ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 8281
KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK
Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym0281KOIRA LÄHETTI SÄHKEEN
Hau hau wuf, hau hau wuf, hau hau. Virkailija: Nyt siinäon 8 sanaa ja 10 sanan sähke on samanhintainen, eikö siinä voisi0280- 0280
POJAT OLIVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ
Voi hitto! Kello on 8 ja mun piti palata jo 7:ltä. Toinen huomasi. Reissataan vielä 2 tuntia niin ne o vaa ilosia ku me0279- 1278
ARMEIJAN RUOKALASSA
Herra luutnantti, keitossa on multaa. Alokas on täällä palvelemassa isänmaata, eikä valittamassa ruosata. Herra luutnant1278MIKSI ROBOTTI EI HERMOSTU KOSKAAN?
Sillä on ruuvit löysällä, mutta teräksenlujat hremot.0278- 0278
KUMPI EHKÄISEE?
Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotat6276KALLE OLI PYHÄKOULUSSA
Ja opettaja näytti kuvan Mariasta ja Josefista. Samalla hän kertomyös heidän köyhyydestään. Mikä ihme se on, että tuolla0276MIES PYÖRÄILEE HIRVEÄÄ VAUTIA
Poliisi huomaa tämän: HEI PYSÄHTYKÄÄ, TEILLÄ EI OLE VALOJA SIINÄ. Pyöräilijä: EN MÄ VOI, EI TÄSSOO JARRUJAKAA.0276LIISA OLI SYNNYTTÄNYT
Ja Kalle tuli katsomaan lasta. Ihan vanhempiensa näköinen. Tietäisit vaan, miten koville otti tehdä hänet. Tiedänhän min0273KALLE OLI FYSIIKANTUNNILLA
Opettaja kertoi, että valo tulee auringosta 300 tuhatta kilometriä sekunnissa. Tämä tarkoittaa, että se saavuttaa maan p0273KERTAUSHARJOITUKSISSA
Mitä mieltä sä oot tästä armeijasta? Näin asiantuntijana mä oon sitä mieltä, että armeijan ikärajan vois nosta tonne 60:2273MITEN RUOTSISTA PÄÄSEE SUOMEEN
Ilman, että tarvitsee mennä laivaan? Ajetaan ensin ruotsin puolella Lappiin ja tullaan sieltä Pelloon. Siten pääsee kulk3271- 2271
RAKKAUS JA RAKSTELU
Ovat 2 eri asiaa. Eikä aina tarvitse rakastaa pystyäkseen rakastelemaan.0270KIUKKUINEN OPETTAJA NÄSÄVIISAALLE OPPILAALLE
Pitääkö sun aina saada viiminen sana? Mistä mä teitäsin milloin sä lopetat.0270RUOTSALAINEN SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA
Jossa oli voileipä-automaatti. Sven ei kuitenkaan oikein ymmärtänyt sitä, mutta päättim kokeilla onneaan. Lopulta työkav0270