Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

12

Kommenttia

8

  1. saako opiskelija äitiysrahaa 6 kk työtulojen mukaan?

    Eli olen valmistumassa joulukuussa, ja tätä asiaa tiedustelin jo kesällä kelan toimistosta. Tähän ei siellä osattu ottaa
    Perhe-etuudet
    4
    492
  2. Laserleikkaus, esitutkimus

    Osaako joku sanoa, että tutkitaanko laserleikkauksen esitutkimuksessa se, tuleeko näkö vielä huononemaan? Itse olin esi
    Näkö
    3
    906
  3. Pelkän asumislisän takaisinmaksu?

    Elikkäs tajusin vasta tänään, että avopuolisoni tulot ovat nousseet niin paljon, että olen joka kk saanut asumislisää pu
    Opintotuki
    1
    408
  4. masentunut kissa?

    Meillä siis ongelmana masentunut kissa. Masennuksestakaan en voi tosin olla varma, mutta oireet viittaisivat siihen. K
    Yleistä kissoista
    46
    13717
  5. ipod rikki

    tietääkö kukaan, korjataanko ipodeja jossakin? takuuta ei tietenkään ole enää jäljellä, joten ei auta viedä soitinta tak
    iPod ja iTunes
    1
    394
  6. iPhoto, kuvien pienentäminen?

    Eli onnistuuko kuvien pienennys iPhotolla, ja jos onnistuu niin mistäköhän sen saa pienemään..? kertokaa kiltit tyhmälle
    Mac
    2
    3774
  7. Rahanvaihto

    Täällä oli tuosta aiemminkin kysytty, mutta kukaan ei ollut vastannut.. Elikkä olen sunnuntaina lähdössä ja mietiskelin
    Kypros
    2
    1794
  8. Phuket ja Pattaya, mitä eroa?

    Mitä eroa näillä paikoilla on? Olen miettinyt matkaa Phukettiin, mutta Pattayalle pääsisi noin 300e halvemmalla, miksikö
    Yleistä Thaimaasta
    13
    4139
  9. laturi iPod minille?

    oon lähössä kohta parin viikon matkalle, ja haluisin ottaa tietty iPodin mukaan. ongelmana se, että jo pelkät lennot mat
    iPod ja iTunes
    3
    4262
  10. viisumista..

    Viisumia hakiessa pitäs kirjottaa siihe anomukseen isän nimi. Ni mites sitten, kun mun kaverilla eikä kai sen äidillääkä
    Yleistä matkailusta
    2
    258
  11. äkkilähdöt phukettiin?

    onko kellään tietoa että kuinka varmasti phukettiin tulee äkkilähtöja joulun tienoilla? muistatteko, miten oli esim. vii
    Yleistä Thaimaasta
    2
    591
  12. Kuukautiskuppi

    Mikähän noiden hinta on ja saakohan niitä jostain muualtakin kun vaan netin kautta tilattuna?
    Kuukautiset
    2
    520