Jatkoa http://keskustelu.suomi24.fi/node/9253907 koska viestiketju venyi liian pitkäksi.
En minä ole sinulle vastustaja piho jos sitä luulet, en uskaltaisi ottaa sitä vastuuta että olisin opettaja/profeetta mutta tässä asiassa minulla on kyllä soinut hälytyskellot. Miksi ihmeessä meidän pitäisi odottaa jonkun venäjän hyökkäystä ja valmistautua siihen? Jo raamattukin selkeästi ilmoittaa että:
Matt. 6:34
Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.
Yhtä hyvin voimme odottaa vaikka 50 vuotta meteoriitin putoamista päähämme ja valmistautua siihen esimerkiksi kaivamalla maahan bunkkerin ja hankkia eväitä sitä tapahtumaa varten.
Voimme myös odottaa jonkun tappavan epidemian puheamista, ylinvoimalan räjähdystä tai mitä tahansa ja niistä kaikista löytyisi profetioiden kertojia jos sellaisen pistäisi liikkeelle. Eikö olisi vain parempi sinun itsesi valmistua siihen venäjän hyökkäykseen eikä kertoa muille.
Olenko ymmärtänyt oikein että sinun juttujasi ei hyväksytty jossain seurakunnassa johon ennen kuuluit tai mahdollisesti vielä kuulut? Ilmeisesti ne eivät olleet yksi-yhteen sen opin ja uskon kanssa jolle seurakunnan usko rakentuu. Onhan asia tietysti joskus niinkin että monesti ne jotka tuovat esiin jumalan totuuden ovat niitä jotka vaiennetaan nopeasti mutta ei tämä ole sitä totuutta, tämä on vain murehtimista huomisesta jota raamattu kehoittaa välttämään.
Miksi yleensäkkin tulet tänne suomi24.fi keskusteluun missä liikkuu paljon ateisteja ja uskosta osattomia, he saavat nopeasti väärän käsityksen kuuliaisuudesta jumalaa kohtaan. Luulevat varmaan että pitäisi kääntyä, ruveta piiskaamaan itseään (henkisesti), ostaa eväät ja odottaa venäjän hyökkäystä. Sitä on odotettu jo yli 30 vuotta sitten kuten aikaisemmassa keskustelussa toin esille.
Huijariprofeetta jatkoa
2
195
Vastaukset
En minäkään varsinaisesti odota Venäjän hyökkäystä ja miehitystä. Olen vain tuonut julki eri henkilöiden asiaa koskevia sanomia. En voinut ajatella, että pitäisin asiat vain omana tietonani. Kyllä profetiat ja näyt on tarkoitettu kaikille ihmisille tiedoksi. Ei sanomien takia tarvitse murehtia. Ne on tarkoitettu varoitukseksi ja valmistautumista varten.
Ihmettelen sitä, että kyseenalaistat minun kirjoitteluni täällä. Saanhan minä vapassa maassa kirjoittaa millä foorumilla haluan, oli siellä ateisteja tai ei. Sitä paitsi usein käy niin, että minä en tuo tänne sanomaa, vaan joku muu käy kopsaamassa profetian sivuiltani ja tuo sen tänne.
Kysyit: "Olenko ymmärtänyt oikein että sinun juttujasi ei hyväksytty jossain seurakunnassa johon ennen kuuluit tai mahdollisesti vielä kuulut?" Olet ymmärtänyt väärin, mikäli viittaat sanalla "juttujasi" näihin lopunajan profetioihin. En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan. Kun erosin Leppävaaran helluntaiseurakunnasta Espoossa helmikuussa 2004, syy oli aivan muu.- Huhahhhei
Älä unta näe :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090