ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 2289
- 1289
LEHMÄT JUTTELEVAT
Tiedätkö, että liikkeellä on Hullunlehmäntautia? Kyllä, mutta ei se minuun tartu kun olen kana.0288HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS
SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.3288JOS
Joku syntyy kuurona, hänet saadan kyllä kuulemaan tekemällä kuuloimplanttileikkus, mutta voidaanko sokeana syntynelle te1288PIENI SIITTIÖ UISKENTELI VEESSÄ
Siittiö ratkaisun eessä se kanavaan kroolasi vihellellen ja sanoi: olen siittiö ja osaann käsipohjaa. Pieni munasolu rat0288- 0287
- 0287
MIES KÄYTTI DYNAMIITTIA
Kalojen tappamiseen. Poliisi tuli ja sanoi: Pidätän teidät rosvokalastuksesta. Laki kieltää dynamiitin käytön. Mies vilk0287SUVI PARTTIMAA (NIVALA)
Anteeksi, että yritin iskeä sua. Mä taisin sittekin olla sulle liikaa. Unohdin varmaan kertoa, että olen akoinaan mokann0287SAIRAS MIES
Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,0286NAISALOKAS
Armeijan saunassa lähti suihkuun ja levitti juuri jalkansa pestäkseen pillunsa, kun mieskersantti näki tämän heitti vaat0286KYSSIIN
Tuotiin erittäin pahasti loukkaaantunut mies. Hoitaja kirjasi henkiltiedot koneelle ja kysyi sitten: Oletteko naimisissa0285- 0284
KALLE HALUSI TIETÄÄ
Miten oli tullut tähän maailmaan? Oli vatsassani, äiti sanoi. Tuliko mulle ruokaakin sinne? Tottakai tuli. Mahtoi olla a0284KALLE EI OLLUT TYYTYVÄINEN PALKKAANSA
Näillä liksoilla ei pitälle potkita. Ei tää mikään Ajax ole. Esimies murahti.3283PÄÄTTELYTAITO (MAKKONEN BAARISSA)
Onko sulla koiraa. Ei o. Sitte sä oot homo. Ja niin Makkoselle tuli turpaan (DÄ!)0282PELOTTELU PAHINTA
Tai oikeastaan sen pelon hyväkseen käyttö. Pahin koulukiusaajani Marko Mononen käytti siis pelkoani hyväkseen vielä Opie1282UKKINI ISÄNPUOLELTA
On käynyt sodan. Kun hän tuli sieltä niin 1 käsikranaatti oli jäänyt heittämättä. Pyysin ukkia heittämään sen tuonne puu0282KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK
Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym0281