Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä sitten ihan kokonaan luhistu, kun Tapsa tai Fredi tai Jukka voittaa sen palkinnon ja Paula jää muikistelemaan suutaan taka-alalle.
08.04.2006 11:07
R.A.K.A.S on hyvä laulu ! Nimenomaan T.Kansan laulamana.
Ehkei sen säveltäjän tosiaankaan ole tarvinnut olla mikään ruudinkeksijä, koska siinähän on selvästi matkittu "Kylähäät" nimistä biisiä. Myös "Mustat silmät" on lähes samankuuloinen sävelkulultaan.
ps.Turha teikäläisen on meikäläisen sivistyksestä huolta kantaa. Keskity vaan itsesi sivistämiseen mielummin. Aihetta nimittäin selvästi olisi.
08.04.2006 07:51
Tomi Markkola ja Janne Tulkki sanoisin.
08.04.2006 07:46
Jukka Kuoppamäki sen on säveltänyt.
Niin ,että olipahan teikäläisellä taas "yllättäen" aukko sivistyksessä siinäkin kohtaa.
06.04.2006 20:30
Lauluja jotka Tapsa on sanoittanut/Suomentanut tai säveltänyt tai molempiakin on mm. :
-Äidin pikkupoika
-Tulkaa tytöt takaisin
-Wieniläisvalssimme Pariisissa
-Rakkautemme valssi
-Salaisuudessain
-Veikko Nieminen
-Kalajoen hiekat
-Alla täyden kuun
-Rakastella naista
-Kultaniityt
-Unessani nainen tanssii
-Sä luota päivään nousevaan
-Vastustamaton
-Kaupungin kaunein kukka
-yms.
Kaikkia Suomennoksia en jaksa tähän nyt laittaa.
05.04.2006 20:21
Kiitoksia vaan pike :) Hiukan on jo kuume laskusuunnassa .
Niin olihan se harmi, kun Tapsasta ei ollut paikalla siellä julklistamistilaisuudessa, mutta upeaa on ,että hän on nyt ehdolla sen Iskelmä Finlandian voittajaksi :D
Nähdään Tapsaa telkkarissakin nyt, kun se IskelmäFinlandia- konsertti ja palkinnon jako tulee telkkarista :D
04.04.2006 19:04
Mitäköhän sä idiootti siinä taas oikein vihjailet ? Painu muualle ruikuttamaan, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa.
04.04.2006 18:59
Voi itku! Riki Sorsalle paljon voimia paranemiseen, ja tsemppiä!!!
04.04.2006 09:32
Joo, mä kans luin lehden ja harmitti, kun siinä ei ollut Tapsasta kuvaa. Varmaan jotain flunssaa sillä. Sitähän on nyt liikkellä. Meikäläiselläkin on parastaaikaa kuumetta ja kurkkukipua :-(
04.04.2006 09:29
Oli kyllä hieno uutinen tuo ,että Tapsa on tänä vuonna Iskelmä Finlandia- ehdokkaana :D
Pidetään peukkuja ,että Tapsa voittaa ja äänestetään hänet ainakin yleisön suosikiksi. Jookos ?
03.04.2006 15:54
Tapsan kanssa Kyöpelivuorelle huttua keittämään ;)
03.04.2006 15:53
JIPPII!!! Koko aamupäivä tuli jännättyä tuota ehdokkaiden julkistusta ja onneksi odotus palkittiin :D Pelkäsin kyllä pahinta.
Tapsa tietysti on suosikkini numero yksi ja toivon kovasti ,että hän voittaisi tuon palkinnon, mutta kyllä nuo kilpakumppanitkin ovat aika kovia. ainoastaan tuo Arja Saijonmaan valinta mua hiukan hämää, että miksi hänet valittiin tuohon porukkaan? Mielummin olisin suonut sen paikan vaikka Reijo Taipaleelle.
Tapsan pahimmiksi vastustajiksi laskisin Jukka Kuoppamäen ja Paula Koivuniemen. Paula etenkin on aika paha, kun naislaulaja ei ole voittanut tuota titteliä kolmeen vuoteen, niin nyt saattaisi olla sen vuoro. Vielä kun on tänävuonna miesvalitsijakin eli Markku Johansson.
03.04.2006 15:52
Kaikki mörisemällä laulavat.
02.04.2006 16:28
"Paulan parhaat pulinat"
02.04.2006 16:27
Kyllä kuulen ihan mainiosti, joten enpä usko,että mitään vaikkua tarvii mennä poistattamaan... MINUN ainakaan. (Joillakuilla olisi ehkä syytä mennäkkin.)
Kyseinen biisi( siis lähinnä se kertosäe) nyt jossain kohtaa kuulostaa mun mielestä vähän epäselvältä.
Onhan Tommi Läntisellä ihan persoonallinen ääni ja se sopii kyllä ihan hyvin niihin lauluihin, joita laulaa.
02.04.2006 16:25
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei mulla ole mitään huolia. Mistähän sä taas sellasta olet saanut päähäs ?
02.04.2006 15:59
Kukaan muu ei varmaan tiedäkkään. Ainakaan mä en saa niistä sanoista mitään selvää.
Mitä tarkoittaa esim." Kevättöminää ? "
02.04.2006 14:06
No, niinpäs näkyy :-) Kyllä mä olisin halunnut olla sen myyjän asemassa :-D
Mä en ole laulajia tai muitakaan julkkiksia kaupassa tavannut, mutta eräs tuttuni kertoi, että hän on Kirkaan pari kertaa törmännyt Stockmannilla, siis nimenomaan TÖRMÄNNYT... Tai ainakin melkein,sillä se heppu ei kuulemma pahemmin väistele, vaan muut saavat väistelllä Kirkaa ,ettei ihan yhteentörmäystä tulisi.
Toisella kerralla se kailotti kuulemma siellä kaupassa kännykkäänkin niin kovalla äänellä, että varmasti kaikki huomasi ja kuuli, että maestro on nyt putiikissa.
02.04.2006 09:04
No joo... Olkoon mitä on mutta sitä se on ja kuravettä päälle !
01.04.2006 17:57
Arja Korisevan kanssa Tapsa on laulanut ainakin "Yö on hellä"- nimisen levyn, siinä on jotain Arjan ja Tapsan duettoja.
Myös " Se on rakkautta oikeaa" on Tapsan ja Arjan duetto.
Sittenhän Tapsa on laulanut oopperalaulaja Riikka Hakolan kanssa " Onnelliset" ja Anu Hälvän kanssa "Yläilmoihin". Muuta en sitten tiedäkkään.
Mä en ainakaan tiedä, että Kari Tapio ja Tapsa olisivat esiintyneet jossain yhdessä.
Sehän oli ihan viittävaille ,että Kari Tapio, Reijo Taipale ja Tapani Kansa olisi esiintyneet yhdessä, mutta sitten Reiska törttöili sen auton kanssa humalassa, ja se suunnitelma sitten jotenkin unohtui ,kun tuli siitä tapauksesta muuta kohua.
01.04.2006 17:45
141 / 198