ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
RUOTSALAINEN SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA
Jossa oli voileipä-automaatti. Sven ei kuitenkaan oikein ymmärtänyt sitä, mutta päättim kokeilla onneaan. Lopulta työkav0325KALLE VIE LIISAN RAVINTOLAAN
Liisaa alkoi kuitenki jurppia se, että Kallen ruokatavat olivat hyvin baarimaiset. Hän röyhtäili, pierekeli ja laittoi j0323- 1323
- 0322
MEIHENI KUVITTELEE OLEVANSA JÄÄKAAPPI
Miten se häiritsee? Hän nukkuu suu auki ja valo häikäisee minua.2322KALLE ON AUTOKOULUSSA
Opettaja: Sueraavasta vasemmalle, sitten suoraan sueraavasta oikealla EIKU...2322MILLOIN KOULU ON KENKUIMMILLAAN?
No tietysti silloin, kun opettaja näyttää siltä, kuin hän olisi juuri päässyt vankilasta.0322UKKINI ISÄNPUOLELTA
On käynyt sodan. Kun hän tuli sieltä niin 1 käsikranaatti oli jäänyt heittämättä. Pyysin ukkia heittämään sen tuonne puu0322- 0321
JUURI 18V. TÄYTTÄNYT EI HALUNNU INTTIIN.
Kutsunnoissan hän vain elehti hassusti osoittaen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näyttänyt kuulevan edes HUUTOA, lääkär2321MARTTI HUUHAA INNANEN
Satu härnäläisestä tangolaulajasta: Olipa kerran poika, joka oli niin tyhmä, että hän ei osannut yhtään mitään. Hänen n4321KETKÄ SEKSITTELEVÄT ENITEN MAAILMASSA
Japanilaiset. Miten niin muka? No, kun Aasiassa tulee lapsia sellaista vauhtia.0321- 0320
- 3320
LEHMÄT JUTTELEVAT
Tiedätkö, että liikkeellä on Hullunlehmäntautia? Kyllä, mutta ei se minuun tartu kun olen kana.0319- 0319
TIESITTEKÖ ETTÄ PARHAAT PIKKU-KALLE VITSIT
On koonnut Kalle Kallen Kallela.Mutta hänhän on koonnut vain 340 parasta. Mitäs sinä sen tiedät? Minulla on se vitsikir5319MITEN RUOTSISTA PÄÄSEE SUOMEEN
Ilman, että tarvitsee mennä laivaan? Ajetaan ensin ruotsin puolella Lappiin ja tullaan sieltä Pelloon. Siten pääsee kulk3318MEIDÄN KALLE NIELAISI JUURI
Täyden pussin laakerinkuulia. Antakaa hänen maata, kunnes tulen. Älkää tähdätkö hänellä ketään.1318KALLE NAAMA
Oli ihan rasvainen, jolloin mummo nuhteli: Voisit pestä sen naamas. Mitä mulle mitään komennat, kun omakin naamas on vie0318