Sefu....MIKSI?????

Kummastunut

Kerroppa Arvoisa Serifimme.....miksi poistit mun keskustelupalstalle kirjoittamani jutun Suomi serverin toimimisesta????
Mitä siinä muka oli niin pahaa ,että sinun piti se poistaa???
Vai sekö ,että täällä sanotaan että suomi chat, aapeli, galleria, horoskoopit,,,,Siis toisin sanoen mikään ei toimi...SEHÄN ON TOTUUS!!!!
Vai sekö oli syynä kun kehoitin muitakin vaihtamaan terveenpään serveriin,,,,,,,,,,siis sellaiseen mikä toimii....edes jotenki....
Ole ystävällinen ja vastaa miksi poistit?????????

6

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • celesta

      Siirsin avauksesi chat-palstalle, joka on tarkoitettu keskusteluun chat-palveluista ja chatiketistä.

      • ihmettelijä

        Miksi poiston tai siirron syytä ja perusteita ei kerrota kirjoittajalle, vaikka hän olisi ilmoittanut meiliosoitteensa viestin yhteydessä
        vastauksia varten tai rekatun yhteystiedot ovat olemassa?


      • Kummastunut

        ...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
        Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
        Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
        Hyvää jatkoa!!!


      • miss r.
        Kummastunut kirjoitti:

        ...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
        Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
        Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
        Hyvää jatkoa!!!

        siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.


      • miss r. kirjoitti:

        siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.

        Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
        "Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"


      • hajupojalle
        sitroen kirjoitti:

        Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
        "Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"

        Lukuisia kertoja olen yrittänyt saada jotain perusteluja poistoille.
        Milloinkaan en ole saanut.
        Tässä juuri tänään tullut ylläpidon vastaus:
        - - -
        "Hei,

        Yksittäisiä viestejä emme kommentoi. Sen vuoksi keskustelujen säännöt on julkaistu sivuillamme, josta ne ovat kaikkien luettavissa.

        Kyseisten sääntöjen perusteella myös muut keskustelijat voivat arvioida, onko jokin tietty viesti asiaton ja sen perusteella mahdollisesti poistettava.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n käyttäjätuki"
        - - -
        Istu ja pala. Tahallisesti en ainakaan ole milloinkaan sääntöjä rikkonut eikä kukaan keskustelijakaan ole perustellen ja yksilöiden tuonut mitään sellaista milloinkaan esiin.
        Eräitten kirjoittelu on jatkuvasti vain törkeätä solvausta ja keskustelujen häirintää eikä niihin puututa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe