Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lauluäänessä, monipuolisuudessa ja karismaattisuudessa Tapsa peittoaa kirkkaasti Jorma Kääriäisen.
Kuinka monta kultalevyä Jorma Kääriäisellä on ? Tapsalla on niitä jo 15 ja myös platinalevyjä löytyy.
19.04.2008 10:57
Ei Jorma kääriäinen ole vielä voinut 40-vuotta keikkailla. Sehän on vähän alle viiskymppinen. Eli tuskin alle kymmenvuotiaana vielä keikoilla kiersi... tai ainakaan oli tunnettu esiintyjä.
Sitäpaitsi Tapsa peittoaa Jorma Kääriäisen kirkkaasti ja on menestyneempikin.
19.04.2008 07:58
Täällä puhutaan Kari Tapiosta joskus sen takia, kun täällä voi sitä vähän arvostellakkin ilman,että viesti heti poistetaan. Karin omalla foorumillahan kaikki negatiivisimmat arvostelut karsitaan pois.
19.04.2008 07:41
Joo, kyllä Tapsa on aina ollut komeailmestys. Nuorena oli sellainen söpö poika. Iän myötä on saanut sellaista miehekästä charmia lisää.
19.04.2008 07:39
Aijaa ! Mä olen kans nähnyt tuon kyseisen kuvan Tapsasta jossain lehdessä tms. mut en tiennyt,että se on tuon Kesän lapsi lp:n takakannessa ( mulla kun ei ole tuota lp:tä. ) Kyllä Tapsalle ihan hyvin partakin sopii.
18.04.2008 21:27
Karilla onkin ihan kuivunut ja kurttunen viikuna-takamus.
18.04.2008 14:02
En tiedä tuleeko tänäkesänä tuo "Tammerkosken sillalla".
Mun mielestä olis hyvä jos siinä ei oliskaan mitään vakituista juontajaa, vaan joka jaksoon vaihtuis aina joku eri artisti siihen ohjelmaan vetämään yhteislauluja. sitten se artisti saisi kutsua myös jonkun toisen artistin siihen jaksoon vieraaksi, joka sitten laulaisi pari laulua yksinään ja pari laulua yhdessä sen ohjelman juontavan laulajan kanssa.
18.04.2008 13:59
Olkoon sitten, mut kyllä Tapsa on kunkku, vaikka olis vaan 160cm ja Kari 2 metrinen .
17.04.2008 23:26
Niin no kyl mä sen tiedän ja ymmärän, että kaikkihan tekee joskus virheitä. Tykkään Tapsasta vaikkei hän täydellinen olekkaan, niinkuin ei kukaan ihminen voi olla.
En mä mikään ylihuolehtiva kanaemo tunnusta olevani, mut pidän kyl Tapsan puolia mollaajia vastaan. Ei se silti tarkoita mitään paapomista.
17.04.2008 19:41
Wanharouwa on oikein semmonen räksyttäjä luonne, mut ei sen melskaamisista kannata liikaa välittää.
17.04.2008 19:20
Kyllä Tapsa on yli 180 cm, mut Kari on kyllä alle sen.
Ei Jorma Kääriäinenkään miltään hongankolistajalta vaikuta, mut Kari on sitä(kin) lyhyempi:
http://static.iltalehti.fi/popstars/juttutastaselahteeMP_410_ps.jpg
Ja on Kari Ville Valoa lyhyempi myös. Ville on 184-185 cm.
http://www.synkkienlaulujenmaa.fi/images/vv_kt.jpg
ps. Tapsa ei ole persjalkainen. Tapsalla on pitkät jalat. Jari Sillanpäätä voi lähinnä kuvata persjalkaiseksi. Sillähän on sellaset lyhyet ja paksut jalat.
17.04.2008 19:14
Enemmän odotan sitä uutta levyä, mut kyllä toki se kirjakin kiinnostaa. Ihan mukava,että on syksyssäkin jotain mitä odottaa :)
16.04.2008 23:39
Mun mielestä toi Tumppi ja Tappi nimitys oli huvittava :) Huumoriksihan se vaan oli tarkoitettu mä luulen.
Mattia ja Teppoa muuten säestää nykyään se sama bändi, joka säesti Tapsaakin muutama vuosi sitten. "Horizone" se orkesteri on nimeltään.
16.04.2008 23:35
Mä pukeudun rutussa oleviin angorasukkiin, raappakalsongeihin, mukavan väljään T-paitaan ja kaiken komeuden kruunaa iso kukkahattu ! Kyllä on artistin, orkesterin ja ym. huomio taattu tällä vähän erikoisemmalla pukeutumisella. Suosittelen! ;)
15.04.2008 00:36
Tapsa tekee laulajantyötään ammattitaidolla, laadukkaasti ja luotettavasti. 40- vuoden upea ura jo tähän mennessä puhuu kyllä puolestaan.
15.04.2008 00:25
Jospa nyt jätät sitten kysymättä kumminkin . Se "voiteluraha" juttu oli lähinnä vaan sellanen tsoukki.
Eikä tartte Tapsan maksaa mulle mitään. Laulut riittää. Kun mietin esim. tuota viimeisintä Tapsan konserttia jossa olin reilu kuukausi sitten, niin voi sanoa, että Tapsa on kyllä niin upee, että olis vielä paljon isomman hehkutuksenkin arvoinen, kuin mitä esim. mä täällä olen hehkuttanut. Mut täällä ei vaan parane intoutua hehkuttamaan niin paljon kun haluais, sillä siitä sitten taas teikäläiset, eli Tapsan inhoajat ärsyyntyy ja nahistelu vaan yltyy.
14.04.2008 23:55
Tapsa ei ole mikään pullistelija, ettäs tiedät !
Kyllä laulajallakin pitää olla myös itsetuntoa sen verran,ettei kokoajan vähättele kaikkea tekemisiään ja pyytele anteeksi olemmassa oloaan ( tyylin " anteeksi kun olen olemassa ja sorry jos olen syntynyt" ). Kyllä saa olla ylpeäkin osaamisestaan. Eikä se tarkoita sitä, että olis muka joku pullistelija.
Tapsa on ollut jo 40-vuoden ajan yks parhaiten työnsä hoitanut ja hoitava laulaja. Ei ole keikkojaan perunut juuri koskaan. Jonkun sairastumistapauksen takia on saattanut joskus harvoin keikkansa perua, mutta se on aivan ymmärrettävää. Toisin kuin se, että ryyppäämisen takia jättää hommansa tekemättä. Kuten eräskin nimeltä mainitsematon artisti on vuosien aikana tehnyt useastikkin. Ja jotkut vielä ihailee semmosta, kun se on "muka" niin nöyrä.
14.04.2008 18:15
Paljonkohan tolle kirjoittajalle on maksettu, että se kehuu tota Kari Tapion surkeaa pyhäinhäväistys-levyä ?
14.04.2008 17:53
No, Jakomäessähän Tapsa on ainakin joskus asunut.
HUOM! Ja tieto ei perustu puskissa kyttäämiseen, vaan "Pitkät päivät pakerretaan" laulun sanoihin, jossa Tapsaa laulaa, että: " muutin Jakomäkeen, mä tulin näkeen, elämä ei täällä kulje ylämäkeen...."
13.04.2008 20:25
Ei Tapsa laula eikä esiinny pöhnässä. Se on fakta !
Kerran kun olin yhdellä Tapsan keikalla ja menin sitten tauolla kahvilaan, niin siihen samaan pöytään ryykäs joku mies kaljatuoppinsa kanssa. Kun kerroin, että en ole täällä tanssimassa, vaan Tapsaa kuuntelemassa ja katselemassa, niin se ukkeli alkoi selittämään, että Tapsa on kännissä kun käki. Mä sanoin sille, ettei takuulla ole, ettei Tapsa ole sen sortin artisti ollenkaan, mut se mies vaan sönkkäs siinä jotain. Mua ärsytti niin paljon, että lähdin siitä pois ja jätin sen ukkelin yksinään pällistelemään siihen pöydän ääreen.
13.04.2008 17:22
67 / 198