Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole kyllä ollut tuollaisen hierojan käsittelyssä,
mutta kampaajalla käydessäni saan hiustenpesun yhteydessä n 10 min. päänahkahierontaa.
Tosi ihanaa, siihen voi vaikka nukahtaa!
Kokeilin kerran samaa päänahkahierontaa veljeni koiraan! Istuin tuolille ja komensin koiran siihen eteeni selinpäin minuun ja käskin istua.
Koira istui kiltisti ja aloitin sen päänahkan hieromisen, niskasta korvien taakse ja peukaloilla hivelin päälakea kohti. Koiran silmät alkoivat "luppasta"! Koira laskeutui alas kyynäspäittensä varaan ja minä jatkoin hieromista. Kohta schäferi oli pitkällään ja kuorsasi isosti!
17.02.2006 11:01
Arja on hyvä esimerkki siitä että kaikkien yli kuuskymppisten naisten ei tarvitse olla nukkavierun näköisiä mummeleita!
Hän ei ole tarvinnut kauheata sotamaalausta tai vaatteita naamioimaan itseään.
Muuten kai ei suomalaiselle ihmiselle alastomuus pitäisi olla niin merkillistä?
Vielä 50-luvulla vilisi maalaiskylissä alastomia ihmisiä päärakennuksesta pihasaunoihinsa lauantai-iltaisin.
Ei ollut mikään ihme että alastomat naapurit jäivät hetkeksi juttelemaan saunapolulla ollessaan :)
Mutta vaikka tänä päivänä saunat ovatkin usein päärakennuksessa niin en usko että alastoman ihmisen näkeminen herättää suurempaa huomiota.
Jos Arjalla ja Tobiaksella olisi ollut vaatteet päällä niin ikääntyvä nainen nuoren miehen syleilyssä olisi ehkä herättänyt samat reaktiot.
Entäpä jos kuvassa olisi ollut yli 60-vuotias mies ja nuori nainen pelkässä "nappanahassa"?
Sehän taitaa olla hyväksytympi asetelma?
15.02.2006 14:48
olen ollut mukana alusta lähtien ja niissä on noudatettu pitkälle jäsenten toivomuksia aihepiirejä perustettaessa.
Korkea ikä ei ole ollut tuntunut olevan kenellekään esteenä kirjoitella eikä ole haitannut muutenkaan kanssakäymistä nuorempien ja vanhempien seniorien välillä.
15.02.2006 14:24
on ja jokainenhan voi valita paikan mikä itselle parhaiten sopii. Mikään ei estä olemasta mukana maksullisella saitilla ja käymään välillä ilmaissaiteilla.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että niillä maksullisilla saiteilla missä olen mukana, ei katseltaisi vuosikausia jonkun häirikön mellakointia.
Näistä ruotsalaisista saiteista olen joskus kertonut ja saanut kuulla että Suomessa ei mitään vastaavaa ole, mutta toivottavasti kohta on!
14.02.2006 22:51
on ilahduttavan paljon rekisteröityneitä kirjoittajia, verrattuna moneen muuhun ketjuun, missä "termiitit" tekevät tihutöitään.
14.02.2006 16:37
ja luultavasti tarvitaan vapaaehtoisia testaamaan saittia ennenkuin se käynnistyy.
Halukkaat "testipilotit" voivat lähettää minulle sähköpostia.
14.02.2006 16:30
Tämän saitin pitäisi kuulemani mukaan toimia
siten, että alin ikäraja on 55-60 v.
Se olisi paikka, missä ikäihmiset voisivat jutella rauhassa, tavata kavereita, ystäviä, ehkä joku löytäisi sieltä elämänkumppaninkin.
Suunnitteilla on keskustelufoorumi, chatti, profiilisivut, vieraskirjat. Tarpeen mukaan ehkä lisäävät muita "mukavuuksia".
Vaikuttaa aika paljon samanlaiselta kuin esim. ruotsalaiset SeniorNet ja Seniorkontakten, hyvin
suosittuja saitteja molemmat.
13.02.2006 18:42
Kaikki kirjoittajat eivät ole yhtä huvittuneita kuin ehkä sinä, jos johonkin asialliseen keskusteluun tullaan pelkästä ilkeydestä heittämään herjoja, nimittelemään kirjoittajia ja kaikella tavalla lyömään maan rakoon.
Sitkeimmiltäkin kirjoittajilta saattaa loppua kirjoitushalut.
Jos nyt sisäpiireillä tarkoitat kirjoittajia jotka ovat olleet palstalla pitkään ja "tuntevat" toisensa, niin omasta mielestäni nämä kirjoittajat paremminkin hakevat turvaa toisistaan rähjääjiä vastaan, eivätkä varmaankaan muutoin halua erottua joukosta jonakin elitistisenä porukkana.
Sanot "olen enemmänkin huvittunut"... Niin mistä?
Olet siis huumorintajuinen? Mutta et ymmärtänyt Ruuneperin vitsiä :-/ Älä sure, olihan siellä muitakin jotka eivät ymmärtäneet ;-)
Jos tuollainen maksullinen seniorisaitti avataan, niin siellä on kuri toisenlainen, missä huonosti käyttäytyvät eivät selviä pelkillä viestin poistoilla vaan joutuvat itsekin ulkopuolelle.
13.02.2006 16:41
sellaisille kirjoittajille, jotka haluavat taatun kirjoitusrauhan ja toisiaan kunnioittavan kohtelun palstoilla.
Sosiaalitunnuksethan voi tarkistaa virallisesta rekisteristä, joten ei kannata yrittää keksiä omaa tunnusta.
13.02.2006 14:31
porsaanreiät tukitaan...
Tuskinpa henkilötunnusta voi toiselta noin vaan varastaa. Jos henkilötunnus yhdistetään IP-numeroon rekisteröinnin yhteydessä niin voi syntyä ongelmia asiattomille yrittäjille.
Ehkäpä pienoinen jäsenmaksukin rajoittaa häiriköintihaluja. Jos potkut saatuaan jaksaa yrittää uudestaan ja uudestaan, maksaa uuden jäsenmaksun ja lentää taas pellolle, niin voi käyttää rahansa viisaamminkin kuin yrittää tehdä toisille kiusaa.
13.02.2006 12:53
jos saisin lukeutua noihin "lyylin" saajiin ;)
13.02.2006 08:37
Joillakin on pulloposket ja iso nenä! :))
26.01.2006 19:42
Mulla on sen verran "hoono soomi", että en tiedä aivan virallista nimitystä. Olisikohan "pesämuna"? Niitä on yleensä kaksi ja niitä säilytetään nahkapussissa, jatkeena on varsi, jolla myös on monta nimeä.
26.01.2006 15:49
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,337318,00.html
Tässä artikkelissa kerrotaan että jos esim. raskaana oleva nainen juo ylenmäärin vettä, niin sikiölle voi kehittyä ns. vesikallo. Aivot turpoavat. Sikiö on saanut vesimyrkytyksen.
Samoin voi olla sydänvikaiselle tai munuaissairaalle vaarallista juoda liikaa vettä, koska suolatasapaino kehossa häiriintyy.
Terveysintoilijoitten kultainen ohjehan on aina ollut: Juo vettä, ei sopivasti vaan ylenmäärin!
Jos ihminen on täysin terve niin kestää varmasti veden kittaamisen mutta joillekin ihmisryhmille saattaa vedenjuontikehoitus olla hengenvaarallinen.
26.01.2006 10:56
Olen katsonut kuinka stailaajat laittavat pienetkin parvekkeet kuntoon ennen asunnon myyntiä.
Betonilattia peitetään puuritilöillä, muovisten kalusteitten tilalle tuodaan pienet puiset tai pieni korituoli, päivänvarjo, joku iso ruukkukasvi ja laatikkoon kukkasia, parvekkeen seinät peitetään markiisikankaalla sisäpuolelta, jos kaide/seinä näyttää rähjäiseltä. Jne, jne
25.01.2006 23:20
Täällä saa vähentää stailauskulut kun lasketaan asunnosta saatua nettohintaa.
25.01.2006 23:14
Minäkin katselin itselleni mummun mökkiä kesäpaikaksi. Olin muuten aivan tyytyväinen asuntooni kaupungissa.
TV-kanavien "mummun mökki-ohjelmat" inspiroivat ja unelmissa häämötti pieni punainen mökki jossakin järven rannalla koiranputkikenttien ympäröimänä :) Ei vaan löytynyt sopivaa.
Sitten löysin tämän nykyisen taloni, joka on kaukana mummun mökistä, järven tuntumassa kuitenkin ja järven läheisyys ja kaunis ympäristö vaikutti ostopäätökseeni. Sain sekä talvi- että kesäasunnon samassa kuoressa!
25.01.2006 16:43
home stagingilla.
Sisustaminen tarkoittaa esineitten ja huonekalujen lisäämistä tyhjään asuntoon, home staging tarkoittaa pois ottamista, jolloin asunto pyritään esittelemään mahdollisimman neutraalisti ja inspiroimaan ostajaa näkemään omat mahdollisuutensa ja näkemään asunnon ehkä tulevana omana kotinaan.
Jos asunnossa on esim. tummat verhot niin niitten poisottaminen tai vaaleisiin verhoihin vaihtaminen saa asunnon näyttämään valoisalta.
Eteinen on asunnon käyntikortti. Jos siellä on naulakko tupaten täynnä takkeja ja kenkiä joka puolella niin se antaa heti epäviihtyisän vaikutelman.
Kun stailisti on siivonnut pois kaiken epäoleellisen ja asunto näyttää hyvin steriililtä ja tyhjältä, niin sitten hän lisää sinne harkitusti viihtyvyyttä lisääviä asioita: kukkia, kynttilöitä, shaalia nojatuoliin tai sohvalle, hedelmävateja keittiöön ym.
Hyvin persoonalliset seikat, kuten jääkaappimagneetit ja pikkulappuset niissä, valokuvat hyllyillä ym. eivät saa vetää huomiota pois itse asunnosta, asuntoahan ollaan myymässä :)
25.01.2006 12:19
Täälläkin on tuo "home staging" tullut kovasti huutoon.
Huomasin, kun ensimmäisen kerran eräässä TV-ohjelmassa stailattiin myynnissä oleva omakotitalo, että tuotapa olen tietämättäni soveltanut itsekin kun on asunnon myynnistä ollut kysymys.
90-luvulla asuin parissa omistusasunnossa vuokralaisena, vuoden kummassakin. Omistajat eivät itse olleet onnistuneet asuntojaan myymään ja vuokrasivat ne koska olivat ehtineet jo muuttaa omakotitaloihin. Mutta kas kummaa, minun asuessani niissä, molemmista asunnoista alettiin tehdä tarjouksia ja asunnot myytiin.
Asuntojen omistajat ihmettelivätkin miksi samat asunnut nyt kiinnostivat niin paljon.
Tärkeintä tietenkin on, kun asunto esitellään, että se on hyvin siivottu. Vessoissa on pytyn kannet kiinni, puhtaat pyyhkeet esillä, kylpyammeista surureunukset pois ;) Kirjahyllyt ovat kuulemma häiritsevimmät eri värisine kirjanselkineen, samoin taulut jos niitä ei ole osannut ryhmitellä oikein, tai niitä on liikaa. Turhat pikkuesineet kannattaa laittaa pois näkyviltä. Vaatehuoneet ja vaatekomerot on oltava järjestyksessä koska asuntojen katsojat haluavat vilkaista niihinkin.
Esimerkkinä kerron, mikä ei luo ostohaluja, kun itse katselin asuntoa ja välittäjä vei minut erään nuoren naisen asuntoon, missä vuode oli petaamatta, kissat hyppivät pöydällä ja olivat pissanneet lattialle niin että sukat kastuivat, kylpyhuone oli kauheassa siivossa. Sitäpaitsi olivat tapetit räikeät minun makuuni, olkoonkin että voi tapetoida uudelleen mutta vaikutelma on se joka myy tai ei myy.
Kun poikani myi asuntonsa, menin auttamaan häntä stailauksessa ja hän sai yli 5 kertaa paremman hinnan kuin mitä itse oli kolme vuotta aikaisemmin maksanut samasta asunnosta!
24.01.2006 20:25
Kiva kuulla että flamengon tanssiminen ei ole jäänyt unholaan.
Olisihan se mukava jos saisitte sen "rimirouvan" vaikka taksilla eläkeläisten talolle, kun sinulla on esiintyminen! :)
Uskon kyllä että tanssi sujuu, kun olet pieni ja ketterä.
Minulla oli mummo, Selma nimeltään, hänkin oli pieni ja ketterä ja oli ollut kova tanssimaan aikoinaan. Hän oli vaan 17 vuotta kun tapasi vaarin tansseissa. Vaari oli soittanut orkesterissa, hän löi tahtia ja oli nykyisten rumpaleitten edeltäjä :)) eikä osannut tanssia ollenkaan. Mummo oli iskenyt silmänsä vaariin ja pyytänyt aina tanssikavaljeeriaan tanssimaan orkesterin (soittokunnaksi kai niitä ennen sanottiin) lähellä, että hän saa iskeä vaarille silmää. Vaari oli pitkä ja tumma, kiharatukkainen, komeaviiksinen mies. Arvaahan sen että hänellä olisi ollut vientiä tyttöjen keskuudessa, mutta mummo voitti Mikko-vaarin sydämen.
Minä aina kuvittelen että sinussa on jotakin samanlaista mummoni kanssa, vilkkaita ja eläväisiä molemmat. Mummolla oli ruskeat pippurisilmät ja musta tukka, pituutta ehkä 150 cm. Tunsin itseni pitkäksi hänen rinnallaan, vaikka olen vaan 159 cm. Mutta pääasia että jalat yltää maahan!
23.01.2006 14:51
82 / 150