Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

1. ISO MUNA

Mitä tehdä, kun kortonki ei mahdu suojaamaan munaa? En siis voi käyttää sellaista.
    Ehkäisy
    8
    281
  2. KIMI RÄIKKÖNEN FORMULAROCK

Asfalttirataa tuhatta ja sataa Räikkönen ajaa käyttää kaasuttajaa saa ison saalin tullessansa maaliin siellä dollari hym
    Urheiluvitsit
    0
    281
  3. KOIRA LÄHETTI SÄHKEEN

Hau hau wuf, hau hau wuf, hau hau. Virkailija: Nyt siinäon 8 sanaa ja 10 sanan sähke on samanhintainen, eikö siinä voisi
    Eläinvitsit
    0
    280
  4. MIKSI KUUROT EIVÄT JUOKSE?

He eivät kuule lähtölaukausta.
    Urheiluvitsit
    0
    280
  5. POJAT OLIVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ

Voi hitto! Kello on 8 ja mun piti palata jo 7:ltä. Toinen huomasi. Reissataan vielä 2 tuntia niin ne o vaa ilosia ku me
    Koululaisvitsit
    0
    279
  6. 1
    278
  7. ARMEIJAN RUOKALASSA

Herra luutnantti, keitossa on multaa. Alokas on täällä palvelemassa isänmaata, eikä valittamassa ruosata. Herra luutnant
    Armeijavitsit
    1
    278
  8. MIKSI ROBOTTI EI HERMOSTU KOSKAAN?

Sillä on ruuvit löysällä, mutta teräksenlujat hremot.
    Koululaisvitsit
    0
    278
  9. MITEN PIDETÄÄN JÖÖTÄ?

Opettamalla teitenkin.
    Koululaisvitsit
    0
    278
  10. KUMPI EHKÄISEE?

Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotat
    Ehkäisy
    6
    276
  11. KALLE OLI PYHÄKOULUSSA

Ja opettaja näytti kuvan Mariasta ja Josefista. Samalla hän kertomyös heidän köyhyydestään. Mikä ihme se on, että tuolla
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    276
  12. MIES PYÖRÄILEE HIRVEÄÄ VAUTIA

Poliisi huomaa tämän: HEI PYSÄHTYKÄÄ, TEILLÄ EI OLE VALOJA SIINÄ. Pyöräilijä: EN MÄ VOI, EI TÄSSOO JARRUJAKAA.
    Koululaisvitsit
    0
    276
  13. LIISA OLI SYNNYTTÄNYT

Ja Kalle tuli katsomaan lasta. Ihan vanhempiensa näköinen. Tietäisit vaan, miten koville otti tehdä hänet. Tiedänhän min
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    273
  14. KALLE OLI FYSIIKANTUNNILLA

Opettaja kertoi, että valo tulee auringosta 300 tuhatta kilometriä sekunnissa. Tämä tarkoittaa, että se saavuttaa maan p
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    273
  15. KERTAUSHARJOITUKSISSA

Mitä mieltä sä oot tästä armeijasta? Näin asiantuntijana mä oon sitä mieltä, että armeijan ikärajan vois nosta tonne 60:
    Armeijavitsit
    2
    273
  16. MITEN RUOTSISTA PÄÄSEE SUOMEEN

Ilman, että tarvitsee mennä laivaan? Ajetaan ensin ruotsin puolella Lappiin ja tullaan sieltä Pelloon. Siten pääsee kulk
    Suomalainen
    3
    271
  17. 2
    271
  18. RAKKAUS JA RAKSTELU

Ovat 2 eri asiaa. Eikä aina tarvitse rakastaa pystyäkseen rakastelemaan.
    Seksivitsit
    0
    270
  19. KIUKKUINEN OPETTAJA NÄSÄVIISAALLE OPPILAALLE

Pitääkö sun aina saada viiminen sana? Mistä mä teitäsin milloin sä lopetat.
    Koululaisvitsit
    0
    270
  20. RUOTSALAINEN SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA

Jossa oli voileipä-automaatti. Sven ei kuitenkaan oikein ymmärtänyt sitä, mutta päättim kokeilla onneaan. Lopulta työkav
    Suomalainen
    0
    270