ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KUTEN TIEDÄMME
ADHD on lyhenne sanoista attention deficit hyparactivity disoder. Sitähän se tarkoittaakin. Mutta sekin kannattaa pitää3344MISTÄ TUNNISTAA RUOTSALAISEN HIIHTOKISISOISSA?
Hänen hiihtoasussaan on takapuolen kohdalla kirjaimet SWE.0343MITEN SUOMESTA PÄÄSEE RUOTSIIN MENETTÄ
Satamaan? Ajaa ensin Suomessa Lappiin ja sitä kautta Ruotsin rajalle.0343KAUPPINEN-NIMINEN KAUPPIAS MUUTTI SAVOON LÄNSI-SUOMESTA
Vaan eipä ole lopputuloksessakaan kuhemista, nyt se on Kuappine.0343SUOMALAINEN BLONDI
Jou Koskenkorvaa. Rasnakalainen blondi juo Konjakkia. Ruotsalainen blondi ei juo mitään. Miten niin? Sitennii tietenkään6342SÄRKYLÄÄKETTÄ SAATANA!
Huutaa juuri sairaalasta apteekkiin tulllut potilas. Farmaseutti: tällä pysytte varmasti hiljaa ja PERKELEEN PITKÄÄN, si2342- 5341
KALLE SAI KORTIN
Ja ajoi heti päin punaista. Etkö nähnyt sitä? Poliisi kysyi kiukkuisesti. Näin, mutten sinua.2340PISTÄÄ JA PANNA TARKOITTAVAT SAMAA
Eivät muuten tarkoita. Ei se ole lähellekään sama, jos isäni pistää puun nurin, kuin jos hän panee sen nurin.3340- 0339
MITEN SAA MUMMON SANOMAAN
"Voi vittu"? Helppoa, käsket vain vaaria huutamaan ensin: BINGO.0336KAHVITAUOLLA TÖISSÄ
Mutta sinun pitäisi (ykimistä). FLAP FLAP FLAP... Kiitos se kävi tosi lähellä. Ole hyvä vaan. (Halaus) No, kyllä mulle v1335MITÄ YHTEISTÄ ON LÄÄKÄRILLÄ JA TARJOILILIJALLA?
Molemmat palvelee asiakkaita, mutta lääkärit hoitavat ihmisiä, kun taas tarjoilijat tekevät heidät entistä sairaamiksi.0335LYYDIA MURHASI MIEHENSÄ
Ja kätki ruumiin ullakolle, mutta se rupesikin kummittelemaan. Mies sanoi: Lyydia aijon tappaa sinut ja olen jo ottanut2335KALLE PORHALSI MOPOLLAA
Holtitonta vauhtia päin STOP merkkiä. Poliisi tuli perässä ja kysyi: Mitä tuo merkki tarkoittaa? Jaa-a. Minä en sitä tie2333HYVÄT MATKUSTATJAT: TÄMÄ ON
Taajamajuna Poriin. Pysähdyspaikkamme oavt Nokia, Karkku, Kokemäki, Vammala ja Harjavalta. Hyvää matkaa!0333KALLE!
ÄLÄ SYÖ BANAANIA NOIN, KUORI SE ENSIN. Äiti huusi. Mun ei tartte kuoria. Poika sokelsi suu täynnä banaanimössöä. Kyllä t0332- 0329
AMERIKASSA JÄJRJESTETTIIN KISA CIA:N FBI:N JA
Los Angelesin poliisipiirin kesken. Presidentti keksi myös miten varmistaa asia: Metsän päästetään vapaaksi kani ja sen1329- 0329