Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. No, antaa noiden mainittujen kirjoitusten olla. Ei niistä sen enempää.

Mitä minuun tulee, niin ajan mm. seuraavia asioita (tässä ei siis ole kaikki teemani).

1. Olen rikollisuutta ja vääryyttä vastaan. Harmaa talous on saatava kuriin, myös suomalaisten veronkierto ja petokset.

2. Kannatan talousdemokratiaa (rahan liikkeellelaskemisoikeus pois yksityisiltä pankeilta, mieluummin valtiolle, kunnille ja yhteisöille eli pois yksityispankkien velkaorjuudesta). Nykyinen rahasysteemi perustuu velkaan ja koronkiskontaan. Olen rahan ylivaltaa ja ahneutta vastaan, myös monikansallisten yhtiöiden väärinkäytöksiä vastaan. Valta on saatava pankkiireilta takaisin poliitikoille. Kansalaispalkka kaikille olisi hyvä ajatus. Täystyöllisyys on turvattava. Ulkomaalaisomistusta on rajoitettava. Lyhytaikaisten sijoittajien toiminta on estettävä, sellaisten, jotka etsivät vain pikavoittoja välittämättä työllisyydestä tai ympäristöstä. Olen rosvokapitalismia ja pörssikeinottelijoita vastaan. Ehkä koko pörssi pitäisi lopettaa. Ei lisävelkaa IMF:lta ja kansainväliseltä rahaeliitiltä.

3. Erotaan EU:sta. EU:n tulisi olla vain taloudellinen vapaakauppa-alue, ei muuta. Nyt EU:sta on tullut ja tulossa hirviö, joka haluaa säädellä kaikkea.

4. Ei NATOlle. Oma vahva puolustus on parasta turvaa Suomelle.

5. Karjala ja muut menetetyt alueet on palautettava takaisin oikealle omistajalle eli Suomelle. Karjalan palautus tulee olemaan merkittävä taloudellinen piristysruiske Suomelle.

6. Leikkauksia on tehtävä. Ilmastotuki pois kokonaan. Ilmasto kyllä lämpenee, mutta ei ihmisen toimesta. Kehitysapu on lopetettava. Kehitysapu ei luo työpaikkoja, vaan päinvastoin hävittää niitä ja edesauttaa suuresti korruption leviämistä ja pysymistä. Suomen Venäjälle antama lähialuetuki on lopetettava. Maahanmuuton kustannuksista voidaan leikata paljon pois. Työperäinen maahanmuutto on OK, mutta turhien elintasopakolaisten tulva Suomeen on pysäytettävä. Maataloustuet on lopetettava, ja maksettava sen sijaan tuottajille enemmän rahaa heidän tuotteistaan.
    Virkamiesten lukumäärää ja byrokratiaa on vähennettävä.

7. PK-yrittäjiä on tuettava. Työllistäminen on tehtävä helpommaksi ja edullisemmaksi. Yrittäjien, joilla ei ole rahantuloa, tulisi myös saada työmarkkinatukea. Nyt he jäävät tyhjän päälle, jos firma ei menesty.

8. Moraalikysymyksissä olen sukupuolineutraalia avioliittolakia vastaan. On tuettava perinteistä miehen ja naisen perhemallia.

9. Maan ja kiinteistöjen myyminen venäläisille lähellä armeijan paikkoja on lopetettava.

10. Eläkeläisten asemasta on pidettävä huolta. Pienempiä kansaneläkkeitä on nostettava.
  2. Muuan utelias kysyi: "Olet kirjoitellut monista ns. lopun aikaan liittyvistä asioista ja liikehdinnöistä ja nyt haluaisinkin kysyä, onko sinulla lähempää tietoa Zeitgeist-liikkeestä ja jos on, mikä on kantasi tähän liikkeeseen? "

Minulla ei ole lähempää tietoa Zeitgeist-liikkeestä, jos sillä tarkoitetaan sitä, että olisin hyvin perehtynyt kyseiseen liikkeeseen.

Olen kuitenkin lukenut jonkin verran kyseisestä liikkeestä ja katsonut heidän Youtube-esityksiään ja opetuksiaan.

Tämänhetkinen käsitykseni on se, että Zeitgeist tuo esille osittain hyvää analyysia maailman tapahtumista, mutta toisaalta Zeitgeistissa on myös minun mielestäni väärää opetusta eli en voi suositella sitä kuitenkaan kenellekään. Minä epäilen, että Zeitgeist on osa New Agen harhautusta.
  3. Hellari777

Olen pahoillani siitä, että olet saanut profetioista paineita ja ahdistusta. Se ei ole ollut tarkoitus. Profetioiden tarkoituksena on varoittaa ihmisiä ja kehottaa heitä valmistautumaan tulevia aikoja varten niin hengellisesti kuin aineellisesti.

Kristus on tärkein ja elämme keskipiste. Ei tule suinkaan kääntyä pois Kristuksesta huoliin ja murheisiin. Ei pidä murehtia edes tulevaisuutta, vaan ottaa se vastaan uskossa Kristukseen ja hänen rauhansa sydämessämme.

Se että esim. Venäjä-profetioita on ollut jo useamman vuosikymmenen ajan, ei todista, etteivät ne olisi Herrasta. Jumala puhuu usein asioista jo vuosikymmeniä ennen niiden tapahtumista.

En halua pitää (vaikka niin kirjoitatkin) mitään omaa lahkoa, joka sulkeutuisi yhteiskunnan ulkopuolelle. Mutta niin voi käydä, että Antikristuksen vainojen aikana osa uskovista pelastuu siten, että he pakenevat yhteiskunnan vainoja joillekin turva-alueille, joissa Jumala pitää heistä huolta.

Se on totta, että haluan, että ihmiset hankkisivat säilykeruokia. Se on viisasta varautumista. Mutta en ole kehottanut ketään erakoitumiseen.

Minulla ei ole sivuillani profetiaa, että Venäjä hyökkäisi Suomeen elokuussa 2008. Eräs aviopari näki Venäjän puolella tankkien liikehdintää ja sitten sanat "Elokuu 2008". Siinä näyssä ei sanottu mitään, että Venäjä hyökkäisi Suomeen. Sen sijaan Venäjä hyökkäsi tankkiarmeijallaan Georgiaan elokuussa 2008, joten näky toteutui.

Kun profeetta Jeremia julisti 600-luvulla ekr. Jerusalemin tuhoutumista, sitä ei haluttu uskoa. Jeremiaa pilkattiin monin tavoin. Ihmiset sanoivat: "Ei meitä kohtaa mikään onnettomuus, ei uhkaa miekka eikä nälkä. Profeetat ovat pelkkää ilmaa, ei heidän puheissaan ole mitään Jumalan voimaa. Tulkoon tuo onnettomuus heille itselleen!" Jer.5:12-13.

Näin on nytkin.
    Mutta profetiat tulevat toteutumaan. Suomea kohtaa sekä miekka että nälkä, mutta Jumalaan turvautuvat tulevat selviytymään.