Miten te käyttäydytte kun suututte?
Tiedon
12
1353
Vastaukset
- Lady
Muista en tiedä, mutta minä nielen kiukkuni. Jätän sen muhimaan ja tilaisuuden tullen tulen itsellenikin yllätyksenä kostaneeni minua suututtaneelle. Aika karmiva tapa käsitellä suuttumusta. Pitäisi opetella päästämään höyryä vähemmän tuhoavalla tavalla.
- KaNa
ja mitä suurempi suuttumus sitä hiljaisemmaksi tulen - mitä näytän ulospäin- silmät leimahtelee ja muuttavat väriäkin muuten tyynen rauhallinen näin muiden huomioita.
Em. ilmiöt eivät tiedä "suututtajalle" leppoisia päiviä.
Suutun erittäin harvoin... taisi olla joskus viime vuosituhannella ;)
Kannattaa oppia "lukemaan" ihmisiä. - caprice
En suutu helposti.Eli pinna on aika hyvä ja jos on kyseessä työkaveri jne. heille pyrin olemaan koskaan suuttumatta. Perheenjäsenille saatan räjähtää jos oikein kunnolla on syytä ja se kyllä sitten kuuluu ja näkyy. leppyminen riippuu sitten toisesta osapuolesta, että miten paljon hän kuuntelee mitä minä yritän kertoa.
- Kii
harvoin, kun suutun ”isosti”, muutun kylmän rauhalliseksi jääkalikaksi, aivotoiminta kirkastuu ja verbaalisen ilmaisun taso on parhaimmillaan.
Pikkujutuista joko räsähdän kerran napakasti ja sillä siisti tai en viitsi edes mieltäni osoittaa. - kauris 24
No mä olen hirveän temperamenttinen, joten suutun äkkiä, mutta lepynkin kyllä yleensä tosi nopeasti. Suutuksissa tulee huudettua ja paukutettua ovia tai jotain muuta sopivaa. Yhtään astiaa tai muuta esinettä en oo rikkonut. Jos rikkoisin, alkaisin itkemään saman tien!
- Kkkauristytsy
Kun suutun, ihmiset yleensä pelkäävät mua. Näytän suuttuessani varmasti hirviöltä tai jotain sinne päin, eihän tällainen söpö tyttö muutoin voi pelottava olla. :) Läheiset tukkivat suunsa ja menevät kauemmas. Tavaroitakin joskus menee rikki ja tulee sanottua jotain, mitä myöhemmin pyydetään anteeksi. Mutta miestä ei haukuta epäkunnioittavasti, vain asioista sanotaan/huudetaan. Sanani muistuttaa silloin terävän miekan sivallusta ja saa pahaa aikaan toisten mielissä. Tästä poiketen olen yleensä erittäin ihanan seurallinen ja mukavaluonteinen, joten yleensä ihmiset välttävät suututtamistani. :)
- ...ja mustaksi muutun
Tällä kaurisnaiselta ei tempperamenttia puutu eli ku suutun kunnolla ja jos mua loukataan, nii aloitan jäätävän v.....lun, osun ja upotan vihani suoraan sydämeen ja pitemmälle jos vaan mahdollista. Jatkan ja jatkan, kunnes toinen on riekaleina. Muutun kylmäksi ja laskelmoivaksi...Kaivan kaiken esille ja teen pienestäkin seikasta maailman suurimman katastrofin. Kykenen verbaalisesti tuhoamaan toisen, mutta fyysisesti en koske keneenkään. Eli kannattaa miettiä, jos haluu saada mut suuttumaan. Onneksi suutun harvoin ja kaiken lisäksi lepyn tod nopeasti.
Itse olen kauris ja nousevalta merkiltä rapu. minulla ei ainakaan enää ole ollut pitkään aikaan tarvetta iskeä suoraan jonkun minulle tärkeän ihmisen sydämmeen.. että eiköhän ne nousevat merkitkin vaikuta aikapaljon ajanmittaan siihen millainen on suutuksissa. mutta asian ollessa aivan ajankohtainen en aina saa mitään maailmaa muuttavaa vastalausetta heti rakennettua. mutta aina kauriin ei tarvitse edes sanoa mitään vaikuttaakseen toiseen. Esim. kun menin kerran baarissa puuteroimaan nenääni yksikin mies sanoi että vaikutti siltä, että hyökkäisin minä hetkenä vain pöydän yli kimppuun. en sitten tiedä missä mielessä sinne olisin hyökännyt kun ei ollut hirveä viha päällä. ;)
- kauris myös
En suutu kovin pienistä, mutta otan kuitenkin pahasti asiat. sitten kun niitä pettymyksiä on tullu liian paljon niin räjähdän ja silloin yleensä tulee aika pahaa aikaan :S Ja sekin kuuluu minuun että kasvotusten en pysty puhumaan ja kertomaan mikä vaivaa, menen silloin ihan lukkoon, myös vittuilen "salaa" jne.. :/ Myös saatan pitää mykkäkoulua..jne..
- Black
Kiroilen ja raivoan ensimmäiselle vastaan tulijalle. Huudan pienistäkin asioista, jos vain sattuu olemaan paha päivä ja sitten mulla on tosi huono omatunto ja sitten mä raivoan lisää sen takia:D. Ikuinen noidan kehä.
- neitsyt n
kauriithan kuulostais suuttuvan samalla tavalla kuin neitsyet...? tai no minä ainakin...
- suutun.
Voi teitä mätämunia,te olette täysin saatanan aikaansaamttomia mulkeroita.Suuttuminen...yks puhuu verbaalisuudesta toinen mykkäkoulusta, kolmas ties mistä.
Minä snon saatana teille.Minä kun suutun niin joka saatanan akka ja ukko saa kenkää.Vittuilulla aloitetaan... minun toinen osastoni jatkaa juoksuttamistaitoa... kolmas tukee konekivääri leuhkojen kanssa hyökkäystä... neljäs marssii etulinjaan ja viides tuhoaa kohteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903181- 313126
- 592864
- 572720
- 532370
- 381824