ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0353
KIUSAAMINEN RANGAISTAVAKSI
Jos se olisi rangaistava teko niin vähenisi huomattavasti. Ja poistuisi jopa kokonaan, jos se itse rangaistus olisi mahd2352- 0352
- 0352
HYVÄT MATKUSTATJAT: TÄMÄ ON
Taajamajuna Poriin. Pysähdyspaikkamme oavt Nokia, Karkku, Kokemäki, Vammala ja Harjavalta. Hyvää matkaa!0352- 3349
- 2349
- 1348
MITÄ EROA ON TYTTÖYSTÄVÄLLÄ JA POLTTIAISELLA?
No mitä? Oletko sitten koskaan yrittänyt pussata polttiaista.1348TÄMÄ EI KYLLÄKÄÄN OLE VARSINAISESTI AUTOVITSI
Mutta olkoon menneeksi: Kun juniin tuli ravintalovaunut, monelta asemalta lopetettiin asemaravintola. No, toisaalta par2348- 0346
MIKÄ ON PUUJALKAVITSI?
Se, joka kävelee pitkillä puujaloilla ja vitsailee, että tyrät rytkyy ja hekottaa päälle niin, että paperit hieluu.0346TERÄSMIES, BATMAN JA ZORRO
Kinastelivat siitä, kenen kämppä on korkein. Minun kämppäni yltää pilviin. Zorro kehaisi. Eipä vedä vertoja minun kämpäl5346- 5346
- 0345
- 0344
LEIPOMON MYYMÄLÄSSÄ
En voi ottaa näitä pullia. Miksi ei? Vilkaisin äsken overaosta miten niitä tehdään. Siellä miesleipuri pyörittelee pulli2341SEKSI ON
Punaista ja makeaa meitä kuljettaa pitkin maailmaa. Seksi sulosita ja haikeaa, ihanaa ja inhottavaa sen itse lopetamme t1340KUINKA KORKEA ON RUOTSIN KORKEIN KERROSTALO?
Sitä ei tiedetä, sillä ruotsalaiset eivät uskalla rakentaa niin korkeaa taloa.0340KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK
Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym0340