ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLE PORHALSI MOPOLLAA
Holtitonta vauhtia päin STOP merkkiä. Poliisi tuli perässä ja kysyi: Mitä tuo merkki tarkoittaa? Jaa-a. Minä en sitä tie2369MITÄ EROA ON TYTTÖYSTÄVÄLLÄ JA POLTTIAISELLA?
No mitä? Oletko sitten koskaan yrittänyt pussata polttiaista.1369- 0368
- 2368
- 0367
- 0366
RUOTSALAINEN AMERIKKAILAINEN
Ja suomalainen kehuivat maansa lääkäreitä. Ruotslaisen tekokättä ei aidosta erottanut. Amerikkalaisella taas oli muovike0365MITEN SAA MUMMON SANOMAAN
"Voi vittu"? Helppoa, käsket vain vaaria huutamaan ensin: BINGO.0365TIESITTEKÖ ETTÄ PARHAAT PIKKU-KALLE VITSIT
On koonnut Kalle Kallen Kallela.Mutta hänhän on koonnut vain 340 parasta. Mitäs sinä sen tiedät? Minulla on se vitsikir5365- 1364
KALLE!
ÄLÄ SYÖ BANAANIA NOIN, KUORI SE ENSIN. Äiti huusi. Mun ei tartte kuoria. Poika sokelsi suu täynnä banaanimössöä. Kyllä t0363- 0362
TÄMÄ EI KYLLÄKÄÄN OLE VARSINAISESTI AUTOVITSI
Mutta olkoon menneeksi: Kun juniin tuli ravintalovaunut, monelta asemalta lopetettiin asemaravintola. No, toisaalta par2361- 0361
KIUSAAMINEN RANGAISTAVAKSI
Jos se olisi rangaistava teko niin vähenisi huomattavasti. Ja poistuisi jopa kokonaan, jos se itse rangaistus olisi mahd2359TERÄSMIES, BATMAN JA ZORRO
Kinastelivat siitä, kenen kämppä on korkein. Minun kämppäni yltää pilviin. Zorro kehaisi. Eipä vedä vertoja minun kämpäl5359HYVÄT MATKUSTATJAT: TÄMÄ ON
Taajamajuna Poriin. Pysähdyspaikkamme oavt Nokia, Karkku, Kokemäki, Vammala ja Harjavalta. Hyvää matkaa!0359MIKÄ ON PUUJALKAVITSI?
Se, joka kävelee pitkillä puujaloilla ja vitsailee, että tyrät rytkyy ja hekottaa päälle niin, että paperit hieluu.0357LEIPOMON MYYMÄLÄSSÄ
En voi ottaa näitä pullia. Miksi ei? Vilkaisin äsken overaosta miten niitä tehdään. Siellä miesleipuri pyörittelee pulli2356- 0356