Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joopa joo...ettet vaan sekottaisi Kari Tapioon?
06.01.2007 14:01
Juu, Tapsa on faneilleen ja yleensäkin kuulijoilleen mukava ja selvästikkin arvostaa ja kunnioittaa heitä, kuten myös vaimoaan.
Tuo nyt on kyllä liioiteltua, että Tapsa muka JOKA keikalla bändinsä soittajia loukkaisi ja nöyryyttäisi. Ei se pidä paikkaansa. Olin viimekesänäkin muutamalla Tapsan keikalla, enkä huomannut ,että olisi kertaakaan ketään soittajaansa loukannut ja sättinyt.
Monet vaan luulee ,että joka keikalla Tapsa ärhentelee, kun niitä juttuja on niin paljon liikkeellä , koska muusikot lirppaavat niistä niin mielellään, mutta harvemmin taas kertovat niistä , toisenlaisista kokemuksisita eli kun Tapsa on julkisesti kehunut bändiään. Mä olen monasti ollut keikoilla sitäkin todistamassa, että Tapsa on kehunut soittajiaan ja pyytänyt heille erikseen ylimääräisiä ablodejakin.
Enkä mä yleensäkään ymmärrä mitä tuo julkinen nöyryytys juttu oikein tarkoittaa ? Olenhan mä keikoilla aina välillä nähnyt, kun Tapsa on mennyt jonkun soittajan luo ja sanonut tälle jotain, mutta en mä ole kuullut, eikä varmaan moni muukaan ,että mitä Tapsa on sanonut. Eli eihän se suinkaan aina tarkoita ,että kun Tapsa muusikon kanssa jotakin neuvottelee , että hän jotain äksyilisi ja/tai sanoisi jotain loukkaavaa tms. voihan Tapsa ihan asiallisestikkin kertoa muusikolle ,että miten haluaa jonkun kohdan soitettavan tms.
06.01.2007 12:06
No en oo kirjoittanut tänne vaikka millä nimimerkeillä , vaan äskettäin kirjoitin tuon yhden viestin nimellä "hö!" ja heti se paljastu mun tekeleekseni.
06.01.2007 00:03
OHO !:D Ihan oikeestikko ne Paul Ankan tekarit sinne yleisöön asti lensi ? :O
Kari fanien täytyykin nyt olla jatkossa keikoilla tarkkana, kuin porkkanat, jospa ne tekarit Karinkin suusta jossain sopivassa kohtaa muljahtaisivat ja pomsahtaisivat ihan sinne yleisöön joukkoon. Saisi meinaan joku innokas fani ihan mukavan kirjahyllyn koristeen lasivitriiniin siitä Kartsan purukalustosta ;)
05.01.2007 23:44
No niin... Ja heti verekseltään kiinni... mistä tiesit, että se olin mä ?
Mutta kyllä mä sentään muutaman päivän onnistuin sinnittelemään täältä poissa. Nyt kävi vaan kiusaus liian ylivoimaiseksi vastata tähän topiciin.
05.01.2007 23:27
Sanoisimpa ,että nyt olet asian ytimessä. Pidä se äläkä rupea häsläilemään mitään.
01.01.2007 12:15
JAA JUU! :) Aika yllättävää kyllä. Tapsa ei tosiaan ole laivoilla esiintynyt pitkiin aikoihin.
Muutenkin Tapsa on pitänyt useana vuotena joulun jälkeen lomaaa, niin että on alottanut keikat vasta joskus maaliskuussa, mutta nyt näköjään. ei paljoa lomaile.
01.01.2007 11:07
Hyvää uuttavuotta vaan, mutta en mä kyllä sellasta voi luvata, etten kirjottelis muille palstoille, kuin tänne... mutta ainahan sä voit jättää lukematta mun juttuja, jos ne sun vuottasi niin pilaa.
01.01.2007 11:03
Joo ja sulle Melina kans oikein hyvää ja antoisaa uuttavuotta ! :D
31.12.2006 19:01
Noi, on kans just mun suosikit vanhemmasta ja nuoremmasta laulajakaartista :)
31.12.2006 18:59
Arja Koriseva unohtui tuosta mun listastani. Arja on kyllä kans hyvä. Etenkin tangoja laulaa tosi kauniisti ja hyvin.
31.12.2006 18:56
Sä voisit kyllä tunkea sen näppäimistön peräpeiliis ja tanssia vaikka ripaskaa, niin menis sullakin toi suurempi naljailuinto ohi.
31.12.2006 18:06
No en ajattele sillä, ja koittakaa nyt taas pysyä asiassa, eli parhaissa naisartisteissa.
30.12.2006 08:12
Sinun nyt ei kannata ajatella yhtään mitään, kun ei ole sellaisia elimiä millä ajatella.
29.12.2006 23:14
-Anna Eriksson
-Katri-Helena
-Tarja Turunen
-Tarja Lunnas
-Eija kantola
-Marjorie
Ei paremmusjärjestyksessä.
29.12.2006 21:40
Kyllähän se huomaavaista ja kohteliasta on artistin sentään bändinsä esitellä.
( Tapsa Kansa on joskus jollain keikoillaan esitellyt bändinsä varmuudenvuoksi kahteen kertaankin :D )
29.12.2006 21:37
Kiitos paljon, samaa toivotan sinulle! :D
29.12.2006 21:33
Kyllä mä Tapsan lisäksi muitakin HYVIÄ laulajia osaan arvostaa ja pystyn myös kehumaan kun aihetta on. En kehu turhaan. Hynninen on hyvä omassa genressään, eli taidelaulajana.
Niin ja se ääntämis-juttu tosiaan on varmasti tottumiskysymys.
29.12.2006 20:44
On syntynyt jo.. nimittäin Karita MATTILA ;D
29.12.2006 20:09
Olipahan aika kärkkäästi tokaistu... Ei varmaan ollut enää asiaa Tapsan bändiin sillä kitaristilla.
29.12.2006 20:07
117 / 198