mdk.mdk

![]()
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
MdK - pieni viesti voi merkitä paljon
Laitan aivan oman ketjun Kommentteja katoaa-ketjun jälki- maininkeihin, koska useissa ketjuissa virnuillaan edelleen n34640Omat kustantamot vs perinteiset kustantamot
Tuo Paloman jahtaaminen täällä palstoilla on niin traagista. Täällä halveksitaan sitä, että hän kirjoittaa kirjoja omak92668Kiusaaja keskellämme
Ajat ovat muuttuneet niistä ajoista, kun 2000-luvun alussa iloiteltiin Suomi24:llä Ellinpoksissa. Kun nyt pitkän poissa2932075Avoin kirje Ylläpidolle
Millä oikeudella Tellukka saa piilottaa asiallisen viestin, ja käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa lietsoessaan vihaa pol6403Työttömyys 20 v sitten - Onko käsitykset muuttuneet?
Täällä Suomi24:llä tapahtuu outoja asioita. Kirjoitin viestin ylläolevan otsikon alle. Se katosi. Mutta kas kummaa, se1124Kyseenalaiset itsevaltiaat viestien poistattajat ja dataturvallisuus
Palstalla 80 + on itsevaltiaana viestien poistattajana nimimerkki Tellukka. On osoittautunut, että vaikka viesti ei ol4417Suomen suurin verbaalinen kaatopaikka - sotatraumojen perintöä?
Avasin ylläolevan keskusteluketjun 31.8 ja siihen tuppautui heti trollausporukka, joka alkoivat vääristellä, keksiä su2411Suomen suurin verbaalinen kaatopaikka - sotatraumojen perintöä?
Avasin ylläolevan keskusteluketjun 31.8 ja siihen tuppautui heti trollausporukka, joka alkoivat vääristellä, keksiä su4397Liian paksut hiukset
Useammin kuulee, että ikäihmisten hiukset ohenee, mutta harvinaisempaa taitaa olla että hiukset sen kun vahvenevat ja19323Pultti pois
Olin työmatkalla Suomessa ja yövyin motelli Joronjäljellä. Katselin illalla tv:stä uutta ajanviete-ohjelmaa Pultti pois,18342Miksi minulle sattuu kaikkea hassua?
Olen monta kertaa ajatellut, että Herra Bean on takuulla saanut tietää kaikista hassuista jutuista, mitä elämäni varrell54767Aamulenkillä
Tapanani on aloittaa päivä aamulenkillä. Siihen saattaa mennä aikaa, kun varustautuu ikäänkuin sotaan lähdössä. Polvisu19311Entisajan erikoiset ihmiset. ns. originalit
Tämän kertaisena aiheena on erikoislaatuiset ihmiset, joita silloin tällöin olen elämäni varrella tavannut. 50-luvun l21403Muistatteko netin "lapsuuden"?
Joskus 90-luvun alussa voitiin ruveta surfailemaan netillä. Siinä oli alkuun pieni "mutta": nettiyhteydet kulkivat puhe68746Herra Bean, juokse seinään! :)
Olen monta kertaa ajatellut, onko tuo Herra Bean nähnyt, kun olen koheltanut nuoruusvuosinani, jotka kohdentuvat tuonne4288Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeänsä
Olen ollut poissa palstalta monen monta vuotta. Olen tottunut käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, koska se on mielestä691169"Arvoperusteinen terveydenhoito"
Arvoperusteinen terveydenhoito. Oletteko kuulleet nämä kaksi sanaa aikaisemmin? Ettei vaan olisi ollut Sote-uudistuksen1159Toisinajatteleva suurkapitalisti
Suomessakin on Nordic Choice-hotelliketju, jonka omistaja, norjalainen Petter Stordalen (multimiljonääri) on harvinainen5140Toisinajatteleva suurkapitalisti
Suomessakin on Nordic Choice-hotelliketju, jonka omistaja, norjalainen Petter Stordalen (multimiljonääri) on harvinainen083Kapinavirsien aika
Kun virsikirjaa uusittiin, niin uudesta 1987 virsikirjasta poistettiin yhteiskuntakriittiset, köyhän kansan avunhuutovir6234