Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Juu, Tapsa on faneilleen ja yleensäkin kuulijoilleen mukava ja selvästikkin arvostaa ja kunnioittaa heitä, kuten myös vaimoaan.

Tuo nyt on kyllä liioiteltua, että Tapsa muka JOKA keikalla bändinsä soittajia loukkaisi ja nöyryyttäisi. Ei se pidä paikkaansa. Olin viimekesänäkin muutamalla Tapsan keikalla, enkä huomannut ,että olisi kertaakaan ketään soittajaansa loukannut ja sättinyt.
    Monet vaan luulee ,että joka keikalla Tapsa ärhentelee, kun niitä juttuja on niin paljon liikkeellä , koska muusikot lirppaavat niistä niin mielellään, mutta harvemmin taas kertovat niistä , toisenlaisista kokemuksisita eli kun Tapsa on julkisesti kehunut bändiään. Mä olen monasti ollut keikoilla sitäkin todistamassa, että Tapsa on kehunut soittajiaan ja pyytänyt heille erikseen ylimääräisiä ablodejakin.

Enkä mä yleensäkään ymmärrä mitä tuo julkinen nöyryytys juttu oikein tarkoittaa ? Olenhan mä keikoilla aina välillä nähnyt, kun Tapsa on mennyt jonkun soittajan luo ja sanonut tälle jotain, mutta en mä ole kuullut, eikä varmaan moni muukaan ,että mitä Tapsa on sanonut. Eli eihän se suinkaan aina tarkoita ,että kun Tapsa muusikon kanssa jotakin neuvottelee , että hän jotain äksyilisi ja/tai sanoisi jotain loukkaavaa tms. voihan Tapsa ihan asiallisestikkin kertoa muusikolle ,että miten haluaa jonkun kohdan soitettavan tms.