Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aito-arska
profiilit
aito-arska
aito-arska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
341
Kommenttia
1289
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Urhoa ei kuitenkaan rintamilla nähty. Oli jo astunut herran paskaan jo aiemmin joten taisi olla jonkin huoltoviraston johtaja jatkosodan aikana.
07.12.2014 11:05
Kehitä nyt edes jotain omaa asiaa koska siis haluat postata uudestaan jo kerran julkaistua tekstiä tässä ketjussa? Tämän siis poistin:
Minä pistelehdin
6.12.2014 16:24
0
Sulje
Julkaise | Siirrä
yöllä muitta mutkitta palstalle, tsot tsot ei täällä törkimyksiä ole.
"""Noin oli
6.12.2014 00:09
0
Sulje
"Nyt kun toisinaan olen vanhoja keskusteluja lueskellut jotenkin tuntuu, että palsta oli yleisilmeeltään siistimpi vuonna 2005 kuin nyt".
Silloin myös oli palstalla luotsi, sheriffiksi häntä silloin kutsuttiin, ja hänellä laajemmat oikeudet kuin ilmeisesti sinulla nyt. Hän pystyi sulkemaan tien tänne pahimmilta törkimyksiltä aina viikoksi kerrallaan. Edellä mainittu keris niitä sulkuja sai monta kertaa. Kun hän taas palstalle päästyään niistä valitti, sheriffi valisti häntä sanoen syyksi vain palstan säännöt."""
06.12.2014 17:36
Kekkosen Jussi. Urhon nuorempi veli kunnostautui talvisodassa ja haavoittui vaikeasti jatkosodassa joten kyllä se Urhonkin suku panoksensa sodissa antoi.
Urhokin olisi varmasti sotaan lähtenyt mutta oli jo siinä vaiheessa asemassa josta sotaan ei niin vain lähdetä.
06.12.2014 17:23
Sääntöjen mukaan tämä aloitus tulisi poistaa. Onko liian vaikeaa mainita lähdettä?
Tämä on kopioitu suoraan tuolta ilman, että lähdettä on mainittu: http://www.suomenmaa.fi/politiikka/7164808.html
06.12.2014 16:54
"Suosittelen kokoomuksen tai demarien palstaa. Niillä voi luotsin puuttuessa herjata käytännössä miten vain haluaa, kuten täälläkin ennen. "
Suosittelen minäkin mutta pikaisesti. Tilanne voi jo olla huomenna toinen.
06.12.2014 00:39
Täällä tuli pyyntöjä poistaa tuo kapin avaus. Luin sen ja jopa vastasin hänelle enkä nähnyt syytä poistaa avausta koska se oli ajankohtaiseen aiheeltaan ja selvästi politiikkaan liittyvä.
Se, että kertoo asiallisesti itsestään, tekemisistään ja menemisistään ei ole sääntöjen vastaista vaikka se kuinka ärsyttäisi lukijaa. Tästä ärsyyntyvälle voi todeta vanhalla fraasilla: "If you can't stand the heat, get out of the kitchen"
06.12.2014 00:35
Höpö höpö. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
Palstan sääntöjen mukaan tässä kuitenkin toimitaan. Annan kirjoittaa politiikasta, poliitikoista ja puolueista hyvinkin terävällä kynällä.
Poistan seuraavanlaiset kirjoitukset:
- Toisten kirjoittajien ja luotsin solvaukset.
- Avauksessa lyhyt otsikko ja itse tekstissä pelkkä linkki.
- Palstalle kuulumattomat kirjoitukset.
06.12.2014 00:12
Oli sitten muuten niin tai näin, niin nykyiselle luotsille vuosien vanhat herjat ja kaunat eivät kuulu."
No näin juuri. Olen ymmärtänyt, että useat teistä vakituisista kirjoittajista ovat tänne kirjoitelleet useita vuosia, jopa yli kymmenen vuotta. Siinä ajassa sana säilä on varmasti heilunut kovastikin kiivaana. Nyt kun toisinaan olen vanhoja keskusteluja lueskellut jotenkin tuntuu, että palsta oli yleisilmeeltään siistimpi vuonna 2005 kuin nyt.
05.12.2014 23:59
Mikä kohta tässä oli sellainen jota nimimerkki "Niitähän ei koske" ymmärtänyt:
"Palstan luonteeseen kuuluu, että puolueita ja ideologioita saa kannattaa tai vastustaa teräväkielisestikin mutta toisia kirjoittajia EI SAA herjata. Jos sitä ei pysty sietämään on parempi pysyä sitten poissa palstalta."
05.12.2014 22:15
Toistan vielä tässä tuossa aiemmin kirjoittamani:
Palstan luonteeseen kuuluu, että puolueita ja ideologioita saa kannattaa tai vastustaa teräväkielisestikin mutta toisia kirjoittajia EI SAA herjata. Jos sitä ei pysty sietämään on parempi pysyä sitten poissa palstalta.
Täällä en ole siivonnut kirjoituksia sillä perusteella, että kommunisteja on sanottu kommareiksi ja demareita vasureiksi ja punikeiksi ja keskustaa kannattavia kepuleiksi ja perussuomalaisia persuiksi.
Ne henkilökohtaiset solvaukset jotka olen nähnyt olen siivonnut ja juuri niistä on kysymys tässä aloituksessani.
05.12.2014 19:54
Palstan luonteeseen kuuluu, että puolueita ja ideologioita saa kannattaa tai vastustaa teräväkielisestikin mutta toisia kirjoittajia EI SAA herjata. Jos sitä ei pysty sietämään on parempi pysyä sitten poissa palstalta.
Täällä en ole siivonnut kirjoituksia sillä perusteella, että kommunisteja on sanottu kommareiksi ja demareita vasureiksi ja punikeiksi ja keskustaa kannattavia kepuleiksi ja perussuomalaisia persuiksi.
Ne henkilökohtaiset solvaukset jotka olen nähnyt olen siivonnut ja juuri niistä on kysymys tässä aloituksessani.
05.12.2014 19:52
Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, minua ei kiinnosta se mitä kukin on aiemmin kirjoittanut enkä ole poistanut kirjoituksia jotka ovat kirjoitettu palstalle ennen tuloani.
Tällä hetkellä tilanne on se, että joudun poistamaan ainoastaan tänne puskista räittyä muutaman sanan herjauksia jotka useimmiten ovat kohdistuneet kapi-vaari nikillä kirjoittavaan kirjoittajaan, joitain itseeni kohdistuvia mutta harvemmin muihin kohdistuvia herjauksia.
05.12.2014 19:10
Se ei minua kiinnosta mitä kukin on kirjoittanut ennen luotsiksi palstalle tuloani.
Tosiasia on, että, että kun täällä kirjoitetaan asiallinen avaus ajankohtaisesta aiheesta saisi avauksen kirjoittaja kymmeniä solvaavia herjausviestejä jos en poistaisi niitä.
Pidetäänkö täällä näitä solvausviestejä asiallisena kirjoitteluna joita ei tulisi poistaa?
Hyväksyttäisiinkö live-elämässä tuo Ketosen lausahduksen mukainen käytös?
""On hyvä, että sisällöistä keskustellaan, mutta nettikirjoittelussa on vallalla asenne, jota voisi verrata siihen, että kulkisi kadulla ja haukkuisi jokaisen vastaantulijan pukeutumisen ja kävelytyylin.""
Epäilen.
Miksi se pitäisi täällä nettipalstalla sitten hyväksyä?
05.12.2014 18:57
Esimerkiksi tuosta kapi-vaari nikillä kirjoittavan aloituksesta jouduin poistamaan n.40 asiatonta solvausviestiä. Samoin päivittäin palstalta joutuu poistamaan kymmeniä vastaavanlaisia viestejä.
05.12.2014 18:15
" Gallupit kertovat koruttomasti Sipilän olevan ainut vaihtoehto yli puoluerajojen. "
Tuossa piilee ainakin osittainen totuus. Puolueisiinsa pettyneineiden x-demarien ja x-kokoomuslaisten on helpompaa äänestää keskustaa kuin lähteä hakemaan ehdokastaan puoluekenttien radikaalimmista päistä.
04.12.2014 17:59
No jos osaat perustella miksi S24:n keskustapalstalla täytyy olla naapurimaan keskusteluja.
03.12.2014 21:38
A) Koska ovat yleistä politiikasta palstalle sopivampia.
B) Tuo aloituksesi oli vain otsikko ja kaksi linkkiä. "palstalla ei saa: •Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki"
http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/
03.12.2014 19:24
Oli aikamoinen persoona. Muistaakseni aikoinaan kirjoitti pakinaa Seura lehteen. Pitkän linjan soturi jonka uran voi katsoa alkaneen vuonna 1918 jolloin 12-vuotiaana nöösinä toimi tulkkina ja oppaana saksalaiselle maihinnousuosastolle.
03.12.2014 16:40
"Sitä raamatulla päähän joka homoliittoja kannattaa"- sanoo vanha sananlasku 2000 luvun alkuvuosilta.
Katoavaa kansanperinnettä-näyttely vuonna 2150
02.12.2014 17:02
No sehän se juuri onkin tässä koko härdellissä ärsyttänyt, että suurinta meteliä pitävät ne joita se vähiten koskee.
02.12.2014 16:56
56 / 65