ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 3495
- 0494
MIKSI ROUTSALISILLA ON HÖRÖKORVAT?
Kun sanot ruotsalaiselle jotakin, hän nostaa korvalehtensä ylös ja karjaisee: TÄH!04942KYMPPINEN
Virontyttö tuli silmät loistaen lääkäristä. Kun kaveri vähän ihmetteli, tyttö selitti: Ennen maksoin lääkärille 100€/käy0492- 0491
LENTÄJÄ SAAPUI
Kallen kotikylälle. Kalle meni kyytiin. Kaarteli huimasti sinnetänne, mutta Kalle ei ollut moksiskaan. Lopulta lentäjä h1490KALLE TULI URHEILUOSASTOLLE
Saako täällä pyöriä? Pyöri vaan niin paljon kuin tykkäät.1487- 2486
- 3483
- 1480
POTILAS
Oli jo siinä kunnossa, että lääkäri kyseli tämän viimeistä toivetta. Ei minusta enää paljon mihinkään taida olla, mutta2479KALLEN ISÄ PÄÄTTI TAPPAA ITSENSÄ
Mitä sä teet? Itsaria. IDIOOTTI, laita se köysi kaulas ympärille. Niin mä aluks laitoinki, mut mienasin hirttyä.5479TURISTI OLI ARABIASSA
Ja halusi vukorata kamelin. Beduiini neuvoi: Kun sanot "huh", kameli lähtee liikkeelle, kun sanot"huh huh" se menee nope0475HEI, OSTAKAA PUHUVA KOIRA
Vain 100€. Eihä nyt sellaista olekaan, puhuva koira? Onpas, koira sanoi. Minä olen esiintynyt sirkuksessa, voittanut use0472MINKÄ VITUN TAKIA?
On kysymys, joka kysytään melko usein meiltä miehiltä. Miksi sitten teiltä naisilta ei koskaan kysytä, että minkä kullin6471- 2463
TÄÄLLÄ LINTUJEN YLIPÄÄLLIKKÖ
Papukaija G. Pula- aho. Saksaan menetetyt uset miljardit on saatava konstilla millä hyäväns takaisin juu nou. Nyt sirrym0459TAMPEREELLA MÄÄ
Synnyin sitten mää oon asunu Vaasasa, sit Vantaalla ja ny Joensuussa.0458- 0456
ON SE KUMMA
Kun niihen savolaesten pittää aena viäntee. Eikö ne vois puhhuu sillee, jotta muttii ymmärtäs niitä?5456