ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
OPETTAJA SOITTI KOULUSTA KOTIIN
Poikanne poltti tänään Malboroa täällä. EI OO TOTTA, isä huudahti. Yleensä se polttaa Belmonttii.3317- 2316
EUROOPPALAINEN, SAHARALAINEN, AMERIKKINEN, AUTSRAALINEN
Ja aasialainen olivat samassa kokouksessa. What the hell? Saharalainen ihmetteli. Mitä sanoit? Eurooppalainen kysyi. Zin2316MINKÄ NIMISET NAISET
Ovat teidän meileenne? Mulla on ollut Salla-Maria, Tytti, Tanja, Kati ja Katja.2315VANHA UKKO
Makasi silmät kiinni sängyssään. Paikalle tullut lääkärri teki diagnoosin. Hän on kuollut. Enkä ole, ukko vastasi. HILJA0315HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS
SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.3315- 0314
ARMEIJAN RUOKALASSA
Herra luutnantti, keitossa on multaa. Alokas on täällä palvelemassa isänmaata, eikä valittamassa ruosata. Herra luutnant1314- 0312
- 2312
SAVOLISTYTÖT EMMI JA KATJA
Lähtivät käymään Tampereella. Katjalle tuli vessahätä ja hän meni lähimpään ravintolaan. Emmi ei mennyt niinkään pitkäl0312MILLAI MANSELAINEN SAARA HULLUKS?
Viärää pyäreesee hauneesee, sanotaa et tua nurkasa o Janssoninkuisausta. Ja sitte pistetää ovi lukkoo.5311NAISALOKAS
Armeijan saunassa lähti suihkuun ja levitti juuri jalkansa pestäkseen pillunsa, kun mieskersantti näki tämän heitti vaat0311KALLE EI OLLUT TYYTYVÄINEN PALKKAANSA
Näillä liksoilla ei pitälle potkita. Ei tää mikään Ajax ole. Esimies murahti.3311MIES KÄYTTI DYNAMIITTIA
Kalojen tappamiseen. Poliisi tuli ja sanoi: Pidätän teidät rosvokalastuksesta. Laki kieltää dynamiitin käytön. Mies vilk0311- 1311
POJAT OLIVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ
Voi hitto! Kello on 8 ja mun piti palata jo 7:ltä. Toinen huomasi. Reissataan vielä 2 tuntia niin ne o vaa ilosia ku me0308- 0306
NYKYAJAN KOIRAROTUJA
Tiibetinspanieli lassie= Tiimalaissie, huomattavan pitkä ja kapea koira. Mopsi Kelpie= Moppie, nöyriturkkinen koira joka0306KUN MÄ KUOLEN NIIN MUN JUOMANI SÄ SAAT
Sillä taivaassa ei juoda eikä väkivaltaa suoda kun mä kuolen... Kun mä... vanhat vaatteeni sä saat, sillä siellä kaikki1306