Onko Tapsan levyjä koskaan kehuttu näin?
http://viihde.mtv3.fi/arvostelut/levyarvostelut.shtml/633567?t
Tapsan levyarvosteluja?
8
533
Vastaukset
- Caramia.
Kyllä on ja paljon enemmänkin vielä. Esim. Hesarissa kehuttiin Tapsan "Kulkumies" ja " Tapsa ja Rautavaara"-levyjä silloin kun ne ilmestyi. Samoin "Aksentti"- nimisessä musiikkilehdessä.
Paljonkohan tolle kirjoittajalle on maksettu, että se kehuu tota Kari Tapion surkeaa pyhäinhäväistys-levyä ?
- Pässinpääx
Sulla on yhtenään viestissäsi kyssäri, " paljonkohan tuosta on maksettu?"
Mä voin varmistaa asian kun tunnen ton arvostelijan.
Kerron, että täällä yx tötterö epäilee sun saaneen "voitelurahaa" Kari Tapion levyn arvostelusta.
Ei, ei! Ei Justiinaxu sotaa noin käydä?!
Paljonko Tipsuliini tura maksaa sulle, kun niin epätoivoisesti häntä hehkutat, vaikka hehkutukseesi ei ole mitään todellista syytä, ei pienintäkään. Pässinpääx kirjoitti:
Kerron, että täällä yx tötterö epäilee sun saaneen "voitelurahaa" Kari Tapion levyn arvostelusta.
Paljonko Tipsuliini tura maksaa sulle, kun niin epätoivoisesti häntä hehkutat, vaikka hehkutukseesi ei ole mitään todellista syytä, ei pienintäkään.Jospa nyt jätät sitten kysymättä kumminkin . Se "voiteluraha" juttu oli lähinnä vaan sellanen tsoukki.
Eikä tartte Tapsan maksaa mulle mitään. Laulut riittää. Kun mietin esim. tuota viimeisintä Tapsan konserttia jossa olin reilu kuukausi sitten, niin voi sanoa, että Tapsa on kyllä niin upee, että olis vielä paljon isomman hehkutuksenkin arvoinen, kuin mitä esim. mä täällä olen hehkuttanut. Mut täällä ei vaan parane intoutua hehkuttamaan niin paljon kun haluais, sillä siitä sitten taas teikäläiset, eli Tapsan inhoajat ärsyyntyy ja nahistelu vaan yltyy.- BonBon.
Pässinpääx kirjoitti:
Paljonko Tipsuliini tura maksaa sulle, kun niin epätoivoisesti häntä hehkutat, vaikka hehkutukseesi ei ole mitään todellista syytä, ei pienintäkään.>Kerron, että täällä yx tötterö epäilee sun saaneen "voitelurahaa" Kari Tapion levyn arvostelusta.<
Olipa mainiosti murjaistu. Sain makeat naurut heti näin aamupäivästä =D
- Heini Strandhan
onkin tosi kuulu kriitikko? Eikö vain!
- Kotkalainen ex. jodlaaja
täydy mikään julkku olla? Vai kuviako kumarrat?
Onko julkun mielipide sinusta todempi? Siis, kuvia kumarrat.
Joka tapauksessa Heini Strand on oikea ihminen, jolla on ihan omia mielipiteitä.
Googlaa Heini Strand.
- konsertti kävijä
Kari Tapio on hyvä laulaja. Tykkään myös hänestä, kuten Tapsastakin. Täällä tuntuu olevan vaan sellaineen käsitys, että jos tykkää Tapsasta ei voi tykätä Karista ja toisinpäin.
Heidän äänessään, esiintymistyylissään ja luonteessaan on eroja, mutta eihän laulajien mitään toistensa klooneja pidäkkään olla.
Minusta molemmat ovat aivan loistavia laulajia. Parhaita viihdemusiikin miesartistejamme.
Tuosta Karin "Kaksi maailmaa"- levyn biiseistä suosikkini on "Vihreät niityt". Karin sielukas ääni sopii siihen lauluun loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103