ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
LYYDIA MURHASI MIEHENSÄ
Ja kätki ruumiin ullakolle, mutta se rupesikin kummittelemaan. Mies sanoi: Lyydia aijon tappaa sinut ja olen jo ottanut2410- 0409
KALANPOIKA
Ui isänsä kanssa kotijärvessä ja ohi kitää Rapalan uistin. Isä, mikä tuo on? Se on Kigolo. Mikä on kigolo. Äitisi lähti0408PISTÄÄ JA PANNA TARKOITTAVAT SAMAA
Eivät muuten tarkoita. Ei se ole lähellekään sama, jos isäni pistää puun nurin, kuin jos hän panee sen nurin.3407KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK
Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym0407KAUPPINEN-NIMINEN KAUPPIAS MUUTTI SAVOON LÄNSI-SUOMESTA
Vaan eipä ole lopputuloksessakaan kuhemista, nyt se on Kuappine.0406NE JOTKA MYÖHÄSTYVÄT KOULUSTA
Ovat yleensä ilosempia kuin ne, jotka joutuvat odottamaan heitä.0406MIES PAINAA 100KG
Nainen painaa 80kg. Mitä autokuski painaa? Kaasua, jarrua ja kytkintä. HEH HEH HYM HYM HYM!4403ASEEN PUHDISTUSTA
Kun olette puhdistaneet aseenne, ilmoittaudu tästä minulle sanomalla: "alokas sen ja sen ase herra kenraali. 1. Alokas s0403JOS OPPILAS LINTSAA KOULUSTA MITÄ SE TARKOITTAA?
Koulu ei kiinnosta häntä. Hän ei viihdy siellä vai sitä että hän on vain yksi KIUSANKAPPALE.1402SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka avaa lasipulon nopeiten. Norjalainen yritti korkkiruuvilla ja ruotsalainen korkinavaajalla. Suom2401OIKEUSJUTTUA PUITIIN JA PUITIIN
Lopulta tuomio langetettiin. Tämän tästä saa, kun puuttuu puolustusasianajaja. Syytetty mumisi lähtiessään vankilaan.2398MISSÄ VASIKANPAISTI ON?
Kysyi ruotaslaisäiti kotiapulaiselta. Kules söi sen. Kuka ihmeen Kules? Koira tietysti. Mutta esn nimihän on Herkules. N0398SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka on pisimmällä teknologiassa. Ruotsalainen soitti puhelun kellopuhelimellaan. Norjalainen soitti2398TIIKERINPENTU TUOTIIN ELÄINTARHAAN
Se tutki innokkaasti uutta ympäristöään. Ja kysyi heti uudelta eläimeltä: mikä sinä olet? Olen koirasusi. Mikä se sella0397- 0397
MINULLE EI TARVITSE ANTAA ANTEEKSI
Sillä en opi mitään, jos luppoikäni vaan ikävöin tai kadun. Minun on aika etsiä uusi tyttöystävä.0395KALLE OLI SUKULAISMATAKALLA ITALIASSA
Ja he pysähtyivät toivomuslähteelle. Yhtäkkiä Kallen ilkeä täti liukastui ja putosi lähteeseen. JIHUU! Se toimii.2390- 1390
- 3389