Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oletko siis 30-vuotias :)?
Hitsi kun jumittuu tään koneen viereen, myöhästyn taas salsatunnilta.
Mukavaa viikonloppua jos ei satuta täällä näkemään.
04.03.2005 17:54
vähän lipesi. Mikähän olis miehen paras ikä?
*pohtii issekseen kun ei tiedä*
04.03.2005 17:36
Omalla kohdallani elän nyt naisena parasta aikaa. Siis 40+ on naisella paras ikä. Miten ihanaa onkaan olla Nainen. En vaihtaisi Jermun ja Judgen kanssa osia.
04.03.2005 17:21
Hyvää ja rentouttavaa lomaa Pikkurouwalle.
Jos menet mäkeen, olehan varovainen. Itse muksahdin viime viikolla Himoksella pyllylleni, koko viikon on ollu häntäluu kipee. Pehmusteita oon tarvinnu peppulin alle.
04.03.2005 16:21
Meninpäs minäkin käymään sättimessä. Kukaan ei tullut lepertelemään eikä kukkia tuomaan :(.
En olis sefuja huutanut apuun, olis miehet ihan rauhassa voinu tulla lepertelee. Kuuspaariin en kyllä hirvinny mennä. Kjäh.
04.03.2005 15:40
No sittenhän meitä on kaksi ujoa tolloa.
Mukaan vaan.
03.03.2005 20:01
Herranjestas, uskaltaako tämän ryhmärämän kanssa vielä miittitapaamista ajatella, huhhuh.
-No ehdottomasti kyllä, haluan tulla paikalle.
Niin paljon kyllä kiinnostais nähdä teitä nettikavereita. Ei niinkään ulkoisen olemuksen takia, vaan siksi kun tunnutte jo niin tutuilta.
-Tanssia tietysti haluaisin, kuunnella teidän karaoke älämölöä :), syödä, juoda.
-Jos oikee livemiitti olis, niin Turku - Tampere - Jyväskylä akseli olis rajana, siis eteläpuoli.
Virtuaalimiitti vaikka jossain chatissa ei oikein onnistu, kun en kai osaa chattia.
-Kyllähän se olis mukavaa nenukkain positiivisia asioita selvittää.
03.03.2005 17:59
Haikein mielin muistelen tuota hulvatonta lomamatkaa. Mahdottoman mukavia miekkosia ja matkakumppaneita ootte kaikki. Naurua on piisannu.
*ojentaa Jermulle konjakkipullon*
Kiva kun veit meidät tälle matkalle.
03.03.2005 17:34
jos tuohon "nauru pidentää ikää" on uskomista. Niin kauhiasti naurattaa.
Voi Seppojuhani, että sä aina pääsetkin yllättämään. Kiitos mahdottoman hauskasta tarinasta.
Kiitos kaikille muillekin kirjoittajille ratkiriemukkaista lomamatkatarinoista. Että tää nauru tekee hyvää, ihan muut murheet unohtuu.
Toivottavasti tarinat jatkuu. On niin mukava näitä lukea.
01.03.2005 23:16
Et sitten päässy kuusipaariin. Kauankos tuo banni mahtaa kestää? Ja sitten vielä ihan syytön olit. Kai sä olet yllä/allapitoon valittanut?
No mut hus siitä nyt jatkamaan lomatarinaa.
01.03.2005 18:23
Voi sinuu Jermuvelmu...onneks olet piristämässä meitä.
Mahdoitko löytää sinne chattiin missä ne kuuset on :))?
01.03.2005 17:20
Joo, Hawaii:lla ollaan nyt.
Kiva jos jatkat tarinaa :).
28.02.2005 20:56
En tiedä mikä mättää, ei tuu viestit näkyviin.
Mutta oisitko niin kiltti... ja jatkaisit taas lomatarinaa.
28.02.2005 20:50
Me ollaan sinua täällä kovasti huhuiltu. Tarinan kirjoituskierros alkaa taas alusta, eli sun vuoro jatkaa, jookosta.
28.02.2005 20:46
*heittää vimmatulla vauhdilla matkalaukkuun kaikkea mahdollista ja mahdotonta...ohops tulipas paljon tavaraa, mutta kun ei tiedä mihin lomamatka päättyy, kaikkeen pitää varautua. Ja naisethan ei tunnetusti pienellä tavaramäärällä selviä*.
Kiitos MillaN kun käytte koukkaamassa mut kyytiin. Odottelen tuolla Vantaan lentoasemalla.
27.02.2005 19:57
Kylläpä olit Jermu mukavan aiheen keksinyt avaukseesi. Pahus kun en ehtinyt teidän lomalennolle mukaan, olin muualla reissaamassa.
Näkyy olevan mahoton meininki päällänsä tuolla teidän lennolla. Pääsin puoleenväliin, nauraen täytyy lukea loputkin tarinat.
Taitaa tässä mennä aamuun asti kun luen palstan muutkin avaukset. Paljon on tainnu taas tapahtua muutamassa päivässä.
27.02.2005 19:42
Kylläpä sinä KivaKalle esität paljon pohdittavia kysymyksiä. Sanoisin että itse elän päivän kerrallaan, suunnitelmia ehkä korkeintaan pari kuukautta eteenpäin. Joskus tulee sellainen hullu ajatus että pitäiskö sitä tässä iässä jo alkaa elää kuin viimeistä päivää.
Neljä työkaveriani on lähivuosien aikana menehtyneet syöpään. Ovat sairastuneet suurinpiirtein tässä iässä mitä nyt itse olen. Tuo mahdollisuus on myös itselleni tullut mieleen.
Huoli on myös lapsista, että pärjäävät elämässä ja löytävät paikkansa siellä.
Vaikka olenkin positiivinen ja iloinen ihminen, joskus vähän masentaa. Kaikkia ihmisiä masentaa joskus, se on elämää. Osaapahan sitten iloita niistä paremmista päivistä. Sitten masennun todella jos joudun harrastuksistani luopumaan jonkun vamman tai sairauden takia.
Lapset tein nuorena, silloin elettiin heidän ja heidän harrastuksiensa kautta. Ystävät tuli taitoluistelu- ,jalkapallo- ja jääkiekkoharrastusten myötä.
Nyt on aikaa itselle. On mukava tunne kun tunnen itseni naiselliseksi naiseksi jolla on naisen tunteet ja intohimot. Ja mahdottoman hyviä vuosia edessäpäin, näin uskon jos terveyttä riittää.
20.02.2005 14:44
Haa, sulla on just ollu synttärit. Siksi oot käyny Alkossa. Pari viikkoa sitten sulla oli galleriassa eri lukemat.
Kovasti paljon onnea Miehen iän saavuttamisesta :)! Paljon on takana ja paljon vielä edessä.
*halaus*
19.02.2005 20:56
ja Jermu nyt tyytyväinen kun saa pitää tankkinsa ja aseensa ja kypäränsä. Jännittäväksi meni.
"Hän irroitti sokan kranaatista ja heitti sen kohti vihollisen tykkiä". Mistä sä tuommosia osaat kirjoittaa? Itse en edes tiedä mikä on sokka, onko se joku lukko?
18.02.2005 12:02
Hyvää viikonloppua myös sinulle. Vai tanssitaan sitä tänään :), minä tanssin viikon päästä, toivottavasti.
Mukavaa reissua, suuntautuuko matkasi mahdollisesti tänne Etelä-Suomeen päin?
18.02.2005 11:42
89 / 93