Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+tulee+mieleen+Nokia.+Kukaan+ei+osta+enää+sen+tekemiä+kännyköitä+vaikka+oli+suurin+ja+kaunein.
Se+kohottaisi+meidän+itsetuntoakin+kun+olisimme+osa+beduiinien+nuotiotarinoiden+profetioiden+sisältöä.
Nyt+vain+sitä+julistamaan+kovaan+ääneen.
Joten+Nokiasta+tuo+kertoo+selkeästi.
<<<Ilm.18:23+
ei+loista+sinussa+enää+lampun+valo;>>>
Nokia+toi+ensimmäisenä+taskulampun+kännyköihin+eli+tämäkin+kohta+tukee+tulkinnassa+Nokiaa.
18.07.2016 21:58
Heh.+Eipä+ole+traumoja+eikä+sen+puoleen+kiusaavia+harhojakaan.
Niitä+on+vain+sinun+omassa+harhaisessa+päässäsi+kun+keksit+niitä+muille.
Ehkä+sinun+kannattaisi+vaihtaa+lomapaikkaa+ja+kaveripiiriä?
18.07.2016 16:46
No+miksipä+se+jumalasi+välittäisi+poliiseista+kun+eipä+se+tunnu+muistakaan+välittävän?
Jumalasi+luulisi+rakastavan+näitä+tappohommia+kun+jokainen+täällä+syntynyt+raato+voi+olla+potentiaalinen+palvoja+sille+huomionkipeälle+ja+narsistisille+sekopäälle.
18.07.2016 10:49
Ihmiskunnan+ei+tule+koskaan+enää+perustaa+mitään+arvojaan+taikauskoiselle+potaskalle,+jota+voi+joku+hullu+tulkita+eri+tavoin+kuin+on+kiltisti+sovittu.
Siksi+UT+tulee+laittaa+siihen+asemaan+joka+saduille+kuuluu,+vaikka+siellä+voi+olla+pari+ihan+kivaa+lausetta+tai+lauseen+puolikasta.
Sodat+ja+pahuus+poistuu+ihan+eri+keinoin+kuin+hakemalla+taikauskoisista+saduista+oppia.
17.07.2016 14:51
>>>++Se+nyt+vaan+on+fakta+että+jos+kaikki+ihmiset+rakastaisivat+lähimmäistään,+eivät+tekisi+pahaa+kenellekään+vaan+jakaisivat+auliisti+omastaan,+rikoslaki+ja+valtion+sosiaaliturva+yms.+kävisivät+tarpeettomiksi.+>>>
Ei+suinkaan.+Varmasti+löytyisi+yksilö+tai+yksilöitä,+joille+jokin+jumala+antaisi+valtuutuksen+toimia+hieman+ylempänä+kuin+muut+ja+hieman+eri+säännöillä+kuin+muut.
17.07.2016 13:09
>>+Hitler+halusi+toteuttaa+"luonnonvalintaa"+ihmisvoimin,+halusi+kehittää+maailmaa+siihen+suuntaan+että+vahvin+rotu+säilyisi+ja+saisi+elintilaa.++>>
Tällä+ei+ole+mitään+tekemistä+biologisen+evoluution+kanssa,+ei+edes+totaalisen+väärinymmärretynä.+Tuossa+ei+ole+mitään+luonnonvalintaa,+eikä+evoluutiota.
Hitler+ei+myöskään+perustellut+natsi-Saksan+tekemisiä+edes+yhdellä+viittauksella+Darwiniin.
>>>+Ristiretkeläiset+sen+sijaan+toimivat+nimenomaan+Jeesuksen+opetuksia+vastaan.+>>
Ristiretkeeäiset+sen+sijaan+veivät+Jeesusta+miekka+kädessä+ja+kädet+veressä+ja+he+perustelivat+jokaisen+murhatyönsa+raamatulla+ja+tekivät+sen+oikein+taitavasti.
Veikö+Hitler+sanomaansa+Darwinin+kirja+kädessä?
Veivätkö+ristiretkeläiset+sanomaansa+raamattu+kädessä?
>>+Näin+on+siis+täysin+fakta+asia+se,+että+Hitler+toteutti+evoluutiota+paljon+enemmän+kuin+ristiretkeläiset+kristinuskoa.++>>>
Hitler+toteutti+omaa+vääristynyttä+ja+sairasta+käsitystään+paremmasta+maailmasta++omaksumansa+kristillisporvarillisen+normiston+kautta.
17.07.2016 13:07
Lisäyksenä+vielä+se,+jonka+nämä+valehtelevat+uudesti+syntyneet+kristityt+unohtavat,+että+mikäli+Hitler+olisi+viitannut+Darwinin+biologiseen+evoluution,+olisi+sille+ollut+hänelle+omassa+kielessään+sanan+valmiina,+die+evolution,+joka+tarkoittaa+biologista+evoluutiota,+sellaista,+josta+Darwin+puhui.
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Evolution
17.07.2016 12:17
Palataanpa+tähän+exap:n+vääristelyyn+ja+valheeseen+vielä+hetkeksi:
>>>+"The+pre-requisite+for+improvement+of+the+species+lies+not+in+the+union+of+the+superior+and+the+inferior,+but+in+the+complete+victory+of+the+former.+The+stronger+must+dominate+and+not+mix+with+the+weaker,+and+thereby+sacrifice+its+own+greatness.+Only+the+born+weakling+can+feel+this+to+be+cruel.+He+is+indeed+but+a+weak+and+limited+creature.+If+this+law+did+not+prevail,+any+higher+evolution+of+all+organic+life+would+be+unthinkable.+"+(tämä+vain+yksi+monista+kohdista)+>>
Huomaatteko,+että+mikä+tässä+nyt+hieman+mättää?
Kirjoittiko+Hitler+todellakin+sanansa+englanniksi?
Ei+suinkaan+vaan+saksaksi+ja+lukeeko+siellä+saksalaisessa+versiossa+jotain+evoluutiosta,+kuten+tuonne+käännökseen+on+saatu+yksi+sana?
Ei+tietenkään,+koska+siellä+tuon+sanan+kohdalla+on+Entwicklung,+jolla+ei+ole+Darwinin+evoluutioteorian+kanssa+mitään+tekemistä,+mutta+mitäpä+ei+uskovainen+valehtelisi+jumalansa+kunniaksi+ja+nimessä.
Oikeampi+käännös+englanniksi+olisi+tietenkin+development,+ei+suinkaan+evolution.
Tämä+idean,+että+entwicklung+tarkoittaisi+Darwinin+biologista+evoluutiota,+ovat+käännösvirheenä+ja+hämäyksenä+tuoneet+uutuutena+markkinoille+yllättäen+älykkään+suunnittelun+kannattajat.
Hitler+ja+hänen+hallintonsa+vastustivat+biologisen+evoluution+käsitettä+henkeen+ja+vereen,+koska+silloinhan+natsitkin+olisivat+polveutuneet+apinoista+ja+millä+he+olisivat+oikeuttaneet+olemisensa+herrakansana?
Eipä+millään,+vaan+heillähän+olikin+jumalallinen+oikeutus+itseltään+Jumalalta,+joka+on+sama+kuin+exap:n+jumala,+olla+koko+maailmaa+hallitseva+herrakansa+ja+hävittää+pahuus+maan+päältä.
Puseessaan+12.4.1921+Hitler+tunnustautui+olevanna+harras+kristitty+ja+toki+usein+muulloinkin:
Minun+tunteeni+kristittynä+saumaa+minut+Herraani+ja+Vapahtajaani...+Minä+taistelen+tehdäkseni+Herran+töitä.+
Vähän+ennen+Puolaan+hyökkäystä+hän+puhui:+Tästä+päivästä+alkaen+minä+uskon+että+minä+toimin+Kaikkivaltiaan+Luojan+tahdon+mukaisesti.+jne+jne+jne+jne.
17.07.2016 12:03
Tuossa+vielä+niitä+kristillisiä+ajatuksia+kristinuskon+suurmiehen+kynästä,+joilla+natsi-Saksa+perusteli+kammottavat+tekonsa:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Juutalaisista_ja_heidän_valheistaan
Onneksi+nuo+ajatukset+eivät+ole+päässeet+kuolemaan+vaan+suomalaiset+kristitilliset+kansallissosialistit+aikovat+julkaista+nuo+kirjoitukset+uudelleen.
Siinähän+Luther+hyvin+taitavasti+mm.+raamattua+käyttämällä+todistaa,+miksi+juutalaisten+hävittäminen+jopa+tappamalla+on+oikein.
17.07.2016 11:42
Hitler+oli+kreationisti+eikä+hyväksynyt+evoluutioteoriaa.
Koska+sehän+kertoi+että+myös+natsit+olisivat+polveutuneet+alemmista+elämänmuodoista.
Hitler+perusteli+juutalaisten+hävittämistä+kylläkin+Lutherin+kirjoituksilla,+ei+Darwinin.
17.07.2016 10:56
Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa.+En+minä+ole+tullut+tuomaan+rauhaa,+vaan+miekan.+Minä+olen+tullut+nostamaan+pojan+isäänsä,+tyttären+äitiään+ja+miniän+anoppiaan+vastaan.+Viholliset+ovat+oman+talon+väkeä.
Jeesus+oli+myös+miekan,+vihollisuuksien+ja+väkivallan+tuoja.
Ja+sitten+niissä+nuotiotarinoissa+on+myös+se+vanha+testamentti,+jonka+päähenkilön+aivoituksilla+on+jotain+tekemistä+tuon+puusepän+pojan+kanssa,+jos+nuotiotarinoita+on+uskominen,+josta+kyllä+tappamiselle+löytyy+syy+jos+toinenkin.
Kun+vielä+se+puusepän+poika+sopersi+että+hän+ei+ole+tullut+niitä+kumoamaan.
17.07.2016 10:55
No+eipä+tuo+tekopyhä+itkuvirtesi+auta,+kun+sinun+sekopäistä+uskontoasi+ja+sen+satukirjaa+on+käytetty+väärin+tuhansia+vuosia+ja+tullaan+käyttämään+tulevaisuudessakin+jos+sitä+typerää+aatetta+ei+saada+sammummaan+ja+se+saadaan+ihmisiä+sivistämällä.
Ja+tämä+päähenkilö,+sinun+raukkaparka+jumalasi+on+istunut+sormi+ahterissaan+kaikki+nämä+vuodet+päästämättä+ääntäkään.
Johtuu+siitä+että+jumalat+ovat+satua+ja+jos+ovat+totta,+ne+pettävät+aina.
16.07.2016 23:43
No+eipä+tuo+beduiinien+satukirjan+kohta+tuntunut+ketään+liikuttavan+kun+uskontosi+piti+miekan+ja+terrorin+avulla+itseään+vallassa+noin+vajaat+1800+vuotta.
Ja+eipä+se+tunnu+noita+kristittyjä+terroriryhmiäkään+pahemmin+vaivaavan+vaan+he+löytävät+tuosta+brutaalista+satukirjasta+kyllä+jakeet+väkivallan+oikeutukseen,+kuten+jokaisen+uskonnon+kohdalla+on,+jos+jonkin+jumalan+nimissä+tappaa+halutaan.
16.07.2016 21:25
<<<Mutta+oleellisempi+kysymys+on,+mistä+löytyy+se+"rauhantuoja",+joka+koko+tämän+tilanteen+rauhoittaa+?+Tietysti+sellainen+jonka+alle+kymmenen+"kuningasta"+ovat+valmiina+alistumaan.+Nyt+kun+koko+maa+on+sekasorron+vallassa,+olisi+todellakin+oivaa+"tilausta"+tuollaiselle+"rauhantuojalle".+>>>
Oleellisen+kysymys+on+se+että+kun+mitään+tuollaista+ei+tule+taaskaan+tapahtumaan+niin+kykenetkö+heräämään+uskonnollisesta+koomastasi+ja+pistämään+sen+typerän+beduiinien+satukirjan+sinne,+minne+se+kuuluukin,+eli+paperinkeräykseen.
Jos+ei+2000+vuotta+ole+riittänyt+visioittesi+toteutumiseen,+niin+miksi+sinun+aikanasi?
Siksikö+että+juuri+sinä+ja+sinun+aikasi+on+jollekin+pöljälle+jumalalle+niin+tärkeä+että+hän+uskaltaa+pistää+satujensa+mukaiset+horinat+käyntiin?
Uskovaisen+tärkein+ominaisuus+taitaa+tänä+päivänä+olla+pohjaton+itsekkyys.+Minä+olen+tärkeä,+minun+aikani+on+tärkeä,+minun+aikanani+kaikki+totetutuu.+Minä+minä+minä.
16.07.2016 10:05
>>>>+Mutta+tiedän+että+sinä+olet+mielestäsi+erehtymätön+:))++>>>>>>+
Ai+sinä+oikein+tiedät.+Niin+kuin+tietämällä+tiedät?
Vai+olisiko+kyseessä+sinun+oma+ennakoluulosi?+Oma+väärä+asenne?+Oma+pakottava+tarpeesi+tietää+mitä+toinen+tekee+tai+ajattelee?
Minä+en+suinkaan+luule+olevani+erehtymätön,+vaan+se+lienee+vain+yksi+sinun+lukemattomasta+harhoistasi,+kun+keksit+muista+yhtä+sun+toista,+etkä+koskaan+kykene+pysymään+viestin+aiheessa,+vaan+kirjoitat+toisesta+kirjoittajasta,+viesti+toisena+perään.
15.07.2016 19:26
>>>+Jos+kaikki+kohtuukäyttökin+on+syntiä,+tekikö+Jeesus+mielestäsi+väärin+kun+muutti+veden+viiniksi+tai+kun+Hän+tarjosi+opetuslapsille+ehtoollisviiniä+?++>>>
Etkös+sinä+nyt+muista,+että+adventtikirkon+mukaan+tuossa+Jeesus+muutti+veden+omenamehuksi.+Tai+joksikin+mehuksi.+Kyllä+jokainen+jumala+osaa+taikoa+vedestä+viiniä,+mutta+taiopa+vedestä+mehua,+niin+eipä+löydy+kuin+yksi,+joka+on+niin+taitava+taikuri.
15.07.2016 19:22
>>+Luen+Raamatun+satukirjaa+ja+siinä+tekeleessä+uskonnottomia+vainotaan+ja+tapetaan+erään+Jahven+nimeen.+Jälleen+todiste+uskonnottomien+vainosta.++>>
Näin+juuri.
Yksikään+jumala+kun+ei+siedä+kilpailua+alueellaan,+vaan+ne+ovat+jokainen+ihan+mahdottomia+mafiapomoja,+niin+sellaisia+ne+kannattajatkin+sitten+ovat.
Me+emme+vain+ymmärrä+sitä+täällä,+kun+täällä+saat+uskoa+mihinkä+aidanseipääseen+haluat+tai+jopa+olla+uskomatta,+niin+niissä+maissa,+missä+nämä+typerät+taikauskot+ovat+vielä+yhteiskuntien+ytimessä,+meno+on+kuin+pahimmasta+raamatun+mukaisesta+painajaisesta,+vaikka+elämme+vuotta+2016.
Täällä+uskovien+on+pakko+sietää+toisiaan,+koska+yhtään+tonttua,+maahista+tai+jumalaa+ei+nosteta+toisen+yläpuolelle,+vaan+jokainen+noista+taikauskoisten+mielikuvituskavereista+on+samalla+viivalla+ja+yhtä+arvokkaita.
Niissä+maissa,+joissa+jokin+satuhahmo+on+nostettu+jalustalla+hiukan+korkeammalle+kuin+joku+toinen,+niin+se+antaa+mahdollisuuden+sen+jumalan,+tontun+tai+maahisen+kannattajille+sortaa+niitä+toisten+maahisten+kannattajia+ja+etenkin+niitä,+jotka+eivät+suostu+uskomaan+mihinkään,+edes+vallassa+olevan+maahisen+kulmasta+katsottuna+väärään+maahiseen.
15.07.2016 19:19
>>>+Olipas+taas+tuokin+..
Oletko+ihan+seonnut+niihin+ympyröihisi+?
Mitkä+uskovaiset+ja+eri+kirkkokunnat+muka+"kilpaa+kehuskelevat+sitä,+että+miten+kauheasti+heitä+siellä+ja+täällä+vainotaan"+?++>>
Tälle+on+helppo+perustelu.
Katsos+kun+kristityt+kirkot+vouhkaavat+vain+siitä,+että+miten+heitä+vainotaan+ja+samaan+aikaan+he+kiltisti+unohtavat+sen,+että+miten+kristityt+vainoavat+muita.
>>>+Totuus+on+että+ei+sen+enempää+uskovaiset+kuin+kirkkokunnat+yleensä+kehuskele+että+heitä+vainotaan++>>>
No+kyllä+nämä+asiat+monesti+ilmaistaan+niin,+että+tämä+vaino+tarkoittaa+sitä,+että+meidän+usko+on+paras+usko,+kun+siellä+meidän+satukirjassakin+sanotaan,+että+meitä+tullaan+vainoamaan.
15.07.2016 18:04
Mukavaa+että+Alex+ymmärtää+muutamia+noita+umpikahjoja.+Se+ehkä+kertoo+enemmän+Alexista+kuin+mitä+hän+edes+haluaisi.
15.07.2016 18:00
No+loma+ei+ole+ainakaan+parantanut+Alexin+ulosantia,+sillä+enpä+taas+ymmärrä+oikein+yhtään+mitään.
Kokeilepa+joskus+kirjoittaa+selkeitä+lauseita,+joissa+on+lauserakenne+kohdallaan+ja+vältä+näitä+....+maneerejasi+---+-+...,+sillä+ne+vain+sotkevat+näiden+järjettömien+lauseittesi+ymmärtämistä+lisää.
Mutta+kivaa+että+lomalta+palattuasi+olet+oma+vanha+(heh,+kirjaimellisesti)+itsesi+ja+heti+parin+sekavan+lauseen+jälkeen+alat+taas+kirjoittaa+minusta,+minusta+ja+minusta.+Mikään+ei+ole+muuttunut.
15.07.2016 17:59
115 / 416