Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Milla_48 kirjoitti: "Jos Piho tahtoo touhuilla, niin toki hänellä on lupa tehdä sitä omilla nettisivuillaan, mutta Jumala käskee nyt Pihoa pysähtymään siten, ettei enää tuo julkisesti - profetiasektorille - mitään, mistä ei ole varmistunut - onko se Jumalasta? Jos ei ole varma, ei ole moraalista oikeutta kiusata ja hämmentää ihmisiä sekasotkuilla."
Vastaan, että minä en tuonut kyseistä Reiskan sanomaa tänne Suomi24 -Profetiat-palstalle, vaan sanoman toi tänne nimimerkki URGENT. Minulle olisi riittänyt, että profetia on omilla sivuillani.
07.09.2010 10:49
Ei alkuperäisessä sanomassa puhuta mitään, että Venäjä miehittää 6.9.2010 Suomen. Reiska kirjoitti vain, että Suomella on 10 päivää aikaa. Se on vain se sanoma.
En minä tiedä, mitä se 10 päivää tarkoittaa. Ehkä kyse on jonkinlaisesta muutoksesta hengen maailmassa, minkä Jumala tietää.
Sitten Reiska toi esille omia aavistuksiaan, mistä voisi olla kysymys nimeämättä niitä, mutta missään tapauksessa Reiska ei saanut sanomaa mistään Venäjän miehityksestä.
Mutta näin näitä asioita liioitellaan ja rakennetaan niitä olkiukkoja, joita vastaan sitten hyökätään.
07.09.2010 00:16
Reiska kirjoitti: "Mikä maata kohtaa, voin vain aavistella muiden profetioiden pohjalta."
Eli Reiskalla ei ollut mitään sanomaa siitä, mitä tapahtuisi 10 päivän jälkeen. Reiska kirjoitti vain omista aavistuksistaan.
Jumalan maailmassa on tapahtunut jotakin, mitä me emme tiedä. Asiat tulevat sitten aikanaan näkyviin myös fyysisessä maailmassa.
06.09.2010 23:47
Ei missään ole sanottu, että tänään pitäisi tapahtua jotakin. Sanomassa oli vain ilmoitus, että Suomella on 10 päivää aikaa. En minä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Eikä muidenkaan pidä lukea profetiasta enempää kuin mitä siinä lukee.
06.09.2010 17:53
Dasvidanija kirjoitti: "Sivuillasi on profetia siitä, että Suomella on 10 päivää aikaa. Se 10. päivä on sitten tänään. Jos erityistä tuhoa ei tapahdu tänään, sanoisin, että olepa tarkempi, mitä sinne sivuillesi laitat."
Kukaan ei ole sanonut, että tänään pitäisi tapahtua erityistä tuhoa. Sanoma oli vain, että Suomella on 10 päivää aikaa. En minä tiedä, mitä se tarkoittaa. Ilmeisesti kyse on joistakin asioista hengen maailmassa.
Ei profetiaan pidä lukea enempää kuin mitä siinä on.
06.09.2010 17:48
Minulle tuli nuo samat asiat mieleen, eli se, että on paljon mahdollista ja jotkut profeetat ovat sellaisesta puhuneetkin, että kun Venäjä suunnittelee omia operaatioitaan pohjoisella rintamalla seuraavan maailmansodan yhteydessä, niin silloin Venäjä haluaa hallintaansa myös Ahvenanmaan Itä- ja Pohjois-Suomen lisäksi, koska hyökkäyksen pääsuunta on kohti Ruotsia ja ennen kaikkea kohti Norjaa ja Pohjoisen Atlantin merialueita. Suomi on vain tällainen kauttakulkumaa ja toki myös puskurimaa, jotta NATOn joukot eivät pääsisi liian lähelle Pietaria ja Muurmanskin sotilastukikohtia.Tällöin Venäjä voisi tarjota korvauksena Suomelle Karjalaa takaisin.
Näin tulee myös tapahtumaan.
05.09.2010 22:57
Raja on vaihdellut historian aikana.
Uskon, että tällä hetkellä Suomen oikeat rajat olisivat Tarton rauhan rajat vuodelta 1920, koska siinä määriteltiin ensimmäisen kerran itsenäisen Suomen rajat. Aiemmat rajat olivat joko Ruotsin tai Venäjän rajoja, ei Suomen rajoja.
02.09.2010 00:19
Raamattu puhuu paljon siitä, että Jumala on kansojen ja kansakuntien Jumala. Raamattu puhuu myös siitä, että Jumala on määrännyt kansoille niiden asuma-alueiden rajat. 1000-vuotisessa valtakunnassa ja jopa viimeisen tuomion jälkeen luotavassa uudessa maassakin on Ilmestyskirjan mukaan eri kansoja.
Uskon, että Suomi tulee vielä saamaan kaikki menetetyt alueet takaisin, Karjalan, Petsamon, Sallan alueen ja neljä Suomenlahden saarta.
Sen lisäksi Jumala antaa Suomelle myös Aunuksen ja Vienan Karjalan.
01.09.2010 23:28
Täällä väitettiin, että otan sivuilleni ainoastaan sellaisia profetioita, jotka varmasti ovat Herrallta ja toteutuvat.
Ei pidä paikkaansa.
Profetioita-sivujeni alussa olevassa vastuuvapausosiossa olen kirjoittanut muun muassa seuraavasti:
En voi taata tässä osiossa olevien näkyjen ja profetioiden ehdotonta oikeellisuutta, koska kaikki profetoiminen on vajavaista enkä tunne suurinta osaa näiden sanominen esille tuojista henkilökohtaisesti.
29.08.2010 22:09
Harmageddonin sota ei ala pian, koska se sota on vasta Antikristuksen ajan lopussa, jolloin Antikristus voitetaan. Koska Antikristus ei ole vielä edes ilmestynyt ja hänen valtakautensa on 3½ vuotta, niin ihan lähiaikoina ei Harmageddonin taistelu voi olla.
Sen sijaan lähivuosina tulee käymään niin, että syttyy Googin sota (Hes. 38-39), jolloin Goog/Venäjä karkaa liittolaisineen Israelin kimppuun. Tämä sota on osa Kolmatta maailmansotaa eli samaan aikaan soditaan sitten kaikkialla maailmassa, ennen kaikkea Yhdysvalloissa ja Euroopassa.
18.08.2010 20:36
OK.
Viedään sellaisia terveisiä, että talousasioihin ja ulkopolitiikkaan pitää perehtyä nykyistä enemmän.
15.08.2010 20:09
No, antaa noiden mainittujen kirjoitusten olla. Ei niistä sen enempää.
Mitä minuun tulee, niin ajan mm. seuraavia asioita (tässä ei siis ole kaikki teemani).
1. Olen rikollisuutta ja vääryyttä vastaan. Harmaa talous on saatava kuriin, myös suomalaisten veronkierto ja petokset.
2. Kannatan talousdemokratiaa (rahan liikkeellelaskemisoikeus pois yksityisiltä pankeilta, mieluummin valtiolle, kunnille ja yhteisöille eli pois yksityispankkien velkaorjuudesta). Nykyinen rahasysteemi perustuu velkaan ja koronkiskontaan. Olen rahan ylivaltaa ja ahneutta vastaan, myös monikansallisten yhtiöiden väärinkäytöksiä vastaan. Valta on saatava pankkiireilta takaisin poliitikoille. Kansalaispalkka kaikille olisi hyvä ajatus. Täystyöllisyys on turvattava. Ulkomaalaisomistusta on rajoitettava. Lyhytaikaisten sijoittajien toiminta on estettävä, sellaisten, jotka etsivät vain pikavoittoja välittämättä työllisyydestä tai ympäristöstä. Olen rosvokapitalismia ja pörssikeinottelijoita vastaan. Ehkä koko pörssi pitäisi lopettaa. Ei lisävelkaa IMF:lta ja kansainväliseltä rahaeliitiltä.
3. Erotaan EU:sta. EU:n tulisi olla vain taloudellinen vapaakauppa-alue, ei muuta. Nyt EU:sta on tullut ja tulossa hirviö, joka haluaa säädellä kaikkea.
4. Ei NATOlle. Oma vahva puolustus on parasta turvaa Suomelle.
5. Karjala ja muut menetetyt alueet on palautettava takaisin oikealle omistajalle eli Suomelle. Karjalan palautus tulee olemaan merkittävä taloudellinen piristysruiske Suomelle.
6. Leikkauksia on tehtävä. Ilmastotuki pois kokonaan. Ilmasto kyllä lämpenee, mutta ei ihmisen toimesta. Kehitysapu on lopetettava. Kehitysapu ei luo työpaikkoja, vaan päinvastoin hävittää niitä ja edesauttaa suuresti korruption leviämistä ja pysymistä. Suomen Venäjälle antama lähialuetuki on lopetettava. Maahanmuuton kustannuksista voidaan leikata paljon pois. Työperäinen maahanmuutto on OK, mutta turhien elintasopakolaisten tulva Suomeen on pysäytettävä. Maataloustuet on lopetettava, ja maksettava sen sijaan tuottajille enemmän rahaa heidän tuotteistaan.
Virkamiesten lukumäärää ja byrokratiaa on vähennettävä.
7. PK-yrittäjiä on tuettava. Työllistäminen on tehtävä helpommaksi ja edullisemmaksi. Yrittäjien, joilla ei ole rahantuloa, tulisi myös saada työmarkkinatukea. Nyt he jäävät tyhjän päälle, jos firma ei menesty.
8. Moraalikysymyksissä olen sukupuolineutraalia avioliittolakia vastaan. On tuettava perinteistä miehen ja naisen perhemallia.
9. Maan ja kiinteistöjen myyminen venäläisille lähellä armeijan paikkoja on lopetettava.
10. Eläkeläisten asemasta on pidettävä huolta. Pienempiä kansaneläkkeitä on nostettava.
14.08.2010 23:26
Olen eri mieltä Leena Manteren ja Leena Rauhalan kirjoituksista. Ne olivat molemmat hyviä.
Vastoin aloittajan väitettä Leena Mantere ei kirjoittanut, että Suomi ottaa 90 miljardia lisää velkaa. Mantere kirjoitti: "Liki 90 miljardilla eurolla velkaantuva, ensi vuoden alijäämäinen, valtion talousarvioesitys ei juuri yllätä."
Kyse ei ole uudesta velasta, vaan kokonaisvelkamäärästä, joka on suurempi kuin valtion vuosibudjetti, joka on noin 50 miljardia euroa. Tämä velkataakka kasvaa koko ajan, ellei jotakin radikaalia tehdä.
Aloittaja väitti, että Leena Rauhalalla oli paljon kysymyksiä, mutta ei ollenkaan vastauksia. Miten hän on lukenut Rauhalan kolumnin? Minä näin siinä kyllä vastauksia. Tärkein vastaus oli se, että vaikean taloustilanteenkaan aikana peruspalveluista ei saa leikata, vaan pikemminkin resursseja on lisättävä esim. lasten ja nuorten psykiatriassa sekä vanhustenhoidossa.
Jouko Piho
Loviisa
KD:n eduskuntavaaliehdokas-kandidaatti
14.08.2010 20:54
En minäkään varsinaisesti odota Venäjän hyökkäystä ja miehitystä. Olen vain tuonut julki eri henkilöiden asiaa koskevia sanomia. En voinut ajatella, että pitäisin asiat vain omana tietonani. Kyllä profetiat ja näyt on tarkoitettu kaikille ihmisille tiedoksi. Ei sanomien takia tarvitse murehtia. Ne on tarkoitettu varoitukseksi ja valmistautumista varten.
Ihmettelen sitä, että kyseenalaistat minun kirjoitteluni täällä. Saanhan minä vapassa maassa kirjoittaa millä foorumilla haluan, oli siellä ateisteja tai ei. Sitä paitsi usein käy niin, että minä en tuo tänne sanomaa, vaan joku muu käy kopsaamassa profetian sivuiltani ja tuo sen tänne.
Kysyit: "Olenko ymmärtänyt oikein että sinun juttujasi ei hyväksytty jossain seurakunnassa johon ennen kuuluit tai mahdollisesti vielä kuulut?" Olet ymmärtänyt väärin, mikäli viittaat sanalla "juttujasi" näihin lopunajan profetioihin. En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan. Kun erosin Leppävaaran helluntaiseurakunnasta Espoossa helmikuussa 2004, syy oli aivan muu.
12.08.2010 16:37
Muuan utelias kysyi: "Olet kirjoitellut monista ns. lopun aikaan liittyvistä asioista ja liikehdinnöistä ja nyt haluaisinkin kysyä, onko sinulla lähempää tietoa Zeitgeist-liikkeestä ja jos on, mikä on kantasi tähän liikkeeseen? "
Minulla ei ole lähempää tietoa Zeitgeist-liikkeestä, jos sillä tarkoitetaan sitä, että olisin hyvin perehtynyt kyseiseen liikkeeseen.
Olen kuitenkin lukenut jonkin verran kyseisestä liikkeestä ja katsonut heidän Youtube-esityksiään ja opetuksiaan.
Tämänhetkinen käsitykseni on se, että Zeitgeist tuo esille osittain hyvää analyysia maailman tapahtumista, mutta toisaalta Zeitgeistissa on myös minun mielestäni väärää opetusta eli en voi suositella sitä kuitenkaan kenellekään. Minä epäilen, että Zeitgeist on osa New Agen harhautusta.
11.08.2010 20:51
Hellari777
Olen pahoillani siitä, että olet saanut profetioista paineita ja ahdistusta. Se ei ole ollut tarkoitus. Profetioiden tarkoituksena on varoittaa ihmisiä ja kehottaa heitä valmistautumaan tulevia aikoja varten niin hengellisesti kuin aineellisesti.
Kristus on tärkein ja elämme keskipiste. Ei tule suinkaan kääntyä pois Kristuksesta huoliin ja murheisiin. Ei pidä murehtia edes tulevaisuutta, vaan ottaa se vastaan uskossa Kristukseen ja hänen rauhansa sydämessämme.
Se että esim. Venäjä-profetioita on ollut jo useamman vuosikymmenen ajan, ei todista, etteivät ne olisi Herrasta. Jumala puhuu usein asioista jo vuosikymmeniä ennen niiden tapahtumista.
En halua pitää (vaikka niin kirjoitatkin) mitään omaa lahkoa, joka sulkeutuisi yhteiskunnan ulkopuolelle. Mutta niin voi käydä, että Antikristuksen vainojen aikana osa uskovista pelastuu siten, että he pakenevat yhteiskunnan vainoja joillekin turva-alueille, joissa Jumala pitää heistä huolta.
Se on totta, että haluan, että ihmiset hankkisivat säilykeruokia. Se on viisasta varautumista. Mutta en ole kehottanut ketään erakoitumiseen.
Minulla ei ole sivuillani profetiaa, että Venäjä hyökkäisi Suomeen elokuussa 2008. Eräs aviopari näki Venäjän puolella tankkien liikehdintää ja sitten sanat "Elokuu 2008". Siinä näyssä ei sanottu mitään, että Venäjä hyökkäisi Suomeen. Sen sijaan Venäjä hyökkäsi tankkiarmeijallaan Georgiaan elokuussa 2008, joten näky toteutui.
Kun profeetta Jeremia julisti 600-luvulla ekr. Jerusalemin tuhoutumista, sitä ei haluttu uskoa. Jeremiaa pilkattiin monin tavoin. Ihmiset sanoivat: "Ei meitä kohtaa mikään onnettomuus, ei uhkaa miekka eikä nälkä. Profeetat ovat pelkkää ilmaa, ei heidän puheissaan ole mitään Jumalan voimaa. Tulkoon tuo onnettomuus heille itselleen!" Jer.5:12-13.
Näin on nytkin.
Mutta profetiat tulevat toteutumaan. Suomea kohtaa sekä miekka että nälkä, mutta Jumalaan turvautuvat tulevat selviytymään.
11.08.2010 15:23
Miksei KD:ssa voisi ajaa EU-kriittistä linjaa ja jopa eroa EU:sta? KD:han on ollut vanhastaan EU-kriittinen puolue.
Miten aion tehdä sen?
No, aluksi riittää se, että aion puhua ja kirjoittaa asian puolesta. Enhän minä voi yksin tehdä mitään. Minun on saatava asialle kannattajia eri puolueista.
Muuten minä en laittanut kirjoitustani tänne, vaan joku muu, joka on kopsannut sen kotisivuiltani ( http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu31.htm ). Siksi en ole vastannut täällä aikaisemmin, kun en ole tiennyt, että täällä on tehty minulle kysymys.
Vasta äsken Googlea käyttäessäni huomasin tämän keskustelun.
10.08.2010 20:46
Tämän ketjun aloitusviesti ei ole päätynyt sivuilleni eikä päädy, koska sanoma ei ole Herrasta vaan ihmisestä.
09.08.2010 21:23
Minulle tuli sama ajatus mieleen eli mikäli Lehtimajanjuhlaa ei vietetä tänä vuonna lokakuussa Israelissa, niin todennäköisin syy juhlan peruuntumiseen on USAn ja Israelin tai pelkästään Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan, kenties myös laajempi Lähi-idän sota.
14.07.2010 19:57
Ei ole muuta kommentoitavaa tällä hetkellä.
26.05.2010 20:38
35 / 42