Tarkkaile näitä merkkejä puolisossasi, jos epäilet pettämistä - kyse voi olla seksiriippuvuudesta

22

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä vaiheessa kun mies etsii seksuaalista nautintoa muualta kuin naiseltaan, on nainen kylmästi ajanut miehen sille tielle, ja se on yksisuuntainen väylä.

• Anonyymi

jos ei muija anna etsitään sitä muualta sitten

• Anonyymi

Sinun muijasi on jo saanut sitä muualta.

• Anonyymi

Kun se toinen ei enää ole kiinnostunut sinusta. Kun "ei huvita", ei halua koskea. On joku toinen mielessä kokoajan.

• Anonyymi

Totta, esimerkiksi mies ei enää ole eroottisesti kiinnostunut rumapainoiseksi märehtineestä naisesta.

• Anonyymi

Eikös vikaa voi olla myös miehessä ? Huolehtiiko mies itsestään ? Käyttäytyykö rakastavasti ja kunnioittavasti ? Liiallinen viinan käyttö ei innosta naista !
      Nainen kaipaa hellimistä , huomioon ottamista , apua kodin töissä !
      Pieniä tekoja silloin tällöin !

• Anonyymi

ainahan se vika on vain miehissä. niinpä niin.
        kun nainen pettää toisen kanssa niin vika on silloin aviomiehessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin! Entäpä lapset,Petätkö myös heidät,Äidillä on vahvat suhteet lapsiinsa.
        Ei niitä edes käräjäoikeus voi kumota.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin! Entäpä lapset,Petätkö myös heidät,Äidillä on vahvat suhteet lapsiinsa.
        Ei niitä edes käräjäoikeus voi kumota.!

Pilkun jälkeen pieni kirjain kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän että vastauksesi toinen rivi on tarkoitettu sarkastisesti esitetyksi totuudeksi, mutta:

Lähes aina kun av(i)oliiton toinen osapuoli on seksuaalisesti utelias, on ongelma siinä, että parin välinen erotiikka (leikit, seksi) toimii huonosti tai ei toimi lainkaan.

Poikkeuksena tähän on vain tapaukset, joissa mies ei tienaa riittävästi, tai on unohtanut naisen syntymäpäivän, tai ei ole siivonnut/tiskannut riittävän hyvin/useasti, tai yms., silloin nainen saattaa antautua toiselle miehelle kostoksi nk. omalle miehelleen.

• Anonyymi

Seksiriippuvainen mies pettää barmasti seksiriippuvainen nainen pettää jos ei seksi ole vähintään tyydyttävää sen miehen kanssa jonka kanssa on ja seksiriippuvainen nainen ei tyydy vähempän kuin mitä on parhaimmillaan saanut

• Anonyymi

Miesten seksiriipuvaisuus on ikärajassa 20-30 v.Naisten seksiriipuvaisuus laukeaa 35-40 v.
        Vaihdevuodet sotkee monenkin perheelämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten seksiriipuvaisuus on ikärajassa 20-30 v.Naisten seksiriipuvaisuus laukeaa 35-40 v.
        Vaihdevuodet sotkee monenkin perheelämän.

Riippuvuuskaakatusta.

"Riippuvuuden eli addiktion ydinoire on aineen käytön tai toiminnan pakonomaisuus. Ihminen hakee aineen tai toiminnan tuottamaa mielihyvää tai tunnetilaa eikä enää pysty säätelemään aineen käytön tai toiminnan aloitusta, määrää tai lopettamista." Lähde: https://thl.fi/aiheet/mielenterveys/mielenterveyshairiot/paihde-ja-toiminnalliset-riippuvuudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuvuuskaakatusta.

"Riippuvuuden eli addiktion ydinoire on aineen käytön tai toiminnan pakonomaisuus. Ihminen hakee aineen tai toiminnan tuottamaa mielihyvää tai tunnetilaa eikä enää pysty säätelemään aineen käytön tai toiminnan aloitusta, määrää tai lopettamista." Lähde: https://thl.fi/aiheet/mielenterveys/mielenterveyshairiot/paihde-ja-toiminnalliset-riippuvuudet

Niin juuri, se että mies tarvitsee minimimäärän eroottisia leikkejä ja rakastelua ei ole riippuvuutta. Kun kotiseksi ei sitä tarjoa, niin miehen on piipahdeltava paremman naisen luona, se ei ole pettämistä. Pettämistä on se, että nainen alkaa pihtaamaan.

• Anonyymi

Täällä kun syytellään naisia pihtaamisesta, niin siihen voi vaikuttaa se että olet jo ennen tätä muutosta jäänyt kiinni jonkinasteisesta pettämisestä. Ei siinä paljoa peitonheiluttaminen kiinnosta, jos puoliso haikailee toisten perään.

• Anonyymi

Harvassa ovat ne miehet jotka ryhtyvät leikkimään ja peuhaamaan oheisnaisen kanssa, jos oma nainen on parempi kuin oheisnainen.

• Anonyymi

Olen seksiriippuvainen, mutta en kyllä tunnista itseäni tästä yhtään. Sitä seksiä en hae netistä tai muualta vaikka mies on se joka haluaa seksiä paljon harvemmin. Mieheni kanssa se seksi kiinnostaa eikä muiden. Jos ois seksiä minun tahtiin niin sitä kans ois päivittäin ja paljon. Eikä välttämättä edes seksiä vaan pitkiä kunnon suihinottoja mieheltä. Ei se toisten kanssa vehtaaminen auttais millään lailla siihen panetukseen kun mieheni kanssa sitä seksiä juuri haluan. Ei tarvi toisia katella kun toista rakastaa ja ei se toisen haluttomuus pihtaamista ole. Usein ei suhteessa halut mene yks yhteen ja meillä se vain on niin, että minä teen kompromissin ja vehtaillaan sillon kun mies haluaa.

• Anonyymi

Siinäpä femakkoagendavastaus. Taidat olla rumapainoinen kun miehesi ei koe sinua seksuaalisena, mutta tuskin sinulla on enää miestä, jos koskaan on ollutkaan.

• Anonyymi

Nyt on se pineä vuodenaika, jolloin pikkujoulut, naapuritkin uteliaita.

• Anonyymi

Tämä on oikein hyvä juttu ja varsinkin, kun minä olen eronneena naisena loukannut ex-mieheni kunniaa joka jäi uskottomuudesta nykyisen vaimonsa kanssa kiinni!
      Minä hyväksyin eron ja heidän suhteen vaikka he molemmat kävivät minun kunnian päälle!
      Minä sain kunnianloukkaus tuomion, koska minä olin vaimona uskollisena lasten kanssa kotona!

Minun pitää olla vieläkin USKOLLINEN vaikka avioerosta on yli 15vuotta aikaa ja en ole edes ex-miestäni takaisin vailla!

• Anonyymi

Asiaa

• Anonyymi

Ponu Niemelä saa koko ajan. Tähän on syynsä. Vaihtaa koko ajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2732
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      54
      1302
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1072
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1065
    Aihe