Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1

1. Olen suihkuttanut liuosta, aamuin ja illoin reilun parin viikon verran. Usein aamulla nenän limakalvot niin tukkeessa, että vaikeuksia saada suihke perille. Olen tehnyt uuden suihkutuksen reilun kymmenen minsan päästä ja paremmalla menestyksellä. Osa valuu jopa nieluun asti joten siltä osin uskoisin ainetta olevan riittävästi.

Olo on hieman helpottanut, mutta edelleen paineen tuntua oikealla puolella korvakäytävässä. Yksi huomio on se, että jos pidän suun kiinni ja puristan sieraimet yhteen, niin korvassa pitäisi saada tällä tavoin paineenvaihtelu aikaan ja tärykalvolle liikettä. Vasemmassa korvassa tunnen liikettä, mutta oikea korva ei juurikaan reakoi.

Olen tämän asian kanssa käynyt puolen vuoden aikana useaan kertaa lääkärissä. On otettu röntgenkuvat ja aina vastauksena on ollut normaalilöydös. Silti yskän kohtauksen iskettyä tulee kellertävää eritettä jota saa räkiä pois. Sama on niistämisen kanssa. Vasemmasta sieraimesta ei tule mitään, mutta oikealta kuuluu krohina ja saan välillä tulemaan pieniä määriä klönttejä. Mutta krohina sen kun jatkuu. Osa eritteestä hyvin "siirappimaista", sitkeää.

Missäköhän on vika? Ainoa lääke jota sain oli duact. Se vaan kuivatti hemmetisti nenää ja nielua, mutta varsinaista limaa se ei parin viikon aikana pysytynyt poistamaan korva/nielualueelta.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Entä mistä löynyt apu? Lääkäri ei ole antibioottia antanut kun "tulehdusarvo" on kuulemma normaali ja kuvissa ei näy mitään.

Erityiskiitos ketjun aloittajalle (tehokas apu)! Omaan mieleen ei olisi tullut kokeilla ko. liuoshuuhtelua.