ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 2388
KUMMASTA ON LYHYEMPI MATKA KANKAANPÄÄHÄN?
Tampereelta vai Porista? No tietysti Porista.0387- 0385
MINULLE EI TARVITSE ANTAA ANTEEKSI
Sillä en opi mitään, jos luppoikäni vaan ikävöin tai kadun. Minun on aika etsiä uusi tyttöystävä.0384POIKA VEI TYTÖN KONSERTTIIN
Kesken esityksen pojan alkoi tehdä mieli ja niinpä hän otti esiin oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peliin estelläkseen2384- 0383
- 2381
MAAILMAN MENSTYNEIMMÄT AUTOMERKIT
Menestynein Sakasassa: Wolksvagen. Menestynein Amerikassa: Ford. Menestynein Venäjällä: Lada. Menestynein Suomessa: Saab0381KALANPOIKA
Ui isänsä kanssa kotijärvessä ja ohi kitää Rapalan uistin. Isä, mikä tuo on? Se on Kigolo. Mikä on kigolo. Äitisi lähti0377NUORI ÄITI ON SYNNYTTÄMÄSSÄ
Kun vauvan pää tulee näkyviin, se on musta. kätilö: Sitä on taittu olla tumman miehen kanssa. Tulihan niin tehtyä, synny1377- 0376
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka avaa lasipulon nopeiten. Norjalainen yritti korkkiruuvilla ja ruotsalainen korkinavaajalla. Suom2376- 0375
- 0375
NE JOTKA MYÖHÄSTYVÄT KOULUSTA
Ovat yleensä ilosempia kuin ne, jotka joutuvat odottamaan heitä.0369TÄÄKI TAPAHTU JUNASSA
Ee tiällä sua polttoo, sano 1 savolaasakka yhelle savolaasukolle. En minä tok poltakaa, valamistelen vuan. No, ee tiällä0368ASEEN PUHDISTUSTA
Kun olette puhdistaneet aseenne, ilmoittaudu tästä minulle sanomalla: "alokas sen ja sen ase herra kenraali. 1. Alokas s0367NUORI ÄITI MENI SYNNYTTÄMÄÄN
Kun vauvan pää tuli näkyviin, se oli ihan musta. Kätilö kommentoi: Sitä on taittu olla tumman miehen kanssa. Tulihan nii0366- 0366
MIES PAINAA 100KG
Nainen painaa 80kg. Mitä autokuski painaa? Kaasua, jarrua ja kytkintä. HEH HEH HYM HYM HYM!4366