Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mar44u
mar44u
mar44u
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 22v sitten
97
aloitusta ·
5292
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä on vaalea ja surisee?
Blondi sauvakävelyllä.
03.12.2004 23:21
Kuluvan vuoden aikana olen käynyt tapaamassa kahta lapsuudentuttavaa, jotka viimeksi näin 50 v sitten. Ihan mukavia tapaamisia, taidan ensi kesänä jatkaa harjoituksia.
Näistä kahdesta toinen ei muistanut yhtään mitään muuta, kuin että oli joskus asunut kyseisellä paikkakunnalla... Iskee se dementia muihinkin kuin minuun!
03.12.2004 23:13
yx laiha, parraton pulisonkikamu lisää! Sinun juttujasi on hauska lukea, samoin runojasi. Miten saat kirjastosta niin paljon nettiaikoja?
01.12.2004 20:24
muuten samaa mieltä Miss R:n kanssa aukioloajoista. Niin kauppojen kuin kapakoidenkin.
01.12.2004 20:14
Hyvin kauan, en edes muista milloin kypsyin tyhjiin uskomuksiin. Olen myös väärinajattelija, jolle luontokin kostaa. Pihakuusillani nimittäin on vääräoppisesti paalujuuret, vaikka oppikirjat sanoo, ettei kuusella sellaisia ole vaan männyillä. Ja sitä väärinajatteluahan ei voi olla demokratiassa, koska siellä itsekukin saa vapaasti ajatella ihan mitä itse haluaa.
01.12.2004 20:09
Ostaisin minäkin Jawan. Sellaisen lypsyjakkara -mallisen mopon tai kevytmoottoripyörän. Huonompikuntoinenkin kelpaa. Entisöisin...
01.12.2004 13:55
Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
"Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"
01.12.2004 13:42
mitä se maitolohko on...
Tuppipottuja, rössypottuja, kampsuja, juhannusjuustua, joskus limppisoppaa oikian ohorarieskan (joskus rasvarieskanki) ja maijon kansa me Pohojanmaalla ennen syötiin.
30.11.2004 22:32
turvevoimalassa on sellaista, jota ei muissa höyryvoimalaitoksissa?
Se tuulivoimaloitten vaarallisuus linnuille on pelkkää ydinkiimaisten propagandaa. En ole ensimmäistäkään linnunraatoa tuulimyllyn juurelta löytänyt, vaikka paljon olen siellä kulkenut. Kyllähän linnut nyt siivet näkevät ja kuulevat, ei ne nyt niiiiin tyhmiä ole!
Ydinvoiman vaaroista satun tietämään luultavasti aika paljon enemmän kuin Mä Täs.
30.11.2004 22:16
olen. En tosin jäsen. Skepsiksen lehteä joskus kirjastossa luen.
30.11.2004 22:10
että meitä on ainakin kaksi skeptikkoa tällä listalla.
30.11.2004 14:34
Valvotaan ja sensuroidaan hyvinkin Suomessa.
Tsernobylin onnettomuus tuli tietoon Ruotsin kautta ja täälläkin tiedotettiin vasta useita tunteja sen jälkeen, kun säteilymittarit olivat hälyttäneet.
Unkarissa pian 2 v sitten tapahtuneesta ydinkatastrofista ei ole tiedotettu mitään eikä minkäänlainen uutinen siitä pääse esimerkiksi lehtiin. Vihreätkin ovat samassa rintamassa. Jos viidettä ydinvoimalaa ei olisi rakenteilla, tilanne saattaisi olla toinen.
Ei pääse julkisuuteen myöskään ydinvoimaloitten valtavat kemikaali- ym tahalliset dumppaukset meriin, ei tosin muunkaan teollisuuden vastaavat.
30.11.2004 14:33
265 / 265