Ajokoulu Aulis Salo Coach Turku?

style1

Onko tietoa tästä autokoulusta?

8

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      Ei oo tietoo. On kuule tosi väsyneen näköinen mesta! Pysähtyneisyyden oikein "haistaa". Itte kävin Easy Driverissä vuosi sitte. (vähä ruuhkaa mut ei paha) Jaksoin kävellä coachin ohi 80m, jaksa sinäkin...

      • Tyytyväinen asiakas

        Itse olen suorittanut ajokorttini Coachissa ja hiton tyytyväinen siihen. Ei ulkonäkö tästä paikasta huonoa tee. Tästä paikasta tulee takuu varmasti hyvä palvelu. Reippaasti sisään vaan ja kyselemään.


      • toinen tyytyväinen
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse olen suorittanut ajokorttini Coachissa ja hiton tyytyväinen siihen. Ei ulkonäkö tästä paikasta huonoa tee. Tästä paikasta tulee takuu varmasti hyvä palvelu. Reippaasti sisään vaan ja kyselemään.

        Lisäisin tähän vielä, että ajokortillisille järjestettävä preppausajo oli Coachissa todella edullista muihin autokouluihin verrattuna. Ajokerrat olivat reilun pituisia ja aika järjestyi lähes silloin kun halusi. Opettajissa ja autoissa ei niissäkään ollut mitään vikaa, sain jopa harjoitella farmariautolla toivomukseni mukaan.

        Tarkoitukseni oli prepata vielä lisää nyt talviliukkailla ja "preppauttaa" vaimokin, joka ei ole ajanut moneen vuoteen. Kauhukseni huomasin kuitenkin juuri, että liikehuoneisto oli vuokrattavana, eivätkä Coachin nettisivutkaan enää toimi. Onko se lopettanut toimintansa? Mistä nyt löydän samanlaisen tilalle?


    • jeps, ilmeisesti coach on lopettanut toimintansa. nyt mun pitäisi kuitenkin vielä käydä kakkosvaihe, ja näyttää siltä,ettei onnistu enää coachilla. Mistä ihmeestä revin todistuksen pimeelläajosta (kävin sen 2005 syksyllä) tuonne uuteen kouluun, jos koko coachia ei kerran ole enää olemassa?

      • kännynumeroon

        Saat todistuksen pimeänajosta soittamalla yrityksen nimellä olevaan matkapuhelinnumeroon, joka löytyy ainakin Webinfosta.


    • fia

      saitko numeroon tuohon coach autokouluun? mun pitäis saada tuo pimee ajon todistus... olen yrittänyt löytää mut en oo onnistunu löytämään..

    • ei niin tyytyväinen

      dodih. alotin ajokoulun vähän ennen ku menin armeijaan ja meinasin et kerkeen sen kortin ajaa ennenku armeija alkaa. en kuitenkaan kerenny ja pari ajoa jäi ajamatta mut kortti kuitenkin teoriakoetta/inssiä lukuunottamatta maksettu. mukavaa päästä armeijasta ja huomata et ajokoulu hävinny johonkin...

      • yks tyytyväinen

        ite kaipasin myös pimeentodistusta ja yrityshaku.fi.stä löytyi yhteystiedot. Sain sitten sen kakkosenkin hoidettua ihan yhtä hyvällä palvelulla kun aikanaan koko kurssin.
        Eli kaikki vanhat ja uudet soittakaa Coachille !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe