Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

1. OPETTAJA SOITTI KOULUSTA KOTIIN

Poikanne poltti tänään Malboroa täällä. EI OO TOTTA, isä huudahti. Yleensä se polttaa Belmonttii.
    Koululaisvitsit
    3
    317
  2. 2
    316
  3. EUROOPPALAINEN, SAHARALAINEN, AMERIKKINEN, AUTSRAALINEN

Ja aasialainen olivat samassa kokouksessa. What the hell? Saharalainen ihmetteli. Mitä sanoit? Eurooppalainen kysyi. Zin
    Suomalainen
    2
    316
  4. MINKÄ NIMISET NAISET

Ovat teidän meileenne? Mulla on ollut Salla-Maria, Tytti, Tanja, Kati ja Katja.
    Ihannenainen
    2
    315
  5. VANHA UKKO

Makasi silmät kiinni sängyssään. Paikalle tullut lääkärri teki diagnoosin. Hän on kuollut. Enkä ole, ukko vastasi. HILJA
    Lääkärivitsit
    0
    315
  6. HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS

SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.
    Leirintäalueet
    3
    315
  7. MITÄ

Yksikään heteropari ei ole Iternetistä koskaan vielä saanut? Seksiä tietenkään.
    Seksivitsit
    0
    314
  8. ARMEIJAN RUOKALASSA

Herra luutnantti, keitossa on multaa. Alokas on täällä palvelemassa isänmaata, eikä valittamassa ruosata. Herra luutnant
    Armeijavitsit
    1
    314
  9. PERVERSSIYDEN HUIPPU

Poika on tulllut isäänsä.
    Seksivitsit
    0
    312
  10. MIKSI OPETTAJIA EI KIUSATA?

He eivät enää ole koululaisia.
    Koululaisvitsit
    2
    312
  11. SAVOLISTYTÖT EMMI JA KATJA

Lähtivät käymään Tampereella. Katjalle tuli vessahätä ja hän meni lähimpään ravintolaan. Emmi ei mennyt niinkään pitkäl
    Savolaisvitsit
    0
    312
  12. MILLAI MANSELAINEN SAARA HULLUKS?

Viärää pyäreesee hauneesee, sanotaa et tua nurkasa o Janssoninkuisausta. Ja sitte pistetää ovi lukkoo.
    Tamperelaisvitsit
    5
    311
  13. NAISALOKAS

Armeijan saunassa lähti suihkuun ja levitti juuri jalkansa pestäkseen pillunsa, kun mieskersantti näki tämän heitti vaat
    Armeijavitsit
    0
    311
  14. KALLE EI OLLUT TYYTYVÄINEN PALKKAANSA

Näillä liksoilla ei pitälle potkita. Ei tää mikään Ajax ole. Esimies murahti.
    Pikku-Kalle-vitsit
    3
    311
  15. MIES KÄYTTI DYNAMIITTIA

Kalojen tappamiseen. Poliisi tuli ja sanoi: Pidätän teidät rosvokalastuksesta. Laki kieltää dynamiitin käytön. Mies vilk
    Koululaisvitsit
    0
    311
  16. MONIVAMMANEN TURKULAINE

TPS- vikane.
    Vitsit
    1
    311
  17. POJAT OLIVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ

Voi hitto! Kello on 8 ja mun piti palata jo 7:ltä. Toinen huomasi. Reissataan vielä 2 tuntia niin ne o vaa ilosia ku me
    Koululaisvitsit
    0
    308
  18. MITÄ TULEE KUN YHDISTETÄÄN

Alkoholia, lääkkeitä ja seksiä? Huumetta.
    Seksivitsit
    0
    306
  19. NYKYAJAN KOIRAROTUJA

Tiibetinspanieli lassie= Tiimalaissie, huomattavan pitkä ja kapea koira. Mopsi Kelpie= Moppie, nöyriturkkinen koira joka
    Vitsit
    0
    306
  20. KUN MÄ KUOLEN NIIN MUN JUOMANI SÄ SAAT

Sillä taivaassa ei juoda eikä väkivaltaa suoda kun mä kuolen... Kun mä... vanhat vaatteeni sä saat, sillä siellä kaikki
    Pyhä Pietari -vitsit
    1
    306