ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KIUKKUINEN OPETTAJA NÄSÄVIISAALLE OPPILAALLE
Pitääkö sun aina saada viiminen sana? Mistä mä teitäsin milloin sä lopetat.0307- 7307
RISTIÄISTUNNELMAA
Tämän lapsen piti olla poika, mutta hän onkin tyttö. Ja mikäs tämän tytön nimeksi tulee? Unelma Sirpa Leena.0307- 1306
PASTORI JA TAKSINKULJETTAJA
Sattuivat kuolemaan samaan aikaan. Pappi joutui kuitenkin HELVETTIIN. Minähän olen pappi. Yym, kun sinä saarnasit niin2305ISRAELISSA KÄYDESSÄÄN
Kalle tuli Genesaretin järven rannalle. Satamalairurissa oli veneitä ja niiden vieressä kyltti: Venevuokra 100€/tunti. A0304- 0303
LIISA OLI SYNNYTTÄNYT
Ja Kalle tuli katsomaan lasta. Ihan vanhempiensa näköinen. Tietäisit vaan, miten koville otti tehdä hänet. Tiedänhän min0303KALLE OLI FYSIIKANTUNNILLA
Opettaja kertoi, että valo tulee auringosta 300 tuhatta kilometriä sekunnissa. Tämä tarkoittaa, että se saavuttaa maan p0303KOIRA LÄHETTI SÄHKEEN
Hau hau wuf, hau hau wuf, hau hau. Virkailija: Nyt siinäon 8 sanaa ja 10 sanan sähke on samanhintainen, eikö siinä voisi0302OPETTAJA TUTUSTUI EKALUOKKALAISIIN
Ja kyseli nimiä. Ville. Mutta tässähän selkeästi sanotaan, että olet Viljami, tommoset lempinimet, Villet ja Kallet pitä0302- 0302
VIIKOLOPPU MENI PITKÄKSI
Ja vaimo sai raivarin. Huusi ihan mahdottomasti. Huusi? Ei siitä nyt mustelmia? Saa sitten, jos on kuuromykkä joka ei os0301- 0301
NUARI TAMPELAISMAMMA
Menee synnyttää. Jo vavvan pää tulee ulos son ihan musta. Sää oot ollu afrikkalaisen kans, sanoo kätilö. Kyä nää oli, äh0300KUN MÄ KUOLEN
Vanhan sänkyni sä saat kun mä kuolen vanhan sänkyni sä saat sillä mikäs siinä taivahassa pilven reunal nukkuessa kun mä2299KÄRPÄNE LENTÄÄ BAARITISKILLE
Anna ryyppy. Baarimikko kataa kärpäselle, joka kaataa kurkkuunsa. Otatko vielä? Kiito ei nyt, työ kutsuu. Mitä? ihmettel2299KELLAN TÄTI
Tuli kylään ja juuttui pianon ääreen. Kun epävireistä soittoa oli jatkunut vartiverran, Kalle asteli paikalle ja kuiskas0298- 0298
PUNAVIINI
Nikotiini, koululaisen vitamiini. Silmä kirkas, askel vakaa. Koskenkorva vauhdin takaa.0298