Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

1. MIKSI OPETTAJIA EI KIUSATA?

He eivät enää ole koululaisia.
    Koululaisvitsit
    2
    289
  2. MONIVAMMANEN TURKULAINE

TPS- vikane.
    Vitsit
    1
    289
  3. LEHMÄT JUTTELEVAT

Tiedätkö, että liikkeellä on Hullunlehmäntautia? Kyllä, mutta ei se minuun tartu kun olen kana.
    Koululaisvitsit
    0
    288
  4. HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS

SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.
    Leirintäalueet
    3
    288
  5. JOS

Joku syntyy kuurona, hänet saadan kyllä kuulemaan tekemällä kuuloimplanttileikkus, mutta voidaanko sokeana syntynelle te
    Sokea
    1
    288
  6. PIENI SIITTIÖ UISKENTELI VEESSÄ

Siittiö ratkaisun eessä se kanavaan kroolasi vihellellen ja sanoi: olen siittiö ja osaann käsipohjaa. Pieni munasolu rat
    Seksivitsit
    0
    288
  7. MITÄ LADA SANOI MERSULLE?

Brum brum, kun ei muutakaan osannut.
    Lada-vitsit
    0
    287
  8. MITÄ POIKA TEKI KUN TYTTÖ EI ANTUT?

Pani korvan taakse tietysti.
    Seksivitsit
    0
    287
  9. MIES KÄYTTI DYNAMIITTIA

Kalojen tappamiseen. Poliisi tuli ja sanoi: Pidätän teidät rosvokalastuksesta. Laki kieltää dynamiitin käytön. Mies vilk
    Koululaisvitsit
    0
    287
  10. SUVI PARTTIMAA (NIVALA)

Anteeksi, että yritin iskeä sua. Mä taisin sittekin olla sulle liikaa. Unohdin varmaan kertoa, että olen akoinaan mokann
    Pyydä anteeksi
    0
    287
  11. SAIRAS MIES

Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,
    Lääkärivitsit
    0
    286
  12. NAISALOKAS

Armeijan saunassa lähti suihkuun ja levitti juuri jalkansa pestäkseen pillunsa, kun mieskersantti näki tämän heitti vaat
    Armeijavitsit
    0
    286
  13. KYSSIIN

Tuotiin erittäin pahasti loukkaaantunut mies. Hoitaja kirjasi henkiltiedot koneelle ja kysyi sitten: Oletteko naimisissa
    Vitsit
    0
    285
  14. MITEN ANNA MÄKI

Ja Usko Kylämen esittäytyvät? Mäen Anna. Kylmäsen Usko
    Seksivitsit
    0
    284
  15. KALLE HALUSI TIETÄÄ

Miten oli tullut tähän maailmaan? Oli vatsassani, äiti sanoi. Tuliko mulle ruokaakin sinne? Tottakai tuli. Mahtoi olla a
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    284
  16. KALLE EI OLLUT TYYTYVÄINEN PALKKAANSA

Näillä liksoilla ei pitälle potkita. Ei tää mikään Ajax ole. Esimies murahti.
    Pikku-Kalle-vitsit
    3
    283
  17. PÄÄTTELYTAITO (MAKKONEN BAARISSA)

Onko sulla koiraa. Ei o. Sitte sä oot homo. Ja niin Makkoselle tuli turpaan (DÄ!)
    Tarjoilijavitsit
    0
    282
  18. PELOTTELU PAHINTA

Tai oikeastaan sen pelon hyväkseen käyttö. Pahin koulukiusaajani Marko Mononen käytti siis pelkoani hyväkseen vielä Opie
    Kiusaaminen
    1
    282
  19. UKKINI ISÄNPUOLELTA

On käynyt sodan. Kun hän tuli sieltä niin 1 käsikranaatti oli jäänyt heittämättä. Pyysin ukkia heittämään sen tuonne puu
    Armeijavitsit
    0
    282
  20. KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK

Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym
    Urheiluvitsit
    0
    281