Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

5

1. itse selvisin sillä että katkaisin kaikki yhteydet miesystäviini. kyllähän se kirpaisi, vaikka olikin vain yks kunnon mieskaveri, ja sekin vain kaksivuotinen kirjekaveri. oli kuin veli minulle vaikka ei oltu koskaan nähtykkään. että aika äärimmäisyyksiin asti ne skorpparit haluaa toisen omistaa ihan kokonaan. ja muitten juttuja kommentoin sen verran että ei se mitään haitannut vaikka olikin välillä menossa minne halusi kun luottamus oli kunnossa. ja sitä energisyyttä ja päättäväisyyttä tuli ihailtua kun itse olen niin rauhallinen.

mutta kun oli aika kaukosuhde, niin sitä ei sitten se kumminkaan kestänyt kunnes olisin ammatin saanut ja voinut samaan maahan hänen luo muuttaa. kestettiin kumminkin reilut kaks vuotta. ja nyt mietinkin että uskaltaisiko enää toista skorpparia kokeilla, ihan omasta maasta tällä kertaa. onnistuisi tuo vähän paremminkin suomeks kun saksaks.. vaikka en muutenkaan paljon puhu.. mutta lypsäminen auttaa aina. mitäs ihmiset luulee, olisiko se vähäpuheisuus ongelma? Olen nouseva rapu.
  2. itse olen kaurisnainen ja nousevalta merkiltä rapu.. nehän on toistensa kanssa vastamerkkejä, ja pitäisi ajan mittaan täydentää toisiaan.. mua ei siis ainakaan pelota ajatus aloittaa suhdetta jonkun ravun kanssa.. en kyllä osaa varmasti sanoa miten kauriin suhteet ravun kanssa onnistuu, kun en ole pitkissä suhteissa rapujen kanssa ollut.. Baareissahan ne aina pyörii ympärilläni, ja pätkä suhteita mulla niiten kanssa on ollut(joita tosin en kovin tosissani ottanut) Onhan ne tosiaan hirmu ihania ja hemmottelevia ihmisiä, ja just huomiota ja hellintää rakastavana ihmisenä voisin itekkin seuraavaks just ravun kanssa kokeilla onneani. nehän voi olla aivan ihanteellisia siellä kotona rankan työpäivän jälkeen ja jos sä tarviit itsetunnonnostatusapua.. siis ainakin jos ne on kiitollisia ja tyytyväisiä siuhun.

Mutta mitä olen lukenut, niin kauriitten heikkous rapujen kanssa voi olla se, että ne laittaa energiaansa niin paljon kaikkeen muuhun keskittymiseen kun suhteen hoitamiseen, että rapu ei sit oiskaan tyytyväinen. ne tarvii paljon hellyyttä ja mukavuutta, jne.. Ravut kun ei pahemmin halua tapella, niin en tiedä saisiko ne suunsa auki jos joku häiritsisi vai vetäytyisivätkö sen kuorensa alle yksin miettimään asioita. itse en nimittään koskaan riidellyt kunnolla ravun kanssa.. ja ravut taas on helposti mustasukkasia ja omistuksenhalusia ja voivat olla vähän pelokkaitakin siks.. ja tekevät ehkä välillä mitä haluavat muilta kysymättä. Mutta ainahan suhteen toimiminen on siel korvien välissä: aina voi vähän itse olla enemmän toiselle mieliksi ja jutella asioista ja lopulta hyväksyä toisen ne piirteet mille ei voi mitään. se suhteen onnistuminen riippuu vaan siitä mitä ollaan valmiitatekemään/uhraamaan yhteisen hyvän eteen. ja jos kauriin on vaikee osottaa et toinen on tärkee, ni voihan sitä suunnitella jotain kivaa romanttista yllätystä aina sillon tällön (esim yhteistä matkaa, kylpyä kuohuviinin ja musiikin kera tai ostaa jotain mukavuutta lisäävää yhteiseen kotiin). suunnitellahan kauris osaa! :)