Vapaa kuvaus

Kahden pikkasen pirpanan äitee ja tälä hetkellä hoitovapaalla pienimmän lapsen kanssa. Mies merillä duunissa joten olen paljon lasten kanssa itekseen! Linkit: http://facebook.com, http://huuto.net Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

12

Kommenttia

5

1. Hääauto Turku/Lähialue!

heippa kaikki jotka omistatte tai tunnette jonkun jolla olisi joku hiukan erikoinen auto hääautoksi, joko jenkki, limusi
    Häävalmistelut
    15
    5749
  2. Rakennekynnet ja hiuspidennykset häihin Turku/lähialue!

Moikkulis kaikille! Häitäni vietetään kesäkuussa ja olisin halunnut lisää pituutta hiuksiini siihen mennessä ja kauniimm
    Hääkampaus
    2
    1505
  3. Mikä on sopiva paino?

Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    1206
  4. Haku oppisopimus työpaikasta!

Moikkulis kaikki oppisopimuksesta enemmän tietävät. Olen tässä epätoivon vimmalla lähetellyt oppisopimus työpaikkahakemu
    2
    872
  5. Kampaajaksi oppisopimuksella!

Nuorempana ei koulu paljon kiinnostanut ja ei nytkään niin paljon että kiinnostaisi että jaksaisin siellä päivittäin ist
    3
    744
  6. Missä rakennekynsien tekijäksi!

Moikka! Haaveekseni on noussut että hankkisin ammatin kynsien parista. Tietääkö joku missä tai kuka kouluttaa Turussa ta
    Ammattioppilaitokset
    2
    620
  7. Vastine Facebookista?!?

Olen kuullut että olisi myös suomenkielinen vastine facebookista, jos joku tietää osoitteen ottaisin sen ilolla vastaan?
    Netin aarteet
    1
    462
  8. Barbados-Johanna Biisi

Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sol
    Yleistä musiikista
    3
    356
  9. Musta Boxi!!!

Hei.... Olisiko jollain tarpettomana myynnissä Chevrolet Beretta -93 mustaa laatikkoa? Joka paikasta on kyselty, uutena
    Chevrolet
    2
    321
  10. Kuka tietää biisi nimen ja ehkä mysö bändinkin?

Olen kauan hakenut sellaista bändiä joka laulaa ruotsiksi Johannasta,csain kuulla jostain että bändi ehkä olisi Barbados
    Yleistä musiikista
    1
    256
  11. Sims2

En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Si
    Playstation
    2
    192
  12. Tarvitsee neuvoa/apua koiran omituiseen käytökseen!!!

Käännyn tänne kiusaavan asian takia. Perheemme omistaa 9-vuotiaan sekarotuisen koiran. Mieheni tekee keikkahommia, joten
    Yleistä koirista
    1
    162