ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
SUOMI TAMPERE SUOMI
Onnikka= Bussi eli linja-auto, jossain päin Tamperetta myös donnikka. Uikkari= Uimapuku, monesti tamperelaisittain myös0329- 0329
NAISALOKAS
Armeijan saunassa lähti suihkuun ja levitti juuri jalkansa pestäkseen pillunsa, kun mieskersantti näki tämän heitti vaat0328HUOM! TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VITSI
Edunvalvojat ova kyllä yksiä kusiaivoja. Tekisi niin mieli lähettää kirjepommi. Ja mikäs minua estää? Aikuista miestä.2328- 0327
MIES PYÖRÄILEE HIRVEÄÄ VAUTIA
Poliisi huomaa tämän: HEI PYSÄHTYKÄÄ, TEILLÄ EI OLE VALOJA SIINÄ. Pyöräilijä: EN MÄ VOI, EI TÄSSOO JARRUJAKAA.0326- 1326
MINKÄ NIMISET NAISET
Ovat teidän meileenne? Mulla on ollut Salla-Maria, Tytti, Tanja, Kati ja Katja.2325- 0323
- 0323
- 0323
- 0323
PÄÄTTELYTAITO (MAKKONEN BAARISSA)
Onko sulla koiraa. Ei o. Sitte sä oot homo. Ja niin Makkoselle tuli turpaan (DÄ!)0322LIISA OLI SYNNYTTÄNYT
Ja Kalle tuli katsomaan lasta. Ihan vanhempiensa näköinen. Tietäisit vaan, miten koville otti tehdä hänet. Tiedänhän min0321KALLE HALUSI TIETÄÄ
Miten oli tullut tähän maailmaan? Oli vatsassani, äiti sanoi. Tuliko mulle ruokaakin sinne? Tottakai tuli. Mahtoi olla a0320PUNAVIINI
Nikotiini, koululaisen vitamiini. Silmä kirkas, askel vakaa. Koskenkorva vauhdin takaa.0320MIKSI ROBOTTI EI HERMOSTU KOSKAAN?
Sillä on ruuvit löysällä, mutta teräksenlujat hremot.0320OPETTAJA TUTUSTUI EKALUOKKALAISIIN
Ja kyseli nimiä. Ville. Mutta tässähän selkeästi sanotaan, että olet Viljami, tommoset lempinimet, Villet ja Kallet pitä0319KUN MÄ KUOLEN
Vanhan sänkyni sä saat kun mä kuolen vanhan sänkyni sä saat sillä mikäs siinä taivahassa pilven reunal nukkuessa kun mä2319KUN MEET PORRII
Pannaa sut pärekorrii ja veretää pitki Pori torii et ahteri sannoo horilorrii!1318