vai.farssi+-+++mielestäni+edustat+itse+sitä+tyyppiä,+joka+ei+rohkene+tulla+esille+omalla+nimimerkillään,+vaan+jolla+on+mielipiteetkin+Trumpin+tapaisia+älyvapaita+möläytyksiä.++Jos+minä+olen+farssi,+niin+sinä+edustat+tätä+suomalaista+traagisuutta.
Äänestyksen+tulos+on+vain+neuvoa+antavaa,+mutta+jos+kuitenkin+britit+päättävät+pysyä+EU:ssa+niin+kansan+demokraattista+päätöstä+einoudateta,+vaan+annetaan+brittien+pysyä+pakkopaidassaan.Olen+katsonut+Ruotsin+tv:n+aamulähetyksiä+ja+siellä+oli+haastattelussaruotsalainen+poliitikko+joka+vilautteli+sitä+mahdollisuutta+että+Ruotsinpitää+myös+miettiä+mahdollisuutta+jättää+EU,+eihän+Ruotsi+ole+mukanaeurossakaan.Jos+näin+kävisi,+että+Ruotsi+järjestäisi+kansanäänestyksen,+niin+siitälähtisi+Suomessakin+Väyrynen-effekti+käyntiin.+Jos+Suomessajärjestettäisiin+tänään+kansanäänestys+niin+varmaankin+75+%+haluaisijättää+EU-hullunmyllyn.Parempi+olisikin+tehdä+tällainen+viimeinen+"kipeä+leikkaus"+(poliitikkoja+lainatakseni),+kuin+odottaa+lopullista+tuhoa+ja+kaikkea+mitä+se+sisälläänpitää.