LifestyleVastattu 17 v

Hih...tämä täytyy katsoa :)

Priima TV1 Klo: 18.30 Pvm: 26.02.2009 Onko pariskunnan ikäerosta hyötyä? Frederik suosittaa rakastumista nuorempaan. Kuumailmapalloilu on säiden armoilla. Muistatko kunnan monot? Muotokuvassa taitoluisteluvalmentaja Vir…
LifestyleVastattu 17 v

Tanssiparit 2009

Tanssii Tähtien Kanssa-tanssiparit löytyy allaolevasta linkistä. Siellä voi myös tutustua tanssipareihin tarkemmin. http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/uutiset.shtml?789379 Mielenkiintoisia pareja jälle…
LifestyleVastattu 17 v

Kuulkaas nyt miehet

Aiotteko noudattaa tätä Frederikin kannustusta jonka olen kopioinut Iltasanomien sivuilta? "Avopuolisoaan kolmekymmentä vuotta vanhempi laulaja Frederik, 63, kannustaa miehiä rakastamaan nuorempia naisia. -Nuori morsian…
LifestyleVastattu 17 v

Onnea Sauli

Niin sitä vietiin kuin vietiinkin "vallatonta poikamiestä" vihille. Kaksi vuotta onnistuivat salaamaan seurustelunsa. Paljon onnea hääpäivän johdosta Jenni Haukio 31 v ja Sauli Niinistö 60 v.
LifestyleVastattu 7 v

Palstalaisille joululahjoja

Tiedän että olen tästä joitakuita unohtanut ja pyydänkin jo etukäteen anteeksi. Lisään sitämukaa kun muistan kirjoittajia. Vastalahjaksi en odota mitään. Mihin minä joutuisinkaan teidän runsaitten lahjavuorten kanssa ;)…
LifestyleVastattu 17 v

Linnan juhlat 2008

Hyvää Itsenäisyyspäivää! Illalla jälleen näemme vuoden seuratuimman juhlan. Mielenkiintoisia vieraita tullaan ainakin näkemään, Anna Abreu, Yö-yhtyeen Olli Lindholm, Tanja Karpela kihlattunsa kanssa ym. Ja tietty vierai…
LifestyleVastattu 17 v

Mitä miehelle lahjaksi?

Pitäis ostaa 4:lle mieshenkilölle joululahja. Ideat on vähän hakusessa. Miten olis After Shave Balsam, käyttääkö miehet sellaista, siis balsamia. Sehän olis talviaikaan kait sopivampaa kun After Shave Lotion. Partabalsa…
LifestyleVastattu 18 v

Olipa upea Eurotanssi Show

Satumaa-tango oli hyvä valinta Mikon ja Marian kilpailutanssiksi. Hieno esitys, toivotan heille onnea kilpailuun. Aira Samulin peräänkuulutti vähän huumoria esitykseen mukaan. Mun mielestä tähän Satumaa-tangoon ei sovi …
LifestyleVastattu 18 v

Lyhyet vastaukset

Kiitos etukäteen vastauksista. Jos lista tuntuu liian pitkältä jätä huoletta osa vastaamatta. "Kanki-Kaikkonen" vai Nicke Lignell: Tuuli Matinsalo vai Maria Lund: Viimeisin syöty ruoka: Viimeisin puhelu: Viimeisin ärsyt…
LifestyleVastattu 18 v

Osanottoni

Jyrki Hämäläisen läheisille ja omaisille. Suru-uutisen kuultuani jäin hiljaisena ja surullisena muistelemaan hänen elämäntyötään. Yksi toisensa jälkeen nuoruudessani vaikuttaneet henkilöt poistuvat.
LifestyleVastattu 18 v

Taas se alkaa

nimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti. Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelma vangitsee minut taas kerran. Ohjelmassa tanssii kolme paria joita ehdottomas…
LifestyleVastattu 18 v

Ärsytyskynnys

Mikä siinä oikein on kun joskus ärsyyntyy pienistäkin jutusta. Esimerkiksi tänään ärsyynnyin marketin ruokahyllyjen välissä käytävälle liian keskelle parkkeerattuun ostoskärryyn. Vastaantulija tietty parkkeeraa samaan k…
LifestyleVastattu 18 v

Mikä Sinut saa iloiseksi?

Mikä asia on saanut sinut iloiseksi viime aikoina? Onko se joku ostos, sanat, tekeminen, loma, juhla, matka, tms.? Tai onko tulossa jokin sellainen asia mikä saa sinut iloiseksi ja onnelliseksi? Entä jos olet surullinen…
LifestyleVastattu 19 v

Eurovision Dance Contest

Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta. Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita pareja. Näyttää olevan kilpailijoiden joukossa Aleksi Seppäläkin joka voitti tänä vuonna Marikon kan…
LifestyleVastattu 19 v

Kysymyksiä muistitikusta

Ajattelin ostaa muistitikun. Olisko joku niin ystävällinen ja viitseliäs ja kertoisi miten muistitikkuun kopioin tietokoneelta valokuvia ja miten siirrän ne toiseen koneeseen. Voiko tuon muistitikun ostaa esimerkiksi ko…

Kyyneleitä ja suuria tunteita

Olihan se odotettavissa, tunnemyrskyä ruudun molemmin puolin. Tuskin kummankaan tanssiparin esitykset jätti ketään kylmäksi. Itselläni Sarin ja Mikon La Strada-esitys mursi viimeisenkin kyynelmuurin. Ei voinu mitään, ni…

Vaikea valinta

Vaikea valinta tulee olemaan edessä ensi sunnuntaina mitkä kaksi paria äänestäisin finaaliin. Kun kaikki kolme paria ovat suosikkejani. Aleksi tekee hyviä ja vaikeita koreografioita, Mariko selviytyy niistä hienosti ja …
KahvikeskustelutVastattu 19 v

Olen kyllästynyt

omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin. Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR......... Älkää enää ikinä valittako sefujen poistoista kun kerran itse poistatte omat juttunne. Mukavia ketjuja olis kiva luk…

Säkkijärven polkkaa

Nyt kaikki siellä koneiden ääressä verryttelemään jäykkiä ja pisteleviä hartioita. Tämä on aina mun hartiajumppaa koneen ääressä. Klikkaa linkkiä, kohta aloitetaan. Nyt lähtee: 1. nosta olkapäitä vuorotellen ylös alas r…

Kumman valitset

Tässä ois alkuun vaihtoehtoja. Listaa saa jatkaa. Omakotitalo vai rivitalo Yrittäjyys vai palkkatyö Jazz vai rock Pop vai iskelmä Punainen vai vihreä Valkoinen vai musta Häränsisäfile vai lohifile Omena vai appelsiini T…