ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
TURISTI NUOSEE BUSSIIN TAMPEREELLA
10 matkaa. Kuski: Minkä? 10 matkaa, minkä. Turisti vähän lujempaa: 10 matkaa. Kuski: Nii nii mutta minkä. Silloin turisi0370- 2369
MITEN SUOMESTA PÄÄSEE RUOTSIIN MENETTÄ
Satamaan? Ajaa ensin Suomessa Lappiin ja sitä kautta Ruotsin rajalle.0369TIIKERINPENTU TUOTIIN ELÄINTARHAAN
Se tutki innokkaasti uutta ympäristöään. Ja kysyi heti uudelta eläimeltä: mikä sinä olet? Olen koirasusi. Mikä se sella0369- 0368
- 4368
- 1368
MISTÄ TUNNISTAA RUOTSALAISEN HIIHTOKISISOISSA?
Hänen hiihtoasussaan on takapuolen kohdalla kirjaimet SWE.0367KERTAUSHARJOITUKSISSA
Mitä mieltä sä oot tästä armeijasta? Näin asiantuntijana mä oon sitä mieltä, että armeijan ikärajan vois nosta tonne 60:2367SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka on pisimmällä teknologiassa. Ruotsalainen soitti puhelun kellopuhelimellaan. Norjalainen soitti2366KUTEN TIEDÄMME
ADHD on lyhenne sanoista attention deficit hyparactivity disoder. Sitähän se tarkoittaakin. Mutta sekin kannattaa pitää3365SUOMALAINEN BLONDI
Jou Koskenkorvaa. Rasnakalainen blondi juo Konjakkia. Ruotsalainen blondi ei juo mitään. Miten niin? Sitennii tietenkään6365EVINRUDE MERKKISET PERÄMOOTTORIT JA TAMPAXIT
Olivat samaan aikaan tarjouksessa yhdistetyllä kemikaali- urheilu liikkeellä. Laihialla kun oltiin niin tehtiin vain yks2363RUOTSALAINEN AMERIKKAILAINEN
Ja suomalainen kehuivat maansa lääkäreitä. Ruotslaisen tekokättä ei aidosta erottanut. Amerikkalaisella taas oli muovike0360- 4359
PUHELIN ON TODELLA HYVÄ KEKSINTÖ
Matkapuhelimen kehittymisen ansiosta ei enää tarvitse kysyä onko kukaan soittanut ja nyt ollaankin päästy älypuhelimiin.2359KALLE PORHALSI MOPOLLAA
Holtitonta vauhtia päin STOP merkkiä. Poliisi tuli perässä ja kysyi: Mitä tuo merkki tarkoittaa? Jaa-a. Minä en sitä tie2358MITEN SAA MUMMON SANOMAAN
"Voi vittu"? Helppoa, käsket vain vaaria huutamaan ensin: BINGO.0358KALLE!
ÄLÄ SYÖ BANAANIA NOIN, KUORI SE ENSIN. Äiti huusi. Mun ei tartte kuoria. Poika sokelsi suu täynnä banaanimössöä. Kyllä t0353- 0353