Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hheli
profiilit
hheli
hheli
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mieheni sai jo kuukausi sitten, itse odottelen edelleen..
19.09.2009 17:42
Se tarkoittaan käytännössä sitä, että kissa muuttaa sijoituskotiinsa asumaan. Kasvattaja voi haluta käyttää kissaa näyttelyissä, jolloin hän maksaa näyttelykulut. Muuten kissan kuluista vastaa sijoituskoti.
Riippuu sopimuksesta, mutta yleensä kasvattaja teettää sijoituskissalla yhdet pennut, jonka jälkeen kissa siirretään sijoituskodin nimiin. (eli yleensä kissa ei siis varsinaisesti "maksa mitään")
04.01.2009 19:40
Kävimme siis tänään lääkärillä. Kaikki mahdolliset testit tehtiin, ja tuloksena, ettei kisua vaivaa mikään. Lähemmäs 200e maksoi tämä tieto. Ell kuitenkin sanoi vielä, että kisun voi viedä magneettikuvaukseen, jos jokin epäilyttää. Mitähän tuo maksaa? Lähtien jostain 500e ylöspäin? :)Mitä mieltä olette, kannattaako lähteä vielä kuviin?
23.10.2007 16:19
Tuota olen itsekkin miettinyt, että jos kisu ottaa jotenkin raskaasti nuo sen kaverit, koska toinen niistä osaa olla todella rasittava, se on oikea ylipirteä orava. se tappeleee mielellään koiramme (iso noutaja) kanssa ja välillä purkaa hyperaktiivisuuttaan myös tähän kipeään kisuun. (puree, potkii ym.-> sille leikkiä, mutta toiselle ei, koska ei ota osaa siihen, murisee takaisin jne.)
Kämppä meillä on kolmio, tilaa kyllä riittää.
20.10.2007 22:00
Joo, kisu syö edelleen hyvin. Tulee itse ruokakipolle, kun sitä kutsuu. Lihava ei ole, ikää 8kk ja painoa 3kg.
Sylissä se viihtyy ja kehrää tasan niin kauan kuin vaan sitä jaksaa sylissä pitää. Kipeä ei tunnu olevan mitenkään muuten, en ole huomannut, että aristaisi mitään paikkaa.
Lääkärille sai ajan vasta tiistaille, täytyy nyt vaan odotella ja lähteä sitten päivystykseen jos jokin muuttuu..
20.10.2007 21:52
jeps, ilmeisesti coach on lopettanut toimintansa. nyt mun pitäisi kuitenkin vielä käydä kakkosvaihe, ja näyttää siltä,ettei onnistu enää coachilla. Mistä ihmeestä revin todistuksen pimeelläajosta (kävin sen 2005 syksyllä) tuonne uuteen kouluun, jos koko coachia ei kerran ole enää olemassa?
02.04.2007 07:45
intian viisumia, goaan ollaan menossa.
04.10.2005 13:31
pitää tosiaan paikkansa muissa aineissa paitsi äikässä.
01.10.2005 14:41
1 / 1