Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

  1. POIKA VEI TYTÖN KONSERTTIIN

    Kesken esityksen pojan alkoi tehdä mieli ja niinpä hän otti esiin oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peliin estelläkseen
    Basistivitsit
    2
    277
  2. MIKÄ EROTTAA

    Blondin drunetesta? Sukupuoli.
    Blondivitsit
    0
    276
  3. MITÄ TULEE KUN YHDISTETÄÄN

    Alkoholia, lääkkeitä ja seksiä? Huumetta.
    Seksivitsit
    0
    276
  4. SEKSI ON

    Punaista ja makeaa meitä kuljettaa pitkin maailmaa. Seksi sulosita ja haikeaa, ihanaa ja inhottavaa sen itse lopetamme t
    Seksivitsit
    1
    276
  5. KALLE VIE LIISAN RAVINTOLAAN

    Liisaa alkoi kuitenki jurppia se, että Kallen ruokatavat olivat hyvin baarimaiset. Hän röyhtäili, pierekeli ja laittoi j
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    274
  6. LEIPOMON MYYMÄLÄSSÄ

    En voi ottaa näitä pullia. Miksi ei? Vilkaisin äsken overaosta miten niitä tehdään. Siellä miesleipuri pyörittelee pulli
    Tarjoilijavitsit
    2
    273
  7. KUN KERRAN SANOMME

    Vasta leivottu ylioppilas. Niin miksemme voisi myös ruveta sanomaan: Vasta kirnuttu morsian.
    Seksivitsit
    3
    272
  8. TERVE! NO TERVE TREVE!

    Onko sulla jo läppäri? Ei, vaan tebletti.
    Tietokonevitsit
    0
    272
  9. SÄRKYLÄÄKETTÄ SAATANA!

    Huutaa juuri sairaalasta apteekkiin tulllut potilas. Farmaseutti: tällä pysytte varmasti hiljaa ja PERKELEEN PITKÄÄN, si
    Apteekkivitsit
    2
    272
  10. ELÄIMET PELASIVAT KORTTIA

    Ja sitten niiden rahat loppuivat. Karhu ja jänis alkoivat kinata siitä, kumpi käy pankissa. Sovitaan, että minä käyn. Eh
    Eläinvitsit
    0
    271
  11. HEI, OSTAKAA PUHUVA KOIRA

    Vain 100€. Eihä nyt sellaista olekaan, puhuva koira? Onpas, koira sanoi. Minä olen esiintynyt sirkuksessa, voittanut use
    Eläinvitsit
    0
    270
  12. JUURI 18V. TÄYTTÄNYT EI HALUNNU INTTIIN.

    Kutsunnoissan hän vain elehti hassusti osoittaen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näyttänyt kuulevan edes HUUTOA, lääkär
    Armeijavitsit
    2
    269
  13. KUMPI EHKÄISEE?

    Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotat
    Ehkäisy
    6
    267
  14. MIKSI OPETTAJIA EI KIUSATA?

    He eivät enää ole koululaisia.
    Koululaisvitsit
    2
    266
  15. KALLE ON AUTOKOULUSSA

    Opettaja: Sueraavasta vasemmalle, sitten suoraan sueraavasta oikealla EIKU...
    Pikku-Kalle-vitsit
    2
    266
  16. SAIRAS MIES

    Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,
    Lääkärivitsit
    0
    265
  17. PELOTTELU PAHINTA

    Tai oikeastaan sen pelon hyväkseen käyttö. Pahin koulukiusaajani Marko Mononen käytti siis pelkoani hyväkseen vielä Opie
    Kiusaaminen
    1
    265
  18. MITÄ LADA SANOI MERSULLE?

    Brum brum, kun ei muutakaan osannut.
    Lada-vitsit
    0
    265
  19. 3 SAVON TYTTÖÄ EMMI KATJA JA SOILI

    Päättivät lähteä Tallinnaan. He matkustivat junalla Helsinkiin. Tallinnaa kestää kaks tuntii. Kotiin palatessa kaikil
    Savolaisvitsit
    0
    263
  20. SÄRKYMÄTÖN TAVARA

    Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpailivat siitä, kenellä on särkymätön tavara. Ruotsalainen heitti parvekkeel
    Suomalainen
    3
    263