Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

121

  1. Välitilan laattoja metsästämässä

    Onko kukaan nähnyt jossain päin Suomen laatta-liikkeitä tuollaisen tyylisiä: http://www.stoneimpressions.com/collection_
    Keittiö
    2
    690
  2. JVC KD-G721

    Ongelmana on uuden soittimeni ääniasetusten pysyminen muistissa auton uudelleenkäynnistämisen jälkeen. Eli kun käynnistä
    Autohifistit
    1
    1008
  3. Miksi laite ei soita mp3:ia?

    Ostin kummipojalleni joululahjaksi kannettavan radionauhurin ja poltin hänelle levyllisen musiikkia mp3:na.Vein levyn po
    MP3
    5
    895
  4. ressu:ikävä mun on sua

    Voiskos joku ystävällisesti kertoa, mistä löytäisin ko.kappaleen sanat, googlasinm ilman tulosta, kasetilla oli aikoinaa
    Lyriikka
    0
    197
  5. aloitusvaihe ohi

    Olen ollut nyt kaksi viikkoa, eli aloitusjakson ajan Atkinsilla, myös avomieheni. Itseltäni on lähtenyt nelisen kiloa ja
    6
    923
  6. ladatun albumin pilkkominen kappaleiksi?

    Eli,olen siis imuroinut kokonaisen albumin verkosta ja se tuli kokonaisena,jossa kappalerajoja ei ole, tarvitsisin ohjel
    Apua aloittelijalle
    2
    197
  7. Colin McRay 05,cheats?

    Siis,olisiko kenelläkään PS2:n versioon huijauskoodeja, olen hakenut jo sen yhden ilmaisen Codemastersin sivuilta,jolla
    Autopelit
    4
    3490
  8. Evanescencen biisi?

    No niin, siis mikä on se heidän biisinsä, joka soi Kissillä,mm.tänäkin aamupäivällä, ilmeisesti kai joku uusi sinkku? En
    Muut artistit
    3
    392
  9. kellekään käyny näin?

    Meillä kävi kylässä sisko ja sen jo kävelevä pikkuinen tyttö ja typyliini otti ja käveli konsolin nurin,kun se oli pääll
    Playstation
    3
    678
  10. Sääntöjä hukassa

    Voi kökkö, meiän neitokainen on sitten onistunut hukkaamaan muutamasta pelistä säännöt, joten olisiko mahdollista,jonkun
    Lautapelit
    11
    22209