ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0351
ARMEIJAN RUOKALASSA
Herra luutnantti, keitossa on multaa. Alokas on täällä palvelemassa isänmaata, eikä valittamassa ruosata. Herra luutnant1350SAVOLISTYTÖT EMMI JA KATJA
Lähtivät käymään Tampereella. Katjalle tuli vessahätä ja hän meni lähimpään ravintolaan. Emmi ei mennyt niinkään pitkäl0350MITEN RUOTSISTA PÄÄSEE SUOMEEN
Ilman, että tarvitsee mennä laivaan? Ajetaan ensin ruotsin puolella Lappiin ja tullaan sieltä Pelloon. Siten pääsee kulk3349SÄRKNYNYT SYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat. Hukattaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja hekä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän0349- 1349
- 0349
LEHMÄT JUTTELEVAT
Tiedätkö, että liikkeellä on Hullunlehmäntautia? Kyllä, mutta ei se minuun tartu kun olen kana.0347HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS
SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.3347JUURI 18V. TÄYTTÄNYT EI HALUNNU INTTIIN.
Kutsunnoissan hän vain elehti hassusti osoittaen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näyttänyt kuulevan edes HUUTOA, lääkär2347- 0346
- 2345
MEIHENI KUVITTELEE OLEVANSA JÄÄKAAPPI
Miten se häiritsee? Hän nukkuu suu auki ja valo häikäisee minua.2345RISTIÄISTUNNELMAA
Tämän lapsen piti olla poika, mutta hän onkin tyttö. Ja mikäs tämän tytön nimeksi tulee? Unelma Sirpa Leena.0345MITEN RUOTSALAISET
Viljelevät perunaraastetta? He ajelevat ruohonleikkurilla perunapellolla.1344RUOTSALAINEN SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA
Jossa oli voileipä-automaatti. Sven ei kuitenkaan oikein ymmärtänyt sitä, mutta päättim kokeilla onneaan. Lopulta työkav0344MEIDÄN KALLE NIELAISI JUURI
Täyden pussin laakerinkuulia. Antakaa hänen maata, kunnes tulen. Älkää tähdätkö hänellä ketään.1342MIES KÄYTTI DYNAMIITTIA
Kalojen tappamiseen. Poliisi tuli ja sanoi: Pidätän teidät rosvokalastuksesta. Laki kieltää dynamiitin käytön. Mies vilk0342OPETTAJIEN KIUSAAMINEN
Koulu on opettajille työpaikka ja heitäkin kiusataan joissaintapauksissa. Se on silloi jo työpaikkakiusaamista. Ja kuten0342NUORI RUOTSALAISPARI
Keskustelee hääyönä: Valitettavasti mulla on ollu mies enne sua, sanoo vaimo Mies siihen: Niin mullakin.2341