Vapaa kuvaus

mä löydän aina kymmenen ystävää ja niistä kadotan 9,missä oikein olen? luuhaa yleensä 30 huoneessa.tai toisinaan kotona;) viron kielestä hiukan: ärä raiskaa minua=älä tuhlaa minua minä en ole pete=minä en ole homo kuka voi soittaa lappeenrantaan=kuka voi ajaa lappeenrantaan kun käki kukkuu puussa=kun käki putoo puussa lisää tulee jonkun ajankuluttua. 7 pientä hiirtä: 1.katsoo kolosta 2.nauttii olostaan 3.maisteli juustoaan 4.katseli metsän puustoa 5.äit hiiri hämmenteli puuroa 6.isä hiiri katseli sadekuuroa 7kaikki he olivat onnelisia metsän rauhassa naisille vaan olen yks panssarivaunun panoslaatikko;) jos olet kotelokotka,niin kysy ihmeessä lento-ohjeita perille;) viimeisen kuvan perusteella voit olla varma,että olet ihastunut minuun ja koiraani;D omistaa kaksoishoroskoopin?ei saa kysyä mitä se on,kun koitan vielä löytää samankaltaisia ihmisiä. koirani on löytnäyt kumppanin jasuunnittelemme pentujen tekoa,jos joku kiinostuu asiasta niin voi kirjoitella,aikaa on ihan riittäväti,kun seuraaviin remonttipäiviin on aikaa puolivuotta. isä tulee olemaan ranskalainen ja äiti tieytty hollantilainen,eli puhdasverisiä russeileta odotettavissa. Linkit: http://www.miniclip.com, http://www.offroadpro.net/fin/, http://www.offroadpaja.fi, http://www.nettiauto.fi, http://www.utube.com/Alla Pugacheva-1983 Million Roses, http://Movetron - Ei kenenkään maa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: maapallolla;) Ase tai siviilipalvelus: en löytänyt vihollisia Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

7

Kommenttia

53

  1. 19.11

    Piti taas herätä hiukan viileään aamuun.polttopuita pitäs taas tehdä ja netissäkin käydä,huhhuh.no niin.
    Ilalla menin hakemaan ühestä koreterista taaraa,sitten menin kauppaan ja ostin kaksi pommia,eli kangeta õllea.7%.ja sitten vofkan juurde joomaan.teki veel kohvi ja sitten menin magama.vot niin

    20.11

    Ei pohmellia.se on hyvä asja.lähdin ettimään taaraa,mut en löytänyt oikein mitään.
    Ilalla sain jälleen hirvelihaa salpalta,sitä keittelin sit pianekattilalla ja uskon et alan olemaan hyvä siinä.

    21.11

    Joo aamu alkoi halkoja tehden.ja miettien mitä syödä.onneks löysin taaraa parin euron edesträ ja sain tupakkia..mitenkähn perjantain kaveri tulee kylään,suomesta taaroineen jotka se on korjannut suomesta.piytää miettiä josko en tee mitään.joten tauko tulee.mut ei juomiseen sitä ei noin vaan katkaista
    Moikka.

    22.11

    Tänää se alkaa nimittäin juhlan järjestäminen.no ens alkuun laitoin tulta hiukan kaminaan.ja perunoita kattilaan,kun eilen sain salpalta sylttyä oikein pari kiloa.ihmeelistä kuinka ne panee mulle suret määrät ruokaa melkein joka päivä.
    Hirvittää.kenties haluavat et olisin taas joku pullukka,läskiperse.ei enää,ihan oikeesti viihdyn laihana ihan hyvin,se spoii mun juoppo-lookkiin.sitä ei missään myydä se pitää itse kehitellä.perkele kun olen syönyt jo kolme kuppia kahvia.vielä on yksi kuppi syömättä.
    Ilalla odottelen sit jänintyksellä kaveriani joka pitäis ohjata puhelimen avulla minun luokse,sinne murjuun ei moni ede löydä.taaraakin saa nykyään aika vähän.olen imenyt melkeijn kaikki kohdat nin tyhjiksi joka päivä et ihmisillä ei tunnu olevan rahaa ostaa juotavaa,ainult vett on vaja juua.koirakin vetelee viimesiä odottelussa.ja pitäis elokuva kässsäriäkin alkaa vääntää,se vaan jauhaa paikallaan,vaikka koko kirjoitus on jo aikoja sitten ollut valmis.odottaa ainostaa puhtaaks kirjoittamista.katotaan onko minusta tekijäksi virossa.vaviskaa suomalaiset.

    Koirani alkoi synnyttää illalla ja kaverikin tuli aikasemmalla laivala ja sit alkoi oikee hullunmylly.naapuri kuvasi kaverini auton ja kuvasi vielä jätkänkin.sairasta.ajattlelin et nyt tiedän ,että se on TODELLA sairas ihminen.pitäisköhän siitä tehdä rikosilmoitus eestissä?ei kannata kun kaveri on suojannut autonsa tiedot suomessa,hyvä niin.
    Pentuja tuli 8,mutta yksi kuoli,sille annoin polttoahutaksen.onneks kerini ei huomanut sitä,kun asunnossa oli aika pimeetä.tällästä mä teen toisinaan.
    Edelisellä kerralla vein roskiin kuolleet pennut.nyt ei jäänyt jälkiä.
    Join 6%kaljaa yli 10 pudelia enkä oikein tulut känniinkään.joku vika taas.
  2. 17.11

    Jaahas alkoi aamu oikein komeasti.salpa helistas ja kutsus mind külla.joime kohvi ja sõime leib ja põtravorst.oikein maukasta.seuraavaksi menin haravoimaan majojen välissä olevaa nurmikkoa.luulin et kukaan ei pane sitä pahakseen,jos teen sen ilmaiseksi.väärässä olin.olin jotain puoli tuntia haravoinut ,kun yksi ikkuna aukaistin ja sieltä naapurin ukkeli antoi leipää ja makkaraa,juusto ja tölkin lonkeroa.olipa hyvä mieli.jatkoi jonkin aikaa ja sitten taas sam ikkuna aukaistin ja kysyttin et haluatko taaraa,kun ei olut tupakkia antaa.tietenkin halusin,koska olen kunnan taaramaister.siis mikä? Se joka tietää pullojen keräämisestä aika paljon.parhaimmat paikat ja ajat jolloin kerätä.mminulle se on työ ja joskus harrastus..parin tunnin kuluttua minulla oli piha puoleksi haravoitu ja oli aika ryhtyä syömän,koska tynteko virossa panee näkäiseksi.niin se on.katsoin toisen majan nurkalle jossa taarani lepäsivät,oli näky järkyttävä.ainakin kaksi kassia pulloja oli tuuli tõmmannud laialle.pitkin pihaa.luulin et joku oli heitellyt pullot huomaamattani pitkin pihaa.no aloin keräämään ne ja sitten lähdin kotiin syömään.
    Jonkin aijan kulouttua panin toiset vaatteet päälle ja lähdin viemään taaraa poodiin.sain ainakin kolme euroa,joka on aika paljon virossa.
    Ostin tupakkia ja kahvia.kaupassa yks entinen naapuri pakkusi mulle huopatossut ja vielä metsästys takin.suostuin.
    Kaupasta minen suoraan heidän luokse ja antoivat tavarat.lpuhuivat suomi-eesti sekasotkua,joka mua ei oikein mielytä.sanoinb et palun räägike puhas eesti keel,ma küll saan täpselt aru siit.ja lopuksi lupasivat vielä lisää jonain toisena päivänä.
    Ilalla salpa toi põtranliha ämpärilisen.siis muka koiralle.siinä pimeässä en oikein taju8nnut mitä siellä oli,joten panin puolet lihoista paine kattilaan ja kaminan päälle kiehumaan.tuli kaminaan ja sitten vaan miettimään seuraavan päivän asioita.antaa lihan kypsyä yön yli.

    18.11

    Oi kuinka olikaan viielä aamu.menin kuselle ja ikkunassa oli jo jää kukkia.kivaa.piti mennä haravoimaan,mutta hirveliha alkoi kiinostaa,joten katosoin kattilaan ja sitten alkoi syöminen.kiha oli kypsää ja oikein hyvin mureaa,anm nam.hiukan suolaa ja pippuria.koirakin alkanut vedellä viimesiä,siis odotus alkaa olemaan viimesillään ainakin vielä viiko ja sit alka se hulunmylly.
  3. 13.11

    Aamulla oli taas hulunmylly päällä.naapurissa oli haisu-problem.eli siellä haisi jokin ,mut en osanut sanoa mikä se oli.no kuitenkin päättelin et haisu tulee niiden yläpuolelta olevasta vofkan asunosta.ja sieltähän se tulikin,kun menin hakemaan rahha,jotta voisin mennä ostamaan tupakkia.salpakin lupas tuoda euilen viinaa,kun oli vopfkan sünnipäev.no ei tuonut.nyt näimme taas et joihinkin ei voi luottaa.ainainen paskan jauhaja.pitääkin pistää korvan taakse muistin,vielä trulee pöäivcä joilloin on koston aika.ja naapurille tulee parin päivän kuluttua kättemaksu.se nimittely saa riittää.mut onneks tämä onkin jo närvit läpi ja haige.
    Ihanaa sain jonkin verran taaraa kerättyä,jotta sain ostettua tulista sinappia.toista se on suomessa jossa,on myynissä moosia.eli hilloa nimetätäkse niin.
    Perunoita ja sinapia ja manna-jauhoa.maha tulee aika täyteen.
    Tänään sain laitettua kuivaustelineen toiseen kerrokseen josa on savupiippu ja se lämmittää aika hyvin sitä huonetta.ja vaatteet kuivaa päivässä.mä olenkin viisas,enkä tyhmä joten virolainen voi painua hevon kuuseen.jipii mua korkeasti koulutettua suomalaista.

    14.11

    Aamu alkoi rauhallisesti,muuta oli taas oku haisu problem.naapuri ei oikein ymmärtänyt et olin pannut pyykit kuivumaan toiselle kerrokselle rakentamaani kuivaus huoneeseen ja sielät tuli kiva omenainen tuoksu.joten se siitä.

    15.11

    Piti taas mennä kattelee jotain kotimaista elokuvaa,miten ? tietenkin tubesta.
    No jossain vaiheessa vofka soitti.
    Mä lähdin aika nopeasti kotiin ja siellä olikin yllätys.vofkalla oli kylässä yks sen äitin tuttu,joka lupas kaataa puita,mut ainakin se oli tulut vaan juomaan.mä kävin neljä kertaa bensukasta läpi.ostamassa olutta,ensin kaks kangeta olutta ja sit kaks lahe olutta.lopuks katos vofkan sätkäpaperit ja se teki jasminteen ja kahvin sekoituksen ja sit en muista oikein mitään.???
  4. 7.11

    Tääkin päivä meni aika hyvin.koira vaan lihoo ja muillonkahan se synnyttää?no ei vielä ole aika.soitin vofkalle ja tämä oli taas sika kännissä.luulen et tällä ei koskaan lopu rahat viinasten suhteen.kävin seikkalilemassa toisen kellarin komerossa ja lähti mukaan pari lautaa.nin perkeleen kylmää aamuisin,kun naapurin narttu pitää aina ikkunaa ja rappukäytävän ovea auki.hyi paha akka,mut kuitenkin silä on pullaperse.sen mies oli sitä lyönyt turpaan.sen takia et akka oli kinunnut munaa ja miestä ei huvittanut ja nainen oli solvannut sitä impoksi.ja sillon lähti nyrkki silmään tai johonkin keskiruumiiseen.sitä saa mitä tilaa,eikö sitä joku laulanutkin?

    8.11

    Taas kylmä helvetin lehmä.sain s-postiini viestin et saisin erään hullun koiran itelleni.pitää kattoa jaksaako ottaa kun sit mulla olis nin paljon koiria asunnossa et naapuri tulis hulluks.no tuosta tulikin mieleen yksi asia.
    Kirjoittelin erään virukin kanssa,jolla on suhteita teatterin ihmisin.sanoin sille et mulla olis valmis kässäri koira elokuvaan ja se kirjoitti mulle joitan näin: sina tahat teha korea filmi ?ensin alkuun en ymmärtää mida sina kirjoita.sit mä tajusin et tää akka ei osaakkaan kirjoittaa sanaa koira.se kirjoitetaan näin eestiksi oikein: koer.vot nin,alku tympäsee nää tyhmät vale tiblat.
    Minkälaisia on muuten juutalaisten seksilelut?liekkö joku ristin muotoinen dildo,jossa on neljä eri kokoista munanpäätä.hahhaaa.käytiin vielä ilalla yhden kerran bensukassa ja ostettin yksi dieseli pullokangeta kaljaa,se on muuten 5.2%.mähän en linnunpissiä juo,joka on alle 5%.pitäkää mielessä.
    Huomiseen. Maitolat

    9.11

    Ei hyvä aamu heräsin kelllo kuus.ei ollut perunat kypsyneet vielä vaikka panin ne kaminan päälle ilalla ja panin kovan tulen alle.luulen et saan yhden muijan ,jonka ikä on 24 ja se on vaaka-horoskoopissa.joku alkoi minua säälimään,mutta miksi?kysykää sitä jumalalta,koska sääli on sairautta.ainakin minä näin ajatteln.
    Ensi viikkoon maitolat.
  5. 3.11

    Armoton kankkunen.no kello olikin jo 10 lähdettiin bensukaan.
    Vofka osti olutta ja tupakkia.ja olutta se poika osti nin paljon et en ole vähään aikaan nähnyt.milvi tuli kans mukaan.itse lainasin vielä vofkan pyörää ja sitten lähdin käuymään kaupassa,josta ostin leipää ja vanhaksi jäänyt makkaraa.
    Viimesin muistikkuva oli kun tulin bens ukan kohdalle ja annoin vofkalle sen pyörän.

    4.11

    Aamulla heräsin sängystä jha mietin missä mun prillit on?.no eikun etsimään.päätä särki oikein kunolla.püitääkin hankkia jostain jokunen kolikko ja sit kauppaan..
    Ei löytynyt prilillejä.pitää miettiä mihin oli pannut,kun muiti ei anna merkkejä että olisin kadottanut.jostain kumasti on intuitio joka kertoo jos jotain on viltuun lähnut.kaikkea muuta löyty,mut kyl tää tästä.

    5.11

    Ei vieläkään löytynyt,alkaa huolestuttaa.mitenkähän ajan autoa jos ei ole prilllejä.no kyllä mä aina jotain keksin.salpakin tuli aamulla tarjoomaan olutta.mikä ihmeelinen juoppo.ainakin käveltiin koiran kanssa toiseen kylään ja sinne oli jotain 5 kilttiä.no ainakin tulin takasin,kun salpa meni litsiä tapaamaan ja minä kävelin koiran kanssa kortin enkä löytänyt prillejäkään.no kotin mennä mnukkumaan ja onnistuih ja uni tuli kivasti silmään.

    6.11

    Missähn mä olen,kun näiun selasen unen jossa olin ruotsinlaivan kokoisessa kiinalaisessa zonkin kanssa ja siellä oli jokainen kulma ja muut asiat lohikäärmeen kuvioitu.mistähän sellanen uni tuli? Salpa soitti ja kysyi halusinko viinaa.en halunut.koitan nukua enkä toi ryyppääminen oikein sovi mulle.lähdin kirjoittamaan kirjaani.mitähän huomenna tulee.moikka maitolat.
  6. 31.10

    Heräsin taas naapurin aamuiseen showhun.joku haju oli taas saanut ne närviksi.ei huvita.olin hiljaa ja kuuntlein kokoajan sitä mekkalaa ja koitin olla välillä nauramatta kun ne siellä seinän toisella puolella mulisivat,närveissään.
    Joskus kahdeksan jälkeen lähdin töihin.20 kuutiota on paljon.
    Sain koputella kauan aikaa enenkuin ovi avattin ja uninen peremees tuli antaa kirveen.pilkoin aamupäivän ja sit lähdin kun ei saanut ruokaa.kotona keittelin sit perunoita.lisäksi kokeilin tehdä makarooneja kiljuun ja onistuin.maku oli kyl samanlaine kuin joku vanha homejuusto.ihan oikeesti,nytr tiedän mistä se kammottava haju homejuustoihin tulee ja miks se haisee nin pahallekkin.
    Join vielä kiljua lisää ja sit en muista missä taas olinkaan,kun näin selalsen unen jossa joku hemaseva blondi käski varastaa sen peikan auton.olihan se helpoa kun avaimetkin olivat aurinkolipan alla.jihaa.heräsin siihen kun en osanut ajaa kaupungissa.voi püha ingel.
    Jatketaan sit taas.tsau maitolat.

    1.11

    Satoi taas ja naapuri valitti et miks mä vaan makaan.luulis kysyvän et seisoo mulla aamuisin paremin kuin iltasin.se oli kyl yllätys sellaselta naiselta.kyllä se seisoo joka aamu ja iltakin,jos vaan haluaa.pitää rentoutua kun halonhakkuu on raskasta.olisin jo aikopja sitten mennyt huonon kunton jos en ureheilis joka päivä.et kannatan et olen urheiluhullu.vaikka vaatetuksesta ei sitä ihan heti uskoisi.
    Palataan maanataina asiaan.huomenna töihin.maitolat teille lukijat:D

    2.11

    Oi kuinka hieno päivä.sain rahaa puiden hakkaamisesta.ja ostin pesupulveria jadödöä.oli ihanaa joskus tuoksua raikkaalle.ja tietenkin pari pulloa kangeeta õllea.ja siten takasin kotiin,jossa koira odotti iliosena kuten aina.
    Laitoin kasiin maahan olohuoneeseen ja sitten soittikin vofka.siitä läähti oikein hullun mylä käymään.se pyysi että lähtisinostamaan sillle olutta.ja lähdinkin.
    Päästiin pensukaan ja sieltä ostettiin olutta.ja sitä ostettiin ainakin 8 litraa.se on aika vähän.vofka oli ostanut jo aikasemmin pari litraa. Ja sitten lähdettin penkille istumaan.
    Siellä istuttiin ja juotiin ja juotiin......... ja juotiin.päätin lähteä kotiin ainakin aikasemin ja se kannatti.sain raahattua vofkan haapsalun maantien toiselle puolelle,jossa on turvallisempaa.moni on jäänyt juri siinä kohdassa auton alla ja vammautunut tai kuollut.polkupyörän kanssa.käveltiin aina jonkin matkaa ja sit vofka istui ja mä seisoskelin.ainakin mulla oli hyvä kunto.ainahan mä olen olut sportimies.
    Päästin lopulta kotin ja jäätin rappukäytävään juomaan.onneks naapuerin akka oli jo nukumassa.juotin ja sit mentiin mole4mat nukkumaan.oli ihan saakutin humalassa.huomiseen.
  7. 27.10

    Ankee päivä mut seikkailtiin kunna talolla humalassa ja kävin vielä kylässä jossa oli tarjolla pannkoogit.siihen oli pantu etikkaa mukaan ? mikä se on? Makuun se ei vaikuttanut ,mut kun lähdin kotin jalgarattaan ka nin johan iski sellanen pohmel et ei ole tosiki.ktona olo vaan huononi joten kokeilin juoda sokerivettä ja suolavettä mut olo ei lähtenyt paremmaksi..omat letut olivat maistuvia niissä käytin manna jahoa pohjana kivan veteliä ja kumisia tulikin.
    Polttopuut alkavat olla lopussa pitääkin mennä kaatamaan naapurin kuusia.huomiseen.

    28.10

    Ei kuusia kaadeta kun ne on jo kaadettu.ne pitäkin pilkkoa ja niitä on 20 kuutiota.juma mikä määrä.misähän mun kirves on? Pitääkin etsiä kja alkaa teroittamaan sitä.harmaa ilma,joten kokeilen huomenna teroittaa kirvestäni.huomnisen.

    29.10

    Mysky ilma joten mene peiton alle ja koekilen yli huomenna mennä kirveellä heilumaan.salpakin on ihan homppeli lupas mulle stygen mut ei sit olutkaan kotona,hulttio lurjus..ainiin pitääkin juoda pika kiljua.tsau maitolat.

    30.10

    Aamulla lähdin töihin ,mut sitä enne kävin koiran kanssa läenkille.sen maha oli kasvanut ihan hirveesti.se ei okhta enää pääse sänkyn hyppäämään.,kun vielä on neljä viikoa jäljellä synnytykseen.luulen et tulee taas joku 8 pentua,kun virossa sperma on tiosi hyvä laatuista.
    Lähdin pilkkomaan puita.niitä on 20 kuutiota.ukko antoi mulle sellasen fiskarsin kirveen et luulin lõhkuvani jotain jätti puita.ne olivatkin haapaa ja jokunen leppäpuu oli kans osunut sahan tielle.voi sanoa ihan kokemuksella et se on rankkaa sellasella kirveellä töitä tehä.pienepikin pitäis riittää.metrin varsi.
    Päivällä sain syödä ja ruokana oli kaalikeitto ja paitettuja perunoita ja makkaroita ja munakin oli mukana.mua oli varoitettu et se on nalja mees. Vitseistä viis kunhan ruoka on hyvää,mut osasin kuitenkin olla varovainen.kaalikeittoa mä en syö ja heitinkin sen pelolle juuri aurattuun vakon. Siellä olikin yllätys.mukaan oli laitettu joku vanha makkaran kuoret.eli se siitä vitsistä.
    Ilalla olin ihan puhki joten en jaksanut panna edes kaminaa tulta.uni tuli hyvin silmän,kunhan salpa oli ensin pakkunut pullon viinaa.oi kuin teki hyvää.
  8. 23.10

    Keitellessäni taas teetä katsoin pakettin ja huomasin et kamomilla sana on eestiksi kummel.siitä tulikin mieleen se kummeli sarja.hihihiii.eli kummeli veljet onkin sit suomennettuna kamomilla veljekset:D.johan taas olen humalassa,pitää kait vähentää omenaviinin juontia.joka oli ilmaista minulle.kun ohjeistin vofka,niin saa juoda ilmaiseksi.katotaan huomenna mitä tulee.
    Ainin salpa kävi puol kymmenen kylässä ja antoi maksakastiketta ja purkissa oli alkoholilla maustettuja puolukoita.en voi syödä puolukoita kun ne on ihan kuin pimppiin viittaava asia.solong rahvas.

    24.10

    Piti mennä kauppaan ostamaan hiivaa,mut päädyinkin hankkimaan eu-ruokapaketin.siihen kuului:jauhoja mannaa ja tatar ryynejäkö ne oli.sit oli purkki yljyä ja sokeria vielä makroneja joista mulla on siiber.kaurahiutaleita joista muuten saa oivan leivän.nyt voi ainakin keitellä oikein kunnolla kaikkea kivaa.vofka oli nin laiska et tilas tuotteet kotiovelle autolla.ihmeelistä.

    25.10
    Hirvee rapula kädet tutisee nin et tuskin pystyy kirjoittamaan,piää hakea valuvaigidtusta kaupasta..mitähän mun taskussa teki ilotulitusraketti.liekkö taas juotu sekasin taurusta ja diiseliä.mikä yhdistelmä.huomiseen.
    Ainiin mene hakkaamaan halkoja 20 mottia maantaina jota voi olla et siitäkin tulee jotasin tänne.tsau tavvai.vofka helistas mulle ja oli jumalan purjus.olin raamatukogus.myöhemmin ilalla tulin kojuun ja koera ka jalutamas.siis läksin vofkan juurde.siellä oli joku ukko joka oli kans humalassa mutta ei nin paljon kuihn vofka.vofkan mutti oli vihanen meille kun molemma olivat känäs ja mä en oikein puhunut mitään.kiljuastia lens pihalle aika hyvin kaaressa ja mulle jäi jonkin verran juotavaa. lähdin kojuun.

    26.10

    Luulin et olen jossain taivaassa.mut asia olikin nin et olin herännyt kellarista.kaljapullo oli mun kainalossa ja ja toisessa kädessä kissanpieru-raketti.mitähän mä taas olen tehnyt.nousin ylös ja lähdin asuntooni.koira tuli sabaa visbaten.oli hyvä nähdä et se in on hengissä.soitin vofkalle ja se kertoi mitä oli päivän aikna tapahtunut.olin soittanut jollekkin jobuille politsein. Ja ne oli olleet raivoissaan asiasta. Mut se ei mua huoleta,kun rattijuoppus on paha asia.ja vielä terveys tiellä.jossa ei ole luvattu ajella autolla ainoastaan jahimehellä on lubatud.
    Maanataina kait menen töihin,hakkaamaan 20 kuutiota mpuita,luulen et saa valmiiks jokju päivä.ja en tinaa paljon mutta raha on tärkeä täälläkin ei ainoastaans uomessa.ens viikkoon.
  9. 20.10

    Känissä ja hirvelihaa syöden.taaraa vietin ainoastaan vofkan kanssa.ostin kahvin ja ilalla join salpan kanssa kaljaa ja ostin bensuskasta yhden kahvin ja valvoin kello kolmeen.jösse orava laahaa munaa peltipurkissa:D.
    Vitsi: miksi kärpäset on mustia? Koska niggerit on siittäneet tähän maailmaan.tapailuun.

    21.10

    Ei jaksanut lähteä vaikka kello oli herättämnässä.salpa ajo ylös ja tuli tarjoo giniä.sitten toisen kerran tarjos kaljaa.olin kirjastossa kun se soitti ja tarjos likööriä.ukolla on kova viinahimo ,mut mä en jaksa olla alkkis enkä jootik.mielumin vaikka puusilmä ämpärissä.naisten kanssa ongelmia.ainakin vielä,luulen et pääsen eroo yhdestä nin kolme tulee reisaksi.pimppaa saa niin paljon et luulen et kaks aorttaa repee,toine ilalla ja toinen aamulla.huomiseen.
    Illla vielä laitoin hajukuusen roikkumaan katton.kun se jotenkin tekee nin jouluisen mielen.kokeilkaa.

    22.10

    Aamulla oli kello soimassa,mutta en taaskaan jaksanut nousta.kello oli jotain puol kuus.ihmeelistä,kun kello on herätyksellä nin keho antaa ainakin 15 minsaa ennemin merkin avata silmät.
    Kävin tupakilla jotka ostin eilen päivällä löytämilläni taaroilla.
    Meni nukumaan ja heräsin joskus puoli yhdeksän.naapurin akka on ihan oikeesti hulu.se hajukuusen haju ärsytti sitä niin paljon,että se oli jopa heittänyt kaksi tulitikkua mun oven eteen.alkaa pelottaa,jos se j oku päivä panee palamaan mun oven.asunto muuten ei ole minun.onneks asun ekassa kerroksessa joten voi hypätä koiran kanssa ikkunasta.toivottavasti et ei känissä.muuten tulee rumaa jälkeä.eilen se oli jättänyt jonkun avonaisen tuunikala purkin mun ovelle.onkohan sillä oikeesti kaikki muumit laaksossa.püitääkin joku kerta panna kovat mällit sen kenkään.tietää miltä suomipojan sperma tuntuu vaste jalga.:D.
    Mietelause: kun menee magama koera ka,võib olla et ärga kirbudega.
    Huomenna saa kaurapuuroa ja makaroonia,jipii ne on niitä eu apupaketia.
    Ilalla keitin vielä teetä,kun löysin taaraa ja sain sokeria ostaa.moikka maitolat.
  10. 15.10

    Heräsin muuten vaan uneen jossa näin kaunin naisen,en muista kiuka se oli mutta ainakin muistan ,että se katsoi ikkunasta minua ja siirtyi parvekkeelle ja sitten tajusin kouka se oikein onkaan.en sano nimeä,kosa en halua loukata sitä.kunhän joutuu kummiskin lukemaan tämänkin kirjan eestiksi.
    Perunoita keittelin ja vielä eilisiet läskin palat mukaan ja olikin hyvää syötävää.
    Päätin perustaa pienen yrityksen,nimeksi laitoin MAITOLA.sori pitää nauraa käänökselle,joka muten on pakko panna tänne.luulen et joku varastaa senkin.käännös sille sanalla on toukopelle,koska maikuu on siis touklokuu ja tola on pelle,joten se siitä taas.nauramisiin.

    16.10

    Ei jaksanut oikein kunnolla mitään tehdä,ainoastaan kävin surfilaudan hakemassa,mietin että kenelle senkin myyn,vai panenko pulkaksi iteleni.
    Kurat ku kaalu on palju.koirankin mah hakkanut kasvama.
    Kävin vofkan luona katsomassa kuinka praskan käärimine eteneeb.aika hyvin kanisteri oli pyöristynyt kuin raskausmaha.en tiedä tuleko siitä kunollista,mutta ainakin annnoin neuvot et laskee painetta joka päivä.muuten menee vithuiks.kurat.sunnuntaina kokeillaan ekat proovilonksut.katotaan osasinko neuvoa virolaista tekemään kunnollista kiljua,joka maistuu ja toimii hyvin.maku on omenoista koostuva.piti hiukan miettiä makua,kun pahamaineista appelsiini kiljua ei ollut saatavilla.tai siis raht on vähissä.
    Salpa soitti kesken kiljukeskustelun ja pyysi käymään.oli kaatanut vilisian ja tarjosi muule ketsuppia ja vilisika-leipää.oikein maistuvaa.
    Kotona lämmin 22 astetta.

    17.10

    17 astetta aamulla toas.naapuri herätti taas haisu räyhäilyyn.kummallisen vammasia naapurit.eivät tidä että perse haisee pahemmalle kuin pimppi.
    Siihen jokaine muuten kuolee.
    Näin yhdessä talossa lauseen joka jäi elävästi mieleen: we all gona die.
    Toinen lause tuli mieleen kun kävelin raamatugoguun.
    “jonain päivänä ihminen kuolee,eikä sitä kukaan kaipaa“.pitää alkaa sanoittamaan kahta ihanaa laulua kahdelle ihanalla eesti naislaulajalle.toinen on Birgit Õigemägi ja toinen on Liis Lemsalu.molemmat ovat lauluvoittajia.eestissä.
    Mene keittelemään pottuja ja hakemaan surfilaudan johon aijon laittaa talvella purjeen ja sitten peltoja pitkin........... jonnekkin,mut varmaan humalassa.

    18.10

    Heräsin krapulaan,olimme vofkan kanssa aletut juomaan kiljua,ihan hyvää mutta voltteja oli vain kaks ja puol.no kai sitä känniiin saa.äit pussakas tuli kotin ja luuli pojan tekvän sokerivettä.mutta kun haistoi kanistersita nin pisarat tuli silmään.joskus kello 23 aloin sahailla puita ja lämmittää asuntoa,ei siinä känässä miettinyt mitä naapurit ajattelee.pit saada lämintä,kun alkoi satamaan ja satoi koko yön.eikä pyörääkään ole vielä saanut kuntoon.alkaa ottaa kupoliin.
    Sängyssä luikeltelee joku tai joitakin ötököitä.pitää nekin tappaa.huomasin että pari kuukautta takasin ne oli kirpuja ja nyt ne on hämähäkkejä.eivät pure mutta inhottavaa kun juoksentelevat eikä anna nukua rauhassa.
    Laulejen käännöstyö alkaa joskus ens viikolla,en teidä voiko niitä sitten julkaista tässä kirjassa kun alkuperäinen tekijä on suomalaine eikä eestiläinen.no teen mitä halyuan minä olen kuninkaiden esi-isä ?lentävä leijona ja rahalapsi,mitä se tarkoitaa otetaan josksu selvää.nyt kattelee naisia ja miettimään milloin menen töihin.se on vaikeaa virossa kun osaan nin paljon ja osaan kysyä kans aplkkaa saman verran.huomiseen.ai nin sain vielä ilalla kastikeaineksia salpalta.olipa hyvää perunoitten kanssa ja hiukan ketsuppia mukaan.namnam.

    19.10

    Hohhoijakkaan,kun ei saa naijakkaan.ainkain oli kiva herätä,kun on lämin asunto.vaikka ilma onkin jonnkin verran kolea.
    Sain ostettua majonesia.koiran kanssa kävimme ulkona ja ei tullut kuin neljä taaraa.no on sekin jotain.ainakin rei koirat kuse kintuille.
    Saisin työpaikan yhdestä kylästä mutta ei ole rahaa bussiin.voi kurati raisk.
    Mitähän on modifeerittu tärkkelys? Kakka lentää aina vaan nopeamin pönttöön,jipii,millonkahan ohi pöntöstä.mietin vielä.
    Tsau.
  11. 13.10

    Karmea aamu.heräsin aikasin,koska olin juonutkahvia vofkanluona ilalla joten nukumaanmeno oli taas työlästä.jotenkin sain revittyä pilihousuni jalkaan ja mentyä koiran kanssa ulos.jatketaan huomenna jotain.
    Ai nin aurinko paistaa eestissä.aj luulen et kevät on tulossa kun humalluttaa.jälleen.
    Ai se vitsi piti kertoa.no kerran yks mies käveli sillalla ja sen kepi putos jokeen.se murehti sitä ja paikalle tuli virolainen nainen.se kysyi hoonolla soomella: onko kepi katunut?mies siihen minä tahto kepi takasin.
    Nainen riisui housunsa ja sanoin miehelle.laita kepi sisään ja minä onnellinen.sen pituinen se satu.

    14.10
    Mitähän taas alan tekee ?kävin netissä eikä siellä olut paljon mitään.kotin tultuani odotti mua oven kahvassa pussi jossa oli jotain epämääräistä sisällä.avattuani sen huomasin,että se oli jotain lihaa tai enempi läskin paloja.luulisin kanan,en ollut varma.panin kanminaan tulen ja pannun siihen päälle ja sitten läskinpalat pannulle.kävin kellarissa hakemassa pottuja.
    Tunin kulfka.halusi etä tulen mukaan omenoita keräämään.sanoin että mene ensin katselemaan lisääküttepuita kaminaan,muidu ei saa valmiks lihoja.
    Vofka lähti bensukaan ja tuli jonkun ajan kuluttua takaisin.kietaisin hupparin päälleni ja lähdimme korjama ounat.
    Sieltä tullessamme menin kotiin ja aloin etsiä 50 litrasta kanisteria,johon vofka tahtis praskat panna käärima.leitsin ja vein sen vofkalle joka oli juuri pessyt omenat.sitten se pesi vielä kanisterin ja aloitettiin praskan valmistus.
    Valmista tuli,mutta tosin vofka teki 40l litraa ja kanisteri on 50 litraa.jääköhän siihen riittävästi tilaa kaasuille ? en haluis et poika loukkaantuu kun auine on vaslmista neljän viikon kuluttua.lupasi laittaa huomenna lisää sokeria ja palan hiivaa.meillä käytetään pullahiivaa,kun me ei haluta ummetusta kaikenmaailman hömppäjuomista.kakka pitää tulla ajallaan ja sutjakasti ulos reijästä:D.
  12. 8.10

    Ei taara järgi.jotenkin syksy tuo tullessaan jotain kummallista.
    Salpa tuli käymään .lähdimme toiselle kylälle juomaan.siellä juotiin viinaa ja mulla ei oikein haluttanut juoda kovin paljon,kun pitäis vielä kävellä kotiin 5 kilttiä.kurati p-auko.
    Menin nettiin kirjoittamaan juoppista ja sen jälkeen kotiin tallustelin.olin aika kipee.humalassa kulutan hirveesti kaloreita ja lihaksiani,jotka muuten on huippu kunnossa.suonet ei laahaa nahalla.
    Koiran kanssa menin ulos ja vofka tuli vastaan lähti ostamaan juotavaa.lähdin mukaan ja sitten... oltiin purjus.kolme pulloa kankeeta kaljaa 7%,jihaa.jotkut osaa juottaa kaverinsa känniin.

    9.10

    Lähdin koiran kanssa lenkille,kunhan olin ensin kuunnellut naapurin eisaamiset kaikesta.vofka tuli koridorissa vastaan.oli kuulemma tullut yöllä poliisien toimesta kotiin.peli on nyt 1-1,joten seurataan millon minä tulen toisen kerran poliisien kanssa.sapla tuli kysymään josko lähdettäisiin juoomaan.hirveetä et olenkin joku juottola.ja miks minä? Eik ketään muuta humalaan juotettavaa ole eestissä?no päästiin bensukaan ja siellä se osti pullon jotain viinaa,en nähnyt.tulin kotiin selvinpäin.ei huvittanut juoda.ilalla menin vofkan luokse katsomaan lottoa,sillä olin ostanut sille lottopiletin.ihanaa kun jännitettiin voittamista selvinpäin.ei voittoa jäi aika kauaksi.vofkalle sanoin et tuo huomenna sen perhosongen,kun olin jo aija sitten luvannut,mutta olin niin humalassa joka kerta kun piti etsiä sitä.
    Vielä ennen nukkumaan menoa kuorin perunoita ja vedet kaadoin vannintupaan.syötyäni perunat niin johan alkoi kulumaan seinän takaa tuttu lause: mikä täällä haisee ?
    Mua lako naurattaa.

    10.10

    Aamulla alkoi taas sirkus.kun kuuntelee joka aamu tätä samaa nin luulen et tulen hulluksi,mutta millaseksi? Pitääkin alkaa keksiä sanaa sille.närvihaigeeks en külla ala.se on selvä.
    Toisessa kylässä joku juntti oli kääntänyt mun sanat ihan toistenpäin kuin ne alunperin oli.menasin saada turpaan.näin ne virolaiset aloittaa sekoilun melkein heti aamusta.vetäisivät vähemmän viinaa ja olutta
    Jatketaan huoomenna sekoilua,mutta kuitenkin ostin vielä paketin suolaa jossa on mukana fluoria.ihanaa kun ei tarvii pestä hampaita ainakaa kuukauteen.alkaa tytötkin ihmetellä kuinka sillä alkaa hampaat loistaa.
  13. 6.10

    Ei taaran korjaamista jalgaratas putsis ja varmaan pysyykin jonkin aikaa.se on saletti.
    Keittelin teetä ja välilä kävin koiran kanssa ulkona.kokeilin korjaa ratastani.aluksi onnistui,mutta testiajon aikana kumi tyhjeni taas.siloin suutin oikein kunnolla ja mietin,että mistä löytää samankokoinen vesilintu jota viskaa sillä.sitten sain idean.minullahan on kaksi pyörää joissa molemmissa on yksi täysin terve rengas.ne kun yhdistää niin johan alkaa lyyti kirjoittaa.aloin miettimään miten toteutan asian,että toiset ei sekaannu siihen.virolaisella on tapan sekaantua asioihin jotka ei neille kuulu.luulevat olevansa älykkäitäkin,jotkut on ,mutta aika moni on matalharituksen omaavia.itselläni on korgeharitus.vaikka olenkin vaan leipuri,mutta osaamisessa oeln todella haka.
    Perunoita syötin ilalla ja menen nukkumaan luin hiukan kummalsita satukirjaa.kirjassa oli vain huonoja satuja.mistähän johtuu,kun suomessa ei sellasia satukirjoja olekaan,kisjakin oli jostain -71 kirjoitettu.
    Naapurilla alkoi haisemaan jokin asia.sellanen mölinä että en saanutkaan nukuttua.meni jonnekkin puoleenyöhön kun tuli uni silmään.luulen että aamulla sama homma jatkuu.

    7.10

    Sama homma jatkuu.samaa haisu mölinää,vaan nyt oli kaikki hereillä niin,että jos olisi pitänyt olla herätyskello niin sen olisin voinut viskaa roskiin.niin tarkasti joku osaa herättää naapurit.myös vofkan.kostoiskuni toimii sittenkin. Ei jaksanut taaran korjaamista,kun en saanut aikaseksi pyörän korjaamisessa ollenkaan.luulen et olen debiili kun en jaksa,tai jokin sen tapainen.no oikea syy on se että naapuri häiritsee .illalla oli jo rauhallisempaa ja sain hiukna nukuttua ja keitin yllätys perunat ja majoneesiakin sain ostettua ja salpan kanssa juotin viinaa,kunse on hyvää tomatti mehun kanssa ja siihen hiukan pippureita ja vot niin.koitan selvittää miks mä oikein onnistu missään virolaisten kanssa,kenties vika on virukeissa eikä minussa.ainiin sain tietää et mut otettaisiin hoitamaan 30:ntä heppaa. Aika helppo juttu mulle ja palkkakin olis kohdallan.ainut ongelma on se et mullaei ole kunnollista pyörää.
    Ilalla oli rauhalisempaa.
  14. Aloin juomaan illalla ja se oli jännään.se johti taas siihen ,että meni kellarin hiippailee,mut ero oli se että ei olut kouiraa mukana.ensin törmäsin omaan kerrarin oveen ja seuraavaksi välioveen,jonka joku oli panut kiini joten en nähnyt sitä.sitten kaaduin hulmalatilasta johtuen vanhaan naapurin sänkyyn,jossa oli ilmeisesti satiaisia ja kirppuja ja luteitako ne kolmanne oli jota kaivoin kotona iholta.
    Ja ennekuin tulin kotin pyörästäni katkesi ainakin kolme pinnaa,siinä lopu ajeleminen.polttelin myös aika paljon puita,pitääkin taas alkaa sahaamaan lisää.

    1.10

    Aamuyöllä löysin puolikkaan pullon olutta ja join pois sen,koska janotti.sitten meni kuselle ja huomasin,että vessanpönttö oli siirtynyt pois paikaltaan.kakkaa lojui kikkareina lattialla.mietin että pitäisiköhän alkaa siivoomaan.en alkanut.olkon kakkaa lattialla ainakin luteille ja muille ötököille on ruokaa.ei voi mua paljoo kehua eläinrääkkääjäksi.
    Keittiössä oli kadonut mun majoneesi pussi,siis miettikää et virossa majoneesia pannaan pussiin,suomessa purkkiin.jätte kiva asja.
    Meni nettipankkiin.tilinumeroni on 6969669-panet rahaa tililleni.
    Pitääkin alkaa kehitellä hiirelle ansaa.mutta mistä.en jaksa istuskella koko yötä kyttäämöässä kännissä hiirtä joka mitä ilmeisemmin oli järsinyt mun alushousujen etupuolelle ammottavan aukon,siis kohtaa jossa muna tulee ulos.oli siinä nauramista ja hiukan ooin hämilläni.
    Lähdin kauppaan..
    Tulin kaupasta ja olin kännissä.kaksi litraa ja neljä kilometriä kävelyä,jihaa.
    Mene nukkumaan.

    2.10

    Heräsin aamulla .oli kova kusihätä.vesassa huomasin ,että pönttö oli liikkunut paikaltaan ja jotakin mönjää oli valunut lattialle.eikun siivomaan.
    Ei jaksanut mennä taaraa korjaamaan.lähdin koiran kanssa ulkoilemaan.
    Tulin kotin ja aloi keitellä pottuja. Kokeilin ,että olisiko kiljupöntössä jotain humaltumiseen. Olkin tilkka.join pois ja sitten... ei muista.

    3.10

    Ei jaksanut nousta ylös.tulosa laiskaksi ja muutenkin ylimieliseksi.naapurin lapset meluaa ja on hiukna heikko olo.
    Meni vofkan luokse.sillä ei ollut tupakkia,joten annoin sille omistani ,että ppahimmat nikat lähtee.
    Kello tuli puol kaksitoista ja lähdin koiran kanssa lenkille.tulin takasin ja lähdin internettin.pyöräkin on jo ihan levinnyt,enkä tiedä mistä uus jatas alle.
    Vofkalla tilipäivä.mä sain sen kiinni terviteellä ja sitten alettin kävellä yhdessä eteenpäin,kohti kauppaa.
    Kaupasta sotin purkin majoneesia.perunoille.lempi herkkua. Lähdin kotin enkä jäänyt odottelemaan vofkaa.sen serkku oli kalaputkan takana juomassa.
    ...ilalla keitin pottuja ja majoneesia mukaan.ihanaa miten rasva valuu suupielistä.
    Koitan lihottaa itteäni kun piana enää vain 75 kun ennen olin 113kg.kevyt olla ja haluisin painaa jotain 90.jotenkin tuntuu että virossa ei olekkaan lihottavaa rasvaa ja tuotteita.ainoastaan kommunismi ruokaa.
    Tein yhden tupakin ja mitäs minä kuulinkaan.vofka örveltää jumala känässä rapun edessä-jarmo tuli juttelee sille ja sit hetken kuluttua se lähti.silloin pinkasin ulos asunnosta ,keräämään olutta.tiesin että sillä on sitä.
    Ihmettelin missä sen jalgaratas olikaan.sen se oli jättänyt siskolleen ja tulut autolla takasin.aika kalista hukana maastopyörä joka sentään maksoi 50 egee.
    Juotiin kaljaa.juotin lisää kaljaa.kolmanne kerran kun juotiin,,vofka viskas pullon maahan ja siihen tuli iloisesti painetta.
    Jouduin panemaan pullon suun suuhuni ja kiertämään hampailla korkkia hitaasti auki ja otin vaahdot suuhuni.ihan kuin olisin ottanut joltain poskeen. Samalainen tunne.
    Jonkin ajan kuluttua vofka alkoi uhitttelee mulle ja halusi kokeilla kaklea minun ka.ensin meinas potkasta,mut sitten tarttu mua paidasta kiini ja minä tartuin vofkaa takista.poika pani aika paljon vastaan,mutta sain lopulta kaadettua vofkan maahan ja pää oli erään kiven päällä.oli lähellä että pää osui varovasti.sanoin sille et älä toista kertaa kokeile,mä olen teräs kunnossa ja sä jäät kyllä toiseksi.
    Jatkettin juomista.naapurin nainen tuli jotain mölisemään ja sitten heitti et olen pete.sitä mä kyl ei ole.
    Kohta tuli sen mies sieltä mölisemään ja sit lähdin nnukkumaan .ainin join vielä salpanm kanssa viinaa majan otsassa.
  15. 29.9

    Ei jaksanut kerätä.mietin,että josko alkasi lammuttamaan yhtä kuuria? Otin pari pika kahvia ja kävin koiran kanssa ulkona ja tulin taksin ja panin kumpparit jalkaan.sitten kagi ja kirves mukaan.
    Toinen pää oli edellisenä päivänä potkittu maahan.nyt oli vuorossa toine pää jossa oli puolitoista kerrosta.aloin miettimään miten purku aloitetaan.ensin yhdestä kulmasta palkki paskaks ja sit toinen ja alkoihan se palasiksi muuttua..lo0puksi vielä viimeinen palkki nurin ja sitten... poks ja toine poks.jalka väi kahden palkin väliin puristuksiin ja oli aluksi kauhuissaan,et nytkö multa murtui jalka,eikun sääriluu.onneks ei murtunut,mut,kuitenkin sattui aika paljon.otin kangen,joka oli sopivasti viressäni ja aloin vääntää palkkia ylös.hetken kultuttua sain ajlkani puristuksista pois ja katsoibn et verikö vuoti kun jotain ratisi,kun jalka tuli ulos.ei mitään kummallisempaa kuyin kumisaappaaseen oli tullut aika iso aukko.ja työhopusut oli jäänyt tervbeiksi ja verkkarit kans.iho oli punainen ,mutta ei muuta.keräsin hiukan lautoja kärryyn ja läksin kotiin paikkaamaan saappaat.
    No sitten vitsi kuten lupasin: kauppamies tuli talon ovelle ja koputii oveen.oven tuli avaamaan nainen jolla ei ollut rihmankirtämää.
    Mies katsoi naista ja sanoi: sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa ?
    Nainen katsoi miestä päästä varpaisin ja sanoi: ei olekkaan,koska hattivatit on vasta pihalla.ha hah haaa.ihan oma keksimä joten ei löydy vitsikirjoista
    Naapurin euko humalassa.ihme.

    30.9

    Jalgaratas pasaks lõõty,pitää korjata.siis ei taaraa.koitan keksiä jotain muuta tegutsemista.hakkasin vedama puit keldri boksini.piti vielä mennä ainakin kaksi kertaa hakemaan kuurin korvalta olevat laudat ja muut palgit.
    Naapurilla menkat.luulen et se sen takia oli eilen humalassa.mutta tänään kun se tuli vastaan kuntopolulla nin sillä oli psykoottine katse liekkö vetää jotain antistaatisia lääkkeitä jotka estävät menkkojen näkymisen naamalla,siis eikö naine ole hiukan ärtyisän näköinen kun sillä aklkaa verta valumaan ?
    Odottelen apuraah kirjastossa ja kuuntelen lempi musaani ja kirjoitttelen 266 naisen kanssa,.siinä teille hiukan esi makua mitä täällä naisten kanssa toimitaan.li sä tulee juttua kunhan saan rahaa jostain et pääsisin suomeen käymään ,kun en ole sielläkään käynyt yli kahteen vuoteen.koirani kumppani pani sitä jo kolmanne kerran,kun olin keräämäss sieniä.sinä vesi sateessa oli sit kiva odotella munnin irtoamista ja mietin et en saa jäädä kiinni.tä’llä kertaa ainakin koirani ei pannut nin paljon vastaan kun edellisellä kerralla.luulen et jouluks tulee pentuja,mut ei ainakaan ihan heti myy ntiin.en kerro poikakoiran omistajalle mitään,koska se on tyhmä pikkulikka.enkä maksa mitään astutus maksujakaan sille.olen siis oikea mafioso.rahat käytän auton oston ja treffeihin johonkin naiseen.vierlä ei tiedä meniskö tallinnaan vaiko haapsaluun treffeille.molemissa päissä on suloisen seksikkäitä naisia.
    Huomiseen mölisijät.
  16. 27.9

    Ei korjaamisia.jalgaratas putsissa.eli edelleen putittamista.koiran kanssa sentään voi käydä rauhalisin mielin,mutta kun naapurin lapset on kouluun mennyt,niin johan on naapurin koira ovella vinkumassa pesää.ei hyvä.sitten se alkoi ulvomaan ja naapuri sai jonkun raivokohtauksen.oli siinä taas nauramista.koiralenkillä löysin vain kolme taatraa garaazien luota.sekin on hyvä,koska on vaja hiivaa ostaa.toisessa kohtaa löysin niin paljon taaraa,että voin ostaa jo tiskiainetta.sillä on hyvä pestä vaatteet.tulee hyvä tuoksu.kokeilkaa.tää on tätä virolaista tekniikkaa.
    Kilju7 alkaa olemaan melkein loppu ja huomenna on lauantai.liekkö olen selvinpäin ja odottelen et saisin jostain kännit.
    Poikakoiran omistaja oli ilmeisesti raivostunut,kun hänen koiransa ei saanutkaan tiineeksi minun koiraa.vielä ei tiedä varmuudella onko se tiinee vai ei.mut jos penunt syntyy nin en varmaan kerro sille mitään ja valehtelen nin paljon kuin mahdollista.ainakin se oli pilkkonut fleksinsä ainakin tuhannen päreiks.ja minä otin sen talteen.haluan todella tietää miten se laite toimii.siis se jousi siellä sisällä.olen jo kolme hajottanut ja aina saanut jousen silmilleni.pitää kait kääntyä kellosepän puoleen se tietää miten se toimii.
    Ilalla teen leipää ja korjaan pyöräni,että saisin taara järgi.
    Asensin vunderbaumin makkkarin kattoon sähköjohtoihin.antaa hyvän tuoksun.ei haise hiki aamuisin.jipii.
    Ilalla aloin tekemään panileipää ja lisäksi piti keitellä pottuja.pottujen keittelyn aikana sattui tosi ilkee juttu.
    Leikin bruus liitä ja kokeilin katkaista jalalla tuumasta lautaa.onnistuin,mutta jalka osui kohtaa jossa oli naulat.toinen naula upposi kantapäästä sisään,jop antonio !sattui nin pirusti.ja verta lens varmaan litra.sitä oli eteisein matolla ja olohuoneen parketilla ja makkarissakin oli pari pisaraa.sukka oli ihan punainen.
    Minusta piti tulemaan arst,siks en pelkää verta.en edes naisen tussuverta.
    Tutkin asiaa kuinka oli käynyt ja oli ihan hyvin eikä kovinkaan paljon olut uponnut,koska jalassani oli olut muovisandaalit.se palasti minut jälleen.jiblaa.
    Myöhemmin vofka helistas mulle ja akku läks tühjäks.no vartin päästä uko olikin ovellani ja umpitunnelissa. Pyöränsä kanssa.alettiin juomaan.
    Kello kaks meni nukumaan ei sattunut yhtään kun oli juonut kangeeta õllee.

    28.9

    Lähdin 7 aikoihin keräämän taaraa.jalkaan sattui vielä.garaazien juuressa olikin salpa,autonsa kanssa.iloitin tapahtuneesta ja lupasi antaa valuvaikistusta.
    Sillä oli lois piiritus jookkia.pirtupohjainen juoma,jolla kierretään lakia virossa.
    Sitten se lupasi heittää minut omalle terotooriumilleni.sain aika hyvin taaraa ja tulin lopuksi kotin ja pussakas tuli ikkunan alle ja pyysi et soittaisin salpalle.halusi jutella tämän kanssa.ai niin keksin uuden sana sankirjaan.enen oli banaanikärpäset,ne pienet ja ärsyttävät joilla on jokaisessa kodissa jos ruokaa jää pöydälle tai kattilaan.
    Nykyän niitä nimitetään ekokärpäsiksi.mitähän vielä vitsi tulee kait ens viikolla ?