ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
NE JOTKA MYÖHÄSTYVÄT KOULUSTA
Ovat yleensä ilosempia kuin ne, jotka joutuvat odottamaan heitä.0395PISTÄÄ JA PANNA TARKOITTAVAT SAMAA
Eivät muuten tarkoita. Ei se ole lähellekään sama, jos isäni pistää puun nurin, kuin jos hän panee sen nurin.3394KAUPPINEN-NIMINEN KAUPPIAS MUUTTI SAVOON LÄNSI-SUOMESTA
Vaan eipä ole lopputuloksessakaan kuhemista, nyt se on Kuappine.0394POLIISI JA PAPPI KUOLIVAT SAMAAN AIKAAN
Poliisi pääsi taivaaseen, mutta pappi joutui Helvettiin. TÄMÄ ON VÄÄRIN. Pappi huusi. Poliisin asiakkaat rukoilivat pääs1393LYYDIA MURHASI MIEHENSÄ
Ja kätki ruumiin ullakolle, mutta se rupesikin kummittelemaan. Mies sanoi: Lyydia aijon tappaa sinut ja olen jo ottanut2393SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka avaa lasipulon nopeiten. Norjalainen yritti korkkiruuvilla ja ruotsalainen korkinavaajalla. Suom2393JOS OPPILAS LINTSAA KOULUSTA MITÄ SE TARKOITTAA?
Koulu ei kiinnosta häntä. Hän ei viihdy siellä vai sitä että hän on vain yksi KIUSANKAPPALE.1393MINULLE EI TARVITSE ANTAA ANTEEKSI
Sillä en opi mitään, jos luppoikäni vaan ikävöin tai kadun. Minun on aika etsiä uusi tyttöystävä.0391MIES PAINAA 100KG
Nainen painaa 80kg. Mitä autokuski painaa? Kaasua, jarrua ja kytkintä. HEH HEH HYM HYM HYM!4390- 0389
ASEEN PUHDISTUSTA
Kun olette puhdistaneet aseenne, ilmoittaudu tästä minulle sanomalla: "alokas sen ja sen ase herra kenraali. 1. Alokas s0388OIKEUSJUTTUA PUITIIN JA PUITIIN
Lopulta tuomio langetettiin. Tämän tästä saa, kun puuttuu puolustusasianajaja. Syytetty mumisi lähtiessään vankilaan.2387TARJOILIJA!
Kietossani kävelee kärpänen. Tarjoilija tulee paikalle kärpäslätkän kanssa ja LÄTS!, ei käveke enää.2385MISSÄ VASIKANPAISTI ON?
Kysyi ruotaslaisäiti kotiapulaiselta. Kules söi sen. Kuka ihmeen Kules? Koira tietysti. Mutta esn nimihän on Herkules. N0385- 4382
- 3379
RUUTIS
TERVETUOLOA SEURAAMAAN MOOTTORIURHEILUN ERIKOISOHJELMAA RUUTULIPUT SEISAHTI. SE EI OLE FREDI, JOKA LÄHTEE VETÄMÄÄN TÄSTÄ1378SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN AUTIOLIVAT KILPAA
Norjalainen kuoli auton törmätessä seinään. Hänellä oli ollut nopeutta 180km/h. Ruotsalainen ajoi kahtasataa ja kuoli. S2375MIKSI LOISTELAMPPU
Palaa pitempään, kuin hehkulamppu? Koska hehkulamppu on niin kuuma.1374KALLE OLI SUKULAISMATAKALLA ITALIASSA
Ja he pysähtyivät toivomuslähteelle. Yhtäkkiä Kallen ilkeä täti liukastui ja putosi lähteeseen. JIHUU! Se toimii.2371