Sanoma

Herralta.

Te, Suomen uskovaiset, olette villiintyneet seuraamaan merkkejä, jotka eivät Jumalalta ole. Te tarkkailette kansakuntien johtajien toimia ja te seuraatte sotajoukkojen liikkeitä. Eikö Jumala ole Herra Sebaot, sotajoukkojen Jumala, miksi te katsotte ihmisiin ettekä Häneen? Te seuraatte herkeämättä tieteen ja tekniikan kehitystä, ja näette kauhut kaikkialla. Eikö teidän turvanne olekaan ikiaikojen Jumala, joka pitää kaikkea kädessään?

Te katsotte myrskyjen kulkureittejä, ja näette niissä merkkejä tulevasta. Mitä sanookaan Vapahtaja: "Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." ja vielä: "Ellette näe merkkejä ja ihmeitä, te ette usko."

Te täytätte mielenne myrskyillä, mikrosiruilla, rokotteilla, suuronnettomuuksilla, antikristuksilla, illuminaateilla ja valheprofetioilla. "Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa". Ette osaa arvioida; te nielette kaiken arvioimatta. Te nielette sielunvihollisen syötin, joka houkuttaa ja viettelee, mutta jolla hän sitoo teidät kiinni pelkoon ja epävarmuuteen.

Te katsotte luontoon ja ihmisen tekoihin, ja te menehdytte peljätessänne, mitä tuleman pitää. Eikö täydellinen rakkaus karkoitakaan pelkoanne? Eikö Jumalan Pojan kaikkensa antanut, loppuun saakka uhrautunut rakkaus Golgatan keskimmäisellä ristillä riitä kääntämään katsettanne Jeesukseen? Syntien sovituksessa on rakkauden lähde ja Herran ylösnousemuksessa on tulevaisuuden toivo. Lihaan tulleessa Jumalan Pojassa ja Vapahtajassa näkyy Isän sydän.

Te saatte levätä. Te saatte laittaa pois kaiken, mikä painaa, huolenne, murheenne, kaikki taakkanne. Herra on tulevaisuudenkin Herra; Hän on ollut, on nyt ja on aina oleva. Luottakaa Jumalaan ja hyljätkää turha merkkeihin tuijottaminen, arvioikaa kaikki profetiat raittiisti ja katsokaa Vapahtajaan. Kaikkein tärkein asia elämässä on tuntea yksin Jeesus Kristus, ja hänet ristiinnaulittuna. Kun te hänet tunnette, te tunnette Jumalan.

34

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhahhhei

sanoo profetiapalstan raati: Aito hörhö vai sellaisena esiintyvä koomikko?

• .....

Tuskin on oikea profetia. Ei Jumala ikinä antaisi tuollaista sanomaa, josta puuttuu Jumalan kosto ja pyhä viha syntistä, parannusta tekemätöntä maailmaa kohtaan.

• että..

kyseessä ei ole kiertävä koomikko, vaan periaatteellisella tasolla täysin todellista asiaa tämän palstan ilmiöistä kirjoittava henkilö. Vaikuttaisi jopa kohtuullisen mielenterveyden omaavaksi verrattuna suurimpaan osaan palstalle kirjoittavista, eli juuri niistä jotka hörhöjä ovat mutta eivät itse ymmärrä idioottimaisuuttaan ja pellen osaansa.
        Sen laatuisia surullisen jälkeenjääneitä tapauksia tällä palstalla riittää.
        Tämän arvion siis annan uskontoa ja uskovaisia "jonkun verran" tuntien, mutta nykyisin niistä täydellisesti erossa pysytellen.

• etten toki
        että.. kirjoitti:

kyseessä ei ole kiertävä koomikko, vaan periaatteellisella tasolla täysin todellista asiaa tämän palstan ilmiöistä kirjoittava henkilö. Vaikuttaisi jopa kohtuullisen mielenterveyden omaavaksi verrattuna suurimpaan osaan palstalle kirjoittavista, eli juuri niistä jotka hörhöjä ovat mutta eivät itse ymmärrä idioottimaisuuttaan ja pellen osaansa.
        Sen laatuisia surullisen jälkeenjääneitä tapauksia tällä palstalla riittää.
        Tämän arvion siis annan uskontoa ja uskovaisia "jonkun verran" tuntien, mutta nykyisin niistä täydellisesti erossa pysytellen.

usko minkaanlaisen profetian olevan kyseessä, vaan henkilön itsensä tuottama kirjoitus.

• vanhaa--
        ..... kirjoitti:

Tuskin on oikea profetia. Ei Jumala ikinä antaisi tuollaista sanomaa, josta puuttuu Jumalan kosto ja pyhä viha syntistä, parannusta tekemätöntä maailmaa kohtaan.

sananlaskua, sehän kuuluu "Ei makeaa mahan täydeltä", sillä erilaiset jumalantuomiothan ovat mannaa tosiuskovaiselle.
        Mitä kovempia tuomioita haluaa kuulla ja lukea, niin sitä parempi uskovainen.
        Koska tuossa kirjoituksessa ei sellaisia kuitenkaan ollut, niin siitäkös esimerkiksi Pihon pönttö pillastui ja herrojen herra päätteli ettei tuollainen voi mikään toisen herran antama sanoma olla.
        Yleinen käytäntöhän on, että noin 70% "sanomasta" on oltava erilaatuista kiristystä, ja loput jää vain uhkailun tasolle.
        Mikäli nämä kriteerit ei täyty, niin sellainen on perkeleen salakavala juoni erehdyttää uskovaiset.

• (*_*)

2. Profetioita 2-osioon Mirka Nurkan saama sanoma 3.8.2010

Laitan sinulle 3.8.2010, päivä ennen Veera-myrskyä tulleen sanoman. Onhan Herra puhunut tästä aiemminkin, mutta nyt on olleet poikkeukselliset sääolot ja rajut ukkosmyrskyt. Jumala tahtoisi saada äänensä kuuluviin.

Katso lapseni, Minä tuotan tälle maalle onnettomuuden. Minä sallin sen tapahtua syntiin vajonneen kansan tähden, että he heräisivät unestaan. Minä olen kutsunut, olen ravistellut, mutta ei ole hedelmää syntynyt. Entisiä Minä en muistelisi, jos he tulisivat Minun tyköni. Mutta katso tämän kansan sydän on kopea, eikä se ole suora, siksi tuleni syttyy ja se polttaa! Minun tuleni leimuaa kuin salama, kunnes se saa työnsä päätökseen. Miekka on jo lähetetty, miekka joka puhdistaa.

Seuratkaa minua uskollisesti, jotka nyt minua kuulette ja minä vien teidät oikeisiin paikkoihin oikeaan aikaan. Minä näytän tuleni ja voimani teidän keskellä, jotka tahdotte minua palvella. Ei ole mieleeni jumalattoman kuolema! Kuinka kauan? te kysytte. Kuinka kauan minä katsoisin tätä Sodoman ja Gomorran kaltaista menoa? Minä Herra en tähän mielisty. Siksi minä toimitankin oikeuden pian ja te jotka sitä odotatte, saatte sen nähdä tapahtuvan. Kummia tekoja minä teen ja te saatte ne nähdä.

Olkaa te hiljaa aloillanne, niin minä ohjaan Hengelläni ja näytän teille tien. Kukaan ei eksy, kun kuuntelette minun ääntäni ja seuraatte minua uskollisesti. Pahanpuhujia riittää ja vainoojat nousevat, mutta älkää te siitä välittäkö, minä olen teidän turvanne ja suojaava varjo teidän yllänne. Teillä ei ole mitään pelättävää! Kun vain olette uskolliset loppuun saakka, niin minä annan teille elämän kruunun. Katsokaa siis kuinka vaellatte, ei niin kuin tyhmät vaan niin kuin viisaat, sillä tätä aika on paha. Teille ei tapahdu mitään, mitä minä en salli. Olkaa turvallisella mielellä, tätä maailma on katoavainen ja minä olen voittanut tämän maailman ja sen ruhtinaan, joka saa hetkeksi nousta valtaan. Olkaa te turvallisella mielellä, te saatte riemuita minun avustani ahdistuksenkin keskellä. Pian minä kokoan voittajajoukkoni tuuliin ja pilviin, eikä kukaan voi riistää teitä minulta, se on minun päätökseni ja se pysyy.

• .....

Tämä Mirkan profetia on oikea. Tunnen sen hengessäni, joten vahvistan profetian.

• tajuun

Tässä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa joko profeetat kopiovat toisiaan tai sitten on todella tapahtumassa Jumalan ojennus joka on paljon rajumpi kuin nämä viimeaikain myrskyt.

• ?

Joko tämä on päätynyt Pihon sivuille? Sisällöstä päätellen tuskin päätyy, kun se on vastaan sitä, mitä Pihon sivuilla muuten kerrotaan... :D

• Tämän ketjun aloitusviesti ei ole päätynyt sivuilleni eikä päädy, koska sanoma ei ole Herrasta vaan ihmisestä.

• ?
        JoukoPiho kirjoitti:

Tämän ketjun aloitusviesti ei ole päätynyt sivuilleni eikä päädy, koska sanoma ei ole Herrasta vaan ihmisestä.

Ryhäsen profetia kuitenkin päätyi, vaikka oli keksitty. Elikkäs valikoit profetiat sen mukaan, että sotaa ja kuolemaa ja tuhoa julistavat profetiat pääsevät sivuillesi vaikka olisivat vääriä profetioita, mutta rauhallisemmat ja optimistisemmat eivät pääse, vaikka olisivat oikeita.

• joka ei käy-
        JoukoPiho kirjoitti:

Tämän ketjun aloitusviesti ei ole päätynyt sivuilleni eikä päädy, koska sanoma ei ole Herrasta vaan ihmisestä.

sanasta sanaan yksiin sinun mielipiteesi kanssa!
        Omien mielikuviesi tuotokset olet kylläkin arvioinut korkeimpaan Herraluokkaan kuuluviksi, olipa ne kuinka mielipuolisia tahansa..mitä ne ovatkin. Samoin on kannattajiesi viestien laita, millään ei ole muuten mitään väliä kunhan ne ei vain poikkea sinun asettamisistasi rajoista niin silloin ne saavat kiitettävän arvosanan.

• Epäilyttäväprofeetta
        ? kirjoitti:

Ryhäsen profetia kuitenkin päätyi, vaikka oli keksitty. Elikkäs valikoit profetiat sen mukaan, että sotaa ja kuolemaa ja tuhoa julistavat profetiat pääsevät sivuillesi vaikka olisivat vääriä profetioita, mutta rauhallisemmat ja optimistisemmat eivät pääse, vaikka olisivat oikeita.

Joo, mulle kävi juuri noin. Profetiassani mainittiin kielteinen kanta juuri Venäjän miehitykseen. Eikä myöskään Karjalan palauttamista ennustettu. Ja taas se mitä siinä ennustettiin, ei ole "linjassa" Pihon kanssa. Joten tulin diskatuksi Pihon sivuilta.

Kumma kun ei harmita ollenkaan. Lieköhan profetiassani jotain väärää?

• Poleva trufeetta.
        Epäilyttäväprofeetta kirjoitti:

Joo, mulle kävi juuri noin. Profetiassani mainittiin kielteinen kanta juuri Venäjän miehitykseen. Eikä myöskään Karjalan palauttamista ennustettu. Ja taas se mitä siinä ennustettiin, ei ole "linjassa" Pihon kanssa. Joten tulin diskatuksi Pihon sivuilta.

Kumma kun ei harmita ollenkaan. Lieköhan profetiassani jotain väärää?

Ahaa! Tuossa edellä esille tosi mielenkiintoisia pointteja siitä,että miten Pihon profetiasivustolle tulee hyväksytyksi.

Eli siis täytyy vaan saada uni-ja muita näkyjä siitä,että Venäjä miehittää Suomen,ja sitten Suomi nousee vastarintaan ja saa Karjalan takaisin.

Taidanpa muuten ryhtyä kokeilemaan asiaa kunhan ensin saan uni-ja muita näkyjä
        niistä koskevista asioista!

• Kristuksen kuningask

Tämän nimimerkin "Sanoma Herralta" sanoma ei ole siltä Kaikkivaltiaalta Jumalalta, vaan kirjoittajalta itseltään, tuttua uskonnollista paatosta ja lihan mieltä. Tottakai meidän tulee luottaa Luojaan ja katsoa Kristukseen, perustautua pyhän veren sovitukseen ja olla antautumatta pelon ja epätoivon valtaan jne.

Helppo sanoa, mutta täydellistä rakkautta ei ole meillä kellään. Eikä aina voi levätä tai aina laittaa pois kaiken, mikä painaa, huolia, murheita, taakkoja. Eivätkä kaikki päivät ole samanlaisia. Eivät ole opetuslapsetkaan aina levänneet tai olleet murehtimatta Kristuksen yläsnousemuksesta huolimatta. Kun pahan valta kasvaa, sen tuntevat myös valon puolella olevat eivätkä suinkaan miellyttävänä. Toisin voi tietysti olla jollakin jonkin aikaa, jos pystyy muuttamaan itsensä täysin välinpitämättömäksi kaikkeen, mutta oliko se tarkoitus?

Kirjoittaja syyllistyy juuri siihen, mistä muita syyttää eli hän osaa kyllä arvioida taivaan muodon, vaan ei aikain merkkejä. Aikamoista paatumusta, sokeutta, kuuroutta, hengellisten ja fyysisten aistien sulkemista aikain tapahtumilta. Yrittääkö kirjoittaja myös puolustella tekemättä jättämisiään tai valintojaan esimerkiksi suhteessa EU:hun, sopii kysyä.

Jumala totisesti puhuu monenlaisten tapahtumien kautta niin luomansa luonnon kuin ihmisten kanssakäymisten kautta ja monesti tavalla, jota eivät tavallisesti ihmiset huomaa lainkaan, mutta hengellisesti valppaat osaavat lukea "rivien välistä". Ja kun on tarvis, Hän laittaa kivetkin huutamaan.

Kirjoittajan on syytä herättää itsensä paatumuksestaan pikaisesti ja sen jälkeen kysyä Isältä Kristuksen nimessä, mitä Hän voisi juuri tehdä nyt Jumalan asian hyväksi eikä vain toistaa vanhoja - vaikkakin monet tosia - opetuksia eikä toimia kuin kone vanhalla rutiinilla päivästä toiseen.

Joutuihan Kristuskin pakenemaan vainoja aikain merkkien käytyä pahoiksi eikä edes Hän voinut jatkaa päivästä toiseen rutiininomaisesti elämäänsä eivätkä pystyneet opetuslapsetkaan.

Seuratkaa siis oikeita ajan merkkejä herkällä aistimuksella, mutta älkää toki hermoilko ja menkö pitkin seiniä, vaan toimikaa Jumalan Hengen ja Sanan johtamina. Kyllä tulevissa päivissä riittää vaihtelua ja jännitystä aikaisempaan nähden. Ja johonkin niiden pitäisi johtaa - puolin ja toisin. Paikalleen tuskin ketään on tarkoitettu jäämään.

Siunausta.

• Heh heh...

Paatumuksesta puhuu siellä mies, joka on nimittänyt itsensä tsaariksi ja puolijumalaksi. Olisitpa edes uskossa ennen kuin alat puhua uskonasioista, joista et mitään ymmärrä. Mieluummin taidat kuunnella joitain demonihenkiä, sen verran pieleen ovat kaikki ennustuksesi ja opetuksesi menneet.

• Kristuksen kuningask
        Heh heh... kirjoitti:

Paatumuksesta puhuu siellä mies, joka on nimittänyt itsensä tsaariksi ja puolijumalaksi. Olisitpa edes uskossa ennen kuin alat puhua uskonasioista, joista et mitään ymmärrä. Mieluummin taidat kuunnella joitain demonihenkiä, sen verran pieleen ovat kaikki ennustuksesi ja opetuksesi menneet.

Yksi hänen luvuistaan on Jumalan kuninkaalleen antama luku. Se on 11.

Asta-myrsky puhkesi 29.7.2010.
        2 9=11.

Veera-myrsky puhkesi 3.8.2010 etelästä päin.
        3 8=11.

Veera-myrskyn edellä ajoi hänen poikansa etelästä pohjoiseen isänsä autolla, jonka rekisterinumerossa on luku 29.
        2 9=11.

Viime vuonna hän ilmoitti myrskyn puhkeamisesta, sillä myös myrskyä hänen nimensä tarkoittaa. Menikö pieleen? Käypä katsomassa Etelä-Karjalassa, Etelä-Savossa, Keski-Suomessa ja muuallakin.

Kalliiksi tulee EU-Suomen uskottomille väärintekijöille ja porttokristityille vastustus ja vihanpito Jumalan Pyhää Järjestystä vastaan sekä Jumalalle ja Kristukselle kuuluvan omaisuuden varastaminen saatanan valtaa edustavan EU:n käsiin.

Mutta olkaa huoleti. Ei se tähän lopu, sillä jumalattoman Suomenmaan jumalattomat kansalaiset eivät aio kääntyä - korkeintaan jotkut harvat -, vaan korjata synnin seuraukset tekemällä lisää syntiä kuten avaamalla ja laajentamalla lisää syntisiä aukkoja ja väyliä Luojan maankamaraa peittävään ja suojaavaan metsien ja muun kasvillisuuden peitteeseen näin avaten lisää mahdollisuuksia tuulensyöksyille ja muille tuhovaikutuksille. Kuinka tyhmä onkaan Jumalasta ja Kristuksesta luopunut.

Mikä sinä olet puhumaan hänen uskostaan, saati sitten uskollisuudestaan? Tuskin pysyisit alkumetreilläkään hänen perässään, silti pilkkaat. Ei hän halua ylpeillä, mutta sattuu vain olemaan niin, että Jumala vaikuttaa hänen kauttaan edes hiukkasen ja kaataa vihamiehiään hänen palvelijantoimensa kautta. Ehkä sinunkin osasi tulee pian. Se on Jumalan käsissä. Hän tehköön, mitä tahtoo.

• Heh heh...
        Kristuksen kuningask kirjoitti:

Yksi hänen luvuistaan on Jumalan kuninkaalleen antama luku. Se on 11.

Asta-myrsky puhkesi 29.7.2010.
        2 9=11.

Veera-myrsky puhkesi 3.8.2010 etelästä päin.
        3 8=11.

Veera-myrskyn edellä ajoi hänen poikansa etelästä pohjoiseen isänsä autolla, jonka rekisterinumerossa on luku 29.
        2 9=11.

Viime vuonna hän ilmoitti myrskyn puhkeamisesta, sillä myös myrskyä hänen nimensä tarkoittaa. Menikö pieleen? Käypä katsomassa Etelä-Karjalassa, Etelä-Savossa, Keski-Suomessa ja muuallakin.

Kalliiksi tulee EU-Suomen uskottomille väärintekijöille ja porttokristityille vastustus ja vihanpito Jumalan Pyhää Järjestystä vastaan sekä Jumalalle ja Kristukselle kuuluvan omaisuuden varastaminen saatanan valtaa edustavan EU:n käsiin.

Mutta olkaa huoleti. Ei se tähän lopu, sillä jumalattoman Suomenmaan jumalattomat kansalaiset eivät aio kääntyä - korkeintaan jotkut harvat -, vaan korjata synnin seuraukset tekemällä lisää syntiä kuten avaamalla ja laajentamalla lisää syntisiä aukkoja ja väyliä Luojan maankamaraa peittävään ja suojaavaan metsien ja muun kasvillisuuden peitteeseen näin avaten lisää mahdollisuuksia tuulensyöksyille ja muille tuhovaikutuksille. Kuinka tyhmä onkaan Jumalasta ja Kristuksesta luopunut.

Mikä sinä olet puhumaan hänen uskostaan, saati sitten uskollisuudestaan? Tuskin pysyisit alkumetreilläkään hänen perässään, silti pilkkaat. Ei hän halua ylpeillä, mutta sattuu vain olemaan niin, että Jumala vaikuttaa hänen kauttaan edes hiukkasen ja kaataa vihamiehiään hänen palvelijantoimensa kautta. Ehkä sinunkin osasi tulee pian. Se on Jumalan käsissä. Hän tehköön, mitä tahtoo.

Älä puhu "hänestä", kun tarkoitat itseäsi. Annat skitsofrenisen vaikutelman. Tosin, et ole mielisairas, vaan ainoastaan perkeleen hengen riivaama. Saat "henkioppailtasi" outoja ja sairaita viestejä, ja nostat itsesi Jumalan veroiseksi. Tuollainen mitättömyys, ja kuvittelee vielä voivansa paholaisenpalvelijan toimessaan kaataa Jumalan lapsia, Herran suojelemia pyhiä ja valittuja! Häpeä, jos vielä hävetä osaat.

• profetiaa kaivataan

Kyllähän tämä nyt järjellä ajatellen on tuhat kertaa ennemmin profetiaa kuin kaikenmaailman vitsauksilla pelottelu. Mitä hyötyä uskovalle ihmiselle olisi siitä, että hän jämähtäisi paikalleen kauhun kangistamana tulevia aikoja ajatellen? Ei niin yhtään mitään. Uskovainen ihminen voi todellakin levätä, hän voi toki seurata aikaansa, mutta hän ei lamaannu, päinvastoin uskova ihminen odottaa Jumalalta aina jotain uutta ja hyvää, koska Jumala on kaiken hyvän alku. Se mitä maailma kohisee milloin mistäkin asioista on aivan eri juttu, sillä maailmahan ei näe muuta kuin tämän maallisen ajanjakson täällä.

• Raippakallio

profetia tai viisauden sanat tai ojennus, niin asia on juuri näin, niinkuin aloittajan tekstissä lukee. Monet uskovaiset "hekumoivat" profetioilla samaan tapaan kuin maailmassa "hekumoidaan " lehtien lööpeillä. Mitä karmaisevampaa, mitä ennenkuulumattominta, mitä mahtavammin sanakääntein kirjoitettua, sen hienompaa. Ja voi sentään, jos vielä joku julkkis, tunnettu pastori jne. profetoi, niin sitä levitetään ympäriinsä kuin se olisi Jumalan sanaa. Todellakin uskovaiset tarvitsevat ojennusta.

• tässä...

tapauksessa asia menee näin että 50-50 puolet oikeaa ja puolet väärää

joten jokainen voi päätellä minkälainen ihminen on profetian takana ja onko tosi uskova ollenkaan?

• SINUT!

Et itsekään tajua, millaista Jumalan vihaa sinä olet vetämässä päällesi! Herra armahda tämän aloituksen kirjoittajaa!

• niin sanooko

hän silloin "VOI PERKELE", vai käyttäneekö muita sanontoja kuten esimerkiksi "voihan vastustaja". Vastustaja on siis suomennettu nimi saatanasta. Perkele on vastaavasti ukkosenjumalan nimi, ja esimerkiksi Latviassa tunnetaan Perkons-nimisenä sekä Liettuassa nimellä Perkunas.

• kerto
        niin sanooko kirjoitti:

hän silloin "VOI PERKELE", vai käyttäneekö muita sanontoja kuten esimerkiksi "voihan vastustaja". Vastustaja on siis suomennettu nimi saatanasta. Perkele on vastaavasti ukkosenjumalan nimi, ja esimerkiksi Latviassa tunnetaan Perkons-nimisenä sekä Liettuassa nimellä Perkunas.

"Jumala käski kaikkien ihmisten kaikkialla tekemään parannus ja uskomaan Jeesuksen Kristuksen nimessä syntinsä anteeksi! ja Käski saarnata parannusta kaikille kansoille Jeesuksen Kristuksen nimessä!"
        "Joka uskoo Jeesukseen saa iankaikkisen elämän!" Uusi Testamentti

• profeetallisuutta

Tässä aloitusviestissä.

Se osuu juuri kohdalleen ja iskee syvään juuri kiihkeimpien uskovaisten maailmanlopunodotushekumointeihin.

>>Te tarkkailette kansakuntien johtajien toimia ja te seuraatte sotajoukkojen liikkeitä.>Te seuraatte herkeämättä tieteen ja tekniikan kehitystä>Te katsotte myrskyjen kulkureittejä, ja näette niissä merkkejä tulevasta>Te täytätte mielenne myrskyillä, mikrosiruilla, rokotteilla, suuronnettomuuksilla, antikristuksilla, illuminaateilla ja valheprofetioilla>Te katsotte luontoon>ihmisen tekoihin, ja te menehdytte peljätessänne>Te nielette sielunvihollisen syötin, joka houkuttaa ja viettelee>täydellinen rakkaus karkoitakaan pelkoanne?>Eikö Jumalan Pojan kaikkensa antanut, loppuun saakka uhrautunut rakkaus Golgatan keskimmäisellä ristillä riitä>Syntien sovituksessa on rakkauden lähde ja Herran ylösnousemuksessa on tulevaisuuden toivo. Lihaan tulleessa Jumalan Pojassa ja Vapahtajassa näkyy Isän sydän.>Te saatte levätä. Te saatte laittaa pois kaiken, mikä painaa, huolenne, murheenne, kaikki taakkanne>Luottakaa Jumalaan ja hyljätkää turha merkkeihin tuijottaminen,>Kaikkein tärkein asia elämässä on tuntea yksin Jeesus Kristus, ja hänet ristiinnaulittuna

• .

.

• Just noin se

menee! Harhaa julistetaan Jumalan sanana!

• Viisauden sanat.

Tämä profetia on oikea ja Jumalalta saatu Pyhässä Hengessä ja totuudessa.

• Puutunut.

Koska tällä hetkellä ties mistä syistä kaikkialla nähdään lopun ajan merkkejä,niin vahvistavatko tässä viestiketjussa esille tulleet profetiat niitä?

Vai eivätkö ne kestä kristillistä tarkastelua vaikkapa siitä syystä,ettei niitä ole
      julkaistu joissain taivaallisissa käskykirjeissä tai Herran ilmoituksissa?

Hallelujah,Amen ja kaikkia muita sen tapaisia asioita Pyhässä Hengessä ja totuudessa!

• Profetian Herra on

NO NIIN "älä käytä alkoholia minulla on tehtävä sinulle" "mitä minä näenkään siellä" "juopumusta" 1980 tornio-haaparanta ja 2006 syksyllä merimieskirkko Turussa "sinä olet kuullut minua" Profetia on ..... tietenkin olisin jatkanut juovuttautumistani tänään olen onnellinen Jumala on minua lähellä. Joitakin nimeämme heidät vaikka asiantuntijoiksi mihin miehen vie tie mihin vie miehen tie mihin tie miehen vie vihjeilivät ja saivat minut pysähtymään aikani oli varmasti vähän ja tänään olen onnellinen en aio ryyppäillä ymmärrän todellisen vaaran ja - (ajan ohi ajamisen vaaran)(ajan hukan ajan tuhlaamisen)(kriittinen selviämistila on) profetia ei sinänsä mutta tarvitsin ennakolta lähteä Vaasaan Turusta vaikutti lopulliseen päätökseen kokeilla alkoholitonta sijaa elämäni viime suoralla, olen onnellinen. Kiitos henkilöille joilla olis hetkensä suhteeni ilmaista asiassa kiintoisaa mielenkiintoa oleiluani kohtaan ...................................

• Jytkyä tavaraa!

Kylläpäs ennen vanhaan oli tymäköitä,eri myrskyihin liittyviä profetioita!

• Sairas oot

Hulluja vähemmän kuitenkin kuin nyt.

• Oikein kaunis

Kaunisääninen kisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      67
      3384
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      143
      2370
    3. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      92
      1888
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      171
      1619
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      89
      1500
    6. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      76
      1454
    7. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      65
      1446
    8. Tiedän että käyt täällä

Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      71
      1226
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      77
      1150
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      35
      1118
    Aihe