Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

121

1. Sääntöjä hukassa

Voi kökkö, meiän neitokainen on sitten onistunut hukkaamaan muutamasta pelistä säännöt, joten olisiko mahdollista,jonkun
    Lautapelit
    11
    23161
  2. Colin McRay 05,cheats?

Siis,olisiko kenelläkään PS2:n versioon huijauskoodeja, olen hakenut jo sen yhden ilmaisen Codemastersin sivuilta,jolla
    Autopelit
    4
    3521
  3. JVC KD-G721

Ongelmana on uuden soittimeni ääniasetusten pysyminen muistissa auton uudelleenkäynnistämisen jälkeen. Eli kun käynnistä
    Autohifistit
    1
    1036
  4. aloitusvaihe ohi

Olen ollut nyt kaksi viikkoa, eli aloitusjakson ajan Atkinsilla, myös avomieheni. Itseltäni on lähtenyt nelisen kiloa ja
    6
    949
  5. Miksi laite ei soita mp3:ia?

Ostin kummipojalleni joululahjaksi kannettavan radionauhurin ja poltin hänelle levyllisen musiikkia mp3:na.Vein levyn po
    MP3
    5
    926
  6. Välitilan laattoja metsästämässä

Onko kukaan nähnyt jossain päin Suomen laatta-liikkeitä tuollaisen tyylisiä: http://www.stoneimpressions.com/collection_
    Keittiö
    2
    709
  7. kellekään käyny näin?

Meillä kävi kylässä sisko ja sen jo kävelevä pikkuinen tyttö ja typyliini otti ja käveli konsolin nurin,kun se oli pääll
    Playstation
    3
    699
  8. Evanescencen biisi?

No niin, siis mikä on se heidän biisinsä, joka soi Kissillä,mm.tänäkin aamupäivällä, ilmeisesti kai joku uusi sinkku? En
    Muut artistit
    3
    407
  9. ladatun albumin pilkkominen kappaleiksi?

Eli,olen siis imuroinut kokonaisen albumin verkosta ja se tuli kokonaisena,jossa kappalerajoja ei ole, tarvitsisin ohjel
    Apua aloittelijalle
    2
    225
  10. ressu:ikävä mun on sua

Voiskos joku ystävällisesti kertoa, mistä löytäisin ko.kappaleen sanat, googlasinm ilman tulosta, kasetilla oli aikoinaa
    Lyriikka
    0
    217