Kuka on mun kamu.

Miss r.

Kerro rohkeasti mielipiteesi minusta.
Sano raivosi ja kiitoksesi suoraan. Rakastan kritiikkiä, se aintaa voimaa uuteen päivään vaikka se olisi negatiivistakin.
Oikeastaan nauran aina katketakseni kun joku oikein piikittelee sillä olen onnellinen ihminen eikä minua hetkauta mikään puoleen eikä toiseen.
* Kiitos *

36

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanni

      olen ainaskin sun kamu, sillä molemmat kirjoittelemme "omiamme" ja toivomme että joku
      edes lukee juttujamme.

      • Miss r.

        Mäkin oon sun kamu, kiitti.


      • Nanni

        välillä sulla on kyllä synkkiä aiheita, mutta
        pitäähän synkistäkin asioista välillä kirjoittaa.


      • miss r.
        Nanni kirjoitti:

        välillä sulla on kyllä synkkiä aiheita, mutta
        pitäähän synkistäkin asioista välillä kirjoittaa.

        Kaikesta pitää pystyä kirjoittamaan, jos näin tapahtuu niin silloin voi sanoa olevansa onnellinen hullu.
        Kiitti Nanni, olet symppis tyyppi.


      • Blösö

        Kanssa oikea illan "VALO":


      • Miss r.
        Blösö kirjoitti:

        Kanssa oikea illan "VALO":

        Kaunis kiitos blösö. Rakastan sinua.


    • Miss r.

      Osaako teistä kukaan jutella itsenne kanssa vai onko se vain miss runoilijan yksinoikeus. Uskokaa että se on vapauttavaa......... kokeilkaa.

      • miss r.

        niin kun olen jo aiemmin sanonutkin, olen onnellinen hullu runoilija.


      • ihan

        nautin noista sun yksinpuheluistas, ne on virkistäviä.
        ...joten kai mutkin voit laskea kamuksi :)
        Mutta nyt en huomannu yhtään runoo, järkyttikö se partasen miehen kohtaaminen sua niin paljon?

        Ps. minäkin osaan itteni kans puhumisen taidon, tulee muuten aika harvoin riitoja.


      • Luomunainen
        miss r. kirjoitti:

        niin kun olen jo aiemmin sanonutkin, olen onnellinen hullu runoilija.

        onnellisuus AITOA vai pilleripurkista saatua? Toitotat ja todistelet sitä onnellisuuttasi kuin jotain mantraa. Siksi herää epäilys ettet ole OIKEASTI onnellinen. Ei kukaan, joka on onnellinen, koe tarvetta kirjoitella nettiin sitä.


      • Luomunainen
        Luomunainen kirjoitti:

        onnellisuus AITOA vai pilleripurkista saatua? Toitotat ja todistelet sitä onnellisuuttasi kuin jotain mantraa. Siksi herää epäilys ettet ole OIKEASTI onnellinen. Ei kukaan, joka on onnellinen, koe tarvetta kirjoitella nettiin sitä.

        Toivottavasti et tukehdu nauruun, sittenhän et voi olla enää onnellinen.


    • miss r.

      eräälle radiotoimittajaystävälleni mut palajan tuota pikaa.

    • Blösö

      Kaikkihan me susta Digataan Toiset vaan enenmmän kuin toiset.Sitä haukutaan jota Rakastetaan..

      • Miss r.

        eminem kerran haastattelussaan sanoi että hän saa voimaa haukuista, minä myös, mutta kyllähän ne kehutkin aina kelpaavat ja rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Rakastan sinua edelleen valtavasti.


    • miss r.

      Noin tunti sitten kun ajatuksissani tulin tänne kirjastoon niin törmäsin erääseen.... kuvitelkaa........ partamieheen... Meillä suut melkein koskettivat toisiaan... Olen ihan järkyttynyt...... sekaisin...... partamieheen. Nyt pikkuhiljaa vasta alan toipumaan.
      PS. kai muistatte että inhoan partoja yli kaiken.

      • miss r.

        meneekö yöunet.... Mahdanko toipua ennalleni koskaan.


      • miss r.
        miss r. kirjoitti:

        meneekö yöunet.... Mahdanko toipua ennalleni koskaan.

        muuttuu............. huolestukaa.


    • miss r.

      sen partamiehen aiheuttamasta järkytyksestä...
      toivottavasti tätä ei tapahdu minulle enää koskaan. Oletteko vielä kamujani ???

    • miss r.

      no ei kyllä missillä oikein hyvin mene kun on vaan kaksi kamua, eikä yhtään vihamiestä.

      • miss r.

        sentään tuo partamies kolmanneksi. vaikka ei nyt niin kamuksikaan mutta kuitenkin.


    • Kokopartainen Mies

      Sinä olet onnellinen eikä sinua hetkauta mikään puoleen eikä toisen ja sinulla on kamuja. Tuohan on oxymoron.

      Mitä tuollainen ihminen tekee kamuilla tai miten sellaisen kanssa ollaan kamu.

      Röh Röh

      • miss r.

        kommentistasi. En muistele pahalla vaan iloitsen puolestasi, ja varsinkin sitten olen tyytyväinen kun ajat ne rumat karvat pois ikiajoiksi.


      • miss r.

        ainahan voi olla kamu, kuka sen estäisi.....


    • miss r.

      vain 3 kamua...... olenko todellakin niin surkea tyyppi. En kuitenkaan lannistu enkä masennu vaan jatkan tästä iloisesti etiäppäin.

      • miss r.

        radion puolelle taas poikkeamaan.


      • tulossa niin
        miss r. kirjoitti:

        radion puolelle taas poikkeamaan.

        monta kuin suinkin haluat


      • yx laiha, parraton pulisonkikamu lisää! Sinun juttujasi on hauska lukea, samoin runojasi. Miten saat kirjastosta niin paljon nettiaikoja?


      • miss r.
        sitroen kirjoitti:

        yx laiha, parraton pulisonkikamu lisää! Sinun juttujasi on hauska lukea, samoin runojasi. Miten saat kirjastosta niin paljon nettiaikoja?

        Oma koneeni on tyssännyt jo aikoja sitten, en tiedä tuliko virus vai mikä lienee enkä ole
        saanut aikaiseksi hankkia korjaajaa joten kirjoittelen kirjastossa. Olen huomannut että näin saan päivittäisen pakollisen liikunnan, joten sekin hyöty siitä.
        Se miten saan kirjastosta niin paljon nettiaikoja on eräs vain miss runoilijan tiedossa oleva salaisuus. Osaan määrätyissä tilanteissa toimia rehellisen ovelasti.


      • miss r.
        miss r. kirjoitti:

        Oma koneeni on tyssännyt jo aikoja sitten, en tiedä tuliko virus vai mikä lienee enkä ole
        saanut aikaiseksi hankkia korjaajaa joten kirjoittelen kirjastossa. Olen huomannut että näin saan päivittäisen pakollisen liikunnan, joten sekin hyöty siitä.
        Se miten saan kirjastosta niin paljon nettiaikoja on eräs vain miss runoilijan tiedossa oleva salaisuus. Osaan määrätyissä tilanteissa toimia rehellisen ovelasti.

        sinuakin kultamussukkaani minä rakastan.


      • miss r.
        miss r. kirjoitti:

        radion puolelle taas poikkeamaan.

        suurta ihmetystä tai ettei vaan kukaan luulisi että pelleilen niin kerron.......
        Olen todellakin ollut jo muutaman kuukauden erään radiotoimittajan kanssa kirjeenvaihdossa vähän omiani siellä toimittajan avustamana kertoillut.
        En halua sanoa mistä kanavasta on kyse, ehkä se joskus vielä tulee juki.


      • Luomunainen
        miss r. kirjoitti:

        radion puolelle taas poikkeamaan.

        sitten kun sinulla on aika mennä tarpeille.


    • peKKa

      näitähän kaikilla on samoin kun yks tuttu teki tätä,kaikillahan on kamuja, ja tuttuja, mutta minusta sinähän olet vähän enemmänkin koska olet aikaisemmissa törmäilyissämme sanoneesi, että olen vähän enemmänkin kun "kamu"tämähän menee liian imartelun puolelle.Rohkea mielipide on, että
      mitä voi sanoa kun ei ole immeistä livenä tavannut

      • miss r.

        kauniista sanoistasi. Rakastan sinua mussukkani.


    • Stiller

      Pikaviesti tämä: sinussa on jotain...
      Jatka!

      • miss r.

        Sinua vieläkin rakastan mussukkani söpöliinini.
        Kiitos.


    • miss r.

      Kun nainen sanoo rakastavansa häntä, kohottaako edes vähän itsetuntoa,, kertokaa miehet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe