ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
3 SAVON TYTTÖÄ EMMI KATJA JA SOILI
Päättivät lähteä Tallinnaan. He matkustivat junalla Helsinkiin. Tallinnaa kestää kaks tuntii. Kotiin palatessa kaikil0329SÄRKNYNYT SYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat. Hukattaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja hekä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän0328KUN KERRAN SANOMME
Vasta leivottu ylioppilas. Niin miksemme voisi myös ruveta sanomaan: Vasta kirnuttu morsian.3326OPETTAJIEN KIUSAAMINEN
Koulu on opettajille työpaikka ja heitäkin kiusataan joissaintapauksissa. Se on silloi jo työpaikkakiusaamista. Ja kuten0326- 0326
OIKEUSJUTTUA PUITIIN JA PUITIIN
Lopulta tuomio langetettiin. Tämän tästä saa, kun puuttuu puolustusasianajaja. Syytetty mumisi lähtiessään vankilaan.2324- 0322
- 0321
TARJOILIJA!
Kietossani kävelee kärpänen. Tarjoilija tulee paikalle kärpäslätkän kanssa ja LÄTS!, ei käveke enää.2320MIKÄ ON PUUJALKAVITSI?
Se, joka kävelee pitkillä puujaloilla ja vitsailee, että tyrät rytkyy ja hekottaa päälle niin, että paperit hieluu.0319POLIISI JA PAPPI KUOLIVAT SAMAAN AIKAAN
Poliisi pääsi taivaaseen, mutta pappi joutui Helvettiin. TÄMÄ ON VÄÄRIN. Pappi huusi. Poliisin asiakkaat rukoilivat pääs1319MIEHEN VÄRKKI OLI LIIAN PITKÄ
Ja osui tämän seistessä maahan. Mies tuli sairaalaan operoitavaksi ja makasi nukutettuna leikkauspöydällä. Kururgi oli k1318TERÄSMIES, BATMAN JA ZORRO
Kinastelivat siitä, kenen kämppä on korkein. Minun kämppäni yltää pilviin. Zorro kehaisi. Eipä vedä vertoja minun kämpäl5317MIKSI LOISTELAMPPU
Palaa pitempään, kuin hehkulamppu? Koska hehkulamppu on niin kuuma.1316SEKSI ON
Punaista ja makeaa meitä kuljettaa pitkin maailmaa. Seksi sulosita ja haikeaa, ihanaa ja inhottavaa sen itse lopetamme t1316- 4315
MITEN KIINALAISET
Pääsevät Kuuhun, Marsiin, Merkuriukseen..? Yksi kii.alainen nousee toisen harteille, komas tämän harteille ja niin edell1314MINKÄ NIMISET NAISET
Ovat teidän meileenne? Mulla on ollut Salla-Maria, Tytti, Tanja, Kati ja Katja.2311KALLEN LUOKKA
Sai sukupuolivalistusta: Teidän tyttöjen on syytä muistaa, että tunnin ilosta voi seurata elämänmittainen suru. Liisa vi0311- 4310