misan

Aloituksia
10
Kommenttia
121
- Välitilan laattoja metsästämässäOnko kukaan nähnyt jossain päin Suomen laatta-liikkeitä tuollaisen tyylisiä: http://www.stoneimpressions.com/collection_2741
- JVC KD-G721Ongelmana on uuden soittimeni ääniasetusten pysyminen muistissa auton uudelleenkäynnistämisen jälkeen. Eli kun käynnistä11073
- Miksi laite ei soita mp3:ia?Ostin kummipojalleni joululahjaksi kannettavan radionauhurin ja poltin hänelle levyllisen musiikkia mp3:na.Vein levyn po5979
- ressu:ikävä mun on suaVoiskos joku ystävällisesti kertoa, mistä löytäisin ko.kappaleen sanat, googlasinm ilman tulosta, kasetilla oli aikoinaa0248
- aloitusvaihe ohiOlen ollut nyt kaksi viikkoa, eli aloitusjakson ajan Atkinsilla, myös avomieheni. Itseltäni on lähtenyt nelisen kiloa ja61003
- ladatun albumin pilkkominen kappaleiksi?Eli,olen siis imuroinut kokonaisen albumin verkosta ja se tuli kokonaisena,jossa kappalerajoja ei ole, tarvitsisin ohjel2269
- Colin McRay 05,cheats?Siis,olisiko kenelläkään PS2:n versioon huijauskoodeja, olen hakenut jo sen yhden ilmaisen Codemastersin sivuilta,jolla43570
- Evanescencen biisi?No niin, siis mikä on se heidän biisinsä, joka soi Kissillä,mm.tänäkin aamupäivällä, ilmeisesti kai joku uusi sinkku? En3456
- kellekään käyny näin?Meillä kävi kylässä sisko ja sen jo kävelevä pikkuinen tyttö ja typyliini otti ja käveli konsolin nurin,kun se oli pääll3748
- Sääntöjä hukassaVoi kökkö, meiän neitokainen on sitten onistunut hukkaamaan muutamasta pelistä säännöt, joten olisiko mahdollista,jonkun1123908