Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. .
    ...esille.

Nimittäin seuraavan:

Korkein, ylistetty olkoon Hänen Nimensä, yritti pelastaa juutalaiset myös M. Lutherin julistuksen kautta ja johdattaa heidät Yeshuan tuntemiseen.

Valitettavasti hänen, kuten monen muunkin Korkeimman lähettämän, käännytystyö torjuttiin ja jäljelle jäi vain jo 5.Moos.28:15-68 kirjoitetut hirvittävät rangaistustuomiot, jotka tulivat juutalaisten tottelemattomuudesta Luojaansa ja Lunastajaansa kohtaan.

Jos juutalaiset olisivat uskoneet Moosesta ja profeettoja, jotka ennustivat Adon Yeshua Messiaan syntymäajankohdan ja elämäntehtävän, ja olisivat ottaneet Hänet edes 1900-luvulla kansana vastaan, niin Hitler ei olisi saanut mitään tehdä. Siitä Yeshua olisi pitänyt huolen.

Kaiketi uskot seuraavaan jakeeseen:

5.Moos.32:39
    "Katsokaa nyt, että minä, MINÄ OLEN, eikä ole yhtäkään jumalaa minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; EIKÄ OLE SITÄ, joka PELASTAISI MINUN KÄSISTÄNI."

Siis uskotko edellä olevaan jakeeseen ?

Jos et usko, niin et ole mooseksenuskoinen.

Jos uskot, niin mikset sitten tajua sitä, että juutalaista kansaa kohdannut tuho 1900-luvulla oli Korkeimmalta itseltään tullut tuomio juutalaisten harrastamien syntien vuoksi ? Suurin synti oli hylätä oma Messiaansa, siis ainoa, joka voi kuolemasta pelastaa, sillä synnin palkka on kuolema.

En tietenkään hyväksy sitä, että Hitler kumppaneineen tuhosi n. 6 000 000 juutalaista, n. 600 000 romaania ja useita vähemmistöihin kuuluvia, kuten homoja jne. Kuitenkin olen sitä mieltä, että koska Korkein ON AINA KORKEIN JA HALLITSEE JOKA HETKI KAIKKEA LUOMAKUNTAANSA, niin Hänen sallimuksestaan Hitler tuhosi juutalaisia ja muita ja vain sen verran kuin Korkein salli.

Siis eikö olisi jo aika sinunkin kääntyä Korkeimman puoleen ja uskoa - ei olemalla redusoitu mooseksenuskoinen, joka hylkää Mooseksen ja profeettojen kirjoituksista oleellisimman - vaan uskoa KAIKKEEN siihen mitä Mooses ja profeetat kirjoittivat ?

- - -

Muutama vuosi sitten Suomen lehdistössä, mm. Hesarissa, oli valokuva Hesassa järjestetystä taidenäyttelysää ollleesta erään juutalaisen taidemaalarin tekemästä taulusta nimeltään "sikamessias", jossa meidän Kristittyjen jumaloima ja palvoma iankaikkisen J-H-V-H Elohim'in ainutlaatuisella tavalla ihmiseksi synnytetty Poika oli kuvattu alastomana, siitin pystyssä ja irvokkaan näköisenä vääränä messiaana.

Vaikkakin taulu pian poistettiin kyseisestä sen herättämän kohun vuoksi, niin kyseinen taiteilija edusti kansaansa ja sitä, miten monet teistä edelleen suhtautuvat Korkeimman Poikaan.

Säälin teitä suuresti !

Sinusta kuitenkin parempaa toivoen...

Siunausta Yeshuassa !
    .
  2. .
    ...siis sekä tottelevaisuuden siunaus, että tottelemattomuuden kirous. Kuitenkin UT:n siunauksen vaihtoehto on mahdollinen ihmisen pelastumiseksi, mutta VT:n ei ole, mikä selviää tekstini lopusta.

Seuraavat jakeet puhukoot puolestaan:

a) Hebr.10:26-31
    "26. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

27. vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

28. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

29. kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

30. Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

31. Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin."

b) Hebr.12:18-29
    "18. Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,

19. ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;

20. sillä he eivät voineet kestää tätä käskyä: "Koskettakoon vuorta vaikka eläinkin, se kivitettäköön";

21. ja niin hirmuinen oli se näky, että Mooses sanoi: "Minä olen peljästynyt ja vapisen";

22. vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,

23. taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,

24. ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

25. Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.

26. Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin".

27. Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.

28. Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;

29. sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."

Siis Raamatun Jumala on sama sekä Vanhassa Liitossa ett Uudessa Liitossa. Hän armahtaa nöyrtyjät, mutta tuomitsee ylpeät ja maksaa kaikille ihmisille heidän tekojensa (ja tekemättä jättämistensä) mukaan. Hän antaa armon käydä oikeudesta tuomitessaan meitä Yeshuaan uskovia, jotka kaikessa turvaudumme vain Yeshuan veriuhriin Golgatalla emmekä omiin ansioihimme, mutta vaatii täydellistä Mooseksen Lain täyttämistä niiltä, jotka eivät turvaa Yeshuan lunastustyöhön.

Jokainen Mooseksen Lain tunteva tietää, että Aadamin jälkeläisen on mahdotonta sitä kaikessa täyttää.

Siunausta Yeshuassa !
    .
  3. .
    Minä vain yritän avartaa sinun näkökenttääsi Babylonian ja Jerusalemin Talmudien ”mehupillisektorin” ulkopuolelle, jossa on paljon selkeämmät näkymät Tanakh’in oivaltamiseksi. Tietenkin edellyttäen, että Tanakh’ia luetaan nöyrin mielin ja El’Elyon’ilta armoa ja viisautta sen käsittämiseksi. Kukaan aidosti Luojaansa uskova ei pyri valheellisesti puhumaan Hänen ja Hänen Poikansa puolesta sitä totuutta vastaan, joka on Tanakh’issa.

Asia on vain niin, että osa Tanakh’in Kirjoituksista on valitettavasti ortodoksijuutalaisten peukaloimaa, kuten jo kutsun kirkkauteen saanut Kaarlo Syväntö selkeästi kirjoitti pienessä vihkosessaan nimeltä ”Vanhan testamentin käännösvirheistä”. Ehkä tiedätkin, että Kaarlo puhui Hepreaa jopa paremmin kuin Suomea ja pystyi lukemaan ja ymmärtämään sujuvasti Tanakh’ia, nimittäin sen hepralaista versiota, koska muutti Israeliin jo ennen Israelin valtion itsenäistymistä Jumalan lähettämänä nimenomaan siksi, että Korkein vihmoisi Kaarlon välityksellä ”puhdasta vettä” eli oikein käännettyä Tanakh’in tekstiä valittujen juutalaisten sisimpään, kuten Hesekiel ennusti.

Kaarlo asui Israelissa yhtäjaksoisesti noin 50 vuotta. Seuraavassa lyhyt lainaus hänen tekstistään: (s.16-17, jossa hän aluksi lainaa kirkkoraamatun 1933 virheellistä käännöstä)”Ps.22:17 ”Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niin kuin jalopeurat.”Psalmi 22 on profeetallinen Messias-psalmi. Siinä kerrotaan ristiinnaulitun Messiaan kärsimyksistä. Vanha testamentti käännettiin Egyptissä kreikaksi noin 250 vuotta eKr. Juutalaiset kirjanoppineet olivat kääntäjinä. Käännöksen nimi on Septuaginta, koska työtä oli tekemässä 70 (juutalaista) kirjanoppinutta.

Heprealainen Vanha testamentti oli vain kerakkeilla kirjoitettu. Vasta noin vuonna 400 A.D. juutalaiset kirjanoppineet rupesivat Tiberiaassa kirjoittamaan siihen vokaalimerkkejä. Kun he tulivat yllä olevaan kohtaan, näkivät he, että siinä on selvä viittaus ristiinnaulitsemiseen. Oikea teksti kuuluu nimittäin:”He lävistivät käteni ja jalkani.” Kääntäjät päättivät, että oikea ajatus on keinolla millä tahansa saatava pois.

Alkuperäisestä heprealaisesta sanasta ”CARU” tehtiin ”CAARJEI” = niin kuin leijonat. Onneksi sanan merkitys on Septuaginta-käännöksessä oikein (”lävistivät”). Lutherin käännöksen sana on oikein, mutta vuoden 1933 suomalaisessa kirkkoraamatussa on virhe. Vanhassa lestadiolaisten Raamatussa kohta on paremmin: ”Lävisti niin kuin jalopeura minun käteni ja jalkani.”(Kaarlo jatkaa)Tästä samasta kohdasta näkyy myös ihmeellisellä tavalla Raamatun jumalallinen inspiraatio.

Daavid kirjoitti kyseisen psalmin liki 1000 vuotta ennen Messiaamme syntymää. Ristiinnaulitseminen oli roomalaisten tapa teloittaa rikollisia. Rooman valtakunta syntyi paljon myöhemmin kuin tämä ennustus oli kirjoitettu. Juutalaisten ja VT:n ajan tapa oli kivittää rikolliset. Vain jumalallinen inspiraatio pystyi ennustamaan näin tarkasti tulevan Messiaan kuoleman.”

Lyhyt yhteenveto analyysistäni koskien sinun tilannettasi:

Et osaa hepreaa riittävän hyvin voidaksesi vetää oikeat johtopäätökset Tanakh’in Messias-profetioista. Tarvitset Hengellistä valoa ylhäältä. Hylkää siis Talmudien, Mishnan ja Kabbalan harhaopit, jotka ovat vain vajavaisia ihmissepustuksia.

Siunausta Yeshuassa !
    .
  4. .
    Minä vain yritän avartaa sinun näkökenttääsi Babylonian ja Jerusalemin Talmudien ”mehupillisektorin” ulkopuolelle, jossa on paljon selkeämmät näkymät Tanakh’in oivaltamiseksi. Tietenkin edellyttäen, että Tanakh’ia luetaan nöyrin mielin ja El’Elyon’ilta armoa ja viisautta sen käsittämiseksi. Kukaan aidosti Luojaansa uskova ei pyri valheellisesti puhumaan Hänen ja Hänen Poikansa puolesta sitä totuutta vastaan, joka on Tanakh’issa.

Asia on vain niin, että osa Tanakh’in Kirjoituksista on valitettavasti ortodoksijuutalaisten peukaloimaa, kuten jo kutsun kirkkauteen saanut Kaarlo Syväntö selkeästi kirjoitti pienessä vihkosessaan nimeltä ”Vanhan testamentin käännösvirheistä”. Ehkä tiedätkin, että Kaarlo puhui Hepreaa jopa paremmin kuin Suomea ja pystyi lukemaan ja ymmärtämään sujuvasti Tanakh’ia, nimittäin sen hepralaista versiota, koska muutti Israeliin jo ennen Israelin valtion itsenäistymistä Jumalan lähettämänä nimenomaan siksi, että Korkein vihmoisi Kaarlon välityksellä ”puhdasta vettä” eli oikein käännettyä Tanakh’in tekstiä valittujen juutalaisten sisimpään, kuten Hesekiel ennusti.

Kaarlo asui Israelissa yhtäjaksoisesti noin 50 vuotta. Seuraavassa lyhyt lainaus hänen tekstistään: (s.16-17, jossa hän aluksi lainaa kirkkoraamatun 1933 virheellistä käännöstä)”Ps.22:17 ”Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niin kuin jalopeurat.”Psalmi 22 on profeetallinen Messias-psalmi. Siinä kerrotaan ristiinnaulitun Messiaan kärsimyksistä. Vanha testamentti käännettiin Egyptissä kreikaksi noin 250 vuotta eKr. Juutalaiset kirjanoppineet olivat kääntäjinä. Käännöksen nimi on Septuaginta, koska työtä oli tekemässä 70 (juutalaista) kirjanoppinutta.

Heprealainen Vanha testamentti oli vain kerakkeilla kirjoitettu. Vasta noin vuonna 400 A.D. juutalaiset kirjanoppineet rupesivat Tiberiaassa kirjoittamaan siihen vokaalimerkkejä. Kun he tulivat yllä olevaan kohtaan, näkivät he, että siinä on selvä viittaus ristiinnaulitsemiseen. Oikea teksti kuuluu nimittäin:”He lävistivät käteni ja jalkani.” Kääntäjät päättivät, että oikea ajatus on keinolla millä tahansa saatava pois.

Alkuperäisestä heprealaisesta sanasta ”CARU” tehtiin ”CAARJEI” = niin kuin leijonat. Onneksi sanan merkitys on Septuaginta-käännöksessä oikein (”lävistivät”). Lutherin käännöksen sana on oikein, mutta vuoden 1933 suomalaisessa kirkkoraamatussa on virhe. Vanhassa lestadiolaisten Raamatussa kohta on paremmin: ”Lävisti niin kuin jalopeura minun käteni ja jalkani.”(Kaarlo jatkaa)Tästä samasta kohdasta näkyy myös ihmeellisellä tavalla Raamatun jumalallinen inspiraatio.

Daavid kirjoitti kyseisen psalmin liki 1000 vuotta ennen Messiaamme syntymää. Ristiinnaulitseminen oli roomalaisten tapa teloittaa rikollisia. Rooman valtakunta syntyi paljon myöhemmin kuin tämä ennustus oli kirjoitettu. Juutalaisten ja VT:n ajan tapa oli kivittää rikolliset. Vain jumalallinen inspiraatio pystyi ennustamaan näin tarkasti tulevan Messiaan kuoleman.”

Lyhyt yhteenveto analyysistäni koskien sinun tilannettasi:

Et osaa hepreaa riittävän hyvin voidaksesi vetää oikeat johtopäätökset Tanakh’in Messias-profetioista. Tarvitset Hengellistä valoa ylhäältä. Hylkää siis Talmudien, Mishnan ja Kabbalan harhaopit, jotka ovat vain vajavaisia ihmissepustuksia.

Siunausta Yeshuassa !
    .
  5. .
    ...viimeisimmätkin saamani luotettavat raportit Kiinan Kristittyjen saamasta kohtelusta kertovat aivan toista.

Valitettavasti tätä virttä - että nyt Kiinan johto on tullut paljon aiempaa suvaitsevaisemmaksi - on laulettu Kiinan ateistisen johdon taholta jo vuosikymmenten ajan Länsimaille ja siihen on uskottu sinisilmäisesti ja monet uskovat edelleenkin, vaikka se on pötypuhetta.

Tänäänkin on luotettavien kristillisten lähteitten mukaan edelleen tuhansia kristittyjä täysin epäinhimillisissä oloissa eri puolilla Kiinaa vankiloissa ja työleireillä. Kidutus tehdään nykyään aiempaa ovelammin ja salaisemmissa paikoissa kuin ennen. Viittaamasi Self-Three-Church on täysin Kiinan kristinuskon vastaisen hirmuhallinnon ateistien manipuloima valtiokirkko, jonka arkkipiispan Kiinan hallitus on asettanut. Pahinta siinä on se, että puhtaan evankeliumin sijaan kyseisen arkkipiispan pitää ylistellä Kiinan kommunistista hallintoa taivaan lahjana Kiinan kansalle.

Raamatun opetusten mukaan kuhunkin paikallisseurakuntaan asettaa paimenet Ruah HaKodesh, eikä ateistinen valtiovalta. Siksi apostolisen opetuksen mukaan ei käsite ”arkkipiispa” ole lainkaan raamatullinen siinä muodossa kuin se esiintyy esimerkiksi meillä Suomessa. Arkkipiispa eli Ylipaimen ei ole apostolisen opetuksen mukaan kukaan ihminen, vaan itse Adon Yeshua HaMashiach. Tässä suhteessa on Suomessakin menty reippaasti männikköön ja seuraukset ovat nähtävillä: Suuri hengellinen luopumus ja välinpitämättömyys apostolista opetusta kohtaan yhä enenevässä määrin.

Eikö sinunkin mielestäsi ihmispaskan luominen ja siinä rämpiminen 12 h päivässä 7 päivää viikossa 18 vuoden ajan siksi, että uskoo Yeshuaan ja tahtoo julistaa Hänestä hyvää sanomaa, ole pahimmanlaatuista kiduttamista, vai kuinka ?

Itse kiitän koko sielustani Jumalaa siitä, etten ole joutunut syntymään Kiinaan. Halleluyah !

Siunausta Yeshuassa !
    .
  6. .
    Siis: Tööt, tööt, väärä vastaus !

Ensinnäkin: Minä esitin oikean vastauksen, sillä J-H-V-H Elohim’in Ruah HaKodesh, joka asui kuningas Daavidissa, ilmoitti edeltä käsin Yeshuan todellisen alkuperän ja suuruuden niin jakeessa Ps.110:1 kuin useissa kymmenissä muissakin ns. Messias-profetioissa kautta koko Vanhan Liiton Kirjoitusten.

Onko siis mielestäsi myös Psalmi 110:1 väärä käännös, kuten näyttävät mielestäsi olevan kaikki muutkin Adon Messias Yeshuaa koskevat Tanakh’in ennustukset, joita on reilut 300 ?

Toiseksi: En ole ujuttanut Vanhan Liiton Kirjoituksiin yhtäkään uutta jumalaa, vaan esittänyt Yeshuan olleen olemassa alusta asti, kuten Uusi testamentti asian selkeästi esittää ja pohjaa opetuksensa kiinteästi VT:n Kirjoituksiin. Olen Raamatulla osoittanut Yeshuan olevan universumimme Luoja. Siis meille ihmisille ainoa Vapahtaja ja Kaikkivaltias Jumala, joka tuli täydelliseksi opittuaan ihmisenä kuuliaisuuden Isäänsä (siis Isä-Jumalaa) kohtaan ollen kuuliainen tälle aina ristinkuolemaan saakka. Tästä syystä Isä itse korotti Poikansa Yeshuan meille Jumalaksi, jota tulee palvoa ja kunnioittaa siten kuin Isää, koska Isän kirkkaus aina asuu Pojassa ja Isä lähestyy meitä ihmisiä vain Poikansa kautta. Itse asiassa: kun palvomme Poikaa, niin palvomme Hänessä iäti asuvaa Isää. Siis vain yhtä Jumalaa, joka on kaikki kaikessa.

Kolmanneksi: Mainitsemasi Ps.110:1 tulkinta ei ole ristiriidassa Messias-ennustuksen kanssa, jos huomioi sen ajoituksen ihmiskunnan historiassa. Kyseinen jae viittaa vielä edessämme olevaan ajankohtaan, josta on kirjoitettu jakeissa Ilm.19:11-21, joista lainaan vain jakeet 11-16, koska ne ilmaisevat niin paljon Hänestä:

”11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja Hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

12.Ja Hänen silmänsä olivat niin kuin tulen liekit, ja Hänen päässään oli monta kruunua, ja Hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin Hän itse (kommenttini: siis kyseessä on oltava itse Jumala !),

13.ja Hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla Häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

14.Ja Häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.

15.ja Hänen suustaan lähtee terävä miekka, että Hän sillä löisi kansoja. Ja Hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja Hän polkee Kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. (vertaa jakeisiin Jes.63:1-6)

16.ja Hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: ”Kuningasten Kuningas ja herrain Herra.”

Lopputoteamus: Yeshua Messiaan piti ensin osoittaa kaikille henkivalloille kykynsä kärsiä viattomasti voidakseen sovittaa kaikkien meidän valittujensa synnit ja siksi Hän sai oikeuden myös tuomita meidän vihamiehemme ja armahtaa meitä, koska kärsi itse meidän puolestamme synnin seurauksen eli kuoleman. Yeshua kärsi viattomasti puolestamme siksi, että Hän rakastaa meitä jokaista, jotka Häneen turvaamme ja uskomme, sinua ja minua.

Siunausta Yeshuassa !
    .