ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLEN LUOKKA
Sai sukupuolivalistusta: Teidän tyttöjen on syytä muistaa, että tunnin ilosta voi seurata elämänmittainen suru. Liisa vi0311MIKÄ ON HECTORIN AMMATTI?
Muurari. Miten niin? Lehdessä luki, että Hector on tehnyt yhteensä 300 piisiä.8311- 1310
KALLE TULI KOULUSTA
Talonmies näki hänet: Olitko jälkkärissä? En, vaan mä vältin pahinta kotiintuloruuhkaa.4309- 0309
MITÄ TARKOITTA A L K O?
Viinakauppaa. Ei suinkaan. No mitä sitten Aina Laulaen Koti Ovelle.0308- 0308
- 2306
LEIPOMON MYYMÄLÄSSÄ
En voi ottaa näitä pullia. Miksi ei? Vilkaisin äsken overaosta miten niitä tehdään. Siellä miesleipuri pyörittelee pulli2305- 1305
KETKÄ SEKSITTELEVÄT ENITEN MAAILMASSA
Japanilaiset. Miten niin muka? No, kun Aasiassa tulee lapsia sellaista vauhtia.0305- 0304
TULEEKO KALAA?
Tuli niitä tänäkin aamuna 30. Vien kaiken kotiin. Vai niin? Minä olen riistanvalvoja ja täällä on kalastua kielletty. Mi0304KALLE VIE LIISAN RAVINTOLAAN
Liisaa alkoi kuitenki jurppia se, että Kallen ruokatavat olivat hyvin baarimaiset. Hän röyhtäili, pierekeli ja laittoi j0303EVINRUDE MERKKISET PERÄMOOTTORIT JA TAMPAXIT
Olivat samaan aikaan tarjouksessa yhdistetyllä kemikaali- urheilu liikkeellä. Laihialla kun oltiin niin tehtiin vain yks2303MITÄ EROA ON ATSRONOMILLA JA KYNEGOLOGILLA?
Kun astronomi sanoo innostuneena: Voi vittu mikä taivas, toteaa kynegologi puolestaan järkyttyneenä: Voi taivas mikä vit0301- 0301
- 0301
MEIHENI KUVITTELEE OLEVANSA JÄÄKAAPPI
Miten se häiritsee? Hän nukkuu suu auki ja valo häikäisee minua.2300- 0300