ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
TÄMÄ EI KYLLÄKÄÄN OLE VARSINAISESTI AUTOVITSI
Mutta olkoon menneeksi: Kun juniin tuli ravintalovaunut, monelta asemalta lopetettiin asemaravintola. No, toisaalta par2394- 2394
RUUTIS
TERVETUOLOA SEURAAMAAN MOOTTORIURHEILUN ERIKOISOHJELMAA RUUTULIPUT SEISAHTI. SE EI OLE FREDI, JOKA LÄHTEE VETÄMÄÄN TÄSTÄ1393TURISTI NUOSEE BUSSIIN TAMPEREELLA
10 matkaa. Kuski: Minkä? 10 matkaa, minkä. Turisti vähän lujempaa: 10 matkaa. Kuski: Nii nii mutta minkä. Silloin turisi0393KUN MÄ KUOLEN NIIN MUN JUOMANI SÄ SAAT
Sillä taivaassa ei juoda eikä väkivaltaa suoda kun mä kuolen... Kun mä... vanhat vaatteeni sä saat, sillä siellä kaikki1393- 3390
MITEN SUOMESTA PÄÄSEE RUOTSIIN MENETTÄ
Satamaan? Ajaa ensin Suomessa Lappiin ja sitä kautta Ruotsin rajalle.0390- 4389
- 0389
- 0389
KUTEN TIEDÄMME
ADHD on lyhenne sanoista attention deficit hyparactivity disoder. Sitähän se tarkoittaakin. Mutta sekin kannattaa pitää3388- 1388
MITÄ EROA ON TYTTÖYSTÄVÄLLÄ JA POLTTIAISELLA?
No mitä? Oletko sitten koskaan yrittänyt pussata polttiaista.1384- 0383
KALLE JA VILLE
Leikkivät puistossa. Pastori käveli ohi ja kysyi: Mitä te teette? Valehtelemme, se joka valehtelee paremmin saa karki. H0383TERÄSMIES, BATMAN JA ZORRO
Kinastelivat siitä, kenen kämppä on korkein. Minun kämppäni yltää pilviin. Zorro kehaisi. Eipä vedä vertoja minun kämpäl5383KALLE PORHALSI MOPOLLAA
Holtitonta vauhtia päin STOP merkkiä. Poliisi tuli perässä ja kysyi: Mitä tuo merkki tarkoittaa? Jaa-a. Minä en sitä tie2381LEIPOMON MYYMÄLÄSSÄ
En voi ottaa näitä pullia. Miksi ei? Vilkaisin äsken overaosta miten niitä tehdään. Siellä miesleipuri pyörittelee pulli2378MARTTI HUUHAA INNANEN
Satu härnäläisestä tangolaulajasta: Olipa kerran poika, joka oli niin tyhmä, että hän ei osannut yhtään mitään. Hänen n4378RUOTSALAINEN AMERIKKAILAINEN
Ja suomalainen kehuivat maansa lääkäreitä. Ruotslaisen tekokättä ei aidosta erottanut. Amerikkalaisella taas oli muovike0377