Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

  1. VIROLAISUPSEERI

    Nikkä Pärmin suomenkieli ei aina tahdo sujua. Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä 2 viikkoa päävartiossa. U
    Seksivitsit
    0
    215
  2. MIES PYÖRÄILEE HIRVEÄÄ VAUTIA

    Poliisi huomaa tämän: HEI PYSÄHTYKÄÄ, TEILLÄ EI OLE VALOJA SIINÄ. Pyöräilijä: EN MÄ VOI, EI TÄSSOO JARRUJAKAA.
    Koululaisvitsit
    0
    215
  3. NYT KUN

    Posti on muuttunut Itellaksi ja Tiehallinto Destiaksi, niin Kansaneläkelaitos on myös päättänyt muuttaa nimensä. Liisa H
    Koululaisvitsit
    0
    215
  4. MIKSI KUUROT EIVÄT JUOKSE?

    He eivät kuule lähtölaukausta.
    Urheiluvitsit
    0
    215
  5. ME ME MENEEKÖ

    Tä tä tämä ju ju na Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä ju ju juna Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä j
    Tamperelaisvitsit
    3
    215
  6. JOS OPPILAS LINTSAA KOULUSTA MITÄ SE TARKOITTAA?

    Koulu ei kiinnosta häntä. Hän ei viihdy siellä vai sitä että hän on vain yksi KIUSANKAPPALE.
    Koululaisvitsit
    1
    215
  7. POJAT OLIVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ

    Voi hitto! Kello on 8 ja mun piti palata jo 7:ltä. Toinen huomasi. Reissataan vielä 2 tuntia niin ne o vaa ilosia ku me
    Koululaisvitsit
    0
    214
  8. HIETAJRÄVI KAIKKEIN PARAS

    SFC- Hietajärvi on kaikkein paras. Veitimme siellä Juhannuksen.
    Leirintäalueet
    3
    214
  9. NUORUKAINEN EI HALUA INTTIIN

    Hän vain elehtii hassusti lääkärin tarkastuksessa osoitellen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näytä kuulevan puhetta eik
    Armeijavitsit
    2
    214
  10. MITÄ PAHAA OLEN TEHNYT?

    Kun yksi tyyppi ei edes yritä sopia. Mitä pahaa mä oon sulle tehny? Voisit edes yrittää antaa anteeksi.
    Luottamus
    3
    214
  11. MIKÄHÄN MUA VAIVAA?

    Kun välillä "jurppii" niin, ettei mikään tunnu huvittavan. Onko se vaan sitä, että keho on jotain myös sisältä vai olenk
    Keho
    1
    213
  12. KALLEN TALOON TULI UUSI TALONMIES

    Osaatsä kiroilla? Kalle kysyi. En. Vastasi talonmies. No, kyllä perkule meillä opit.
    Pikku-Kalle-vitsit
    1
    213
  13. KALLE MNEI LOPULTAKIN NAIMISIIN

    Sitten liisa tuli raskaaksi ja meni synnyttämään, kun aika koitti. Mutta nuori äiti ei arvannu, että synnytys vaatisi ni
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    213
  14. KUN MÄ KUOLEN

    Vanhan sänkyni sä saat kun mä kuolen vanhan sänkyni sä saat sillä mikäs siinä taivahassa pilven reunal nukkuessa kun mä
    Pyhä Pietari -vitsit
    2
    213
  15. MIUTAKIN DEITTEJÄ KANNATTAA KOKEILLA

    Jos suomi24:stä ei löydä mieleistään niin kannattaa kokeilla myös näitä: twoo, badoo.com ja zoosk. Kaikki toimivat Faceb
    Tapasimme Suomi24:ssä
    0
    213
  16. PASTORI JA TAKSINKULJETTAJA

    Sattuivat kuolemaan samaan aikaan. Pappi joutui kuitenkin HELVETTIIN. Minähän olen pappi. Yym, kun sinä saarnasit niin
    Pyhä Pietari -vitsit
    2
    212
  17. TURKULAINEN HÄÄYÖ

    An ny. En mää. An ny. En mää. An ny. No pan hiven.
    Turkulaisvitsit
    0
    212
  18. ISO MUNA

    Mitä tehdä, kun kortonki ei mahdu suojaamaan munaa? En siis voi käyttää sellaista.
    Ehkäisy
    8
    212
  19. LEVOTON LANTIO, HERÄTYS!

    Mistähän se mahtaa johtua? "Aamuseisokki" on aina. Enkä osaa selittää sitä itse.
    Uni ja unihairiöt
    1
    211
  20. MILLAINEN ON ASPAN TYNÖNTEKIJÄ?

    Joku sellainen, mikä työstää ASPAA.
    Koululaisvitsit
    0
    211