin kuitenkin, että biologinen sukupuoleni ei jää epäselväksi näiden kuvien myötä. Ja peelot voi lopettaa jankkauksensa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luulisin kuitenkin, että biologinen sukupuoleni ei jää epäselväksi näiden kuvien myötä. Ja peelot voi lopettaa jankkauksensa.

        Ja lihavuuskin näkyy kuvissa. Emme häpeä sitäkään. :)


    • Anonyymi

      Miehetkin meikkaa, autan niitä siinä

    • Anonyymi

      Jeees ja sitä on saatu!!

    • Nähdäkseni naiset meikkaavat ensisijaisesti itseään varten. Tunteakseen olonsa paremmaksi tai varmemmaksi. Pääosiltaan hyväksi. Tuo sotamaalaaminen on kuin vetäisi naamarin päällensä. Nostaa itsetuntoa ja saa omanarvontunteensa nousemaan. Siksi kun näyttää paremmalta.

      Tässä visuaalisessa ja pintaa tuijottavassa maailmassa se voi merkitä meikkaavalle suurtakin eroa itsetunnossa. Ja se itsetunto on se mikä näkyy ja on yksi viehättävimmistä piirteistä ihmisessä.

      Epävarmuus on päinvastoin epäviehättävä piirre. Joten näkisin että meikkaaminen on ensisijaisesti egobuustausta.

      Tosin on niitäkin jotka meikkaavat vain saadakseen huomiota. Itse kuulun ehkä jopa tähän ryhmään. Ainakin osittain. Minulla on laitettuna erittäin kauniit silmät, joilla saan haluamaani huomiota.

      Toisaalta, olen useimmiten arkisesti meikkaamatta. Silloin tällöin saatan laittaa pikkuisen silmämeikkiä joko omaksi ilokseni tai peittääkseni väsymyksestä turvonneet silmäni.

      Yhtä kaikki. Luulisin että naiset hakevat sitä egobuustia. Ja sitä kautta myös huomiota.

    • No en helvetissä kaipaa yhdenkään ukon huomiota yhtään enempää. Ahdistaa välillä se vähäkin huomio minkä saan, kun sekin on ihan vääränlaista, tyyliin pyllyn nypläämistä ja kähmyilyä. Ihan väärään aikaankin.

      • Niin eikä mulla ole meikkiäkään. Enkä osta!


    • Anonyymi

      En ole koskaan meikannut huomion vuoksi tai sitä saadakseni.

    • Anonyymi

      Miksi missit meikkaa jos naiset ei halua huomiota. Ei se meikki kenestäkään kaunista tee.

      • Anonyymi

        Eipä taitaisi olla missiksi asiaa ilman meikkejä.


    • Pikkusiskon opastaessa laitoin 17- vuotiaana kajaalia silmiin ja ripsiin jotain töhnää. Jessus mä näytin oudolta, varsinkin paksujen viiksien kanssa.

      Nämä suomalaiset rokkari-popparit-miehet taitavat meikata muista syistä kuin kauneuden tähden. Rumia ovat.

    • Anonyymi

      Tein sotamaalauksen ja sanoin miehille BÖÖÖ!

    • Anonyymi

      En tiedä syyrä mutta se kuuluu naiseuteen eli on naisten juttu eli meikkaa nainen tai ei niin se kuuluu naisille ja naiseuteen eli se on naisten asioita ja naisten juttu eli luonnollinen asia

    • Anonyymi

      Rehellisesti vastattuna kyllä se on sitäkin, meikeillä parannellaan vielä luonnon antimia. Eli minä ainakin korostan silmieni muotoa ja teen varjostukset. Valitsen värit, asusteiden mukaan jne. yrittäen olla mahdolliseti muita naisia näyttävämpi.

      Ihan samanlaista pullistelua, kuin miehillä on keskenään, naiset harvemmin sanasotaan ryhtyvät, ne keskinäiset taistelut käydään ulkonäöllisesti, useimmiten.
      Ja uskokaa pois, miehet kyllä kilpailee keskenään tuomaroinnista; siitä kuka on tuomariston puheenjohtaja!

      Tämä nyt olkoon tällainen ulostulo itsestäni, joita harvemmin jakelen julkisesti.
      Mutt siinä minäkin kisaan mukana missä muutkin, eiköhän se ole ihan luonnonlakien mukaista.
      trollikka

    • Anonyymi

      Minäpä en edes harrasta meikkaamista. Saa nähdä, löytyisikö jostakin elämänkumppaniksi mies, joka arvostaisi nimenomaan naturellia naamaa. :) Jos mies suosii ensisijaisesti muovisia pakkelibarbieita, niin on ihan turha edes tulla mun juttusille.

      • Anonyymi

        Ymmärrä ihan miten haluat. Yleensä olen ihan naturel, mutt silloin tällöin kun lähden viihteelle, esim. lavatansseihin mä kyllä laittaudun viimeisenpäälle. Huomion hakuistahan se on; ja jotenkin myös kilpailua, jossa en halua jäädä kakkosvaihtoehdoksi.
        Tieten tahtoen mä haluan olla se tavoitelluin tanssitettava nainen, vähän jokasuhteessa.

        Nostaen omanarvon tunnettani ja usein mä poistun tansseista yksinäni tai ystävättärieni kanssa. Mä en solmi minkäänlaisia kiinteenpiä suhteita näihin; mua tanssittaviin miehiin.
        Ihan pelkästään liikunnan iloa tanssiessani haen, ja omaa itsetuntoani kohotan saamallani huomiolla.

        Mä en näe tässä mitään pahaa... pahempiakin asioita maailmassa tapahtuu, kuin illuusiot.


      • Anonyymi

        Meikata voi muutenkin kuin ”pakkeloida” metrimitalla.


    • Anonyymi

      Miksi miehen huomiota pitäisi tavoitella :D D

    • Anonyymi

      Vain kun lähden riistametsälle, panen naamaan vihreän mustan naamiovärin.

      • Anonyymi

        Naamiovärin tarkoitus metsällä on juurikin se ettei kohde havaitse mitään.


      • Anonyymi

        Mulle riittää riistametsälle, pelkkä kivääri ja panoksia sekä pyynti onnea... ja punaisen lippiksen panen päähäni.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää riistametsälle, pelkkä kivääri ja panoksia sekä pyynti onnea... ja punaisen lippiksen panen päähäni.
        trollikka

        Ethän sä edes metsästä :D Sorsa näkee sut jo 25 km:stä prkl :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää riistametsälle, pelkkä kivääri ja panoksia sekä pyynti onnea... ja punaisen lippiksen panen päähäni.
        trollikka

        Pyyntionni yhteen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä edes metsästä :D Sorsa näkee sut jo 25 km:stä prkl :D

        Sorsa olet itse! Kyllä mä linnustan esim. kyyhkysiä syyskesästä ja jäniksiä/rusakoita, teeriä olen ampunut ainoastaan 10 vuotta takaperin. Nykyään alkavat olemaan jo niin harvinaisia täälläpäin Suomea, etten mä ainakaan sellaista ammu, vaikka ihan hollille sattuisi.

        Fasaaninkin jouduin tappamaan, lensi suoraan autoani päin ja katkaisi toisen siipensä!
        Minkäs siinä teit, ei sitä sellaisenakaan voinut kitumaan jättää. Joten mä nytkäytin niskat nurin ja puukotin pään irti, lintu K-kaupan muovikassiin ja autoon. Suolestin ja höyhensin sen vasta mökillä... päätyi meillä lopuksi ruokapöytään.
        Ihan sama näkeekö se sorsa minut vaikka 50 km. päästä, mä en vesilintuja metsästä.
        Valkoposkihanhi tosin on harkinnan alla, mutt sen kg-hinta on niin "suolainen"
        ett pitää olla takuu varma hankinta "ilman hintalappua"!

        Muualla, eli naapurimaissa se on riistalintu! Meillä ainoastaan haitallinen vieraslaji, joka aiheuttaa kaikenlaista hankaluutta olemassa ollollaan ja oikein erityislailla suojeltu.
        Puol Eurooppaa nauraa sillekin suomalaiselle suojelupäätökselle, täysin tolkuton päätös, mistä ei näytetä pääsevän eroon, vaikka viljelijöitä joudutaan tukemaan miljoonilla euroilla vuosittain.

        Jotku sanoo tiloja menneen jopa pakkolunastukseen, hanhituhojen takia. Tiedä sitten totuus tästäkin asiasta. Mutt uimarantoja ja puistoja ne ovat täällä etelä-Suomessa vallanneet, sekä paskoneet käyttökunnottomaan tilaan, aika ajoin. Tässä kohtaa mä äänestän kuulakalloon ja paisti pöytään... muutenkin ruoka kallistuu päiväpäivältä.
        trollikka

        Kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta... talkoolaisille päivälliseksi. Vanhempieni asunto alkaa olla loppusiivousta vaille valmis. Muuttavat omaan asuntoonsa varmaan tämän kuun aikana. Kunhan lopputarkastus on tehty ja hyväksytty; Se kun on uudisrakennus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorsa olet itse! Kyllä mä linnustan esim. kyyhkysiä syyskesästä ja jäniksiä/rusakoita, teeriä olen ampunut ainoastaan 10 vuotta takaperin. Nykyään alkavat olemaan jo niin harvinaisia täälläpäin Suomea, etten mä ainakaan sellaista ammu, vaikka ihan hollille sattuisi.

        Fasaaninkin jouduin tappamaan, lensi suoraan autoani päin ja katkaisi toisen siipensä!
        Minkäs siinä teit, ei sitä sellaisenakaan voinut kitumaan jättää. Joten mä nytkäytin niskat nurin ja puukotin pään irti, lintu K-kaupan muovikassiin ja autoon. Suolestin ja höyhensin sen vasta mökillä... päätyi meillä lopuksi ruokapöytään.
        Ihan sama näkeekö se sorsa minut vaikka 50 km. päästä, mä en vesilintuja metsästä.
        Valkoposkihanhi tosin on harkinnan alla, mutt sen kg-hinta on niin "suolainen"
        ett pitää olla takuu varma hankinta "ilman hintalappua"!

        Muualla, eli naapurimaissa se on riistalintu! Meillä ainoastaan haitallinen vieraslaji, joka aiheuttaa kaikenlaista hankaluutta olemassa ollollaan ja oikein erityislailla suojeltu.
        Puol Eurooppaa nauraa sillekin suomalaiselle suojelupäätökselle, täysin tolkuton päätös, mistä ei näytetä pääsevän eroon, vaikka viljelijöitä joudutaan tukemaan miljoonilla euroilla vuosittain.

        Jotku sanoo tiloja menneen jopa pakkolunastukseen, hanhituhojen takia. Tiedä sitten totuus tästäkin asiasta. Mutt uimarantoja ja puistoja ne ovat täällä etelä-Suomessa vallanneet, sekä paskoneet käyttökunnottomaan tilaan, aika ajoin. Tässä kohtaa mä äänestän kuulakalloon ja paisti pöytään... muutenkin ruoka kallistuu päiväpäivältä.
        trollikka

        Kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta... talkoolaisille päivälliseksi. Vanhempieni asunto alkaa olla loppusiivousta vaille valmis. Muuttavat omaan asuntoonsa varmaan tämän kuun aikana. Kunhan lopputarkastus on tehty ja hyväksytty; Se kun on uudisrakennus!

        No niin. Nyt siellä wannabe-eräjormalla läksi taas käsistä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Nyt siellä wannabe-eräjormalla läksi taas käsistä :D

        Mikä hiivatti siinä on; ettei nainen saisi metsästää? Kyllä Pohjois- Suomessa on paljon naisia, jotka metsästää riistaa perheelleen. Ovat mukana aviopareina, tai onpa niitä naisjahtiporukoitakin. Tämä mökä käydään yleensä täällä Etelä-Suomessa, ettei naisista ole metsästäjiksi. Kateellisten äijien panettelua, nainen hallitsee aseensa siinä kuin mieskin; samat määräykset ja luvat koskevat niin naisia kuin miehiäkin.

        Minä metsästän, kaadan moottorisahalla tarvittaessa puun metsästä, paloittelen ja pilkon sen polttopuuksi. Omistan kuorma-autokortin, ajan traktoria,ja mulla on moottoripyöräkortti ja... oli moottoripyöräkin... valitettavasti siitä tuli ajokelvoton, kun kävin sillä metsähallituksen mailla. Sattuuhan näitä vahinkoja myös miehille; niin olen asian käsittänyt. Siis mä ilmeisesti olen tunkeutunut ns. miesten maailmaan häiritsevästi.

        Kyllä mä teen käsitöitäkin, siis perinteellisesti kudon langasta sukkia, puseroita ja pipoja.
        Soppakattila ei ole vierasesine mun hyppysissäni pulla tulee alle tunnin pöytään, jos vain tarvitsemani aineet ja välineet löytyy. Sellainen Wannabe- eräjorma mä olen! Alle nelikymppinen ja yhden tyttölapsen äiti. Enkä hittovie aio pyytää anteeksi olemassa oloani.
        Herra opettelee virkkaamaan pitsiliinan; niin päästään suuremmista ennakkoluuloista eroon... Eletään jo vuotta 2022, tervetuloa tähän päivään ja jokseenkin tasa-arvoiseen elämänhallintaan.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hiivatti siinä on; ettei nainen saisi metsästää? Kyllä Pohjois- Suomessa on paljon naisia, jotka metsästää riistaa perheelleen. Ovat mukana aviopareina, tai onpa niitä naisjahtiporukoitakin. Tämä mökä käydään yleensä täällä Etelä-Suomessa, ettei naisista ole metsästäjiksi. Kateellisten äijien panettelua, nainen hallitsee aseensa siinä kuin mieskin; samat määräykset ja luvat koskevat niin naisia kuin miehiäkin.

        Minä metsästän, kaadan moottorisahalla tarvittaessa puun metsästä, paloittelen ja pilkon sen polttopuuksi. Omistan kuorma-autokortin, ajan traktoria,ja mulla on moottoripyöräkortti ja... oli moottoripyöräkin... valitettavasti siitä tuli ajokelvoton, kun kävin sillä metsähallituksen mailla. Sattuuhan näitä vahinkoja myös miehille; niin olen asian käsittänyt. Siis mä ilmeisesti olen tunkeutunut ns. miesten maailmaan häiritsevästi.

        Kyllä mä teen käsitöitäkin, siis perinteellisesti kudon langasta sukkia, puseroita ja pipoja.
        Soppakattila ei ole vierasesine mun hyppysissäni pulla tulee alle tunnin pöytään, jos vain tarvitsemani aineet ja välineet löytyy. Sellainen Wannabe- eräjorma mä olen! Alle nelikymppinen ja yhden tyttölapsen äiti. Enkä hittovie aio pyytää anteeksi olemassa oloani.
        Herra opettelee virkkaamaan pitsiliinan; niin päästään suuremmista ennakkoluuloista eroon... Eletään jo vuotta 2022, tervetuloa tähän päivään ja jokseenkin tasa-arvoiseen elämänhallintaan.
        trollikka

        Eikö sinun kannattaisi katsoa itsellesi joku eräjorma eli metsästysporukoista joku sinkkumies ja sit yhdessä metsästetteja voihan ilman asettakin retkeillä ja tyttäresi mukaan mut silloin ette varmaankaan voi sekstailla reissussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hiivatti siinä on; ettei nainen saisi metsästää? Kyllä Pohjois- Suomessa on paljon naisia, jotka metsästää riistaa perheelleen. Ovat mukana aviopareina, tai onpa niitä naisjahtiporukoitakin. Tämä mökä käydään yleensä täällä Etelä-Suomessa, ettei naisista ole metsästäjiksi. Kateellisten äijien panettelua, nainen hallitsee aseensa siinä kuin mieskin; samat määräykset ja luvat koskevat niin naisia kuin miehiäkin.

        Minä metsästän, kaadan moottorisahalla tarvittaessa puun metsästä, paloittelen ja pilkon sen polttopuuksi. Omistan kuorma-autokortin, ajan traktoria,ja mulla on moottoripyöräkortti ja... oli moottoripyöräkin... valitettavasti siitä tuli ajokelvoton, kun kävin sillä metsähallituksen mailla. Sattuuhan näitä vahinkoja myös miehille; niin olen asian käsittänyt. Siis mä ilmeisesti olen tunkeutunut ns. miesten maailmaan häiritsevästi.

        Kyllä mä teen käsitöitäkin, siis perinteellisesti kudon langasta sukkia, puseroita ja pipoja.
        Soppakattila ei ole vierasesine mun hyppysissäni pulla tulee alle tunnin pöytään, jos vain tarvitsemani aineet ja välineet löytyy. Sellainen Wannabe- eräjorma mä olen! Alle nelikymppinen ja yhden tyttölapsen äiti. Enkä hittovie aio pyytää anteeksi olemassa oloani.
        Herra opettelee virkkaamaan pitsiliinan; niin päästään suuremmista ennakkoluuloista eroon... Eletään jo vuotta 2022, tervetuloa tähän päivään ja jokseenkin tasa-arvoiseen elämänhallintaan.
        trollikka

        Hohhohhoh onpa tytöllä suuret puheet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun kannattaisi katsoa itsellesi joku eräjorma eli metsästysporukoista joku sinkkumies ja sit yhdessä metsästetteja voihan ilman asettakin retkeillä ja tyttäresi mukaan mut silloin ette varmaankaan voi sekstailla reissussa

        Tatti olet itse!


    • Anonyymi

      Meikkaan, koska sitten näytän hulvattomalta ja aina on ollut hauskaa 😂😂

    • Anonyymi

      Mulla on Suomen suurimmat poskipunasudit.

    • Anonyymi

      eihän naiset miesten takia meikkaa, vaan naisten,
      jokainen nainen haluaa olla parempi / kauniimpi , kuin tuo toinen . . .

      • Anonyymi

        Juuu


        Ja kun tulee vieraita

        Se on kohteliasta


      • Ai, mä olen luullut et kaikki naiset meikkaa ihan vaan mua varten. Tehdäkseen vaikutuksen. 😜

        Multa puuttuu tuo ideologia tyystin, kun kattelen itseeni ja muita naiseksi oletettavia ihan erilailla, kun heterot. Toiset naiset ei herätä kilpailuviettiä vaan viehätysvietin.

        Katselen niitä kuten miehetkin, en kuten kilpasiskot. En koe olevani kilpasilla missään asiassa, ollaa fyysisesti ehkä samanlaisia mutta ajattelen ihan erilailla kun naiset, jotka tykkää päteä kauneudella tai kilpailla muitten kanssa siitä. Mulle kun kauneus ei itelleni merkkaa mitään, paitsi kun nään jonkun naisen jota ihailen kauniina.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ai, mä olen luullut et kaikki naiset meikkaa ihan vaan mua varten. Tehdäkseen vaikutuksen. 😜

        Multa puuttuu tuo ideologia tyystin, kun kattelen itseeni ja muita naiseksi oletettavia ihan erilailla, kun heterot. Toiset naiset ei herätä kilpailuviettiä vaan viehätysvietin.

        Katselen niitä kuten miehetkin, en kuten kilpasiskot. En koe olevani kilpasilla missään asiassa, ollaa fyysisesti ehkä samanlaisia mutta ajattelen ihan erilailla kun naiset, jotka tykkää päteä kauneudella tai kilpailla muitten kanssa siitä. Mulle kun kauneus ei itelleni merkkaa mitään, paitsi kun nään jonkun naisen jota ihailen kauniina.

        Siinä missä joku nainen kadehtii jonkun toisen naisen huulia vaikka, niin mä katselen niitä en kdehtien vaan haluten suudella. Tai siinä missä joku kadehtii jonkun naisen peppua, mä katselen sitä en kadehtien vaan haukatakseni ja puristellakseni. :D

        Sama pätee kaikkeen naiskehossa...


    • Anonyymi

      Itteensä varten naiset meikkaa ja itsetuntoaan kohentaakseen ja ollakseen tyrmäävämpi ilmestys kuin se naapurin vosu 😁

      • Anonyymi

        kautta-aikojen naiset on kaunistautuneet, ei ole siis UUSI asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kautta-aikojen naiset on kaunistautuneet, ei ole siis UUSI asia.

        No en minäkään mitään uutta keksintöä kuvitellut tekeväni??


    • En. Meikkaan koska se on kivaa, ja silloin kun se on kivaa.

    • Anonyymi

      Naiset meikkaa rumuutensa piiloon.

    • Anonyymi

      Kaikki, mitä naiset tekee ei ole vain miehiä varten. Suuret on luulot miehillä. Ihan itseään varten, julkisilla paikoilla ja työpaikoilla on mukavaa näyttää hienan paremmalta.

      • Anonyymi

        Totuttu tapa ei iskemistä varten.Mikä tästä tekee ongelman sama kun menis yöpaidas töihin.Toiset tykkää pukeutua siististi ja saa itselle siitä hyvän mielen.


    • Anonyymi

      Meikkaan ja haluan huomiota. Vedän itkupotkuraivarit lattialla, jos en sitä saa. Ikävä tilanne, jos se tapahtuu keskellä toria sadesäällä.

    • Anonyymi

      Valehtelisin, jos väittäisin etten sinkkunaisena meikkaisi lainkaan sen takia, että mahdolliset kiinnostavat miehet eivät heti kättelyssä kauhistuisi 😄 Eli kyllä sitä jollain tavalla haluaa miesten silmissä näyttää edes huolitellulta, mutta vielä enemmän meikkaus liittyy siihen, että tunnen oloni itsevarmemmaksi ja freesimmäksi pienen ehostuksen jälkeen eli minun on helpompi olla. Pidän myös meikkauksen taiteellisesta aspektista. Minusta on kiehtovaa, miten meikillä voi korostaa hyviä puolia, häivyttää ei-niin-hyviä, miten eri värit vaikuttavat, millä väreillä saa esim korostettua silmien väriä jne.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä ett sinä naisena ainakin ymmärrät, ja huomioit samat asiat kuin minäkin.
        Meikillä voi tosiaankin korostaa niitä parhaimpia puoliaan. Samoin voi myös leikkiä väreillä, skaala on uskomaton; mutt aikaa siihen tarvitaan ett oppii löytämään ne parhaatpuolet itsestään... joita vielä korostaa hieman meikillä.
        Liika pakkelikerros on aina liikaa, ja usein vanhemmat naiset sortuu siihen. Esim. mieleen tulee Kirsti Paakkanen... ihan viimevuosinaan ja nykyään Lenita Airisto. Ikä näkyy ja saakin näkyä, ei sitä kannata pakkelikerroksen alle yrittää piilotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä ett sinä naisena ainakin ymmärrät, ja huomioit samat asiat kuin minäkin.
        Meikillä voi tosiaankin korostaa niitä parhaimpia puoliaan. Samoin voi myös leikkiä väreillä, skaala on uskomaton; mutt aikaa siihen tarvitaan ett oppii löytämään ne parhaatpuolet itsestään... joita vielä korostaa hieman meikillä.
        Liika pakkelikerros on aina liikaa, ja usein vanhemmat naiset sortuu siihen. Esim. mieleen tulee Kirsti Paakkanen... ihan viimevuosinaan ja nykyään Lenita Airisto. Ikä näkyy ja saakin näkyä, ei sitä kannata pakkelikerroksen alle yrittää piilotella.

        Ihailen taidokkaasti tehtyjä merkkejä. Meikki on parhaimmillaan silloin, kun se nostattaa henkilön omia piirteitä ja tuo kasvoille luonnollista hehkua, mutta kuten sanoit sen oppimiseen menee aikaa. Niin moni asia vaikuttaa siihen, millainen meikki näyttää hyvältä kenelläkin. Mutta liika pakkeli ei kyllä näytä hyvältä kellään muulla kuin drag-artisteilla lavalla kaukaa katsottuna. Ikä todellakin saa näkyä, sitä ei tarvitse piilottaa eikä tarvitse meikata lainkaan, jos siltä tuntuu, mutta jos kuitenkin meikkaa, on suositeltavaa opetella sen verran, että tiedostaa vaikkapa sen, että ryppyihin kertynyt meikkivoide ei imartele kenenkään kasvoja.


    • Anonyymi

      Meikkaan tarpeeksi lähelle tulevan miehenkin!!

    • Anonyymi

      En meikkaa vaikka haluaisin itseltäni huomioon

    • Netissä on näitä kuvapareja naisista meikillä ja ilman. Sama nainen voi olla meikeissä äärimmäisen kaunis, kun taas meikkaamattomana..., noh..., hirvittävä.😯

      Meikattu nainen voi harhauttaa miestä oikein kunnolla. Pitäisi opetella katsomaan meikkien alle.

      • Anonyymi

        Ööh. Kauneus on katsojan silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh. Kauneus on katsojan silmissä.

        Eilen näin itse 16veen, joka tarkemmin tutkittuna oli vähintään 50 vee. Hyvin pettynyt oli, ettei seuralaiseni nähnyt hänen pyllistystänsä. Teatterin suurkuluttajana voin sanoa että se oli hyvä, 10 , vai minuleko se oli suunnattu? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööh. Kauneus on katsojan silmissä.

        Niin tuntuu olevan.
        Olen huomannut, että ei niin edustavat miehet pariutuvat samantasoisten naisten kanssa.
        Noissa tapauksissa mies vielä pitää naista kauniina.


      • Niin, mä katsonkin naisissa aina kasvonpiirteitä, en tekstuuria. Kauniit piirteet on kauniit täysin meikittöminä ja meikillä huijatut piirteet eli tehdyt vaan näyttää feikiltä.

        Kaunis leukalinja, nenä, suu, silmät niiden etäisyydet toisistaan, malli. Ei kaunis ihminen yksinkertaisesti edes tarvi meikkiä, hän on upea ilmankin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, mä katsonkin naisissa aina kasvonpiirteitä, en tekstuuria. Kauniit piirteet on kauniit täysin meikittöminä ja meikillä huijatut piirteet eli tehdyt vaan näyttää feikiltä.

        Kaunis leukalinja, nenä, suu, silmät niiden etäisyydet toisistaan, malli. Ei kaunis ihminen yksinkertaisesti edes tarvi meikkiä, hän on upea ilmankin.

        Miksi meikata luonnollinen kauneus, teennäisen kauneuden alle piiloon?



    • Anonyymi

      Lisäksi kuvat ovat yleensä manipuloitu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe