Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienosti lauloi Hynninen. Hatunnosto hänelle. Mä kyllä ymmärrän sen , ettei joululaulujen aikana hymyile, koska kyllähän ne yleensä on sellasia aika herkkiä lauluja, ja kun laulaja niihin ja niiden sanomaan ja sisältöön oikein eläytyy ja paneutuu, niin ei silloin tule ensimmäiseksi mieleen hymyillä, eikä tarvitsekkaan. Se ei ole se tärkein juttu, vaan se ,että välittää sen laulun tunnelma kuulijalle laulamalla.
Mä en vaan edelleenkään pidä tai enenmminkin en ole tottunut oopperalaulajien tyyliin ääntää niitä sanoja. Ne kuulostaa oudolta ja vieraalta. Se mua Hynnisen laulussakin "häiritsee".
27.12.2006 16:42
Mä tykkään Tapsan laulamisesta, eikä hänen tarvitsekkaan oll mikään oopperalaulaja. Tapsa on just hyvä tuollaisena monipuolisena laulajana, jota ei ole pystytty lokeroimaan mihinkään tiettyyn kastiin.
Töppäilyjä aina sattuu, kun paljon tekee. Ne jotka eivät mitään tee eivät paljoa töppäilekkään. En mä nyt riemusta hyppinyt ja hihkunut esim. silloin kun luin ,että oli siellä oopperanäytöksessä keskenkaiken huudellut jotain , mutta ei se ole mun tehtävä tuomitakkaan idoliani julkisesti.
27.12.2006 16:23
No niin... en mä usko tota.
27.12.2006 16:12
Joo, Tapsan sisko on hyvä siinä managerina. Aika usein muuten niin mies-kuin naisartisteillakin on just naispuolinen manageri. Naiset on varmaan jotenkin järjestelmällisempiä ja suunnitelmallisempia siinä hommassa.
27.12.2006 16:09
Hehehhee... ja joopa joo ;) Ei kai se James Dean mitään musiikki-ihmisiä ollut, joten tuskin osasi säveltää.
27.12.2006 16:06
En mä ole tosikko, mutta mä olin koko joulun oksennustaudissa. Nih, ettei paljoa naurata.
26.12.2006 20:32
Kai te sitten kuulette ne sanat niin, kuin HALUATTE kuulla.
26.12.2006 19:42
Parhaat:
1. TAPANI KANSA / Todella valovoimainen, tyylikkäs ja karismaattinen, taitava, monipuolinen ja tunteikas tulkitsija, lauluääni on kertakaikkisen upea. Hyvä esiintyjä, osaa ottaa yleisönsä.
2. TOMMI SOIDINMÄKI / Karismaattinen ja komeaääninen. Mukavan oloinen. Ihan hyviä biisejäkin ( Julian Cabaree, Kotkan siivet...)
3. TOMI MARKKOLA / Iloisen oloinen, symppis tyyppi, ihan hyvä lauluäänikin.
4. JANNE TULKKI / Miellyttävän pehmeä ja matala ääni, vaikuttaa kivalta, ottaa yleisönsä hyvin huomioon.
5. SIMO SILMU / Miellyttävän "rauhoittava" ääni, hyviä biisejä joitakin.
26.12.2006 19:39
Joo joo taas niin... Ei Tapsa näitä juttuja täältä lue. Ei sillä ole edes aikaa semmoseen.
26.12.2006 19:23
No, mä en tiedä että mitä Tapsa Olavi Virralle vei, mutta sen kepin vei ainakin. Mä en kyllä suoraansanottuna oikein usko, että Tapsa Virralle mitään viinaa vei jos kerran se Huldakin kielsi.
Ja senllasen kuvan olen kans nähnyt jossa Tapsa on nostanut Olan syliinsä ja toisen kuvan jossa Tapsa sitoo sängynreunalla istuvan Olan kengännauhoja.
26.12.2006 19:22
Koittakaas taas pestä ne korvannekin välillä.
Ne sanat on, että:
" Olin kulkumies joka vaskasi ja valoi
yöperhoset, hippuni, valossa paloi..."
26.12.2006 19:16
Joo joo, euroopassahan se on kuulemma ihan tyypillistä ,että oopperanäytöksissä usein yleisöstä huudellaan jotain kommentteja. Mutta täällä Suomessa se touhu on vaan niin jäyhää ja ihan liian vakavaa... ollaan vaan olevinaan niin hienostuneita.
24.12.2006 10:52
Jees ! Osuvasti kirjoitit asiaa.
24.12.2006 10:38
Voi nyt, tuhannen tulimaista taas ....Viimeisen kerran: En ole Tapsan puskissa kyyläämässä, koska jos siellä olisin ja Tapsa mut siellä näkis, niin enhän mä sen jälkeen kehtais sen keikalle mennä enää koskaan. Nih !
24.12.2006 10:35
Tapsa laulaa Adamin Oi jouluyön ja kaikki muutkin joululaulut upeasti ja kauniisti.
24.12.2006 10:30
Tapsaa ei tarvitsekkaan korkata ;) Tapsasta ja hänen laulujensa sisällöstä pystyy nauttimaan muutenkin.
24.12.2006 10:28
Sä taas olisit parhaimmillasi, jos matkustaisit kauaksi muista ihmisistä, sivistyksestä ja tietokoneista esim. vaikka johonkin Honoluluun helmenkalstajaksi.
23.12.2006 16:55
Mä en osaa kyllä sanoa niin ,että ovatko Tapsa ja Nina menneet naimisiin... Ainakin he olivat avoliitossa, mutta voi tietysti olla ,että ovat nyt avioituneet.
23.12.2006 16:47
Pitihän se taas arvata ,ette sä mitään hyvää hyvyyttäsi jouluja toivottele.
23.12.2006 16:44
Joo joo, mutta julkkiksillakin on intimiteettisuoja. En todellakaan ole missään puskissa Tapsaa kyyläämässä, uskokaa jo !
21.12.2006 19:46
118 / 198