Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. Minulle+tulee+mieleen+Nokia.+Kukaan+ei+osta+enää+sen+tekemiä+kännyköitä+vaikka+oli+suurin+ja+kaunein.Se+kohottaisi+meidän+itsetuntoakin+kun+olisimme+osa+beduiinien+nuotiotarinoiden+profetioiden+sisältöä.Nyt+vain+sitä+julistamaan+kovaan+ääneen.Joten+Nokiasta+tuo+kertoo+selkeästi.<<<Ilm.18:23+ei+loista+sinussa+enää+lampun+valo;>>>Nokia+toi+ensimmäisenä+taskulampun+kännyköihin+eli+tämäkin+kohta+tukee+tulkinnassa+Nokiaa.
  2. Palataanpa+tähän+exap:n+vääristelyyn+ja+valheeseen+vielä+hetkeksi:>>>+"The+pre-requisite+for+improvement+of+the+species+lies+not+in+the+union+of+the+superior+and+the+inferior,+but+in+the+complete+victory+of+the+former.+The+stronger+must+dominate+and+not+mix+with+the+weaker,+and+thereby+sacrifice+its+own+greatness.+Only+the+born+weakling+can+feel+this+to+be+cruel.+He+is+indeed+but+a+weak+and+limited+creature.+If+this+law+did+not+prevail,+any+higher+evolution+of+all+organic+life+would+be+unthinkable.+"+(tämä+vain+yksi+monista+kohdista)+>>Huomaatteko,+että+mikä+tässä+nyt+hieman+mättää?Kirjoittiko+Hitler+todellakin+sanansa+englanniksi?Ei+suinkaan+vaan+saksaksi+ja+lukeeko+siellä+saksalaisessa+versiossa+jotain+evoluutiosta,+kuten+tuonne+käännökseen+on+saatu+yksi+sana?Ei+tietenkään,+koska+siellä+tuon+sanan+kohdalla+on+Entwicklung,+jolla+ei+ole+Darwinin+evoluutioteorian+kanssa+mitään+tekemistä,+mutta+mitäpä+ei+uskovainen+valehtelisi+jumalansa+kunniaksi+ja+nimessä.Oikeampi+käännös+englanniksi+olisi+tietenkin+development,+ei+suinkaan+evolution.Tämä+idean,+että+entwicklung+tarkoittaisi+Darwinin+biologista+evoluutiota,+ovat+käännösvirheenä+ja+hämäyksenä+tuoneet+uutuutena+markkinoille+yllättäen+älykkään+suunnittelun+kannattajat.Hitler+ja+hänen+hallintonsa+vastustivat+biologisen+evoluution+käsitettä+henkeen+ja+vereen,+koska+silloinhan+natsitkin+olisivat+polveutuneet+apinoista+ja+millä+he+olisivat+oikeuttaneet+olemisensa+herrakansana?Eipä+millään,+vaan+heillähän+olikin+jumalallinen+oikeutus+itseltään+Jumalalta,+joka+on+sama+kuin+exap:n+jumala,+olla+koko+maailmaa+hallitseva+herrakansa+ja+hävittää+pahuus+maan+päältä.Puseessaan+12.4.1921+Hitler+tunnustautui+olevanna+harras+kristitty+ja+toki+usein+muulloinkin:Minun+tunteeni+kristittynä+saumaa+minut+Herraani+ja+Vapahtajaani...+Minä+taistelen+tehdäkseni+Herran+töitä.+Vähän+ennen+Puolaan+hyökkäystä+hän+puhui:+Tästä+päivästä+alkaen+minä+uskon+että+minä+toimin+Kaikkivaltiaan+Luojan+tahdon+mukaisesti.+jne+jne+jne+jne.
  3. >>>+Jos+kaikki+kohtuukäyttökin+on+syntiä,+tekikö+Jeesus+mielestäsi+väärin+kun+muutti+veden+viiniksi+tai+kun+Hän+tarjosi+opetuslapsille+ehtoollisviiniä+?++>>>Etkös+sinä+nyt+muista,+että+adventtikirkon+mukaan+tuossa+Jeesus+muutti+veden+omenamehuksi.+Tai+joksikin+mehuksi.+Kyllä+jokainen+jumala+osaa+taikoa+vedestä+viiniä,+mutta+taiopa+vedestä+mehua,+niin+eipä+löydy+kuin+yksi,+joka+on+niin+taitava+taikuri.