aniss

Aloituksia
33
Kommenttia
1853
- Hih...tämä täytyy katsoa :)Priima TV1 Klo: 18.30 Pvm: 26.02.2009 Onko pariskunnan ikäerosta hyötyä? Frederik suosittaa rakastumista nuorempaan. Ku211518
- Tanssiparit 2009Tanssii Tähtien Kanssa-tanssiparit löytyy allaolevasta linkistä. Siellä voi myös tutustua tanssipareihin tarkemmin. h20844
- Kuulkaas nyt miehetAiotteko noudattaa tätä Frederikin kannustusta jonka olen kopioinut Iltasanomien sivuilta? "Avopuolisoaan kolmekymmentä542295
- Onnea SauliNiin sitä vietiin kuin vietiinkin "vallatonta poikamiestä" vihille. Kaksi vuotta onnistuivat salaamaan seurustelunsa. Pa271203
- Palstalaisille joululahjojaTiedän että olen tästä joitakuita unohtanut ja pyydänkin jo etukäteen anteeksi. Lisään sitämukaa kun muistan kirjoittaji623963
- Linnan juhlat 2008Hyvää Itsenäisyyspäivää! Illalla jälleen näemme vuoden seuratuimman juhlan. Mielenkiintoisia vieraita tullaan ainakin n201815
- Mitä miehelle lahjaksi?Pitäis ostaa 4:lle mieshenkilölle joululahja. Ideat on vähän hakusessa. Miten olis After Shave Balsam, käyttääkö miehet241175
- Olipa upea Eurotanssi ShowSatumaa-tango oli hyvä valinta Mikon ja Marian kilpailutanssiksi. Hieno esitys, toivotan heille onnea kilpailuun. Aira S2503
- Lyhyet vastauksetKiitos etukäteen vastauksista. Jos lista tuntuu liian pitkältä jätä huoletta osa vastaamatta. "Kanki-Kaikkonen" vai Nic9963
- OsanottoniJyrki Hämäläisen läheisille ja omaisille. Suru-uutisen kuultuani jäin hiljaisena ja surullisena muistelemaan hänen eläm2283
- Taas se alkaanimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti. Tanssii9585
- ÄrsytyskynnysMikä siinä oikein on kun joskus ärsyyntyy pienistäkin jutusta. Esimerkiksi tänään ärsyynnyin marketin ruokahyllyjen väli301486
- Mikä Sinut saa iloiseksi?Mikä asia on saanut sinut iloiseksi viime aikoina? Onko se joku ostos, sanat, tekeminen, loma, juhla, matka, tms.? Ta503345
- Eurovision Dance ContestTänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta. Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita12737
- Kysymyksiä muistitikustaAjattelin ostaa muistitikun. Olisko joku niin ystävällinen ja viitseliäs ja kertoisi miten muistitikkuun kopioin tietoko181763
- Kyyneleitä ja suuria tunteitaOlihan se odotettavissa, tunnemyrskyä ruudun molemmin puolin. Tuskin kummankaan tanssiparin esitykset jätti ketään kylmä3823
- Vaikea valintaVaikea valinta tulee olemaan edessä ensi sunnuntaina mitkä kaksi paria äänestäisin finaaliin. Kun kaikki kolme paria ova10824834
- Olen kyllästynytomiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin. Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR......... Älkää enää ikinä6777
- Säkkijärven polkkaaNyt kaikki siellä koneiden ääressä verryttelemään jäykkiä ja pisteleviä hartioita. Tämä on aina mun hartiajumppaa koneen4608
- Kumman valitsetTässä ois alkuun vaihtoehtoja. Listaa saa jatkaa. Omakotitalo vai rivitalo Yrittäjyys vai palkkatyö Jazz vai r251820