ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLE OLI SUKULAISMATAKALLA ITALIASSA
Ja he pysähtyivät toivomuslähteelle. Yhtäkkiä Kallen ilkeä täti liukastui ja putosi lähteeseen. JIHUU! Se toimii.2411MISSÄ VASIKANPAISTI ON?
Kysyi ruotaslaisäiti kotiapulaiselta. Kules söi sen. Kuka ihmeen Kules? Koira tietysti. Mutta esn nimihän on Herkules. N0410- 1410
TIESITTEKÖ ETTÄ PARHAAT PIKKU-KALLE VITSIT
On koonnut Kalle Kallen Kallela.Mutta hänhän on koonnut vain 340 parasta. Mitäs sinä sen tiedät? Minulla on se vitsikir5408TIIKERINPENTU TUOTIIN ELÄINTARHAAN
Se tutki innokkaasti uutta ympäristöään. Ja kysyi heti uudelta eläimeltä: mikä sinä olet? Olen koirasusi. Mikä se sella0407- 0407
- 3406
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN AUTIOLIVAT KILPAA
Norjalainen kuoli auton törmätessä seinään. Hänellä oli ollut nopeutta 180km/h. Ruotsalainen ajoi kahtasataa ja kuoli. S2406SAIRAS MIES
Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,0405- 2405
- 1405
MISTÄ TUNNISTAA RUOTSALAISEN HIIHTOKISISOISSA?
Hänen hiihtoasussaan on takapuolen kohdalla kirjaimet SWE.0405EVINRUDE MERKKISET PERÄMOOTTORIT JA TAMPAXIT
Olivat samaan aikaan tarjouksessa yhdistetyllä kemikaali- urheilu liikkeellä. Laihialla kun oltiin niin tehtiin vain yks2405JOS TAIVAASSA ON NIIN IHANAA
Niin miksi pidentää tätä maanpäällistähelvettiä kaiken maailman terveysintoilulla?3403MINULLE EI TARVITSE ANTAA ANTEEKSI
Sillä en opi mitään, jos luppoikäni vaan ikävöin tai kadun. Minun on aika etsiä uusi tyttöystävä.0402- 4402
- 1401
- 0401
SUOMALAINEN BLONDI
Jou Koskenkorvaa. Rasnakalainen blondi juo Konjakkia. Ruotsalainen blondi ei juo mitään. Miten niin? Sitennii tietenkään6398KERTAUSHARJOITUKSISSA
Mitä mieltä sä oot tästä armeijasta? Näin asiantuntijana mä oon sitä mieltä, että armeijan ikärajan vois nosta tonne 60:2398