ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLEN LUOKKA
Sai sukupuolivalistusta: Teidän tyttöjen on syytä muistaa, että tunnin ilosta voi seurata elämänmittainen suru. Liisa vi0341KAHVITAUOLLA TÖISSÄ
Mutta sinun pitäisi (ykimistä). FLAP FLAP FLAP... Kiitos se kävi tosi lähellä. Ole hyvä vaan. (Halaus) No, kyllä mulle v1341TULEEKO KALAA?
Tuli niitä tänäkin aamuna 30. Vien kaiken kotiin. Vai niin? Minä olen riistanvalvoja ja täällä on kalastua kielletty. Mi0341- 1341
MITÄ TARKOITTA A L K O?
Viinakauppaa. Ei suinkaan. No mitä sitten Aina Laulaen Koti Ovelle.0340MILLÄ TIETOKONE TOIMII?
No tietysti savulla. Miten niin. Jos tulee ulos, se ei toimi enää.3340KALLE ON AUTOKOULUSSA
Opettaja: Sueraavasta vasemmalle, sitten suoraan sueraavasta oikealla EIKU...2339SAVOLISTYTÖT EMMI JA KATJA
Lähtivät käymään Tampereella. Katjalle tuli vessahätä ja hän meni lähimpään ravintolaan. Emmi ei mennyt niinkään pitkäl0337OPETTAJIEN KIUSAAMINEN
Koulu on opettajille työpaikka ja heitäkin kiusataan joissaintapauksissa. Se on silloi jo työpaikkakiusaamista. Ja kuten0336RUOTSALAINEN SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA
Jossa oli voileipä-automaatti. Sven ei kuitenkaan oikein ymmärtänyt sitä, mutta päättim kokeilla onneaan. Lopulta työkav0335- 0335
MILLAI MANSELAINEN SAARA HULLUKS?
Viärää pyäreesee hauneesee, sanotaa et tua nurkasa o Janssoninkuisausta. Ja sitte pistetää ovi lukkoo.5333KALLE VIE LIISAN RAVINTOLAAN
Liisaa alkoi kuitenki jurppia se, että Kallen ruokatavat olivat hyvin baarimaiset. Hän röyhtäili, pierekeli ja laittoi j0333MEIHENI KUVITTELEE OLEVANSA JÄÄKAAPPI
Miten se häiritsee? Hän nukkuu suu auki ja valo häikäisee minua.2333MEIDÄN KALLE NIELAISI JUURI
Täyden pussin laakerinkuulia. Antakaa hänen maata, kunnes tulen. Älkää tähdätkö hänellä ketään.1331KALLE NAAMA
Oli ihan rasvainen, jolloin mummo nuhteli: Voisit pestä sen naamas. Mitä mulle mitään komennat, kun omakin naamas on vie0331- 0331
- 0330
JUURI 18V. TÄYTTÄNYT EI HALUNNU INTTIIN.
Kutsunnoissan hän vain elehti hassusti osoittaen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näyttänyt kuulevan edes HUUTOA, lääkär2330- 2329